PDA

View Full Version : Разум или страст?



емо1975
24-06-2015, 21:21
Първо, искам да уточня, че съм фен на италианското автомобилостроене, и в частност, на италианските "големи кораби": капа купе турбо, алфа 166 3.0, тесис и т.н... Дори в момента си имам "евридейка" за работа в града - ипсилонка: за 140 хил км не ме е предала, макар отвреме-навреме да се налага да наливам по някоя стотарка в поддръжката.

Та, с това уточнение, казвам следното:
предстои ми да си купя автомобил. Колебая се между "страстта" и кипежа на кръвта в лицето на 166-ца 225 коня, "разумният избор" - либра jtd, и нещо не толкова екцетрично: е-класа, е270, w210, cdi.
Всеки от тези три избора си има своите плюсове и минуси...Да видим кое в мен ще надделее: разума или страстта :cheers:
Иначе, пари в италиянка с много коне вече веднъж съм наливал. Наистина си беше сериозно напрежение за джоба ми, но и кефът беше голям :bangin:

toto99
25-06-2015, 10:14
И разум и страст и лукс......Lancia Libra jtd.

емо1975
25-06-2015, 23:19
Явно разочарованите тук от марката са мнозинство :bounce8:
Как пък един не се яви да защити честта на 166-цата и на алфите. В клуба на ланча това никога не би се случило. Там всеотдайността е пълна. Дори при тесиса с над 4 бона вложения през първата година след закупуването :headbang:

don_pepone
26-06-2015, 05:52
ЕХх колега не бъркай разума с фанатизма, пипташ и ти казват кое е най логичното и правилно решение. 3.0 мотора е много приятен мотор, но на базата на разхода който дава, спрямо вървежа му е това тежко купе на 166-цата, някакси не си заслужава толкова,а и поддръжката му е доста цифра. "Тестиса" пък си е уж луксозна кола, но си е екзотика за в Бг, особенно ако се търси нещо наистина читаво, то все едно търсиш 20 годишна девица- има ги има ха намериси ;) Затова и Либрата изглежда като нйа-удачният избор,като съм сигурен че 99.9% от хората имат наум и един ремат придружен с стандартните неща-ДПФ,Клапи ЕГР.. и след това ще се радваш на вървеж като на 3.0 и нисък разход, но пък ще си трака "печката" и ще поприпушва малко, но все пак пълно щастие няма :)

nhg
26-06-2015, 07:52
На мен ми се струва, че автора на темата е направил вече избора си, но си търси 'оправдание'
Изобщо не мога да разбера какво общо има Либра ЖТД със 166 3.0 (освен че и двете са италианки)

емо1975
26-06-2015, 07:59
Като купуваш кола, не я сравняваш по заводски каталог, а по сърце и разум. Казах защо харесвам 166-цата: голяма красива кола с мощен мотор /това си има плюсове и минуси/; е-класата е в нейната категория, но бих я избрал по съвсем други причини: просто досега не съм карал немски автомобил с такива размери, и от чисто разнообразие, и с мисъл за по-лесно продаване после, бих си я взел /а и цената не е безбожно по-голяма от 166-цата/;
либрата е идеален семеен автомобил с прилично ускорение и сравнително лесна поддръжка; брат ми кара такава и затова този автомобил ми е спечелил уважението: по-тесен е, но комби би свършило идеална работа, нищо, че е по-нисък клас от 166-цата. От тесиса почти съм се отказал: наистина е прекалено екзотичен за нашата страна.

Bobiuzunov
26-06-2015, 08:46
Либрата е добър автомобил спор няма,но разликата между нея и 166-та е колкото между локум и локомотив,айде да си говори честно,това са коли в различен клас,так че да ги сравняваме е малко несериозно.166-ца е с няколко обиколки пред Либрата в всяко отношение,но ако говорим за подръжка само,да Либрата е последният италиански автомобил с що годе здраво и евтино окачване.W210 нямам и желание да го коментирам,само едно ще кажа,скукаааааа. :-)

емо1975
26-06-2015, 09:25
Скука, скука, ама вози добре и има приличен вървеж.

