PDA

View Full Version : До кога лични интереси и отношения ще опорочават форума?



lordliness
08-06-2015, 23:40
Без коментар!

Liminat
09-06-2015, 07:13
Абе... като вкара човек някого в игнора, няма ли как изобщо да не им вижда и никовете повече? Tо си го има елемента да не щеш да си в един форум с такива.

lordliness
09-06-2015, 07:38
Абе... като вкара човек някого в игнора, няма ли как изобщо да не им вижда и никовете повече? Tо си го има елемента да не щеш да си в един форум с такива.

Става, обаче ако е модератор и прави каквото си иска, тогава?
Какъв е критерия за избор на модератори, има ли въобще такъв?
Трябва да има вето за хора, които се занимават професионално с автомобили под каквато и да е форма.
Знам, че няма да стане, но и не ми пука много, защото този форум не е жизнено важен за мен.
Карал съм Алфи и съм ги ремонтирал и без да имам регистрация :)

lordliness
10-06-2015, 15:14
Марк 1:3
''Глас на един, който вика в пустинята.''

Ранобудниче
10-06-2015, 21:51
Кажи конкретно за какво иде реч, моля.

lordliness
10-06-2015, 22:30
За модератор не трябва да се говори нищо лошо. Как да ти кажа. Нали това е приоритет на форума. Но те могат да обиждат и после да трият следите- нали. Това редно ли е? Казвам ти веднага- редно е , щом е модератор всичко е редно. Ама и аз имам малък недостатък, че никога не прощавам и никога не забравям.
Ама да се спасява, не ме интересува тоя. Само така питам от любопитство, дали има правила и в тази област, щом другите се следят стриктно.
Модератор доживотно ли е като генерален секретар или има мандатност?

thecleaner
10-06-2015, 22:44
За модератор не трябва да се говори нищо лошо. Как да ти кажа. Нали това е приоритет на форума. Но те могат да обиждат и после да трият следите- нали. Това редно ли е? Казвам ти веднага- редно е , щом е модератор всичко е редно. Ама и аз имам малък недостатък, че никога не прощавам и никога не забравям.
Ама да се спасява, не ме интересува тоя. Само така питам от любопитство.

То има ли някои в тоя форум който ти е на нивото, и който да не те дразни, обижда и т.н. Сетих се има един субект където сте си дружки с него, всички го знаят играе го нещо като "придворния шут". А ти друже запознат ли си, че има правила в които е упоменато, че работата на модератор не се обсъжда, еле па жалейки да пускаш ;) И още нещо, не само във форума по-принцип не обичам да се обяснявам, на теб лично ти отделям от времето си, не за първи път, дано не е и за последен.

old alfist
10-06-2015, 23:19
Не знам за какво става въпрос, но е тъпо да откриваш тема, под която да пишеш "Без коментар".

lordliness
10-06-2015, 23:47
Ти защо пак се месиш, или се чувстваш длъжен да пишеш във всяка моя тема. Поласкан съм от това внимание на един модератор към бедния юзер.
Прости ми, но не мога да разбера кога пишеш като модератор и кога като потребител.
Нали това казвам- само хубави неща за модераторите. Работа на модератори не обсъждам никъде! Питам редно ли е да обиждат потребители. Това не им влиза в задълженията, значи не им обсъждам работата. Нали? Питам си така по принцип. Теб засяга ли те?
А ти така ли говориш наживо с хората, едва ли.
Имам пейнт и прави хубави снимки на вече изтрити неща.
Придворен шут ми звучи като опит за обида към някого- до кога. Напиши му името защото не се сещам, или не ти стиска.

---------- Post added at 23:47 ---------- Previous post was at 23:45 ----------


Не знам за какво става въпрос, но е тъпо да откриваш тема, под която да пишеш "Без коментар".

Като не знаеш защо се включваш, който трябва разбира.

old alfist
11-06-2015, 00:06
Като не знаеш защо се включваш, който трябва разбира.

Когато си тръгнал да пишеш в един форум, в който четат много хора се изразявай така /или поне се опитай/, че да те разберат всички.

Защо не пишеш на този човек на лични, а ми си взел да занимаваш хората с личните ви взаимоотношения.

lordliness
11-06-2015, 00:33
Когато си тръгнал да пишеш в един форум, в който четат много хора се изразявай така /или поне се опитай/, че да те разберат всички.

Защо не пишеш на този човек на лични, а ми си взел да занимаваш хората с личните ви взаимоотношения.

Ти като не искаш да те занимават защо четеш? Защото си любопитен. Риторичния въпрос не изисква коментар, той привлича вниманието на четящия и го навежда към размисъл.
Наведи се сега към размисъл.

old alfist
11-06-2015, 00:39
Ти като не искаш да те занимават защо четеш? Защото си любопитен. Риторичния въпрос не изисква коментар, той привлича вниманието на четящия и го навежда към размисъл.
Наведи се сега към размисъл.
Тук няма размисъл, защото всичко е ясно - когато някой се опита да наруши влиянието на определине кръгове става неудобен.

lordliness
11-06-2015, 00:45
Тук няма размисъл, защото всичко е ясно - когато някой се опита да наруши влиянието на определине кръгове става неудобен.

Ето видя ли че става. За това говоря.

old alfist
11-06-2015, 00:49
Искаш да разбием монопола.
Аз съм - ЗА.

lordliness
11-06-2015, 00:58
Искаш да разбием монопола.
Аз съм - ЗА.

Не. Просто искам някои модератори да не се вживяват на господари и да спрат да обиждат нас- беззащитните обикновени потребители.
Както сам виждаш.
Монопола не ме интересува, моят бизнес е друг.

old alfist
11-06-2015, 01:04
Не. Просто искам някои модератори да не се вживяват на господари и да спрат да обиждат нас- беззащитните обикновени потребители.
Както сам виждаш.
Монопола не ме интересува, моят бизнес е друг.
Провокирал си някой с нещо - когато хората започнат да се взeмат много насериозно става трагично.

lordliness
11-06-2015, 01:09
Провокирал си някой с нещо - когато хората започнат да се взeмат много насериозно става трагично.

Ето виждаш ли всичко разбра. Пишеш тема за ремонт на нещо и някой почва да се дразни защото...знаеш защо..

old alfist
11-06-2015, 01:16
Ето виждаш ли всичко разбра. Пишеш тема за ремонт на нещо и някой почва да се дразни защото...знаеш защо..

Сега трябва да почерпиш, защото ти развих темата.

lordliness
11-06-2015, 01:23
Да. И от мен да знаеш. Никога не си прави сам колата по теми от форума, винаги ходи в сервиз. Сервиз в София разбира се. Щото и те са хора, пари им трябват.

old alfist
11-06-2015, 01:29
Да. И от мен да знаеш. Никога не си прави сам колата по теми от форума, винаги ходи в сервиз. Сервиз в София разбира се. Щото и те са хора, пари им трябват.

