PDA

View Full Version : Още един скраб



V@K@T@
08-07-2015, 00:09
Тъй! Не знам дали е за хвалене ама понеже съм радостен ще се опитам да го споделя по позитивен начин. В понеделник 06.07.15 г. Се проведе явен търг за автомобилите, които от години не са в експлоатация в МВР гр. Търговище. Всичко беше буквално за скраб но бях хвърлил око на една Алфа 33 с която са возили екс екс екс директора на търговешката дирекция. Колата е 1.7 8v с неработещ климатик и учудващо работещ алфа контрол. Возията е учудващо добра скоростната кутия перфектна почти няма ръжда и всичко това за 330 лв. До тук добре обаче ... По пътя към гаража при по рязко подаване на газ усетих как отпред нещо ме поздравява с почукване ... Викам си тос стария бензин аванс ала-бала и съм решил да сменям маслото ... След като стигнах до гаража и източих старото масло гледам по пробката стружки ... Малко ама стружки. Викам я да сваля аз тоя картер да видим ко стаа там. Мърдам с ръка черупката на едната биела ... ОК. мърдам втората ... К*р . 3-тата пак к*р четвъртата и тя беше добре. И така приятели сега съм решил да сменям основни и биелни лагери и имам лошото предчувствие, че коляновия вал и той ще е к*р . ама здраве да е колата я взех за роб, чирак, ежедневка, муле и т.н. и въпреки, че не е в движение съм много радостен, че я взех.

Speeder
08-07-2015, 13:41
За какво ще я ползваш тая кола?

V@K@T@
08-07-2015, 13:59
За какво ще я ползваш тая кола?

Ежедневна кола за мен и жената. Някой ден може би за части за бялата ми 33-ка

pininfarina
08-07-2015, 16:28
Страхотно попадение, Браво! А цената изобщо няма да я коментирам :-)

vgp_sas
08-07-2015, 18:10
То си е джакпот направо.!

morrty
08-07-2015, 18:55
Еи, каза и я взе. Поздрави.

mordohy
08-07-2015, 20:08
Браво!
Огледай вала и може би ще видиш, чев нищо му няма.
Така ми се иска де!
Честито!

boris037
08-07-2015, 20:19
Аз шлайфам валовете в АРЗ Първомай, ако си вземеш комплект биелни и основни лагери, могат да шлайфат вала по размера на лагерите, ако знаеш на кой ремонт ще отиде. За к.вал последния път ми взеха 80 лева, но лагерите идват около 100 лева, така че не е кой знае каква болка ако е само това по мотора и колата.

V@K@T@
09-07-2015, 00:06
Благодаря на всички за мненията днес цял ден бях на работа и успях да почовъркам само 3 часа. Мотора е подготвен за сваляне ама тъпите колектори не искат да излязат от към катализатора толкова е ръждясала генерацията. Тишо предложи да отрежем тръбата ама аз се заинатих да я махна цяла и все още си стои там :D малко е неудобно там където е колата ама криво ляво ще станат нещата. Междувременно може да занеса дюзите да ги почистят ей така превантивно. А пък като смъкна двигателя вече ще се разглабя мери и умува.

TishO
09-07-2015, 13:11
Колата е страхотна и като всяка новопостъпила баба ще има работа по нея но съм сигурен че ще стане бонбон. Радвам се че се зариби така по 33ките то си е болест с тях ама се притръпва. И слушай малко старите кучета това не е алфа или обикновена кола това е 33-ка и тука се действа с по необикновени решения :hump::sex:

morrty
09-07-2015, 14:44
Лагери биелни 25лв, основни 30лв. 1,7 8в

V@K@T@
09-07-2015, 16:26
Лагерите ясни ще видим вала в какво състояние е. Дано не се наложи да търся друг защото до колкото знам веднъж вече е правен ремонт на вала и веднъж стопила бутало и са сменили и него заедно с дюзите щото пикаели.

Bobi_33
09-07-2015, 20:18
Ами имай предвид, че коляновия вал е същия, като на примерно 145/6 1.6 боксер. Демек такива донори има все още, доста повече от 33-ки.

