View Full Version : Спукана колекторна кутия 155TS 1.7
Спука ми се колекторната кутия тя е пластмасова , веднъж е спуках и ми я залепиха уж добре но след 3месеца пак. Дали не друг проблема или е от кутията . Някой ако имал подобен проблем да сподели и ако е закупувал тази част колко ще ми струва и от каде от Пловдив съм и карам на безин.
http://img95.imageshack.us/img95/6772/155tsgw2.jpg (http://imageshack.us)
PEPI-2ALFA
04-04-2007, 16:10
Мойта я лепих 2 пъти. И тя беше пластмасова от 1,7 двигател -вероятно за по-лесно монтиране на кихалка (за детонациите- карам на газ). После си я смених с алуминиева от Краси Рангелов - madboy. По-добре открий защо се пука колектора. успех. :)
Спука ми се колекторната кутия тя е пластмасова , веднъж е спуках и ми я залепиха уж добре но след 3месеца пак. Дали не друг проблема или е от кутията . Някой ако имал подобен проблем да сподели и ако е закупувал тази част колко ще ми струва и от каде от Пловдив съм и карам на безин.
http://img95.imageshack.us/img95/6772/155tsgw2.jpg (http://imageshack.us)
и аз имах същия проблем-смених я с алуминиева преди година и сега е добре.гръмна при запалване-1.8 тс
75 2.0 turbo
15-04-2007, 20:34
имам алуминиев колектор от 155 1.8 :wink:
имам алуминиев колектор от 155 1.8 :wink:
един вапрос :...
Пластмасовия колектор само на 1,7 ли се слага?
Имам пласмасов от 1.7 ако ти трябва пиши :wink:
75 2.0 turbo
16-04-2007, 23:51
имам алуминиев колектор от 155 1.8 :wink:
един вапрос :...
Пластмасовия колектор само на 1,7 ли се слага?
не виждал съм и 1.8 с такъв колата е на мли клиент и е от последните 155 с верижен мотор :wink: но какво значение има това :)
железото си е желзо некак си по добре ми стои
Ако има вазможност да се сложи метална ще е по добре.Дадох поръчка в Динехпрес в пловдив но ми казаха че нема да е скоро, вече минаха 4 седмици можело да са ги спряли ot производство.
Та накой ако продава такава метална кутия добре ако не пластмасова ще я купя.
обиколих доста морги само на карловско шосе не съм бил, но и там ще проверя.
radko_88
02-05-2007, 18:23
провери ли по моргите .....
PEPI-2ALFA
02-05-2007, 19:10
Питай Краси Рангелов. На мен той ми даде.http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=3804
И метална ще стане ,само ти трябват нови маншони- пластмасовия колектор е спо-малки отвори от алуминиевия.
метални колектори се слагат на първите версии. после чичко фиат казва "мно скъпо бе" и слагат пластмаси.
моята естествено е изключение и е с пластмаса. интересното е че преди имах често детонации но не успях да я пъкна само се измъкваше от маншоните и смучеше въздух. научих се на тъмно при -10С да разхлабвам скобите и да намествам кутията за 2 минути :D
разгледай я добре дали там където е лепено не пропуска или да не смуче въздух през някой маншон. от самосебеси неможе да се пука. а може всъщност ако е посукана и седи под напрежение, ако е така отпусни долните болтове, натъкми хубаво колекторите (гумичките да спазват извивката си) наблягайки на 1 цилиндър и после натегни болтовете.
. от самосебеси неможе да се пука. а може всъщност ако е посукана и седи под напрежение, ако е така отпусни долните болтове, натъкми хубаво колекторите (гумичките да спазват извивката си) наблягайки на 1 цилиндър и после натегни болтовете.
Колега, откъде бъркаш, за да отпуснеш въпросните болтове?!
Аз за да стигна до там, ми се струва, че се налага да свалям гофрираната тръба, свързваща дебитомера и дроселовата клапа... и пак си е пълен шит* :(
Колега, откъде бъркаш, за да отпуснеш въпросните болтове?(
мани го - той е бил гинеколог :lol:
мани го - той е бил гинеколог :lol:
още съм - но само любител ;)
иначе кво ти пречи да го свалиш - аз свалих и тръбата с дюзите и дебиломера и маслен сепаратор и све - тъкмо повод да поизчистиш мазгата :lol:
иначе може ама трябва да ги знаеш къде са, да имаш германска нервна система, и както вече знаеш гинеколожки пръсти... да и часовникарски инструменти
Благодаря на всички за бързите отговори, намерих си 2ра рака метален дано да пасне освен както казват някой да сменя маншоните.
А за детонациите който дава предполагам че е от свещи и кабели който и тях ще сменя ,поне от бош сервис така казват че са за смяна.