166-цата ме оздачава единствено с това, че е висок клас автомобил, а някой дребни детайли не са изпипани като за такъв автомобил. Примерно, заминал клеморед след 12-13 години на пътя. При мерника това е почти немислимо. Дори на моята дърта ипсилонка едва наскоро се наложи да й го ремонтирам, а съм я сдухал от каране.

Всичко е късмет. Явно ще решавам в последния момент с оглед на екземплярите, на които попадам и са сравнително наблизо.

Bobiuzunov
26-06-2015, 10:11
Ако клемореда ти е критерий за избор на кола нямам думи. :-) За W210 да вози,колко добре да вози,волан с корабен луфт,по завоите се люшкаш като гондола,за ръждата няма да говоря,абе общо взето щом имаш такива мисли и се двуомиш,166-та не е за теб според мен. :-)

viktorsterev
26-06-2015, 10:33
W210 е малко като по съвременна 124ка,малко циганска мечта.Екзорична , бърза и капризна като Капата-Алфа 166 2.0 турбо

емо1975
26-06-2015, 10:34
Критерий е, разбира се, не просто клеморедът, а грижата към детайла. Когато тя липсва, това говори за посредствена сглобка на иначе перфектна идея.

От опит съм научил, че "дребните" кусури, ако са много и на често, това си е един голям проблем и за джоба и за нервната система.

Но това са подробности. В случая по-скоро става въпрос за късмет.

Що се отнася до ламарините: човек гледа и тогава купува. ;-)

Bobiuzunov
26-06-2015, 14:31
Гледай хубаво,че много хора гледаха а след 5-6 месеца се явява кафявата чума.Като гледам си взел решение и много ги разбираш нещата за детайлите,та взимай един W210 и си свиркай. :-)

емо1975
26-06-2015, 17:34
Що така с лошо, бе, човек?
Мен не може да ме упрекнеш, че съм пристрастен в негативен план към 166-цата и италиянките. Напротив, както подчертах: ХАРЕСВАМ ГИ, и пак казвам: бих си купил 166-ца, ако ми хване окото. Но всяка най-лека критика да я приемаш като сектант, не говори добре. Ние сме нормални хора: днес имаш алфа, утре пежо, вдруги ден мерцедес, това не е идентичност от голямо значение, че да се засягаме на марки.
Това, че харесвам алфа не означава, че трябва да мразя МБ.

Doomguy
26-06-2015, 18:20
Мерцедеса не мисля, че вози по-добре. Вътре е убийствено дървен, отвън също. Иначе като кола не е изобщо зле, това е последната що-годе здрава е класа, която не бърка дълбоко в джоба. Компресорите се газифицират много лесно и дават по-добър разход от Алфата, ако това е някакъв критерии за теб.

емо1975
26-06-2015, 18:28
Като видя алфата ми трепва повече. Но честно казано и е-класата ми харесва: карал съм такава за няколко дни, не се държеше зле като цяло.

Scrapera
26-06-2015, 18:34
Мерцедеса вози само 5 пъти по-меко от Алфата, имал съм такъв, изпълнение classic. Също и завива 3-4 пъти повече. До тук с предимствата, а недостатъците мисля, че няма смисъл да обсъждаме - само като се има предвид как го гони ръждата, мисля че това е достатъчно да се откаже човек от него. ;-)

емо1975
26-06-2015, 20:53
Това за ламарините и доста индивидуално и не зависи толкова от марката, а от това къде е карана колата. В страни с много луга през зимата вероятността да загният ламарините нараства.
В интерес на истината, виждал съм е-класи с ръжда, но чак масово загнили, точно 15-16-годишни – не съм.
Гнили капи не съм виждал – това си е факт. Дедри – тук-там. Алфи – може би от по-старичките, по-ниската гама.
За 166 съм склонен да мисля, че е правена с обилно поцинковани ламарини като капата, тъй като си е висок клас автомобил.
Но за кола, която ще я караш максимум 5-6 години, ламарините са фактор, само ако вече има процепи в пода или е изядена като от молец по ръбовете. А за това си иска здраво ръчкане по Алпите или някъде из Северна Европа.