V@K@T@
09-07-2015, 20:38
Това е добре да го знам. Благодаря за информяцията. Само да видим утре какво ще стане с бялата че лампата на аладин днес ме изненада

Bobi_33
09-07-2015, 20:41
Пазете картерите. Добре издутия отдолу картер е ключа към дълголетието на един боксер.

morrty
09-07-2015, 23:09
Ако Аладин се показва само на ниски обороти в тая жега сменяй маслото, може и помпа да е но лошото масло е на 70%.

V@K@T@
10-07-2015, 20:52
Още малко инфо от днес. Двигателя е долу почти разпарчатосан биелните лагери изглеждат добре с изкл. на единия, на който му е паднала циментацията но не мисля, че това е причина да причуква. Коляновия вал още не е смъкнат и не съм го носил да го замерват.

mordohy
12-07-2015, 10:05
На мен тия лагери ми изглеждат съвсем прилични.

Bobi_33
12-07-2015, 18:29
Каквото и чукане да се чува, не е от лагери. Ако не е и от главите, търси проблема в цилиндрите. Воже да има завлякло бутало.

V@K@T@
13-07-2015, 00:04
Все пак ми се струва, че е чукал аванса с тоя 6 годишния бензин. Но стружките по пробката ме осъмниха и за това реших да го отворя и да си знам. Също така разбрах какво са имали в предвид, като ми казаха, че са наваряли вала и ще видите от снимката. Цилиндрите са перфектни и нямат никакъв ръб. Сегментите също изглеждат на скоро сменяни. Утре ще нося главите да им ударят един език и още се чудя дали да сменя клапаните.

Bobi_33
13-07-2015, 00:13
А кога и как се чува това чукане в мотора?

V@K@T@
13-07-2015, 00:22
При плавно подаване на газта не се чуваше но при рязко натискане на педала причукваше като аванс самоче малко по-шумно. За заварките на вала кош кайш а? Фешън хаха

stelt
13-07-2015, 15:05
Тези заварки за какво са ?

monie
13-07-2015, 17:23
Тези заварки за какво са ?

скъсала е била щифта отпред :)

V@K@T@
13-07-2015, 17:27
Тия заварки и аз не знам за ко са. Днес шлайфиста каза, че може би са ги правили да се презастраховат. Вала е добре и вече е полиран но изкочи проблем, който се надявам да разреша най-късно утре защото времето тече. Никъде не могат да ми поръчат основни и биелни лагери, както и гарнитури за главите. Пълен ФИЛМ. Останах изумен как е възможно това все едно карам кола 43-та год. За семерингите на коляновия вал ми казаха 11-12 дена викам "КО" И така сега ще звънна тук там из приятели от форума пък дано някой може да помогне

mordohy
13-07-2015, 18:45
С аксиалните лагери си е филм. Аз даже се принудих да ги калайдисам с ПОК 30 и после да ги шлайфам на размер.
Давам ти идея, ако не намериш.

V@K@T@
13-07-2015, 22:02
Аксиалните лагери са ОК и ще ги сложа пак ... За ония полумесеци говоря. А благодарение на Иво Пининфарина си намерих основни лагери АТЕ за 25 лв. И биелни на глюко пак за 25 ... Утре ще се обадя да ги поръчам и да ми кажат цени за гарнитури семеринги и т.н. общо взето няма да мога да взема ролки и ремъци но първо до там да я докарам пък после ще умувам.

Speeder
13-07-2015, 22:11
Пиши на Лев : http://olx.bg/ad/butala-za-bokseri-alfa-romeo-33-alfasud-sprint-ID4DfUS.html#d1e34d5065

Може той да има нещо за 33. Има доста комплекти гарнитури за стари италианки. Дано ти помогне.

Bobi_33
13-07-2015, 23:04
Значи, ако има здрави разпр. валове и хидр. повдигаче, много е вероятно да има обърнато бутало. То тропа подобно на описания по-горе начин.

V@K@T@
19-07-2015, 11:39
Значи, ако има здрави разпр. валове и хидр. повдигаче, много е вероятно да има обърнато бутало. То тропа подобно на описания по-горе начин.