Има резон за ремонти в София - не защото са по-умни майсторите, а защото са потрошили повече коли докато се научат.

pesho_kj
11-06-2015, 02:35
Ако това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.

lordliness
11-06-2015, 03:01
Цените са примерни и минимални. За ангренаж 50 лв. Горивен филтър 10 лв. Масло 10 лв. Пистов 10-20 лв. Или взимат по 25лв на час в сервиз от средно равнище.
Като изключим ремонт на двигателя и скоростна кутия повечето ремонти са с ниска сложност и всеки с малко познания, инструменти и желание може да ги направи.
Ако може и да почерпи опит от някъде е по лесно.

кученцетоОгиитаткоДоги
11-06-2015, 03:02
Ако това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.




Ха,абе мой човек в западна европа за същия труд, под 800 евро никой няма да иска да разговаря с теб.Отсиварва та директно и моля следващия.Дори и да си платиш, не та пускат вътре в халето да гледаш дали заплатеното време е наистина отделено върху твоята кола.Аз само за смяна на ангренаж на ауди 1.9 tdi 8L,което е един ремък с три ролки,обиколих 30 сервиза в града само за труд под 450 евро никой не искаше да разговаря с мен.Понеже моя човек имаше 20 коли пред сервиза и ми беше неудобно да ги предреждам.Накрая изчаках при моя човек и ми излезе 200 евро понеже ми работи на приятелски цени.А средното заплащено за средно квалифициран труд е около11-12 евро нето на час.Той и самия механик,който ти работи върху колата зима реално толкова.Другите пари са данъци,наем на помещението,осигуровки,застраховки али бали портокали и те стигнаха 80-90 евро на час.Аз като казах,че в бг в сервиз на бош са ми взели 10 евро за смяна на задни накладки на алфата,ма питаха абе там да не са от тия които се хранят само от слънцето:):)

ZaRoo
11-06-2015, 09:29
Заплатите каквиса в зап.Европа.

pesho_kj
11-06-2015, 09:43
Ей така като почнеш да ми разправяш за "европата"... Ми нали и аз с моята специалност и умения там ще вземам поне 5 пъти колкото тук?! Мисълта ми беше, че цената на тукашния труд на фона на мизерията и данъците си изпреварва времето. Човека взема 5-600лв месечно, ти ще му искаш 1/3 от заплатата за 3,4 часа труд...не ми се вижда справедливо.

stelt
11-06-2015, 09:52
Монетата си има две страни. Тези по сервизите също могат да се обосноват с цената си сигурно.
Аз също когато мога се оправям сам.

Mury
11-06-2015, 10:30
Ако това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.

Ти си извадил късмет.Смяташ ли консумативите на сервиза,манипулации по скъсани или превъртяни винтове,повярвай ми от смяна на ангренаж,до смяна на ангренаж има огромна разлика !!!!! :bouncing_smiley::bouncing_smiley::bouncing_smiley ::bouncing_smiley:

П.С.Момчета,недейте да започвате тази тема,няма смисъл...................както са казали хората,кой за каквото е учил,пък и сиренето е с пари в магазина !!!!!!! В крайна сметка,последствията от 90 % от ремонтите пред блока,излизат двойно в последствие и винаги се стига да услугите на един или друг сервиз !!!!!!

stu
11-06-2015, 11:32
И какво им е на ремонтите пред "блока"?Всеки си преценява какво може да свърши извън сервиз.Никой от моите ремонти пред "блока" не са излизали двойно, а дори някой са били точно след посещения в сервизи!

ecotronic
11-06-2015, 11:38
И какво им е на ремонтите пред "блока"?Всеки си преценява какво може да свърши извън сервиз.Никой от моите ремонти пред "блока" не са излизали двойно, а дори някой са били точно след посещения в сервизи!

+1

Ти явно си от онези десет процента :)

Интересно ми е, каква е статистиката за неуспешните ремонти в сервизи, при които хем си си дал парите, хем ти са се скъсали нервите.

Mury
11-06-2015, 11:43
И какво им е на ремонтите пред "блока"?Всеки си преценява какво може да свърши извън сервиз.Никой от моите ремонти пред "блока" не са излизали двойно, а дори някой са били точно след посещения в сервизи!

То такива винаги ще има,няма как !!!!!

pesho_kj
11-06-2015, 11:43
+1

Ти явно си от онези десет процента :)

Интересно ми е, каква е статистиката за неуспешните ремонти в сервизи, при които хем си си дал парите, хем ти са се скъсали нервите.

При последните ми посещения в "сервиз", освен, че си платих като поп, на едната кола се връщах 2 пъти за "дооправяне" и закачане на забравени букси и прекъснати кабели, което за мен си е време и пари за транспорт и не ми казаха поне "извинявай", а за другата кола се наложи да закачам забравени лули на подгревни свещи и да дозатягам капещи нафта тръбички, да не говорим, че липсваха и болтчета и за капак се наложи да сменям и турбина...щото някой трябваше да провери дали се върти...

Mury
11-06-2015, 11:46
+1

Ти явно си от онези десет процента :)

Интересно ми е, каква е статистиката за неуспешните ремонти в сервизи, при които хем си си дал парите, хем ти са се скъсали нервите.

Сигурно е висок,но всеки си има глава на раменете !!!!! Не написах поста си в тази посока,а и споменах да не се почва,защото.................нямам нищо против ремонтите пред блока,даже и аз съм го правил,но отдавна,преди да се занимавам с това,пък и вече знам от опит,че после ще има работа за мен.:bouncing_smiley::bouncing_smiley::bouncing_sm iley:

---------- Post added at 11:46 ---------- Previous post was at 11:45 ----------


При последните ми посещения в "сервиз", освен, че си платих като поп, на едната кола се връщах 2 пъти за "дооправяне" и закачане на забравени букси и прекъснати кабели, което за мен си е време и пари за транспорт и не ми казаха поне "извинявай", а за другата кола се наложи да закачам забравени лули на подгревни свещи и да дозатягам капещи нафта тръбички, да не говорим, че липсваха и болтчета и за капак се наложи да сменям и турбина...щото някой трябваше да провери дали се върти...

Значи,ето тук е разликата м/у сервиз и сервиз,но няма как да слагаш всички под един знаменател !!!! :busted_cop::busted_cop::busted_cop:

ecotronic
11-06-2015, 11:55
Значи,ето тук е разликата м/у сервиз и сервиз,но няма как да слагаш всички под един знаменател !!!! :busted_cop::busted_cop::busted_cop:

Ето тук е разковничето - По същата логика по която не трябва да се слагат всички сервизи под един знаменател, това е валидно и за "уличните ремонти".