Bobiuzunov
27-06-2015, 10:41
Кое му е лошото на това което казах?Ти си тръгнал във форум на Алфа Ромео да искаш мнение за Е-класа,аз това не го мисля за нормално,ако искаш мнение за 166-ца питай ще ти бъде отговорено,а има и достатъчно теми иска се малко да се поровиш и ще получиш доста изчерпателна информация за модела,двигателите и т.н.Аз пак ти казвам,щом съдиш за колите по клемореда Ок,аз имам две 166-ци и Капа(клемореда е същия) та на път заради клеморед не са ме оставили,а общо и на трите имам някъде към 300к,така че ти си прави изводите.
П.С за да не спамя повече ако имаш конкретни въпроси за някой от моторите с които са моите коли питай на ЛС,с радост ще ти отговоря.

емо1975
27-06-2015, 16:35
Ок, благодаря.
А относно питанията ми - нали затова е форум, да стават разговори. Нищо провокативно не съм казал. Просто споменах над какво размишлявам в последно време. Темата си е точно за 166-цата. Ако бях решил нещо предварително, нямаше да се регистрирам в този сайт и да проучвам обявите за алфи "втора ръка". Но това не означава, че нямам право на различен избор. Струва ми се, че ти нещо много лично приемаш такъв тип теми, а няма за какво. Не съм ти враг, а потенциален съмишленик.

Bobiuzunov
27-06-2015, 17:05
Чак пък много лично да ги приемам нещата,не бих казал.Всеки си има глава на раменете и си носи последствията от направения избор,било за кола или каквото и да е друго,а относно това за форума съм съгласен,няма лошо.Далече съм от мисълта че 166-та е най,най винаги ще има кола която превъзхожда твоята или моята в определени показатели,но най важното ти да си я харесваш.Аз и сега когато погледна добра 166-ца настръхвам,нищо лично но W-210 нещо не ме грабва,прекалено ми е скучна и е за чичковци,но това си е лично мое мнение.

nblagoev
27-06-2015, 20:32
Не съм сектант, но покупката на W210 E270cdi не бих я нарекъл разумна... Фейслифтова 166 със 2.4JTD и ръчни скорости според мен е по-добра покупка.

емо1975
27-06-2015, 20:53
Именно защото става въпрос за ограничен бюджет, затова са и всичките дилеми :drunk:

Аз досега съм имал само френски и италиански коли, не мога да кажа, че не съм ги харесвал, напротив - с голям кеф съм си ги поддържал и карал. Основно предимство при покупката им "втора ръка" е по-високия клас и повече глезотии за по-приемлива сума... А минусите си ги знаете и вие, няма какво да ги коментираме.

Ако взимам 166-ца, ще е бензин над 200 коня. ;)

viktorsterev
28-06-2015, 20:22
Именно защото става въпрос за ограничен бюджет, затова са и всичките дилеми :drunk:


И в тоя ред на мисли най-логичния избор е ,Либра,но някакво високо ниво,била тя и 140 коня

pace
30-06-2015, 00:46
От изброените в първия пост бих избрал Капа-та но седан...Либрата и 166-цата някак си ми грознеят 'без да засегна някой'