Правилен отговор. Печелиш бира :cheers: ... След като ми писа за буталата и посоката започнах да събирам блока но не съм демонтирал буталата от биелите. Сложих ги по стария начин и тишо като дойде ги загледа и вида че двете са сгрешени. Не знам какви са заводските бутала на 33-ките но моите са AE и си личи че са като нови. После се поинтересувах и се оказа, че преди да я спрат от движение са сменили и четирите бутала. Явво при монтажа са объркали стрелките и е лопала и за това са я спрели. Днес по късно ще отида да ги обърна и вече според това кога почивам ще се действа нататъка. Т.е. трябва да обърна само тези на 4-ти и 2-ри

Bobi_33
19-07-2015, 14:43
Правилен отговор. Печелиш бира :cheers: ... След като ми писа за буталата и посоката започнах да събирам блока но не съм демонтирал буталата от биелите. Сложих ги по стария начин и тишо като дойде ги загледа и вида че двете са сгрешени. Не знам какви са заводските бутала на 33-ките но моите са AE и си личи че са като нови. После се поинтересувах и се оказа, че преди да я спрат от движение са сменили и четирите бутала. Явво при монтажа са объркали стрелките и е лопала и за това са я спрели. Днес по късно ще отида да ги обърна и вече според това кога почивам ще се действа нататъка. Т.е. трябва да обърна само тези на 4-ти и 2-ри


Да, често го правят това, тези които не познават добре боксерите. Има малки специфики в тоя мотор, но не и нещо толкова сложно.

Perdaha
19-07-2015, 19:16
искам само да изкоментираме нещо,понеже беше голям спора,при подобен ремонт и като се има предвид,че нямаш идея за положението на главите дали е разумно главите да отидат при шлайфист и да не се препаснат клапани и т.н. (защото за мен граничи с простотия и е неписан закон като се свалят главите)или само да се челнат и сложат и после пак гимнастики ?

V@K@T@
19-07-2015, 19:50
Човек няма да спорим и тука за глупасти. Писал съм къде са главите и какво се случва с тях

Bobi_33
19-07-2015, 21:16
Ми щом са свалени, лесно се проверяват клапаните дали държат. Налива се кореселин в портовете, ако клапаните държат, може да отпадни пасване на клапани. За гумичките си е Тото, и оттам едно челосване. Принципно го има като вариант.

Тук в София пълна профилактика на главите - челосване, почистване и пасване на легла и клапани + нови гумички идва зе 2 бр. 8 клапанови глави към 80-90 лв.

V@K@T@
20-07-2015, 00:47
Боби не можеш да си представиш колко ти благодаря за този коментар. Мухаха

V@K@T@
25-08-2015, 21:56
От целия мотор останаха да се сложат само главите и ролки, ремъци след което отива в коша. Дюзите са оставени за почистване. Имам сега един въпрос. Стори ми се, че двете задни колела стоят под наклон, като че ли лагерите са заминали. Има ли някаква вероятност да не е от тях този наклон и ако да от какво може да е.

TishO
25-08-2015, 22:20
заминали лагери например:stumm:

V@K@T@
25-08-2015, 23:45
Брат ... за 2404896-ти път ти казвам. Чети преди да пишеш. Питам има ли някаква вероятност да не е от тях (лагерите) този наклон и ако да от какво може да е.

mordohy
26-08-2015, 01:19
Не се трепете бе!
Лагерите трябва съвсем да са заминали, за да стоят на криво. По-скоро от дупки се е изкривил моста.
Тоя проблем го разреших с няколко подложни пластини, между шенкела и моста. Малко е играчка, но си заслужава, особено ако нямаш друг мост.

V@K@T@
26-08-2015, 13:30
Абе тя също е с едни гадни ладови жанти дет са по криви от мене рано сутрин. Гумите и те са едни пребити от бой. Ще видя като сложа другите джанти дали ще си личи нещо. Благодаря за отговора.

Bobi_33
27-08-2015, 00:03
Айде сега чичко ви Иво ще изправя странични наклони. Стига глупости. Ако има страничен наклон, в рамките на до 2 градуса, това си е един огромен + за по-добро пътно поведение.

Само да кажа, че хората в белия свят дават хиляди евра за допълнителен страничен наклон /камбър.

V@K@T@
27-08-2015, 00:28
хаха при мене бонус викаш ... безплатно. Ще видим, като я изкарам на пътя с нормални гуми и джанти как ще стои. утре ще проверя лагерите и те така :) Заден ляв е сменян някога защото имаше червен силикон на капачката на гайката и няма луфт а десния не съм го проверявал още :)

mordohy
27-08-2015, 00:34
Аз и за по-малко пари ще им ги направя!:paddle:
Не забравяй, че с пластини доста често си играя да оправям мотори и редуктори.
Щом го забелязва, значи не е два градуса!

V@K@T@
27-08-2015, 00:40
Обещавам да снимам ... ама друг път, че сега както е паркирана нищо няма се види

Triptih
27-08-2015, 09:52
Подкарай я първо,ако са лагерите ще се чуе,ако моста си е крив,ще ти дам друг-прав:biggringift:

V@K@T@
02-09-2015, 22:42
Такааа вчера качих мотора днес всичко бе навързано и монтирано и се стигна до голямото ЗАПАЛВАНЕ. Да ама не ... Въртях няколко пъти и след това се установи, че не отива ток до бобината. Смених всички релета в купето под волана и пак същата работа. Колата я закарах до гаража на ход а сега се е*е. Подадох на бобината и + директно от акомулатора но не хвърля искра а бобина я проверявах на другата 33-ка и работи ... Въобще ... Голям чеп

V@K@T@
03-09-2015, 08:34
Ей тос датчик на номер 6 възможно ли е при мен да го няма? Защото свободни букси не виждам да имам а и самия датчик не съм го забелязал при събирането на мотора.:Topic-is-closed-bg:

mordohy
03-09-2015, 08:51
Ами точно той дава информация на компа. Не знам, дали ти го имаш, ама погледни на кожуха на съединителя, точно под казанчето за маслото! А ако го имаш, буксата е на къс кабел в основния сноп и може да не се вижда веднага. Аз моята също я бях потрошил. Взех я за 24 лева в "магазина до вас"!

morrty
03-09-2015, 21:59
Датчик на Хол.С кои инжекцион си.

mordohy
03-09-2015, 22:02
Днеска го уточнихме, че е с датчик на хол. Или е от него или от комутатора. Ама може да е още по-просто. Я куплунг, я главното реле да не подава плюс.

Bobi_33
04-09-2015, 00:31
Сега и аз да поясня, че е с Бош Джетроник. Мислете с главите си. Колата е със същата бобина като на 33 16V- демек е с Джетроник. Защото запалителните бобини в инжекционите монтирани в 33 със датчик хол са коренно разллични. Има само един вариант в 33 с бобина с делко и с датчих на хол и това е 16V мотора, като там делкото е само разпределител на искрата.

V@K@T@
12-09-2015, 08:27
Тъъъй проблема с тока май е в онази ундурма до бобината дето влиза една букса в нея. След, като подадох директен + към бобината колата взема, че запали. Работеше гладко и равно цели 20 мин. Включва перки, изключва перки, гасих палих докато в един момент нещо прилопа из отвътре и умря. Последва разчленяване и се установи, че при сглабянето в всмукателя е попаднала шайба ... От там нататък картинката е ясна. За мое щастие клапаните са добре и за мое нещастие буталото със сегментите на него е за смяна. В Понеделник трябва да пристигне новото Бутало АЕ със сегменти и гарнитура всичко на стойност 100 лв. С доставката. Снимки ще приложа довечера, че нета ми е лош и гаден, като шайба във всмукател хахах. Бончо ако четеш ... Знам, че не е женска работа ама ко да прайш ... Човек се учи от собствените си грешки.

stelt
12-09-2015, 12:54
Ужааааааас

V@K@T@
12-09-2015, 19:04
Ето и снимкете от събитието

Събев
12-09-2015, 21:33
Лоша работа! Колега провери си и водачите да не се разпадат на парченца, че имах такъв случай наскоро! И аз мислих че е изтървана шайба, но на втория път намерих къде е проблема!

V@K@T@
12-09-2015, 23:11
При мен си личеше, че е шайба и даже в последствие се сетих кога точно е паднала. Главите бяха ревизирани в Мадара преди да ги сложа а сега ги проверявах дали изпускат. Остава да видим в Понеделник каква ще я свърша, че не се знае с какво време ще разполагам ииии те така. Очаквайте включване :D

Събев
12-09-2015, 23:23
Само казвам какво съм патил, дано наистина е било шайба! Дано успееш да дойдеш на феста с нея!

V@K@T@
01-10-2015, 15:57
Такааа ... Тук работата стана от нищо нещо. Буталата на тази кола са 87.6 ... Т.е. между първи и втори ремонт. Буталото ще стане но за него ми трябват сегменти, които не съществуват. Има сегменти с размер 88 и ще трябва да се опилят. Това е единствения евтин вариант, който виждам. Другия вариант е да се набият ризи и да сложа стандартни бутала но това значи, че трябва да похарча 1000 лв. които предпочитам да влязат в Бялата въпреки, че няма климатик и алфа контрол.

Bobi_33
01-10-2015, 19:01
Такааа ... Тук работата стана от нищо нещо. Буталата на тази кола са 87.6 ... Т.е. между първи и втори ремонт. Буталото ще стане но за него ми трябват сегменти, които не съществуват. Има сегменти с размер 88 и ще трябва да се опилят. Това е единствения евтин вариант, който виждам. Другия вариант е да се набият ризи и да сложа стандартни бутала но това значи, че трябва да похарча 1000 лв. които предпочитам да влязат в Бялата въпреки, че няма климатик и алфа контрол.

2-ри ремонт са си баш. Първи ремонт е 87.4 а 2-ри си е 87.6
Аз преди 6-7 години правих смотор с ремонтни бутала и слажих сегменти отт някакво Рено, които идваха и на дебелини. Май беше някакво бензиново 2.2 Рено. Пили се ключът на сегмента, аз моите ги оставих на ключ 0.4 и така.

V@K@T@
01-10-2015, 19:17
Ами из разни програмки и простотии пише, че ремонтите са през 4 десети ама честно казано вече ми е все тая дали е 2-ри 5-ти и т.н. важното е да намеря сегменти за 1 бутало. Както ти казваш май ще се пили. Баси ужъса. Тая коля визия няма никаква но иначе вози много стегнато и климатика й се включва и алфа контрола работи ... Свидно ми е да я заеба ей така.

V@K@T@
02-10-2015, 19:31
Боби братушка прав си. Поръчах сегменти от Рено Сафран 2.2 бензин и са същата дебелина но ще трябва да ги опиля с 4 десети. Във Вторник трябва да пристигнат и да видим този път какво ще се на*ере :D

Bobi_33
02-10-2015, 19:46
Боби братушка прав си. Поръчах сегменти от Рено Сафран 2.2 бензин и са същата дебелина но ще трябва да ги опиля с 4 десети. Във Вторник трябва да пристигнат и да видим този път какво ще се на*ере :D

Няма ядове, внимателно се припилват и стават.

V@K@T@
10-10-2015, 22:17
Стана тя каквато стана. След, като махнах сегментите от буталото забелязох, че е пукнато и файда от него няма. Поради липсата на друго бутало от този размер мисля да се откажа от тая кола. Има варианти да я направя но излизат прекалено скъпи а пък бялата 33-ка ми е по-важна и ценна такаче ще насоча ентусиазма си към нея. Тази тема може да отива в казана. Ако на някой му трябва нещо да свирка :/

Bobi_33
10-10-2015, 23:02
Стана тя каквато стана. След, като махнах сегментите от буталото забелязох, че е пукнато и файда от него няма. Поради липсата на друго бутало от този размер мисля да се откажа от тая кола. Има варианти да я направя но излизат прекалено скъпи а пък бялата 33-ка ми е по-важна и ценна такаче ще насоча ентусиазма си към нея. Тази тема може да отива в казана. Ако на някой му трябва нещо да свирка :/

Ако купето е читаво, не се отказвай. Аз на твое място, ако ми беше читаво останалото, намирам едно долнище от примерно 145 боксер 1.7 16V и директно му захлупвам 8 клапановите глави, събирам и карам на 12 към 1 на газ и пей сърце.

boris037
10-10-2015, 23:49
Ако купето е читаво, не се отказвай. Аз на твое място, ако ми беше читаво останалото, намирам едно долнище от примерно 145 боксер 1.7 16V и директно му захлупвам 8 клапановите глави, събирам и карам на 12 към 1 на газ и пей сърце.

Чакай, чакай малко че не ти проследих мисълта. 8 клапанова глава ама от 1.5 или от 1.7 слагаш :)

Triptih
11-10-2015, 10:03
Стана тя каквато стана. След, като махнах сегментите от буталото забелязох, че е пукнато и файда от него няма. Поради липсата на друго бутало от този размер мисля да се откажа от тая кола. Има варианти да я направя но излизат прекалено скъпи а пък бялата 33-ка ми е по-важна и ценна такаче ще насоча ентусиазма си към нея. Тази тема може да отива в казана. Ако на някой му трябва нещо да свирка :/

Ако не ти е писнало още от нея и купето е здраво,мога да ти подаря обслужен мотор 1.4.

Bobi_33
11-10-2015, 11:06
Чакай, чакай малко че не ти проследих мисълта. 8 клапанова глава ама от 1.5 или от 1.7 слагаш :)

Неговите си глави, от 1.7 мотора с джетроник, каквато е колата фабрично.

mordohy
11-10-2015, 13:54
Боре, осемклапановите глави са едни и същи. Поне аз не съм видял разлика.

boris037
11-10-2015, 14:49
Боре, осемклапановите глави са едни и същи. Поне аз не съм видял разлика.

Може и аз да греша, но горивната камера на 8 клапанова глава за 1.5 не е ли по-малка от тази на 1.7.
Пиша по-спомени, затова не претендирам за точност. Но 1.5 не беше ли с недоход на буталото.

Май адаша ще трябва да внесе малко яснота.

V@K@T@
11-10-2015, 15:32
Благодаря на всички за помощта и мненията. Купето е запазено и колата ми харесва но ако ще я правя ще е в далечното бъдеще защото за в момента нямам нито време нито пари за нея. Ще гледам да вкарам в движение бялата за да може другото лято да си я карам пък тази за сега ще стои. Имам въпрос. Съединителя от 1.7 8V става ли за 16V ?

Bobi_33
12-10-2015, 00:47
Може и аз да греша, но горивната камера на 8 клапанова глава за 1.5 не е ли по-малка от тази на 1.7.
Пиша по-спомени, затова не претендирам за точност. Но 1.5 не беше ли с недоход на буталото.

Май адаша ще трябва да внесе малко яснота.

Това няма значение каква кубатура е мотора. Просто боксерите се делят на стар и нов. Демек стария и с недоход и с чашки на клапаните с пулове, новия е с хидравлични повдигачи и с други горивни камери и без недоход. Има и 1.3 и 1.5 и в 2-та варианта, като стария мотор е с по-малка компресионна височина на буталата, останалото в долнището на мотора е еднакво. А главите на новия мотор, с хидравличните повдигачи и с еднакви глави от 1.3 до 1.7, като при 1.3 и 1.5 е с малко по-малки портове от главите за 1.7, но пък клапаните са еднакви.

---------- Post added at 21:47 ---------- Previous post was at 21:47 ----------


Благодаря на всички за помощта и мненията. Купето е запазено и колата ми харесва но ако ще я правя ще е в далечното бъдеще защото за в момента нямам нито време нито пари за нея. Ще гледам да вкарам в движение бялата за да може другото лято да си я карам пък тази за сега ще стои. Имам въпрос. Съединителя от 1.7 8V става ли за 16V ?

Да, съединителите са еднакви.

V@K@T@
10-12-2015, 00:24
Отново въпрос! Каква е разликата между 1.6 8v boxer и 1.7 8v boxer ??? Знам, че коляновия вал и главите са еднакви ама Блока ,биелите и буталата? И ако сложа 1.6 от 145 на 33-ката с нейната си инсталация ще върви ли нормално без проблеми

coca-cola
12-12-2015, 21:13
1.6 мотора е с бутала от 1.5 84мм а коляновия вал е от 1.7 72мм вси4ко друго е еднакво думкай смело

V@K@T@
12-12-2015, 22:24
Ще ми се да го направя 1.7 но в такъв случай ще ми трябват 3 бутала ... Ако реша да ползвам моята карантия с буталата на 1.6 ми се струва малко Франкенщайн ще стане работата

V@K@T@
18-01-2016, 17:22
Благодарение на Рижавия се сдобих с блок но след замерване се оказа , че е 1-ви ремонт и няма да ми свърши работа. Тая кола направо ме отказа :D като вземем в предвид, че ми трябват доста неща за бялата и към това, като добавим новия закон за тъпите застраховки май тази седмица ще се бракува зеления гад и ще го ползвам за донор на Бялата. Ако на някой му трябват обикновенни седалки със сива тапицерия да свирка да му ги пращам защото ми е жал да ги хвърля на боклука. Ако реша да махам и други части от колата ще пиша пак в тази тема. Също имам и въпрос хидравличната рейка от 33 става ли за 145 боксер.

Bobi_33
18-01-2016, 19:19
Благодарение на Рижавия се сдобих с блок но след замерване се оказа , че е 1-ви ремонт и няма да ми свърши работа. Тая кола направо ме отказа :D като вземем в предвид, че ми трябват доста неща за бялата и към това, като добавим новия закон за тъпите застраховки май тази седмица ще се бракува зеления гад и ще го ползвам за донор на Бялата. Ако на някой му трябват обикновенни седалки със сива тапицерия да свирка да му ги пращам защото ми е жал да ги хвърля на боклука. Ако реша да махам и други части от колата ще пиша пак в тази тема. Също имам и въпрос хидравличната рейка от 33 става ли за 145 боксер.

Не са еднакви рейките. Нямат нищо общо.

V@K@T@
18-02-2016, 02:00
Продавам главите от колата напълно ревизирани с напаснати клапани, сменени гумички и тапи. Продавам също и климатика. Пробвах го и работеше. Ако някой има интерес да пише. Приемам всякакви оферти. Седалките никой ли не ги иска? Те са бонус към ... Към който има желание да ги вземе :D

Bobi_33
18-02-2016, 20:54
Продавам главите от колата напълно ревизирани с напаснати клапани, сменени гумички и тапи. Продавам също и климатика. Пробвах го и работеше. Ако някой има интерес да пише. Приемам всякакви оферти. Седалките никой ли не ги иска? Те са бонус към ... Към който има желание да ги вземе :D

Това от коя кола? От 8 клапановата ли?

V@K@T@
18-02-2016, 21:04
От 8 клапановата да :)

V@K@T@
25-05-2016, 19:43
Който пазарувал... Пазарувал. Битака затваря. Много съм се надъхал да я правя на казан и да ходя да я карам на писта. Мисля да й бодна 1.6 с карборатори (ако намеря такива) за да се впиша в малкия клас. Всякакви съвети и препоръки ще са ми добре дошли...
Като за начало ще демонтирам всичко от интериора и ще си смъкна цялата инсталация за алфа контрола за бялата 33-ка. След това вече ще се си проличи ако има нещо за кърпене и те така. Ще ми трябват и някакви джанти 15-ки с възможно най малко ЕТ. Ако някой има нещо в предвид да пише на ЛС.
Надявам се до 2-3 седмици да започна тъкмо тогава ще съм в отпуск и ще имам доста свободно време.

stelt
25-05-2016, 19:57
Айде бе Вака, ще одъртееш докато стигнеш до пистата Само се каниш :)

V@K@T@
25-05-2016, 21:40
Ам то за да отиде човек там му трябва кола. Пък преди не исках да си чупя неземното богатство хахаха

V@K@T@
02-06-2016, 22:48
Почна се. Интересното е обаче кога ще приключи

Triptih
03-06-2016, 13:49
Намери ли двигател за нея?Почна олекотяването.Мисля си да опитам да направя един преден капак от стъклопласт,та може Търговище да помогне с един екземпляр за калъпа.

V@K@T@
03-06-2016, 16:46
За сега само смъкмах нейния. За неска стига толкова. Намерих 1.5 с карбове ама още се чудя кое от къде какво... Сичко ще го мисля в процес на работа ми се струва

JORDANGT
08-06-2016, 20:45
Ако все още пазиш седалките и климатика драсни едно ЛС.Ако не здраве да е.

V@K@T@
29-06-2016, 13:55
Олекотяването е близо до своя край. Остава да демонтирам всички кабелаци и парното, след което кейдж и подготовка на купето за боя