Поради това, призовавам да се уважаваме един друг.

Хляб има за всички :)

кученцетоОгиитаткоДоги
11-06-2015, 12:42
В днешни времена на криза:)аз съм за уличните ремонти:)Но само при положение,че ти е кристално ясно какво трябва да се направи.И как да се направи.Не само да си подучул и попрочел нещо от тук от там.И да има условия които не те карат да се мъчиш хубави и подходящи инстументи и един канал например,а не да ми дигаш на крикове и да ми лягаш под колата.

ecotronic
11-06-2015, 12:48
Тръгнеш ли да правиш улични ремонти изхождайки основно от съображението да икономисаш някой лев, вероятността това да ти излезе сметка без кръчмар е голяма.

Хората, които сами си правят колите и наистина знаят, какво правят най-често не се ръководят от мотива за икономии.

pesho_kj
11-06-2015, 12:58
Ей това е много точно казано-на мен ми доставя удоволствие да си чопля по колата. Ако нямам време прибягвам до сервизи. Иначе така на майтап и за кеф ремонтирах цял апартамент.

кученцетоОгиитаткоДоги
11-06-2015, 13:17
Ей това е много точно казано-на мен ми доставя удоволствие да си чопля по колата. Ако нямам време прибягвам до сервизи. Иначе така на майтап и за кеф ремонтирах цял апартамент.



Ако ти е хоби ела да ремонтираш и моя апартамент:):)Предлагам хапване и пийване на тумбак+музика по избор:):)

pesho_kj
11-06-2015, 13:39
Абе доста работа си е за сам човек пък и не работя бързо като майстор, др. седмица започвам вътрешна изолация на един приятел на къщата и като приключа съм на разположение ;-)

old alfist
11-06-2015, 14:19
Момчета, вие направо опорочихте темата, форума и всичко останало.
С риск от създаване на дискомфорт, но май ще бъде добре някой от многоуважаваните модератори да позабърше

mirchozo
11-06-2015, 20:40
Аз лошо от модератор не съм видял, пък да и видя ще му тегля майните на момента и ич не ми дреме, да е ясно кой крив кой прав. След 10мин съм готов да пийнем по бира и да обсъдим нещата отново.
Незнам какво се пънете толкова, какво имате да доказвате толкова, вероятно сте свестни и двамата и съм склонен да ви почерпя по бира на Италфеста. Карайте малко по-весело на нещата, един живот живеем все пак, а и сме всички от един отбор. На всички е ясно че доста хора имат определени знания, някой си траят, други пишат, трети помагат и т.н., Тези със сервизите имат интерес да не пишат много много и ги разбирам, все пак опита се трупа с много труд и грешки, но и много от тях са пичове и гледат по-иначе на нещата и помагат с каквото могат. Та така колеги алфисти, уважавайте се предимно.

кученцетоОгиитаткоДоги
11-06-2015, 21:22
Момчета, вие направо опорочихте темата, форума и всичко останало.
С риск от създаване на дискомфорт, но май ще бъде добре някой от многоуважаваните модератори да позабърше




Кои са тия момчета и кое друго освен форума опорочиха те?Такива сериозни неща се казват със истинските им имена и директно,а не със недомвлъвки и заобиколки.Хем нещо и някой ти пречи,хем не щеш да ги назовеш по именно.,,Болима,сърбима,драгомие,, И това твое дуднене няма край.....Ако са направи класация във форума ,,На всяка манджа миродия,, ти със сигурност ще си в топ 3.На всичкото отгоре,не за първи път са опитваш да иземваш функции които не ти влизат в задълженията и привилегии които не са ти присъщи.Ама не видях някой да ти е направил забележка.Няма как хората да са толерантни с теб,а ти с тях не.Темата е опорочена още със самото и пускане.Колегата който я е пуснал със заглавие, което иска да ни каже нещо като голяма мигаща черевена лампа и след това ,,Без коментар,, Айде по сериозно...... Когато имаш да казваш сериозни неща или ги казваш директно със истинските им имена или по добре замълчи за винаги.Аз така ги разбирам идеалите в живота.

old alfist
11-06-2015, 23:14
Кои са тия момчета и кое друго освен форума опорочиха те?Такива сериозни неща се казват със истинските им имена и директно,а не със недомвлъвки и заобиколки.Хем нещо и някой ти пречи,хем не щеш да ги назовеш по именно.,,Болима,сърбима,драгомие,, И това твое дуднене няма край.....Ако са направи класация във форума ,,На всяка манджа миродия,, ти със сигурност ще си в топ 3.На всичкото отгоре,не за първи път са опитваш да иземваш функции които не ти влизат в задълженията и привилегии които не са ти присъщи.Ама не видях някой да ти е направил забележка.Няма как хората да са толерантни с теб,а ти с тях не.Темата е опорочена още със самото и пускане.Колегата който я е пуснал със заглавие, което иска да ни каже нещо като голяма мигаща черевена лампа и след това ,,Без коментар,, Айде по сериозно...... Когато имаш да казваш сериозни неща или ги казваш директно със истинските им имена или по добре замълчи за винаги.Аз така ги разбирам идеалите в живота.
На мен никой с нищо не ми пречи, а това, че писането ми тук прави впечетление на някои хора и създава илюзия, че много пиша си остава тяхно субективно мнение - явно им прави впеченление.

Когато не можеш да четеш зад редовете, по-добре замълчи и си задай сам въпроса защо никой не ми прави забележка, освен хора като теб.

Ранобудниче
12-06-2015, 15:03
Момчета, вие направо опорочихте темата, форума и всичко останало.
С риск от създаване на дискомфорт, но май ще бъде добре някой от многоуважаваните модератори да позабърше

Не, олди, всичко си е баш У темата.

mirchozo
13-06-2015, 17:40
Аз предлагам да си направим тема в която всеки който се е издразнил от някой да си го казва, ама без да има сърдити после. Така всичко ще е ясно и точно. Сърдитите в другия пясъчник и като им мине пак може да си играем заедно.
Ето аз ще почна първи:
Изключително много ме дразни колегата Пининфарина, защото всеки път ми уйдисва на простотийте, продава ми евтино части (понякога и подарява), и най-вече защото не ми обръща внимание във фейса защото е зает да прави разни таралясници... Значи бесен съм, още малко ако ме ядосва така и ще взема една каса бира и ще му отида на гости в сервиза.

mordohy
14-06-2015, 02:23
Темата си е наред, но начинът и на употреба може да е грешен. Правил съм основен ремонт на булдозер 1400 кс/с насред рудника, а за блоковите простотии просто не ми се мисли. Регулирам газови инжвкциони пак там и минавам даже за специалист, защото и хората не са наясно с възможностите ми.
Все пак, като се осерат дюзите тормозя Мъро и околните и с това мисля , че показвам уважение първо към себе си.
Изобщо, ако имате кило брашно, дайте го на майстор да ви направи хляб!