nicola 59
30-06-2015, 03:59
Колега аз съм карал мечо 270 цди служебен ,около 20000 километра и мога смело да заявя ,че е автомобил който заслужава уважение,истинска семейна кола сигурна надеждна,кола с която пътуваш неусетно.Не ми харесва външния дизаин,и мечо също като Капата и Тезиса имат потресаващо грозен дизаин, за мене приличат на полов член или Тестис ,тука жабарите са го догодили поне на име понеже Тестис или Тезис е горе долу близо.От това семейство само Капа Комби е с още една идея по грозна,но там вече става дума за грозота от висок клас,отвратително грозна,малко по грозна от очиларка комби,което е върха.
166 3.0 24 е много готина за каране ,заради мотора той и дава всичкия чар.Много мазен мотор дали на 2 или 4 като и дадеш газ и наема яко,нема турбо да чакаш да надуе ,нема нищо стария Джузепе го е нагласил както трее.На 166 цата не ми допадат фаровете само,една такава горката все едно ще се разплаче всеки момент,много тъжна муцунка има,ако имах такава щах да и сменя всичко с новата версия.166 3.2 аз това ти препоръчвам,карал съм няколко пъти за малко една кадето беше оставена при мене за продан,ма беше много скъпа тогава,а точно тогава се радвах на мъката и страданията да бъдеш горд собственик на 159 2.4 жтд и нямах възможност за тази кола ,ма сега им паднаха цените и ако докача някъде за добри пари ще я купя веднага,много бих желал да си имам една 66 ца 3.2.
Ако нямаш възможност за 3.2 скачай на педалите на 3.0.Мечо го бива много ма е дуг тип ,там всичко е тихо ,меко и спокоино,няма тръпкарта на шестак на Алфа.
Либрата тои колегата Боби го е казал няма смисъл да повтарям,е като лагерна количка в сравнение с 166,а и грозна до немайкаде и тя,винаги съм и казвал сиромашката очиларка,ма грозен мерцедес по бива ,от грозна Ланчия затова 66 ти номер ще реши всичко .Аз лично много ценя някой немски марки,Мечо БМВ Ауди,ма в твоя случаи Алфосо печели с голяма преднина.Желая ти успех с покупката.

pininfarina
30-06-2015, 08:10
Именно защото става въпрос за ограничен бюджет, затова са и всичките дилеми :drunk:

Аз досега съм имал само френски и италиански коли, не мога да кажа, че не съм ги харесвал, напротив - с голям кеф съм си ги поддържал и карал. Основно предимство при покупката им "втора ръка" е по-високия клас и повече глезотии за по-приемлива сума... А минусите си ги знаете и вие, няма какво да ги коментираме.

Ако взимам 166-ца, ще е бензин над 200 коня. ;)


Като си споменал бюджет ти сигурен ли си че би се справил с поддържката на Е класата? Там и по моргите освен по магазините всичко е в пъти по скъпо от на 166-цата! Винаги съм казвал че най лесната работа е да я купиш една кола, но какво правим с поддръжката след това. Чудил съм се на хора дето си купуват S класки за по 6-7 хиляди лева и след това карат кошове, щото всичко било адски скъпо.
Затова като си мупувате кола си направете сметката и с какъв бюджет за поддръжка разполагате - ако ще е за Опел Корса, по добре си купете Опел Корса а не нещо с което ще се надскочите!

Doomguy
30-06-2015, 08:54
Е нали става въпрос за W210? Кое точно му е по-скъпото от на 166-цата?

pininfarina
30-06-2015, 10:50
Е нали става въпрос за W210? Кое точно му е по-скъпото от на 166-цата?


Аз разбрах че става въпрос за W211. А да сравняваш W210 със Алфа 166 е все едно да сравняваш самолет с летяща чиния :-)

емо1975
30-06-2015, 12:49
Парите не ги рина с лопатата на двора, но мога да си позволя 2-3 бона годишно за ремонти при екстремни ситуации, повече би ми дошло в повече.
Но тези пари не са ми излишни. Ако мога да не ги давам зорлем, естествено, че не бих :busted_cop:
В България малцина си поддържат е-класите с оригинални части от магазина. Повече се разчита на автоморги. Същото важи за либрите, капите, баварците и т.н. Сиромах-човек жив дявол - казал го е народът.