А дали могат да се сложат други свещи мойте са Golden Louge но пак в Динеехпрес ми казват че нямат такива имали на бош подобни дали да слагм тях или да си търся Golden Louge. :idea:
едва ли ще намериш читав голдън. търси денсо на същата цена са (3-5лв/бр) но все още май нямат ментета. за бош незнам кви са но общо взето италянките нещо не се разбират с тая марка
иначе може ама трябва да ги знаеш къде са, да имаш германска нервна система, и както вече знаеш гинеколожки пръсти... да и часовникарски инструменти
...за съжаление не притежавам нито едно от посочените качества :(
...а времето 'га бех любител гинеколог - отдавна мина. Позагубил съм малко от пъргавината и сръчността на пръстите си ;)
едва ли ще намериш читав голдън. търси денсо на същата цена са (3-5лв/бр) но все още май нямат ментета. за бош незнам кви са но общо взето италянките нещо не се разбират с тая марка
намерих си голдън :) за 9лв парчето който е от Пловдив да знае има магазин за алфа и фиат нов до хотел Ст.Петербург спирката много неща има, смених си и кабелите сега всичко е 6:)
9 лева за бройка на GL25HLD ? :shock: Аз едно време за 5.50 ги купувах и си бяха все същото менте грозно.
Ебахти и цената, просто нямам думи. За тези долни ментаци.
Денсото са по 4 кинта и са доста по добре.
А кабели какви си сложи ако не е тайна ? Марка и цена ?
75 2.0 turbo
08-05-2007, 20:55
.......Ебахти и цената, просто нямам думи. За тези долни ментаци. ......Денсото са по 4 кинта и са доста по добре..
първо не мисля че е удачно да даваш класификациии и обиди при условие че си сменил едва 3-4 комплекта свещи от как си шофер :idea: второ не мисли че денсо са върха щото аз за последния месец два смених 3-4 комплекта свещи "ДЕНСО" на по 10 000 км така че не ги фали чааак толкова.... в родната ни страна по всяко време може да попаднеш на ментаци :x
Crusader
08-05-2007, 21:03
....А за детонациите който дава предполагам че е от свещи и кабели който и тях ще сменя ,поне от бош сервис така казват че са за смяна.
....
По вероятно е детонациите да са ти от бедна смес, при 90% от случаите е от това, а некадърните майстори веднага се хващат в кабелите и свещите. Настрой си АГУ-то на газанализатор и си сложи смесителна плочка с кихалка и клапа, хем ще ти пази дебитомера, хем всмукателния колектор.
[quote="pr_00f":3shcdxjd].......Ебахти и цената, просто нямам думи. За тези долни ментаци. ......Денсото са по 4 кинта и са доста по добре..
първо не мисля че е удачно да даваш класификациии и обиди при условие че си сменил едва 3-4 комплекта свещи от как си шофер :idea: второ не мисли че денсо са върха щото аз за последния месец два смених 3-4 комплекта свещи "ДЕНСО" на по 10 000 км така че не ги фали чааак толкова.... в родната ни страна по всяко време може да попаднеш на ментаци :x[/quote:3shcdxjd]
Супер начи денсото поне си кара 10 000 а голдена на 1000 спира да пали колата :idea:
[quote="pr_00f":7bkkooz8].......Ебахти и цената, просто нямам думи. За тези долни ментаци. ......Денсото са по 4 кинта и са доста по добре..
първо не мисля че е удачно да даваш класификациии и обиди при условие че си сменил едва 3-4 комплекта свещи от как си шофер :idea: второ не мисли че денсо са върха щото аз за последния месец два смених 3-4 комплекта свещи "ДЕНСО" на по 10 000 км така че не ги фали чааак толкова.... в родната ни страна по всяко време може да попаднеш на ментаци :x[/quote:7bkkooz8]
Абсолютно си прав - сменил съм 3 комплекта. Но цена 9 лева за бройка ГЛ си е меко казано доста висока, а и при положение че денсото са по 4 лева, а с малко отстъкпи може и за 3 лева да се купи- мисля че поне от финансова гледна точка няма какво да се коментира, то даже е по добре да се бръкнеш вместо по 9 лева по 22-24 бр и да си слоиш денсо - иридиеви ( те поне карат доста) И понеже знам че нямаш доверие в техническите ми умения и познания ( доколкото изобщо може да се каже че ги имам) ще помоля бат Венци да се изкаже по въпроса за свещите - какво видя кат ги свалихме от моята кочинка старите ГЛ, че и АлфаЮсър беше там и неговите също ги гледахме.
@бобо първите ми ГЛ изкараха към 10к км, вторите ги смених на 5к но си палеше колата :)
Моите GL станаха на 11 хил. и оплаквания от тях нямам (купувал съм ги от Нико 66), но 9 лв на парче си е кожодерщина.
А това отдолу e Denso на 187 хил. и колата (не Алфа), от която са свалени имаше само 1 проблем - гореше с 1,5 л повече от заводски предписаното :D
http://trendi.hit.bg/P1430244.JPG
Според мен, при свещите, както и при другите авточаркове всичко си е до късмет да не удариш на ментак.