Linkestis
14-06-2015, 17:07
.....
Изобщо, ако имате кило брашно, дайте го на майстор да ви направи хляб!

Имам много хубава хлебопекарна на Мулинекс..слагаш всичко и прави чудесен хляб.
:thumbup: :cheers::cheers::cheers::cheers:

alfista 96
15-06-2015, 12:53
Ако това е проблема - съгласен съм, напоследък "майсторите" нещо са се взели много насериозно и работят по някакви европейски ценоразписи...преди няколко месеца за жената пунтото викам дай да направя оборот на някой сервиз, не, че не мога да си го обслужа ама не ми се занимаваше пък и да върви икономиката, и те да печелят някой лев...за 1,9 ЖТД става въпрос. Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. Аз си обслужих колата с малко помощ от приятел за около 4 часа при положение, че хич не си давах зор и правих дълги почивки. В сервизи които правят това постоянно са ми обслужвали колите за около час и половина, максимум два и съм плащал за тази манипулация 60-70лв макс ама 100 ми дойде в повече, после нямало работа - ми няма и да има...и не - не, че нямам парите, просто знам стойността им, знам колко труд се влага в дадена манипулация и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.


При последните ми посещения в "сервиз", освен, че си платих като поп, на едната кола се връщах 2 пъти за "дооправяне" и закачане на забравени букси и прекъснати кабели, което за мен си е време и пари за транспорт и не ми казаха поне "извинявай", а за другата кола се наложи да закачам забравени лули на подгревни свещи и да дозатягам капещи нафта тръбички, да не говорим, че липсваха и болтчета и за капак се наложи да сменям и турбина...щото някой трябваше да провери дали се върти...


Пожелавам ти много здраве и радост в бъдещия семеен живот:)

Sm0k
15-06-2015, 13:05
... Отивам в един сервиз без да споменавам имена и ми се казва 100лв за обслужване за труд?!?!?! Да поясня - това включва масло, маслен филтър, въздушен филтър, горивен филтър, пистов ремък и ангренажа с 2-те ролки...викам добре бе аджеба, аз работя в сферата на услугите и аз вземам пари за труд и то на бензиностанции, моя ценоразпис е 20лв на час без ДДС. Ако взема 100лв за труд на някой, това значи, че 5 часа ще работя. ... и не-една смяна на ангренаж с 2 ролки за мен не струва 100лв. Казвам ангренаж с 2 ролки защото другите неща се сменят за 15 мин. макс.

А тез 20 лева дето ги вземаш на час, директно в джоба ли ти влизат или в тях има и някви разходи - наем, ток... Щото сервизите имат такива :) Добре, другите неща се сменят за 15 минути - да кажем че за тия 15 минути труда струва 10 лева. Значи ангренажа с 2-те ролки струва 90 лева труд - сменя се на 60 хиляди км. Ако тва е личната ти кола и я караш по 20 хиляди на година, тва са три години. За три години и 500 лева да ти е заплатата, не е толкова голям процент от доходите ти някак си :) Не че защитавам сервизите, ама 90 лева за ангренаж и 100 лева за масли, всички филтри и ремъци (с ролки на нагренажа) си е съвсем нормалнца цена...


Ха,абе мой човек в западна европа за същия труд, под 800 евро никой няма да иска да разговаря с теб.Отсиварва та директно и моля следващия...

Начи само тва като прочетох, бях сигурен как ше почнат да ти обясняват, че в европа сички са много богати е парите текат от чешмата за тва може да им искат толкоз пари :)



Ей така като почнеш да ми разправяш за "европата"... Ми нали и аз с моята специалност и умения там ще вземам поне 5 пъти колкото тук?! Мисълта ми беше, че цената на тукашния труд на фона на мизерията и данъците си изпреварва времето. Човека взема 5-600лв месечно, ти ще му искаш 1/3 от заплатата за 3,4 часа труд...не ми се вижда справедливо.

Само че ти и другите дето си мислите как е европа е ОК малко бъркате математиката - Първо разликата в доходите не е 5 пъти. Ако беше казал 2-3 пъти шях да се съглася, ама 5 пъти... Начи ти ако земаш 20 лева на час, ако работиш 4 седмици по 5 дни по 8 часа е брутен доход дето в Европа наш кога ше го упеториш ей тъй от раз... :)

Второ, дори да приемем, че земаш там 5 пъти повече - за обслужване като ти поискат 500 евро, което е 1000 лева - значи обслужването ти е 10 пъти по-скъпо. На 5 пъти по-голямата ти заплата, 10 пъти по-скъпите цени на сервизите, пак ше ти излезе повече от тука :)

И трето 100 лева от 600 лева за 1/6-та, а не 1/3-та - недей умножава по две само тия числа които са в подркепа на твойта теза :)

И четвърто, ако човека не може веднъж на 3 години да отдели 1/6-та от заплатата си за обслужване на колата, значи не може да си позволи да притежава кола. В Европа това го знаят и за това тия дето земат по 600 евро или 1000 евро не си купуват коли, а карат колелета и се возят на метрото. Само тука си мислим, че колата не е привилегия и лукс, а право което се полага на всеки, независимо може ли да си го позволи или не. Щото така ни е начуил комунизЪма с неговите москвичи и в последствие горублянските джабази на демокрацията с техните евтини опели кадет. :)

pesho_kj
15-06-2015, 13:30
Ам ти нищо хубаво не си видял от този сервиз бре.Трябва да си мазохист та да си го посещавал толкова време.Надявам се някой ден да разбереш че ти няма как да определяш цените на услугите които не извършваш.А за всички които не знаят ЛЮБОКАР е сервиза който дори си предоставя помещението и личния автомобил на хора за които си е мислел че са приятели.Но явно приятелството е до момента в който има изгода.И да спомена само ,аз отказах да ти правя колите за да не се караме за цени.Както аз не ти определям цените на твоята работа,така и ти няма как да определяш на хората труда.Бъди Благословен ,ти и домът ти.

За помещението Ти предложи да го използвам до колкото си спомням за което даже след като ти донесох ключа ти предложих да ти платя наем но ти отказа. И аз съм ходил с "личния" си автомобил до тракия за да вземам захранване за личния ти компютър и също така с личния си автомобил съм те дърпал до сервиза ти. Та не ми говори за изгоди и приятелства. Проблемът е друг ама няма смисъл да се обсъжда тук.