Моята бившата "любов" - ако й бях пазарувал чарковете от магазина, щеше да ми излезе няколко бона в повече, а иначе за година вложих около 2 бона. Става въпрос за капа турбо.

Всичко е въпрос на гледна точка. Лошото е 166-ци няма много по пътищата, съответно и по моргите. А и за ходова част моргата не върши работа.

Но както се казва: кефът няма цена.

Защо 166-ца да не е съизмерима с w210? По-лачена е, безспорно, но по другите показатели са си напълно съпоставими величини.

Bobiuzunov
30-06-2015, 14:04
В грешка си,по моргите 166-ци бол,ако говориш за 3.0 V6 да по трудно по моргите,но не е както да няма.Ти да не си с тази Капа дето ти я удариха в Пловдив?Ако е така и в четвъртък имаш време аз ще съм в Пловдив,ако имаш желание да покараш 3.0 V6 с радост ще ти дам да се качиш на моята кола.

don_pepone
30-06-2015, 18:00
Не зная какво го мислите толкова за тоя Мечо, който освен вътре и вънка е тотално дървен и грозен икаквото се сетите там от синонимите. Вярно дакажем че е с по-здраво окачванеот 166, но на фона на масовата ръжда подчертавам МАСОВА си е направо нож с две устриета. Освен всичко друго и ако нее с голям дизелов мотор е супер тромав,явно динамиката са я забравили при дизайна в завода :wazuuup:
За 166 съм съгласен с Nikola ,е отпреде малко измъчена откъм визия и че окачванто и е кофти като цяло, ное в пътипо-красива отвсякъде ,а и Арезето си е глас "меден"

равносметката за мен ,ако ще се сравнява последно166 и W210, то алфата е за предпочитане, освен ако не си слепец

pininfarina
30-06-2015, 21:13
Парите не ги рина с лопатата на двора, но мога да си позволя 2-3 бона годишно за ремонти при екстремни ситуации, повече би ми дошло в повече.
Но тези пари не са ми излишни. Ако мога да не ги давам зорлем, естествено, че не бих :busted_cop:
В България малцина си поддържат е-класите с оригинални части от магазина. Повече се разчита на автоморги. Същото важи за либрите, капите, баварците и т.н. Сиромах-човек жив дявол - казал го е народът.

Моята бившата "любов" - ако й бях пазарувал чарковете от магазина, щеше да ми излезе няколко бона в повече, а иначе за година вложих около 2 бона. Става въпрос за капа турбо.

Всичко е въпрос на гледна точка. Лошото е 166-ци няма много по пътищата, съответно и по моргите. А и за ходова част моргата не върши работа.

Но както се казва: кефът няма цена.

Защо 166-ца да не е съизмерима с w210? По-лачена е, безспорно, но по другите показатели са си напълно съпоставими величини.


Колега, каква кола караш в момента?

емо1975
30-06-2015, 21:44
В момента карам личен автомобил, който ползвам за служебни цели: дърта ипсилонка, на която съм й навъртял вече 140 хил км.
Имам малки деца и не ми е достатъчна. Иначе, за работен добитък в градски условия е идеална.
А иначе доскоро карах капа турбо.

viktorsterev
30-06-2015, 22:23
С риск да се разсърди автора,да Пловдивската Капа турбо е негова.
С каква цел ще я ползваш колата?Имаш деца хубаво,в седан може да се качи само багаж,ако е комби,може да се използва и тавана примерно за колела,това едно,второ тръваш на път с децата,нещото което ще гоня е не скорост а обем,в тоя ред на мисли седана го изключвам от класацията.Остава М.Б комби,но е отчаиващо грозен,Либрата е тясна,маи маи няма и хубава и широка и бърза,все нещо трябва да се преглътне

емо1975
30-06-2015, 22:47
Целта е да мога да натоваря цялата фамилия на дълъг път. Капата в това отношение беше идеална: голям багажник, въпреки ГИ-то, широко купе и прилична мощ...
По комбита много не си падам. Бих взел единствено либра комби ;)
Карал съм лагуна2 комби. Беше приличен автомобил, но дълъг като тролей и нестабилен заради дължината си на завои.