абе ако са качествени и 9лв бих дал. все пак голдъна е 4 електрода. е са като смених свещи на половината от старите (въпросния голдън) им се бяха изпочупили електродите, бялото по изолацията беше опушено а колата почна да върви :evil:
Много зависи от къде и какви свещи се купуват. ЗАЩОТО: ако са оригинални свещите, независимо дали са Бош-мош, Денсо или NGK те ще работят добре и то за дълго. А ако са ментета ще стане както с моите NGK , а именно карах ги 200 километра и веднъж просто не можах да запаля с тях. От 4 само една работеше, а това мен ме устройва. За Денсото, което кара в момента Pr00f аз лично гарантирам. Аз съм го слагал и съм видял разликата. Видях и колко са чисти след една седмица градско каране. Всичките до една от осемте броя бяха без забележка, без нагар и ла**а по тях.
Запалителните свещи на бош имат хомогенен стикер и лепенка на която пише запалителна свещ,вносител и т.н
virusalfa
13-05-2007, 13:12
метални колектори се слагат на първите версии. после чичко фиат казва "мно скъпо бе" и слагат пластмаси.
моята естествено е изключение и е с пластмаса. интересното е че преди имах често детонации но не успях да я пъкна само се измъкваше от маншоните и смучеше въздух. научих се на тъмно при -10С да разхлабвам скобите и да намествам кутията за 2 минути :D
разгледай я добре дали там където е лепено не пропуска или да не смуче въздух през някой маншон. от самосебеси неможе да се пука. а може всъщност ако е посукана и седи под напрежение, ако е така отпусни долните болтове, натъкми хубаво колекторите (гумичките да спазват извивката си) наблягайки на 1 цилиндър и после натегни болтовете.На мен пък ми се струва,че зависи в кой завод е правена колата и какви части са имало под ръка.Те-примерно мойта е правена в торинския завод :idea:
здр. Имам Алфа 155, търся си кутия за смукателните колектори. Ако някои от вас случаино има или знае къде има моля да ми пише във форума или да даде тел. за връска
здр,казвам се кирил и имам алфа155 1.8и тс 93г. голиама бегачка е,ама ми е сас газово( проблемно ). наскоро ми се прасна кутиата на всмукателните колектори( моиата по принцип е пластмасова ) и си я порачах в александар карс,ама след 45 дена ми се обадиха и отказаха поручката-вече я ниамало в каталога им в италиа. тарсиа си втора рака. ако ниакои от вас случаино мойе да ми помогне-да ми кайе каде мога да си намериа-нека да пише вав форума или да даде ниакакав телефон. моиат телефон е 0888242347 благодариа ви предварително
====================================
Колега - писането на кирилица е задължително.
Има си раздел - Купува - на такива мнения - там им е мястото.
А някой може ли да ми каже как да си проверя въпросната кутия дали е наред,защото на мен ми изглежда,че е ОК,но когато вдигна капака и подам газ се чува някакво "съскане"(все едно засмуква въздух)околу дроселовата клапа,а също и какви са симптомите.Наскоро смених кабели и свещи,но пак не ми харесва как върви тая кола-от 1000 до 2000 оборота горе долу бива,между 2 и 3 хил.об.като и подам гас се чуди дали да ускори или да намали,а веднага щом стрелката застане на 3 хил.об.все едно се включва турбо и почва да ускорява доста добре :roll: Колата няма газова.Благодаря предварително.
ParisWind
30-08-2007, 11:22
Здравейте колеги, в раздел "Продава" съм пуснал тема но все пак :
Продавам метални всмукателни колекторни тръби за Alfa 155. Свалени са от 2.0 16V, но ме увериха, че стават за 8V мотор. Взех ги защото моите са PVC, а исках да слагам обикновенна газова, но прежалих парички и си поставих газов инжекцион. Купих ги от Пазарджик за 50 лв. (в Пловдив се оказаха страшен дефицит ). Ако на някой са му необходими да определя той цената! Тел: 0895600155
А някой може ли да ми каже как да си проверя въпросната кутия дали е наред,защото на мен ми изглежда,че е ОК,но когато вдигна капака и подам газ се чува някакво "съскане"(все едно засмуква .
чува си се особено ако си с пластмасова кутия
А някой може ли да ми каже как да си проверя въпросната кутия дали е наред,защото на мен ми изглежда,че е ОК,но когато вдигна капака и подам газ се чува някакво "съскане"(все едно засмуква .
чува си се особено ако си с пластмасова кутия
Нещо неможах дате разбера :roll: Нормално е да се чува ако съм с пластмасова(с каквато съм),или се чува само когато е спукана?Аз вече няколко пъти я оглеждам много внимателно(без да я свалям)и ми изглежда,че горната повърхност е здрава.Значи ако е спукана ще е някъде отдолу :roll:Затова питам има ли начин да се разбере без да се сваля или... :roll:
да нормално е да чуваш свистене. ако е спукана кутията ще чуваш форсиране глъхнене и детонации от двигателя демек спукана ти е работата:)))
Тук гледам тема за колекторна кутия...
а някой може ли да ми каже по какво се познава ако е пукната.....
особенно ако е отдолу? :oops:
ParisWind
25-09-2007, 22:50
да нормално е да чуваш свистене. ако е спукана кутията ще чуваш форсиране глъхнене и детонации от двигателя демек спукана ти е работата:)))
По това :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.