---------- Post added at 10:30 ---------- Previous post was at 10:21 ----------


А тез 20 лева дето ги вземаш на час, директно в джоба ли ти влизат или в тях има и някви разходи - наем, ток... Щото сервизите имат такива :) Добре, другите неща се сменят за 15 минути - да кажем че за тия 15 минути труда струва 10 лева. Значи ангренажа с 2-те ролки струва 90 лева труд - сменя се на 60 хиляди км. Ако тва е личната ти кола и я караш по 20 хиляди на година, тва са три години. За три години и 500 лева да ти е заплатата, не е толкова голям процент от доходите ти някак си :) Не че защитавам сервизите, ама 90 лева за ангренаж и 100 лева за масли, всички филтри и ремъци (с ролки на нагренажа) си е съвсем нормалнца цена...



Начи само тва като прочетох, бях сигурен как ше почнат да ти обясняват, че в европа сички са много богати е парите текат от чешмата за тва може да им искат толкоз пари :)




Само че ти и другите дето си мислите как е европа е ОК малко бъркате математиката - Първо разликата в доходите не е 5 пъти. Ако беше казал 2-3 пъти шях да се съглася, ама 5 пъти... Начи ти ако земаш 20 лева на час, ако работиш 4 седмици по 5 дни по 8 часа е брутен доход дето в Европа наш кога ше го упеториш ей тъй от раз... :)

Второ, дори да приемем, че земаш там 5 пъти повече - за обслужване като ти поискат 500 евро, което е 1000 лева - значи обслужването ти е 10 пъти по-скъпо. На 5 пъти по-голямата ти заплата, 10 пъти по-скъпите цени на сервизите, пак ше ти излезе повече от тука :)

И трето 100 лева от 600 лева за 1/6-та, а не 1/3-та - недей умножава по две само тия числа които са в подркепа на твойта теза :)

И четвърто, ако човека не може веднъж на 3 години да отдели 1/6-та от заплатата си за обслужване на колата, значи не може да си позволи да притежава кола. В Европа това го знаят и за това тия дето земат по 600 евро или 1000 евро не си купуват коли, а карат колелета и се возят на метрото. Само тука си мислим, че колата не е привилегия и лукс, а право което се полага на всеки, независимо може ли да си го позволи или не. Щото така ни е начуил комунизЪма с неговите москвичи и в последствие горублянските джабази на демокрацията с техните евтини опели кадет. :)

Жив и здрав да си за толкова писане, философски подхождаш, не си прав. Това е моето мнение! И не говорих в случая за 100-те лв че са 1/3 от 600, говорих принципно...

alfista 96
15-06-2015, 13:38
За помещението Ти предложи да го използвам до колкото си спомням за което даже след като ти донесох ключа ти предложих да ти платя наем но ти отказа. И аз съм ходил с "личния" си автомобил до тракия за да вземам захранване за личния ти компютър и също така с личния си автомобил съм те дърпал до сервиза ти. Та не ми говори за изгоди и приятелства. Проблемът е друг ама няма смисъл да се обсъжда тук.

:) Благодаря,

кученцетоОгиитаткоДоги
15-06-2015, 16:16
Колеги,колеги.Не трябва да мислим само и единствено за собствения си джоб и изгоди.А като цяло как би било по добре за нашата държава.Бил съм в бг и в сервизи и за по 30лв. на час,но на 30лв едва ли се плащат данъци,едва ли се покриват осигуровките на механика,едвали му се покриват болнични едва ли има платена отпуска механика,едвали мястото където работи е обезопасено на 100%,и работодателя може да му даде работни обувки с метални бомбета,за да ако му падне нещо тежко върху краката да не му премаже пръстите.Да му даде приличично работно облекло,където да пише името на сервиза,а не ,,агро Славяново,, и ми работи в сервиз на Алфа Ромео.И най-важното прилична заплата започваща най-малко от 1500лв.Не е лесно особенно в бг, всеки ден да се бориш с 20-25 годишни курници.Ами инструменти,ами апаратури.Няма как да взимаш 30лв на час и да можеш да си позволиш апаратури с които работат сервизите в Мюнхен,Амстердам и т.н.

mordohy
15-06-2015, 19:11
Инструментът на един сервиз струва около 15 000 евро. С половината от него се работи около 10 години. Тука влизат ключове, винтовери, чукове и софтуер.
Половината обаче остарява морално след петата година, а още толкова се купуват като специализиран инструмент.
Има още много други разходи, но гърците са го казали:
Каквото плащаш-това получаваш!
Не може и оная работа в гъза и душата в рая!
Който иска да му е тънко, накрая е все незадоволен!

lordliness
15-06-2015, 21:15
Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда. Колкото повече коли оправи по висока заплата. Трябва да работи много и бързо и понякога е за сметка на качеството.
Кати говорите за запада. Пет годишна кола на 60 хил. я карам за смяна на масло в Лондон. Идвам си и после тръгвам обратно. Във Франция турбината умря. Карам я на ход до сервиза, ремонт на турбината. Имам застраховка, тя покрива всичко. Взимам колата карам 50 километра светва лампата на маслото. Пак в сервиза. И така още два пъти, вече само за сметка на сервиза, въпреки че имам застраховка? Не успя да оправи мотора и го смени с друг пак за негова сметка.

кученцетоОгиитаткоДоги
15-06-2015, 21:51
[QUOTE=lordliness;1426242]Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда.



Това са пълни глупости. Той днес спокойно може да направи 10 часа.Ако на час средно е 50 лв 30% са 16 лв.Почти всички сервизи бачкат и в събота. Тоест бачка около 24-25 дена×160 лв всеки ден=4000лв на месец.Ти ги направи че зимат 2 пъти повече от един депутат.:biggrin: Той един депутат взима официално по домова книга 1900 лв.:biggrin:

Bobi_33
15-06-2015, 21:57
Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда. Колкото повече коли оправи по висока заплата. Трябва да работи много и бързо и понякога е за сметка на качеството.
Кати говорите за запада. Пет годишна кола на 60 хил. я карам за смяна на масло в Лондон. Идвам си и после тръгвам обратно. Във Франция турбината умря. Карам я на ход до сервиза, ремонт на турбината. Имам застраховка, тя покрива всичко. Взимам колата карам 50 километра светва лампата на маслото. Пак в сервиза. И така още два пъти, вече само за сметка на сервиза, въпреки че имам застраховка? Не успя да оправи мотора и го смени с друг пак за негова сметка.

Добре, от написаното дотук разбрах, че не обичаш сервизите. ОК. Имаш нещо пхротив някого, ми кажи си, недей с недомлъвки. Щото тук във форума има много сервизи, доста майстори и т.н. Обаче ако си недоволен от някого конкретно, е справедливо спрямо всички потребители, да кажеш кой те дразни и с какво точно.