Трябва ми кола, която хем да е просторна и да мога да я товаря с багаж, хем да ми доставя кеф на магистралата и вози приятно. Не търся спортен звяр, а по-скоро "скучен" семеен автомобил, който разполага с мощ :)

Тази кола не бих я карал често в града, освен ако не се налага да водя домочадието някъде.

RPWWD
01-07-2015, 15:06
Целта е да мога да натоваря цялата фамилия на дълъг път. Капата в това отношение беше идеална: голям багажник, въпреки ГИ-то, широко купе и прилична мощ...
По комбита много не си падам. Бих взел единствено либра комби ;)
Карал съм лагуна2 комби. Беше приличен автомобил, но дълъг като тролей и нестабилен заради дължината си на завои.

Трябва ми кола, която хем да е просторна и да мога да я товаря с багаж, хем да ми доставя кеф на магистралата и вози приятно. Не търся спортен звяр, а по-скоро "скучен" семеен автомобил, който разполага с мощ :)

Тази кола не бих я карал често в града, освен ако не се налага да водя домочадието някъде.

Значи СААБ или друго опелопроизводно от тия години.

Mury
01-07-2015, 16:17
Критерий е, разбира се, не просто клеморедът, а грижата към детайла. Когато тя липсва, това говори за посредствена сглобка на иначе перфектна идея.

От опит съм научил, че "дребните" кусури, ако са много и на често, това си е един голям проблем и за джоба и за нервната система.

Но това са подробности. В случая по-скоро става въпрос за късмет.

Що се отнася до ламарините: човек гледа и тогава купува. ;-)

Аз пък ще ти кажа,че на 90 % от немските кошове,доста по-рано им се предават клеморедите,а меровците с тея проблемни ключове па ич не ми ги хвали.................днес ти работят ел.стъклата,утре не,днес се отключва колата,утре не.................не е като да нямам мерове около мен,повярвай ми................:drunk::drunk::drunk:

BO
01-07-2015, 16:20
Аз разбрах че става въпрос за W211. А да сравняваш W210 със Алфа 166 е все едно да сравняваш самолет с летяща чиния :-)
Абсолютно алтернативно е и обратното.
Да сравняваш Алфа 166 с W211 е все едно да сравняваш самолет с летяща чиния.
Като поколение 166-цата е точно по средата и нито е да я сравняваш с В210, нито с В211.

pininfarina
01-07-2015, 16:35
Абсолютно алтернативно е и обратното.
Да сравняваш Алфа 166 с W211 е все едно да сравняваш самолет с летяща чиния.
Като поколение 166-цата е точно по средата и нито е да я сравняваш с В210, нито с В211.

Принципно W211 започват да го правят 2-3 години след 166-цата, затова че от технологична гледна точка няма как да ги сравниш. Относно здравината, надеждността и цените на частите мисля че може да се поспори кое е по сполучливо ;-)

BO
01-07-2015, 17:00
Принципно W211 започват да го правят 2-3 години след 166-цата, затова че от технологична гледна точка няма как да ги сравниш. Относно здравината, надеждността и цените на частите мисля че може да се поспори кое е по сполучливо ;-)
Ами същото, както казах, че В210 пък се прави 3 години преди 166-цата, но пък е напълно съизмерима от технологична гледна точка като екстри.
За здравината няма смисъл да се спори.
Проблема е тук, че масово се повдигна под въпрос, че разбираш ли Мерото било много по-скъпо от гледна точка на части, особено В210, а това ама въобще не е така.

pininfarina
01-07-2015, 17:26
Ами същото, както казах, че В210 пък се прави 3 години преди 166-цата, но пък е напълно съизмерима от технологична гледна точка като екстри.
За здравината няма смисъл да се спори.
Проблема е тук, че масово се повдигна под въпрос, че разбираш ли Мерото било много по-скъпо от гледна точка на части, особено В210, а това ама въобще не е така.

