PDA

View Full Version : Замисляне 1800-2000 об. 156/1,9jtd 16V



genata_82
07-07-2015, 19:11
Здравейте колеги. От 2 дни се появи проблем при който между 1800-2000 об колата просто не върви, а сякаш помисли какво се иска от нея и след 2000 об тръгва. Във въпросните обороти забелязвам и леко изпушване отзад. Не зная дали си внушавам или не, но и след като отпуши след 2000 об. ми се струва, че пак не е точно както преди. Зная, че повечето биха ме посъветвали за диагностика и едва ли ще мине без нея, но реших да споделя и тук защото е имало случаи когато според диагностиката колата е добре, а то съвсем не е така. Благодаря ви предварително.

wazmo
07-07-2015, 20:35
Провери дългия маркуч на турбото от кулера до двигателя да не се е спукал

genata_82
07-07-2015, 20:57
И аз него заподозрях но видимо не виждам скъсано. Благодаря ти и все пак ще го прегледам по-обстойно и ще се постарая, да се заслушам за съскащи звуци.

alfa_romeo_forever
07-07-2015, 22:52
А във високите обороти ? има ли промяна ?

genata_82
08-07-2015, 00:25
Мисля, че е по-тромава, но най-забележимо е в оборотите които съм посочил.

_power_
08-07-2015, 00:50
То... е и топличко тези дни :drool:.... вечер имаш ли разлика ?

genata_82
08-07-2015, 01:18
Дамммм....колега за това не се бях замислил относно това, че ми се струва по-тромавичка. Обаче между 1800-2000 об. направо си е умряла работа. А иначе съм очарован от марката и свикнах на динамика и пъргавина и сега това ме дразни.

alfa_romeo_forever
08-07-2015, 07:59
Дамммм....колега за това не се бях замислил относно това, че ми се струва по-тромавичка. Обаче между 1800-2000 об. направо си е умряла работа. А иначе съм очарован от марката и свикнах на динамика и пъргавина и сега това ме дразни.


Колега , разкачи буксата на дебитомера и виж как се държи.. разкачаш я, караш ако се набира повече колата от него е ... после като си го закачиш ще ти е набило грешки махаш ги и така .. пробвай :starwars:

emzo
08-07-2015, 08:13
Виж си егр-а.

tur4in
08-07-2015, 17:15
затапваш егр-а. сменяш горивен филтър. оправяш си чипа.

genata_82
08-07-2015, 22:06
Здравейте колеги. Ще проверя всяко ваше предположение и установи ли се какво е ще пиша. Туко що я паркирах и определено това не си е работа да се кара така. Това което установих за 65 км в които предимно гледах оборотомера и огледалото за задно виждане за пушаците..... и така до 1800 об няма пушък и проблеми от 1800-2000 об и е голям зор и пуши яко...до 2000-2500 об. върви по-добре и на моменти изпушва от 2500 об. на горе си е ОК и върви и не пуши. Разбира се всичко това е при плавно подаване на газта. И се оказа, че разхода по бор.ком. откачи и падна на 3.9 за тези 65 км. Перник-София ....не че някога съм му вярвал, но да споделя и за това така или иначе го забелязах. И още веднъж благодаря за съпричастността ви колеги.

tur4in
08-07-2015, 22:59
ааа то може геометрията да е за чистене. аз не видях че тва е 16в

Black Power
08-07-2015, 23:32
На моята геометрията и е за чистене и е със същите симптоми без пушенето. При пълна газ от 1800 до 2600 ускорява на тласъци.

tonov
08-07-2015, 23:53
Запуши ЕГР-а. Не съм сигурен само дали след това на 16v палеше лампата за диагностика.
И провери вакумите за управление на геометрията на турбото. По-вероятно е не да е за чистене, а да се е скапал клапана за управление.

genata_82
08-07-2015, 23:56
То при мен при плавно подаване на газта подпушва, а дам ли и пълна газ то изчадва черен дим та колата зад мен се губи в огледалата ������ .....е не, че после така или иначе не се губи в тях....все пак Алфа на пълна газ пушила или не трудно се стига ������..

genata_82
09-07-2015, 12:45
Колеги проблема е открит и смятам, че е редно да споделя. Свалих маркуча за турбото за да мога да го прегледам по-добре. Почистих го и се оказа че от долната страна има цепнатина около 2-3 см която изглежда като косъмче но когато го стиснах се разтваря. Направих циганията с изолирбанд и я пробвах и е ОК и сега ще се търси маркуч.

eproHD
09-07-2015, 17:24
Колеги проблема е открит и смятам, че е редно да споделя. Свалих маркуча за турбото за да мога да го прегледам по-добре. Почистих го и се оказа че от долната страна има цепнатина около 2-3 см която изглежда като косъмче но когато го стиснах се разтваря. Направих циганията с изолирбанд и я пробвах и е ОК и сега ще се търси маркуч.