Иначе аз съм ЗА, хората сами да си правят колите. Аз работя в автосервиз и сам за, така и аз ще имам повече работа, защото доста от ремонтите пред блока водят хора в сервиза с доста доубити коли, след извършените ремонти пред блока.
Но съм против да се слагат всички знайни и незнайни сервизи/майстори под един знаменател. Ясно е, за типичния българин, че той може всичко, разбира от всичко и го прави по-добре от всички други. Във всяка сфера от живота, не само за автомобилите. И другата българска черта е да се гледа все в паницата на другия, бил взимал много, ала-бала. Ако ъобаче човек си мисли, че му взимат много а той не взима достатъчно е радно да се запита защо взима малко, дали не е причината в самия него. Докато някой все калкулира джоба на другия, е по-добре да помисли как да добави нещо в своя. Тогава ще тръгнат нещата.

---------- Post added at 18:57 ---------- Previous post was at 18:56 ----------


[QUOTE=lordliness;1426242]Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда.



Това са пълни глупости. Той днес спокойно може да направи 10 часа.Ако на час средно е 50 лв 30% са 16 лв.Почти всички сервизи бачкат и в събота. Тоест бачка около 24-25 дена×160 лв всеки ден=4000лв на месец.Ти ги направи че зимат 2 пъти повече от един депутат.:biggrin: Той един депутат взима официално по домова книга 1900 лв.:biggrin:


Дори да вземе някой 160 в. за един ден, няма гаранция, че на следващия ден ще има същата работа и ще вземе същите пари.

lordliness
15-06-2015, 22:08
[QUOTE=lordliness;1426242]Обикновено механиците работят на процент, ако са наемници. Примерно 30% за него, 70% за собственика от цената на труда.



Това са пълни глупости. Той днес спокойно може да направи 10 часа.Ако на час средно е 50 лв 30% са 16 лв.Почти всички сервизи бачкат и в събота. Тоест бачка около 24-25 дена×160 лв всеки ден=4000лв на месец.Ти ги направи че зимат 2 пъти повече от един депутат.:biggrin: Той един депутат взима официално по домова книга 1900 лв.:biggrin:

Личи че не си в час. Повечето средни сервизи имат фиксирани цени за определена операция.
Не ти говоря за цени на час.
Сменяш съединител за 120 лв. От тях ще вземеш 36. Ако искаш го прави три дни.
Цените на тези сервизи са на час за неща които са с повишена сложност.
Да вземеш 36 лв. За смяна на съединителя е подигравка. Това е неприятна операция. Но това е положението.
На Боби ще му пиша утре на лични.

кученцетоОгиитаткоДоги
15-06-2015, 22:48
[QUOTE=кученцетоОгиитаткоДоги;1426252]

Личи че не си в час. Повечето средни сервизи имат фиксирани цени за определена операция.
Не ти говоря за цени на час.
Сменяш съединител за 120 лв. От тях ще вземеш 36. Ако искаш го прави три дни.
Цените на тези сервизи са на час за неща които са с повишена сложност.
Да вземеш 36 лв. За смяна на съединителя е подигравка. Това е неприятна операция. Но това е положението.
На Боби ще му пиша утре на лични.



Ма какво значи ако искаш го сменяй 3 дни........? В западна европа имат схеми в компютара,в които подробно е описано как трябва да се смени съдинитела и пише колко време отнема и от там в зависимост от цената на час на сервиза в който си ти обявяват цената.Ако интервенцията е описана от фабриканта че трае 4 часа, а механика са мотка ден и половина, на другия ден заминава на Илиенци да продава мокасини за 5 кинта:biggrin: Също не и желателно да бърза, щото ако забрави да ти натегне някоя гайка може да има ядове от сорта на ,, купуване на нова кола на клиент,, :biggrin::biggrin::biggrin:

lordliness
15-06-2015, 22:53
Не ни говори за запад. Ние доматите тук ги ядем с колците.

Ilko Ivanov
15-06-2015, 22:53
Aз пък не мога да разбера, кой какво го бърка къде ще си прави някой колата..
Който му е кеф да си я прави в сервиз, който не да си я прави сам, пред блока, в двора или където му е удобно...
Свършиха се колите ли в София та толкова се дразните, че някой си прави сам колата?
Ако някой има желание и възможност ще намери начин.... Дали от този форум или от друг, инфо има стига да знаеш какво да търсиш.
Ако е добър сервиза/майстора без работа няма да остане или без пари. Ама и сервиз/майстор от който всички да са доволни няма и няма и да има.
Според мен ако 80% от клиентите са доволни значи е добър. Винаги има такива дето дори и да е свършена работата пак са недоволни или от цената или от скороста на ремонта. Най-трудно е да се разбереш с технически неграмотен клиент, който в същото време е с нагласата че всички сервизи искат да го изклатят..

lordliness
15-06-2015, 23:08
Aз пък не мога да разбера, кой какво го бърка къде ще си прави някой колата..
Който му е кеф да си я прави в сервиз, който не да си я прави сам, пред блока, в двора или където му е удобно...
Свършиха се колите ли в София та толкова се дразните, че някой си прави сам колата?
Ако някой има желание и възможност ще намери начин.... Дали от този форум или от друг, инфо има стига да знаеш какво да търсиш.
Ако е добър сервиза/майстора без работа няма да остане или без пари. Ама и сервиз/майстор от който всички да са доволни няма и няма и да има.
Според мен ако 80% от клиентите са доволни значи е добър. Винаги има такива дето дори и да е свършена работата пак са недоволни или от цената или от скороста на ремонта. Най-трудно е да се разбереш с технически неграмотен клиент, който в същото време е с нагласата че всички сервизи искат да го изклатят..

Много добре казано, само че някои се дразнят, едва ли не като си правиш сам колата или напишеш как става нещо и ще ги докараш до фалит. Още повече че за някои неща изисква елементарни условия и примерно ако нямаш канал не е добре да лежиш под колата рискувайки някой да я бутне и да те размаже.

Ilko Ivanov
15-06-2015, 23:23
Предполагам визираш темите оформени като ръководство "как да си сменим /еди кое си/ сами".
Такава тема може да служи като помагало, но не може да ти сложи инструментите в ръцете... Ако някой не си прецени възможностите и се нахване да прави нещо подобно така или иначе ще отиде в сервиза след това.

Sm0k
15-06-2015, 23:33
...Жив и здрав да си за толкова писане, философски подхождаш, не си прав. Това е моето мнение! И не говорих в случая за 100-те лв че са 1/3 от 600, говорих принципно...

Човека ти каза - обслужване най-малко 500 евро. На 3000 евро средна заплата (само в най-богатите страни) - 1/6-та. Ти си направи сам сметка дали тука 100 лева са по-малко от или повече от 1/6-та от твоите доходи и къде ти излиза по-скъпо обслужването. А 50 евро на час в Европа зор ше ги фанеш :)

Не съм прав, ако грешно смятам. А ако ти подхождаш философски към математиката и ти да си жив и здрав, секи има право да е философ :)


...Каквото плащаш-това получаваш!
Факт.
Накрая винаги ше получиш за каквото си си платил, друг начин не е измислен. Ако беше измислен, сега ние тука щяхме да живеем като за Швейцария, пък да плащаме като за България :)


...Свършиха се колите ли в София та толкова се дразните, че някой си прави сам колата?... Ако е добър сервиза/майстора без работа няма да остане или без пари. Ама и сервиз/майстор от който всички да са доволни няма и няма и да има.