Не знаех че W210 има серийно: борд компютър, пълен ел.пакет, климатроник, ABS и т.н. - на това ли казваш напълно съизмерим автомобил от към екстри и технологии :-)
А относно W210 не мисля изобщо да го коментирам - просто един морално остарял на 20 и повече години :-)

BO
01-07-2015, 21:18
Не знаех че W210 има серийно: борд компютър, пълен ел.пакет, климатроник, ABS и т.н. - на това ли казваш напълно съизмерим автомобил от към екстри и технологии :-)
А относно W210 не мисля изобщо да го коментирам - просто един морално остарял на 20 и повече години :-)
Това, че някои неща ги няма към стандартното оборудване, това не означава, че не е на същото технологично ниво, нали? Ако това за теб е технологично ниво, то значи представите ни се разминават. Кажи нещо, което 166-цата има, а 210-ката няма.
Че е остарял, остарял е, но и Алфата си е стар кошник вече.

pininfarina
01-07-2015, 21:49
Това, че някои неща ги няма към стандартното оборудване, това не означава, че не е на същото технологично ниво, нали? Ако това за теб е технологично ниво, то значи представите ни се разминават. Кажи нещо, което 166-цата има, а 210-ката няма.
Че е остарял, остарял е, но и Алфата си е стар кошник вече.


Ми най елементарното - няма ксенон например, парктроник също доколкото се сещам,няма ел.прибиране на огледалата и навигазия. Можеш да сравниш технологично и телефоните на двата автомобила. Като много те кефи тая немска волга купи си я и ни остави да си караме 166-ците кошници и да дерзаем :drunk:

емо1975
01-07-2015, 22:35
Относно w210
Стара, стара, колко да е стара: производство между 95-та и 2002-ра.

166
Производство между 1998 и 2007-ма. В Бг фейслифтките на 166 обаче са колекционерска рядкост.

Като технологии не са чак толкова различни. Особено застъпващите се години.
Просто са различен тип автомобили и е въпрос на вкус и мерак кой какъв ще си хареса.

nblagoev
01-07-2015, 22:40
Ми най елементарното - няма ксенон например, парктроник също доколкото се сещам,няма ел.прибиране на огледалата и навигазия. Можеш да сравниш технологично и телефоните на двата автомобила. Като много те кефи тая немска волга купи си я и ни остави да си караме 166-ците кошници и да дерзаем :drunk:

Пак казвам, че бих избрал 166-цата и не искам да се заяждам, но гореизброеното оборудване го има като опция и при W210, при 166 също не всичко се вгражда като стандартно оборудване! :cheers:
П.п. Телефоните няма как да ги сравним, най-малкото защото като сляза от 166-цата не мога да си сложа телефона и в джоба си... :mobile:

BO
01-07-2015, 23:31
Ми най елементарното - няма ксенон например, парктроник също доколкото се сещам,няма ел.прибиране на огледалата и навигазия. Можеш да сравниш технологично и телефоните на двата автомобила. Като много те кефи тая немска волга купи си я и ни остави да си караме 166-ците кошници и да дерзаем :drunk:
Е защо очевидно бълваш грешна информация?
Има си парктроник, дори и преден, където при 166-цата това е някаква химера, ксенон, огледала, но пък нещо при 166-цата ми липсва да кажем вентилация на седалките, памет и на пасажерската седалка, надуване на долната и горната част на седалката (регулируема опора), двузонов климатроник, който има функция за активно премахване на миризма, задна електрическа щора, задно електрическо прибиране на подглавниците, електрическо регулиране на волана, автоматично затъмняване на лявото - шофьорско огледало, мултифункционален графичен дисплей в арматурното табло, телевизия.
Да не повдигам и темата, че има 400 коня двигател, задвижване на 4-те колела...
Да не излезе накрая, че 166-цата ще излезе самолета, а в210 да се превърне в космическия кораб. хаха

