View Full Version : алфа 145-146 1.9 тд покупка
ivopifeca
20-06-2015, 14:39
Здравейте,искам да попитам за алфа145-146,с дизеловия двигател 1.9 тд,не жтд.Гледам една такава в продажба,как е като двигател?И изобщо ,като кола?
Здравей колега. От скоро карам 146 с този мотор. Колата се държи добре, но вероятно има голямо значение как е стопанисвана до сега и какви са ти очакванията. В моя случай ме споходиха проблеми от немърлива потдръжка, но с малко труд пари и желание - всичко се оправя. Огледай внимателно състоянието на двигателния отсег - следи от течове на масло или нафта. За състезания не си и помисляй, но колта е добра за ценовия диапазон в който се намира ( стига да не е карана от някой палачор). Успех в покупката, дано да имаш късмет с колата.
1.9 тд....брутално здрав мотор,нисък разход,добър си е и от към вървене...пета година го карам и съм много доволен ;)
ivopifeca
21-06-2015, 12:37
И аз имам Крома 1.9 тдид,но тоя мотор нема нищо общо с този на 145-цата...
1.9 тд....брутално здрав мотор,нисък разход,добър си е и от към вървене...пета година го карам и съм много доволен ;)
За сега и моите впечатления са такива за мотора. А пробвал ли си да го караш с алтернативни горива ? Чета по разни форуми, че сипват в резервоарите какви ли не алтернативи и смеси. Помпата е бош и уплътненията и биха издържали горива различни от нафта според мен.
пробвал ли си да го караш с алтернативни горива ?
Ако имаш в предвид трансформаторно или горяло масло та дори и оливия -НЕ......на алтернативен 'дизел' всеки е карал...съзнателно или не :D
budged3d
21-06-2015, 21:44
аз имам 145ца с този двг НЯМА ТАКОВА ЖИВОТНО само това мога да кажа вече 5 години я търкалям по двг и скорости нищо не е пипано, а се кара с педала до мокета понякога нищо не я плаши тая кола сменяй си маслото и филтрите редовно и само ГАЗ!!!!!!!
+ цените на комплект съединител са от 120 до 280 лв . !!!!!!! :) всеки да си прави сметката
ivopifeca
18-10-2015, 15:18
Други ден я купувам 146 ТД!Дано излезе железна като Кромата,която в момента я кара сестра ми ,и е на почти 650 000 км.
Тези км. Никога няма да ги видиш без ремонт.ама по прост и по евтин мотор за правене маи няма.за един ден разглабяш и на другия го палиш зглобен.поне за мен вече етака.прост мотор
---------- Post added at 21:09 ---------- Previous post was at 21:07 ----------
Заниси и ти как го пазиш.
Здравей колега, аз карам същия мотор и съм доволен. За 5 години не е правил никакви проблеми. Зимата пали без проблем и при -20 гр.
Относно километрите, ако е поддържан не се знае колко ще издържи. Моята в момента е на 150 К. По километраж, но това 1000% не е вярно. Регистрирана е 1995 г., това са 20 год. по 20 К на година са 400 К., според мен даже са и отгоре така че си иска поддържане и това е.
Поздрави и Успех!
ivopifeca
25-10-2015, 12:16
Кромата ми е 1.9 тдид,нема нищо общо с тоя мотор....
ivopifeca
07-11-2015, 14:56
Здравейте,има масло във въздушния филтър,иначе върви като откачена и пали без проблеми.А и кутоята на възд. филтър ми е счупена откъм захващането...Идеи?
budged3d
07-11-2015, 23:11
СВИРКАЙ СИ
на мен ми омаслява от 5- 6 години вече
има опция да извадиш маркуча който влиза в кутията и да затапиш , а маркуча да го пуснеш под колата ,пробвах го този вариант преди време но в купето ми мирише на масло след това си го върнах както си беше ,затова просто си карай и да не ти пука.
А за счупването има такива кутии по моргите по 15 20 лева са.
---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 23:06 ----------
Изчисти си цедката в резервоара на първо време , ако все още не си я изчистил разбира се ,за да нямаш изненади през зимата
Здравейте,има масло във въздушния филтър,иначе върви като откачена и пали без проблеми.А и кутоята на възд. филтър ми е счупена откъм захващането...Идеи?
Маслото ти е от картерните газове...
ivopifeca
08-11-2015, 08:48
Мерси.А тази цедка къде се намира точно,как се сваля?
budged3d
08-11-2015, 11:28
махаш мокета на багажника
отдясно ще видиш един черен капак на 3 винтчета махаш го
под него ще видиш капака на резервоара има 1 2 букси и 3 маркуча ,махаш ги 2 от тях се вадят като ги стиснеш отстрани , третия го държи и една гайка която трябва да развиеш.
След като махнеш всички маркучи и букси развий големия пръстен който притиска сондата към резервоара, вадиш поплавъка , мяташ го на една кърпа че е мазен и го разглобяваш с една малка права отверка можеш да го разглобиш целия не е сложно .
Едната цедка е на спиралата която е с пружината , другата ще я видиш от долу на самия поплавък и двете се свалят лесно .
Мерси.А тази цедка къде се намира точно,как се сваля?
Зачисти я,чее http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1446350&postcount=1
ivopifeca
09-11-2015, 19:23
Мерси,колеги!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.