Мен лично тва кой къде си прави колата грам не ме вълнува, щото сервиз нямам :) Аз ако имах време и място и аз бих човъркал някоя таратайка за хоби :)
Тва което ме дразни е, че когато е да се яде и да се пие, секи е на дебело баровец, а когато е да се свърши работата секи почва да мисли на дребно и да прави на другия сметка и да определя колко струва чуждия труд. За тва държавата ни прилича на външния нужник на ЕС, щото искаме хем да има, хем да не се плати и накрая сичко е до половина.
После като ви кажат за Европа, викате ма то е Европа е друго. Ми то за тва е друго,щото не разсъждават на дребно. Кво да праш, манталитет :) Ма тва е съвсем друга тема :)

lordliness
15-06-2015, 23:38
Предполагам визираш темите оформени като ръководство "как да си сменим /еди кое си/ сами".
Такава тема може да служи като помагало, но не може да ти сложи инструментите в ръцете... Ако някой не си прецени възможностите и се нахване да прави нещо подобно така или иначе ще отиде в сервиза след това.

Да, разбира се. Ако не си си разглобявал играчките като малък за да видиш как работят няма да се справиш с колата. Ако човек има желание може да си смени поне филтрите. Не всички ги влече.
От друга страна смяна на ламбда, дебитомер е фасулска работа. Всеки се е въоръжил с кабели и програми и чете грешки и до там, не умее да тълкува прочетеното и всичката самодейност се обмезмисля. За "лесни "неща като диагностика и смяна на фасулските елементи ходя на сервиз. Не сменям сам по 5 дебитимера защото не съм уцелил точния.

Sm0k
15-06-2015, 23:42
...Не сменям сам по 5 дебитимера защото не съм уцелил точния.

Е кво има да им целиш - влизаш е еПЕР, пишеш си ВИНа и виждаш кой номер дебитомер ти трябва.
Ся вече ако се чудиш дали да смениш един или друг сензор е друго, ма то тва и сервизите дето ше го отгатнат от първия път не са толкоз много :)

Ilko Ivanov
15-06-2015, 23:47
Аз пък имам сервиз, ама пак не ме дразни това че някой си е направил сам колата.
Пак казвам - който има желание и възможност ще намери начин Ако пък има само желание + неправилно преценяване на собствените възможности, накрая сагата свършва пак в сервиза, само че с допълнителни "бонуси".
Виж за цените съм съгласен - това да правим сметка на другите в България все още най-добре го умеем. Когато всичко ти се вижда скъпо, трябва да се замислиш как да изкарваш повече, а не как да плащаш по-малко. Ако не можеш да си позволиш - простираш се според черата си... При нас обикновено първо се взима някаква "лъскачка" кола (не визирам само Алфи-те) без да се мисли и после почва реването как било много скъпо това и онова.

thecleaner
16-06-2015, 00:01
Аз пък имам сервиз, ама пак не ме дразни това че някой си е направил сам колата.
Пак казвам - който има желание и възможност ще намери начин Ако пък има само желание + неправилно преценяване на собствените възможности, накрая сагата свършва пак в сервиза, само че с допълнителни "бонуси".
Виж за цените съм съгласен - това да правим сметка на другите в България все още най-добре го умеем. Когато всичко ти се вижда скъпо, трябва да се замислиш как да изкарваш повече, а не как да плащаш по-малко. Ако не можеш да си позволиш - простираш се според черата си... При нас обикновено първо се взима някаква "лъскачка" кола (не визирам само Алфи-те) без да се мисли и после почва реването как било много скъпо това и онова.

Понеже темата избяга изобщо от същността и Лордлайнеса като истинска батка, не споменава кой го е ядосал, та да ви постна конкретната тема, в която споменатия по-горе поства кое и как става, но не може да отговори на елементарен проблем свързан със "сложната" процедура, изригва как видиш ли той е най-големия а еди кой си е аматьор, редовен негов похват когато не знае дадено решение. След като сметнах за ненужно да продължавам да спора с радиото, си зачистих постовете и неговите в които той бълва обиди..... ииииии хоп видиш ли нова тема " До кога лични интереси и отношения ще опорочават форума?" А ся Лорде обясни кой интереси и кои отношения точно та бъркат. Опс темата http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90058

mordohy
16-06-2015, 00:05
Не ни говори за запад. Ние доматите тук ги ядем с колците.
Ами точно с колците и ги ядетте!
За това и си имаме скрития раздел и майсторите отдавна не пишат нищо.
Днеска се ръкувахме е един дебел, грозен и мърляв декадент с плоски ходила, но това не изменя факта, че е майстор. Да, и с Боби 33 и с Нено си казахме по нещо, но това са мъже, които се опитват да са в "ползу роду"

lordliness
16-06-2015, 00:10
Е кво има да им целиш - влизаш е еПЕР, пишеш си ВИНа и виждаш кой номер дебитомер ти трябва.
Ся вече ако се чудиш дали да смениш един или друг сензор е друго, ма то тва и сервизите дето ше го отгатнат от първия път не са толкоз много :)
За мен е по лесно да оставя колата, за дебитомер да кажем, да кажа че искам най- доброто, на най- добрата цена, и да си взема колата вървяща и с гаранция.
сервиза има по добри контакти и по добри наблюдения от мен за качеството резервните части и за цените.
Иначе дебитомера се сменя за 10 мин. нали?
Повечето неща, които сменям сам ги взимам от сервизи, а не от магазини, на добри цени.

mordohy
16-06-2015, 00:13
Темата е- убийте майсторите!

lordliness
16-06-2015, 00:20
Ами точно с колците и ги ядетте!
За това и си имаме скрития раздел и майсторите отдавна не пишат нищо.
Днеска се ръкувахме е един дебел, грозен и мърляв декадент с плоски ходила, но това не изменя факта, че е майстор. Да, и с Боби 33 и с Нено си казахме по нещо, но това са мъже, които се опитват да са в "ползу роду"
Да ти кажа честно, може да не звучи добре, но повечето теми ги пиша за себе си, ако се наложи повторна интервенция ми е по лесно да погледна какво съм правил, за да не откривам топлата вода пак, аз не правя алфи всеки ден, правя си моите защото ми харесва.
Ако на някой са му от полза, се възползва, за другите не ме е грижа.
ако си обърнал внимание- не задавам въпроси по ремонта :)