емо1975
01-07-2015, 23:49
Навигация и тв мерцедесът със сигурност има. Поне съм виждал такива да се продават.
Макар че реално колцина си ползват заводската навигация и гледат тв в колата?:mobile:
Аз, примерно, като имах навигация на лагуната, много рядко я ползвах.

pininfarina
02-07-2015, 06:09
Навигация и тв мерцедесът със сигурност има. Поне съм виждал такива да се продават.
Макар че реално колцина си ползват заводската навигация и гледат тв в колата?:mobile:
Аз, примерно, като имах навигация на лагуната, много рядко я ползвах.


МИ значи прадполагам сме ти помогнали да се насочиш към точния за теб автомобил. Взимай си космическия кораб ( W210 ) и си свиркай :-)

---------- Post added at 06:09 ---------- Previous post was at 06:04 ----------


Е защо очевидно бълваш грешна информация?
Има си парктроник, дори и преден, където при 166-цата това е някаква химера, ксенон, огледала, но пък нещо при 166-цата ми липсва да кажем вентилация на седалките, памет и на пасажерската седалка, надуване на долната и горната част на седалката (регулируема опора), двузонов климатроник, който има функция за активно премахване на миризма, задна електрическа щора, задно електрическо прибиране на подглавниците, електрическо регулиране на волана, автоматично затъмняване на лявото - шофьорско огледало, мултифункционален графичен дисплей в арматурното табло, телевизия.
Да не повдигам и темата, че има 400 коня двигател, задвижване на 4-те колела...
Да не излезе накрая, че 166-цата ще излезе самолета, а в210 да се превърне в космическия кораб. хаха

Колега, дай някой линк към обяви за такъв W210 с по горе изброените от теб екстри. Хем може да е от полза и на емо1975.


p.s. Сега се светнах че вие през цялото време ми говорите за първата очиларка а аз си мисля и пиша за предната Е класа ( 124-ката ), при нея няма спор че може да се мери по технологии със 166 - извинявам се че не съм разбрал, просто спорим за различни коли :-)
Като съм сгрешил си признавам :-)

Scrapera
06-07-2015, 00:55
Може да си се объркал конкретно за коя Е-класа става дума, но за други неща не си се объркал изобщо. 8-)
W210 няма две прости лупи на фаровете, дори при фейслифт, 4х4, 45000 коня, ВИП АМГ версията. Всяка умряла 166-ца базова туин спарк ги има. Бенца има едни пластмасови пожълтели фарове.


Кажи нещо, което 166-цата има, а 210-ката няма.

Skyline
07-07-2015, 00:49
Навигация и тв мерцедесът със сигурност има. Поне съм виждал такива да се продават.
Макар че реално колцина си ползват заводската навигация и гледат тв в колата?:mobile:
Аз, примерно, като имах навигация на лагуната, много рядко я ползвах.


Колега, изчетох доста внимателно мненията.. Всичките са прави. Има си и + и - на двете коли. Вярно,Мечо ако не е хубава бензинка с много екстри и да е фейслифт, не хваща окото много.

За 166 .. Само ще кажа бусо ТИ.. Другото са празни приказки. Не си давам Луйджи за никви немски кощници. 6така си е 6так. Всички опции си има 166. Без да издребняваме..по-горе за ТВ се говореше.. Ти ще караш или ще гледаш!!! ...
Скачай на 3.0 166 или ако имаш късмет,търпение и финанси на фейса 3.2. И никви мечки и аудита и бмв и всякви там глупости.


Sent from my iPhone using Tapatalk

емо1975
05-10-2015, 22:39
Здравейте отново колеги...
Не станах собственик на 166, но ми остава на сърце пустата голяма алфа. Може би някой ден ще си взема от 3.0 или 3.2, ако ми падне удобен момент и екземпляр.

Сега съм на вълна сааб ;-) Накрая се метнах на 9-5 230 коня, турбо бензин, аеро.