И къде го търсиш направо си поръчвай нов...тези дето се ползват за поливане няма да станат :spell:

alfa_romeo_forever
09-07-2015, 18:27
Бъркам ли се или беше безбожно скъпия маркуч ...

wazmo
09-07-2015, 19:06
105-135лв. Зависи от кой магазин ще го поръчаш.
Изолирбанда изкарва до първото изфорсиране.
Виждал съм маркуч с байпас от тръба и скоби. Може да пробваш, ако мястото на спукване позволява.
Успех

eproHD
09-07-2015, 19:39
105-135лв. Зависи от кой магазин ще го поръчаш.
Изолирбанда изкарва до първото изфорсиране.
Виждал съм маркуч с байпас от тръба и скоби. Може да пробваш, ако мястото на спукване позволява.
Успех

Значи не е много скъп !

alfa_romeo_forever
09-07-2015, 20:39
еба го 100 лева за маркуч ако не са скъпи .. но все тая важното е че проблема е открит и ще се реши ;)

genata_82
09-07-2015, 20:42
Колега относно градинския маркуч не съм градинар хахах.....казах, че ще търся тъй като не е нещо намиращо се във всеки магазин за авто части... Проверих в интернет и в крайна сметка поръчах през познат който държи такъв магазин и ще ми дойде с неговата отстъпка на 128лв. А изолирбанда е временно решение с което поне успявам да се придвижвам.

eproHD
10-07-2015, 10:46
Колега относно градинския маркуч не съм градинар хахах.....казах, че ще търся тъй като не е нещо намиращо се във всеки магазин за авто части... Проверих в интернет и в крайна сметка поръчах през познат който държи такъв магазин и ще ми дойде с неговата отстъпка на 128лв. А изолирбанда е временно решение с което поне успявам да се придвижвам.

Това за маркуча го написах малко на шега за да не тръгнеш да търсиш втора употреба такъв дето ти трябва за турбото.Това,че си поръчал нов може само да ме радва...все пак имало хора дето държат частите да са им нови а не.............
Дано си ме разбрал !

---------- Post added at 09:46 ---------- Previous post was at 09:41 ----------


еба го 100 лева за маркуч ако не са скъпи .. но все тая важното е че проблема е открит и ще се реши ;)

Поне за мен на този етап 50 € за някоя част дето ми трябва не ми се виждат много.
Най ме яд да давам пари за гориво заредя за 50-60 € и след една седмица иска пак.Като тегля чертата накрая на годината става лошо..и тоя маркуч като цена ми се вижда все едно ще изпия една бира
Така,че не се скъпете за части така както не се скъпите за гориво !!!

genata_82
11-07-2015, 22:01
Колега разбира се, че разбрах че се шегуваш и аз опитах просто да вляза в духа на шегата. А иначе колата е вече с новия маркуч. Относно втората употреба то е като да си купя същия маркуч като моя какъвто беше преди седмица....на пръв поглед здрав но се сцепи. Едно ми беше казано за марката преди да я купя....не са лоши коли, а просто са коли с характер, гледаш ли си я ще те слуша.

acho_
11-07-2015, 22:04
не са лоши коли, а просто са коли с характер, гледаш ли си я ще те слуша.
Това важи за абсолютно всяка без изключение. Просто някои държат на малко повече магарене ;)

alfa_romeo_forever
11-07-2015, 22:23
Колега разбира се, че разбрах че се шегуваш и аз опитах просто да вляза в духа на шегата. А иначе колата е вече с новия маркуч. Относно втората употреба то е като да си купя същия маркуч като моя какъвто беше преди седмица....на пръв поглед здрав но се сцепи. Едно ми беше казано за марката преди да я купя....не са лоши коли, а просто са коли с характер, гледаш ли си я ще те слуша.


Няма лоша кола , има лоши собственици :)

kofeto
16-07-2015, 22:24
Здравейте аз имам подобен проблем но при мен забавянето идва от 2800 оборота натам алфа 156 1.9 jtd 105 коня пробвах я на магистралата и вдига най много 170-180 и то много бавно все ми се струва че от 3000 оборота нагоре не работи турбото.

alfa_romeo_forever
16-07-2015, 23:03
Здравейте аз имам подобен проблем но при мен забавянето идва от 2800 оборота натам алфа 156 1.9 jtd 105 коня пробвах я на магистралата и вдига най много 170-180 и то много бавно все ми се струва че от 3000 оборота нагоре не работи турбото.

Разкачи си буксата на дебитомера и виж дали ще тръгне колата

а иначе никакво налягане ли не усещаш да прави турбината към 2000 оборота ?

kofeto
17-07-2015, 10:30
Разкачи си буксата на дебитомера и виж дали ще тръгне колата

а иначе никакво налягане ли не усещаш да прави турбината към 2000 оборота ?
Турбината се усеща че включва и ускорява добре но до 2800 оборота натам вече се усеща как забива и най се усеща на трета , четвърта и пета предавка на парва и втора не се усеща много поне аз не усещам а дебитомера ми го смениха .

alfa_romeo_forever
17-07-2015, 12:23
Турбината се усеща че включва и ускорява добре но до 2800 оборота натам вече се усеща как забива и най се усеща на трета , четвърта и пета предавка на парва и втора не се усеща много поне аз не усещам а дебитомера ми го смениха .



A Провери ли дали турбо пътищата са ок ? дали има пукнати маркучи ?

kofeto
17-07-2015, 16:49
Не но ще го направя тези дни

viktorsterev
17-07-2015, 16:58
Миналото лято ми се беше спукало гофрето между дебитомера и турбото и резултата беше,около 3000 об.забиваше муцуна и спираше да върви,но пък изпушваше доволно