---------- Post added at 00:20 ---------- Previous post was at 00:14 ----------


Понеже темата избяга изобщо от същността и Лордлайнеса като истинска батка, не споменава кой го е ядосал, та да ви постна конкретната тема, в която споменатия по-горе поства кое и как става, но не може да отговори на елементарен проблем свързан със "сложната" процедура, изригва как видиш ли той е най-големия а еди кой си е аматьор, редовен негов похват когато не знае дадено решение. След като сметнах за ненужно да продължавам да спора с радиото, си зачистих постовете и неговите в които той бълва обиди..... ииииии хоп видиш ли нова тема " До кога лични интереси и отношения ще опорочават форума?" А ся Лорде обясни кой интереси и кои отношения точно та бъркат. Опс темата http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90058
Ти защо се намеси въобще в темата, да ни обясниш ефекта на пеперудата?
Темата ми е перфектна.
Това какво е http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1425053&postcount=20
Нали си модератор? Ако аз го напиша на теб какви са санкциите?
Нещо се вживяваш май на господар?
Да въртиш апарата при положение, че маркуча не ти трябва са пълни глупости
Да ти има решенията.

thecleaner
16-06-2015, 00:36
Да ти кажа честно, може да не звучи добре, но повечето теми ги пиша за себе си, ако се наложи повторна интервенция ми е по лесно да погледна какво съм правил, за да не откривам топлата вода пак, аз не правя алфи всеки ден, правя си моите защото ми харесва.
Ако на някой са му от полза, се възползва, за другите не ме е грижа.
ако си обърнал внимание- не задавам въпроси по ремонта :)

---------- Post added at 00:20 ---------- Previous post was at 00:14 ----------


Ти защо се намеси въобще в темата, да ни обясниш ефекта на пеперудата?
Темата ми е перфектна.
Това какво е http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1425053&postcount=20
Нали си модератор? Ако аз го напиша на теб какви са санкциите?
Нещо се вживяваш май на господар?
Да въртиш апарата при положение, че маркуча не ти трябва са пълни глупости
Да ти има решенията.


Как да ти кажа за да ме разбереш явно ти е трудно, когато някои използва местоимението Аз в уважителна форма, определено има пропуски във възпитанието му или просто страда от остра форма на нарцисизъм, на шопски му викаме "повервал си". В техническа тема след като някои зададе въпрос, отговора не се измества към квалификация на питащия и след като той иска да се изясниш в какъв аспект го смяташ за такъв, ти да решиш незнайно как, че именно ти си обидения. Техническите ти познания не ща да ги коментирам, имам си собствено мнение, обаче комуникацията ти е меко казано просташка ;)

Ай лека, аз казах каквото имах да казвам.

П.С. Така е маркуча не ти трябва, но би ли обяснил новия как ще монтираш, и него ли ще режем:) Сега вече ми се бетонира мнението за техническата ти грамотност.

lordliness
16-06-2015, 00:44
Хайде де сети се как, нали си отворен. Никога няма да се сетиш :)
Страхотни модератори имате в този форум, чак и психоанализа могат да правят :)
Само не им се отдава да се контролират :)

кученцетоОгиитаткоДоги
16-06-2015, 00:54
Не ни говори за запад. Ние доматите тук ги ядем с колците.



Абе по твоята логика човека ако има днес само две смени на масла и две смени на крушки, ще има само за колци без домати :biggrin::biggrin::biggrin:

mirchozo
16-06-2015, 14:09
Ами точно с колците и ги ядетте!
За това и си имаме скрития раздел и майсторите отдавна не пишат нищо.
Днеска се ръкувахме е един дебел, грозен и мърляв декадент с плоски ходила, но това не изменя факта, че е майстор. Да, и с Боби 33 и с Нено си казахме по нещо, но това са мъже, които се опитват да са в "ползу роду"

Как мога да се включа в скрития раздел, няма грам да пиша, достатъчно ми е да чета само. Не че се имам за майстор, но човек се учи ако има желание.

old alfist
16-06-2015, 23:04
Сервизът Ми е много по-добър от сервизът Ти.

mordohy
16-06-2015, 23:43
Как мога да се включа в скрития раздел, няма грам да пиша, достатъчно ми е да чета само. Не че се имам за майстор, но човек се учи ако има желание.


Не ти трябва. Ако не си запознат с материята си е направо скука.
Истинският проблем е, че някак си забравихме за самоуважението и хигиената на форума. Изроди се на лична основа всяка тема. Хората престанаха да си признават грешките и като сгрешат започват да се заяждат с останалите. Това отблъсна много хора.
Много малко ни трябва.
Просто да се изслушваме и да не обвиняваме веднага всеки, който изкаже друго мнение, освен твоето.
Пита някой за нещо и понеже е на зор, а не намира нищо и какво става?!
Веднага му се нахвърлят да му обясняват колко е тъп, че това противоречи на правилата и се изпишат три страници с остроумия, а е толкова просто да му отговориш или да му дадеш линк към тема, където всичко е обяснено.
Мнозина се познаваме лично и си мислех, че е нормално с такива хора да си плещим и по-остри изрази, а сега вече го считам за грешка. Като се видим на живо, може да си фамилиарничим и даже да си бъркаме по дупките, но тука трябва да имаме един коректен тон, сякаш никога не сме се познавали, защото обратното вкарва в заблуждение новите членове и те си мислят, че и те могат да плямпат каквото им дойде на ум.
Да! Причината сме по-старите членове на форума, защото даваме много лош пример на останалите.

XaBu4ko
28-06-2015, 11:02
Не ти трябва. Ако не си запознат с материята си е направо скука.
Истинският проблем е, че някак си забравихме за самоуважението и хигиената на форума. Изроди се на лична основа всяка тема. Хората престанаха да си признават грешките и като сгрешат започват да се заяждат с останалите. Това отблъсна много хора.
Много малко ни трябва.
Просто да се изслушваме и да не обвиняваме веднага всеки, който изкаже друго мнение, освен твоето.
Пита някой за нещо и понеже е на зор, а не намира нищо и какво става?!
Веднага му се нахвърлят да му обясняват колко е тъп, че това противоречи на правилата и се изпишат три страници с остроумия, а е толкова просто да му отговориш или да му дадеш линк към тема, където всичко е обяснено.
Мнозина се познаваме лично и си мислех, че е нормално с такива хора да си плещим и по-остри изрази, а сега вече го считам за грешка. Като се видим на живо, може да си фамилиарничим и даже да си бъркаме по дупките, но тука трябва да имаме един коректен тон, сякаш никога не сме се познавали, защото обратното вкарва в заблуждение новите членове и те си мислят, че и те могат да плямпат каквото им дойде на ум.
Да! Причината сме по-старите членове на форума, защото даваме много лош пример на останалите.

:big_bow_down::big_bow_down::big_bow_down: