View Full Version : Екстрийм сервиз от старите ленти ;)
А колко ще струва турбиниране на Алфа 156 1.8 ТС? Части + работа и срок за изпълнение? :boost:
А колко ще струва турбиниране на Алфа 156 1.8 ТС? Части + работа и срок за изпълнение? :boost:
Ухааа, имаш ли идея колко много пари искаш да вкараш в такъв проект. Щото освен, че ще имш примерно 260-280
коня на колелта, нищо не свършва просто дотам. После ще ти трябват по - сериозни скорости, за предпочитане със шпер, по - сериозни спирачки, по - сериозен съединител , по - стабилно окачване и ощи много други. Като краен резултат ще имаш и по-висок разход и по-скъпа поддръжка. По-малко проходима кола и по-голяма вероятност нещо да се счупи.
Ако си сериозен трябва да дойдеш в сервиза и да се обсъдят нещата на място според евентуалния бюджет от твоя страна
Ухааа, имаш ли идея колко много пари искаш да вкараш в такъв проект. Щото освен, че ще имш примерно 260-280
коня на колелта, нищо не свършва просто дотам. После ще ти трябват по - сериозни скорости, за предпочитане със шпер, по - сериозни спирачки, по - сериозен съединител , по - стабилно окачване и ощи много други. Като краен резултат ще имаш и по-висок разход и по-скъпа поддръжка. По-малко проходима кола и по-голяма вероятност нещо да се счупи.
Ако си сериозен трябва да дойдеш в сервиза и да се обсъдят нещата на място според евентуалния бюджет от твоя страна
A, не може ли турбото да не надува много? Искам да имам да речем 40 коня от горе и да си карам колата нормално, а не на 1-вата година да правя ремонт на мотора.
Ако може ориентеровачна оферта да получа на ЛС и срок на изпълнение, защото ако ме устрои цената мога да дойда до София, да спя някъде за времето през което ше се прави колата и да кисна в сервиза при Вас (да, помагам с гледането и в пиенето на бира :) )...
Искам да си карам колата всеки ден и да и се радвам с малко повече мощност. Но ме интересува цената дали ще си заслужава заради тази "малко" повече мощност.
A, не може ли турбото да не надува много? Искам да имам да речем 40 коня от горе и да си карам колата нормално, а не на 1-вата година да правя ремонт на мотора.
Ако може ориентеровачна оферта да получа на ЛС и срок на изпълнение, защото ако ме устрои цената мога да дойда до София, да спя някъде за времето през което ше се прави колата и да кисна в сервиза при Вас (да, помагам с гледането и в пиенето на бира :) )...
Искам да си карам колата всеки ден и да и се радвам с малко повече мощност. Но ме интересува цената дали ще си заслужава заради тази "малко" повече мощност.
Дали 40 или 100 коня да се вдигат работата и частите са едни и същи. Иначе работата е минимум 2 седмици и повече.
A, не може ли турбото да не надува много? Искам да имам да речем 40 коня от горе и да си карам колата нормално, а не на 1-вата година да правя ремонт на мотора.
Ако може ориентеровачна оферта да получа на ЛС и срок на изпълнение, защото ако ме устрои цената мога да дойда до София, да спя някъде за времето през което ше се прави колата и да кисна в сервиза при Вас (да, помагам с гледането и в пиенето на бира :) )...
Искам да си карам колата всеки ден и да и се радвам с малко повече мощност. Но ме интересува цената дали ще си заслужава заради тази "малко" повече мощност.
що реши че ще правиш мотора след 1 година,според мен като се турбинкира,не е лошо да му се направи ревизия:grandpa::grandpa::grandpa:
Имах предвид, че не искам да сменям окачване и прочее. Само турбото, колекторите, патищата, кулера, клапанчетата и всичко друго което е нужно.
Поне ориентеровъчна цена? 1000, 2000, 3000, 4000, 5000... 10 000 лв. ??? Колко долу горе? Възможно ли е да се прави с части втора ръка, рециклирано турбо и прочее? Ако да, то колко долу горе би могла да цената тогава. Търся варианти. Ако ме устори карам колата в сервиза и когато стане. Ако не здраве да е.
утре (03.03) работи ли сервиза
На 4-ти (сряда) ще работи сервиза.
Имах предвид, че не искам да сменям окачване и прочее. Само турбото, колекторите, патищата, кулера, клапанчетата и всичко друго което е нужно.
Поне ориентеровъчна цена? 1000, 2000, 3000, 4000, 5000... 10 000 лв. ??? Колко долу горе? Възможно ли е да се прави с части втора ръка, рециклирано турбо и прочее? Ако да, то колко долу горе би могла да цената тогава. Търся варианти. Ако ме устори карам колата в сервиза и когато стане. Ако не здраве да е.
Бате нещата са много комплексни,и никога според мен неможе да се каже колко ще е точната цена:clap2::clap2:
Бате нещата са много комплексни,и никога според мен неможе да се каже колко ще е точната цена:clap2::clap2:
Така е, то затова човекът е написал "ориентировъчна цена"
Аз също се интересувам точно от такъв тунинг, така че наистина дайте инфо тук или на ЛС ;)
Невъзможно е да се даде цена без да се знае на какво.
1. Каква е базата от която се тръгва: модел, година и естествено моментно техническо състояние.
2. За какво ще се използва колата.
3. Какви резултати се искат от клиента (да е мощна, да е бърза или и двете).
4. Да се кара нормално или спортно, състезателно.
Монтираме ли нови:
Бутала, Биели, Лагери, Вал, Маховик, Съединител, Ск. кутия, Диф, спирачки, окачване, кулери, маслени радиатори, турбина/и, какви изпускатели, смукатели, колко дюзи, какви, каква електроника и т.н.......
Нека си говорим конкретно
Монтираме ли нови:
Бутала, Биели, Лагери, Вал, Маховик, Съединител, Ск. кутия, Диф, спирачки, окачване, кулери, маслени радиатори, турбина/и, какви изпускатели, смукатели, колко дюзи, какви, каква електроника и т.н.......
А това струва доста пари:Tease::Tease:
Невъзможно е да се даде цена без да се знае на какво.
1. Каква е базата от която се тръгва: модел, година и естествено моментно техническо състояние.
2. За какво ще се използва колата.
3. Какви резултати се искат от клиента (да е мощна, да е бърза или и двете).
4. Да се кара нормално или спортно, състезателно.
Монтираме ли нови:
Бутала, Биели, Лагери, Вал, Маховик, Съединител, Ск. кутия, Диф, спирачки, окачване, кулери, маслени радиатори, турбина/и, какви изпускатели, смукатели, колко дюзи, какви, каква електроника и т.н.......
Нека си говорим конкретно
Добре де. Ето:
1. Алфа Ромео 156 1.8 ТС 98-ма CF2 32201. Моментното състояние на мотора е много добро. Не харчи масло, мотора е уникално чист. Работи перфектно!
2. Колата ще се ползва ежедневно, както всяка друга кола.
3. Резултатът който се иска да е малко по-мощна. Както казах приблизително 40 - 50 к.с от горе и 50 - 60 нм. Просто да поема малко по-добре.
4. Ще се кара нормално, рядко спортно, но в никакъв случай състезателно.
Монтираме нови:
Кулери, маслени радиатори, турбина/и, подходящи изпускатели, подходяща електроника ако е нужно.
Просто искането е както е сега колата да и се боцне едно турбо да надува на 0,3 - 0,4 максимум и това е. Мисля, че стандартните дюзи и всмукател ще вършат работа.
Не знам за турбото дали ще може да се управлява от сегашното ЕКУ или ще трябва нов блок за управление. Или може би с механично управление на налягането.... от това не разбирам, за това искам ориентеровъчна цена и срок на изпълнение.
Добре де. Ето:
1. Алфа Ромео 156 1.8 ТС 98-ма CF2 32201. Моментното състояние на мотора е много добро. Не харчи масло, мотора е уникално чист. Работи перфектно!
2. Колата ще се ползва ежедневно, както всяка друга кола.
3. Резултатът който се иска да е малко по-мощна. Както казах приблизително 40 - 50 к.с от горе и 50 - 60 нм. Просто да поема малко по-добре.
4. Ще се кара нормално, рядко спортно, но в никакъв случай състезателно.
Монтираме нови:
Кулери, маслени радиатори, турбина/и, подходящи изпускатели, подходяща електроника ако е нужно.
Просто искането е както е сега колата да и се боцне едно турбо да надува на 0,3 - 0,4 максимум и това е. Мисля, че стандартните дюзи и всмукател ще вършат работа.
Всмукателя да,но дюзите не съм сигурен,но това най-добре може да го каже бат Бобо,той все пак е с първия турбиниран 16 В ТС в бг:clap::clap::clap:Не абравяй че трябва и гарнитурата на главата да се смени:drinking:
Всмукателя да,но дюзите не съм сигурен,но това най-добре може да го каже бат Бобо,той все пак е с първия турбиниран 16 В ТС в бг:clap::clap::clap:Не абравяй че трябва и гарнитурата на главата да се смени:drinking:
Ще се смени щом трябва. Ако трябва и месингова ще се сложи... каквото трябва ще се направи. Но ОРИЕНТИРОВЪЧНА цена се иска.
П.С. Във варна има 147 2.0 ТС Турбо. На бобо мисля не е първата баш.
Вие младежи прекрасни занимавате ли се с тоци? имам утечка някъде по колата и се вбесявам жестоко като ми падне акумулатора за 3 дни.
Вие младежи прекрасни занимавате ли се с тоци? имам утечка някъде по колата и се вбесявам жестоко като ми падне акумулатора за 3 дни.
звънни на Бобо:clap:
hestrea6643
05-03-2009, 14:03
пожелажам ви много успехи и ще се види ме:clap:
Ще се смени щом трябва. Ако трябва и месингова ще се сложи... каквото трябва ще се направи. Но ОРИЕНТИРОВЪЧНА цена се иска.
П.С. Във варна има 147 2.0 ТС Турбо. На бобо мисля не е първата баш.
На Бобо колата е първата в БГ конверсия в турбо. Конверсията е правена преди 5 години почти, ако не греша.
За твоя мотор специално с разреждането ще стане най-добре с бутала от Фиат мотора 2.0 20V турбо. Буталата са на същия размер, но се намират адски трудно.
Гледам сте се разприказвали и виждам че клиента не е много наясно какво трябва НО поне знае какво иска - мога да направя бърза компилация -
1- во испускателната система се сменя с нова това е нъкъде - 1200лв
2- турбо пътища, кулер, дъмп клапи и тем подобни - един господ знае колко ще излязат но да речем че около 1300лв ще са достатъчни
3- Турбина за тези коне които се целят Т25 на гарет е един идеален избор ;) цена си търсете
4- Колата се нуждае от нова електроника цената и с окабеляване и ремап ще бъде около 1500лв.
5- Леко разреждане на мотора е препоръчително тъй-като тва е ежедневка - сваляне глава профилактика на главата, метална гарнитура и квото се наложи 600лв
6- Дюзите са задължителни те са около 200лв втора ръка ако се намерят
Всички цени са много ориентировъчни и тотала надминава 5000 и сигурно съм забравил някой неща де но горе долу това е. За всичко гореописано качеството е най-доброто в БГ гаранция за това ;)
П.С. Във варна има 147 2.0 ТС Турбо. На бобо мисля не е първата баш.
Тука много силно се изказа некомпетентен! надявам се не си такъв по-рпинцип защото ако е така всякакви дискусии с теб са безмислени ! Държа за това което искаш ти лично да се запозная с теб за да съм сигурен че си говорим на един език ;)
Bobo твоята 145-ца предполагам не е правена за ежедневка ,но ми е интересно какъв разход дава при нормално каране ?
Тука много силно се изказа некомпетентен! надявам се не си такъв по-рпинцип защото ако е така всякакви дискусии с теб са безмислени ! Държа за това което искаш ти лично да се запозная с теб за да съм сигурен че си говорим на един език ;)
Не искам да те обидя. Но съм я виждал 147-та. Черна с много хубав оптичен тунинг и наистина си има турбо. Вътре уредчета за налягане. Блоуофа съска много готино. Колата е селеспиийд. Преди 2 години я видях в Несебър пред хотела в който бях. И пича 1 седмица се спука да я кара. И ми направи впечетление и тогава го разпитахме за колата. 2005-та година каза, че е. Купил я нова от Ауто Италия, и във Варна са я правили. Аз наистина видях турбината! Чух и видях как върви колата.
Не разбрах къде са му я правили обаче.
П.С. Ще се запознаем лично. Някой ден ще взема отпуск и ще дойда до София да се видим и да обсъдим нещата. Въпреки, че това над 5000 лв. ми се вижда много. Аз за това исках ориентировъчна цена за да знам въобще да се знаимавам ли. Силно се надявах около 3000 лв. да кажеш. Аз наистина не знам цените на това което е нужно да се монтира, както и работата колко излиза. За това попитах. Иначе без значение дали ще правим по колата нещо или не ще дойда до София да се разходя някой ден с приятелката и ще се отбия при вас да се запознаем. За мен ще бъде чест! :)
Добре де. Ето:
1. Алфа Ромео 156 1.8 ТС 98-ма CF2 32201. Моментното състояние на мотора е много добро. Не харчи масло, мотора е уникално чист. Работи перфектно!
2. Колата ще се ползва ежедневно, както всяка друга кола.
3. Резултатът който се иска да е малко по-мощна. Както казах приблизително 40 - 50 к.с от горе и 50 - 60 нм. Просто да поема малко по-добре.
4. Ще се кара нормално, рядко спортно, но в никакъв случай състезателно.
Монтираме нови:
Кулери, маслени радиатори, турбина/и, подходящи изпускатели, подходяща електроника ако е нужно.
Просто искането е както е сега колата да и се боцне едно турбо да надува на 0,3 - 0,4 максимум и това е. Мисля, че стандартните дюзи и всмукател ще вършат работа.
Не знам за турбото дали ще може да се управлява от сегашното ЕКУ или ще трябва нов блок за управление. Или може би с механично управление на налягането.... от това не разбирам, за това искам ориентеровъчна цена и срок на изпълнение.
стига си спамил имаш телефоните на Бобо и на всички нужни хора ;)
Силно се надявах около 3000 лв. да кажеш.
Приятелю, само турбината, нова, хубава може да удари близо да тази цена. Просто много зависят нещата от това какви части ще се ползват. Именно затова Бобо иска наживо да обсъдите нещата.
Не искам да те обидя. Но съм я виждал 147-та. Черна с много хубав оптичен тунинг и наистина си има турбо. Вътре уредчета за налягане. Блоуофа съска много готино. Колата е селеспиийд. Преди 2 години я видях в Несебър пред хотела в който бях. И пича 1 седмица се спука да я кара. И ми направи впечетление и тогава го разпитахме за колата. 2005-та година каза, че е. Купил я нова от Ауто Италия, и във Варна са я правили. Аз наистина видях турбината! Чух и видях как върви колата.
Не разбрах къде са му я правили обаче.
П.С. Ще се запознаем лично. Някой ден ще взема отпуск и ще дойда до София да се видим и да обсъдим нещата. Въпреки, че това над 5000 лв. ми се вижда много. Аз за това исках ориентировъчна цена за да знам въобще да се знаимавам ли. Силно се надявах около 3000 лв. да кажеш. Аз наистина не знам цените на това което е нужно да се монтира, както и работата колко излиза. За това попитах. Иначе без значение дали ще правим по колата нещо или не ще дойда до София да се разходя някой ден с приятелката и ще се отбия при вас да се запознаем. За мен ще бъде чест! :)
Аз не съм лесно обидчив ;) иначе за 147-цата знам но историята е дълга - като се видим ;) Иначе ти дадох съвсем примерни цени да се ориентираш което и стана ;) Надявам се да се запознаем да полафим:)
Bobo твоята 145-ца предполагам не е правена за ежедневка ,но ми е интересно какъв разход дава при нормално каране ?
Ами приятелю 145-цата доста дълго ми беше всекидневка има около 20 000км навити след конверсията ;) За разхода да ти кажа колата на градско при нормално каране харчи 15-16 което е просто супер защото ГТВ-то което карам в момента като всекидневка в оригинален вид от завода под 22 в града не слизаше :horror: а както знаете то е и по слабо от 145-цата в момента след малко промени по ГТВ-то ми харчи около 18 - нали се сещаш че от тая гледна точка по-добре да си карам "бегачката" не всекидневката 8)
Ами приятелю 145-цата доста дълго ми беше всекидневка има около 20 000км навити след конверсията ;) За разхода да ти кажа колата на градско при нормално каране харчи 15-16 което е просто супер защото ГТВ-то което карам в момента като всекидневка в оригинален вид от завода под 22 в града не слизаше :horror: а както знаете то е и по слабо от 145-цата в момента след малко промени по ГТВ-то ми харчи около 18 - нали се сещаш че от тая гледна точка по-добре да си карам "бегачката" не всекидневката 8)
Честно казано очаквах доста по фрапиращи цифри :th_up: Значи не било толкова страшно турбинирането ;)
Честно казано очаквах доста по фрапиращи цифри :th_up: Значи не било толкова страшно турбинирането ;)
Фрапиращо е карането на пълна газ там разхода е около 25-27 :respect:
Фрапиращо е карането на пълна газ там разхода е около 25-27 :respect:
Да ама кеф цена нема брат :Bolt: :Bolt: :Bolt:
просто искам да кажа едно голямо браво на бобо и екипът на ,Екстриим Тунинг,:big_bow_down: днес ходих да ми чипосат алфата и пртосто немога да повярвам че тая кола може да върви по този начин промени се изцяло .мерси пак и колегите които се чудят дали да слагат или не отговора е само един ,,вървете при бобо да видите за кво става дума,,:plane:
Sergey_gigov
23-03-2009, 17:36
повярвай :tooth:пусни се с някое ТИ и не казвай че имаш чип да видиш как ще те гледа
ми в плевен няма ку ве иначе с удоволствие се пусна и ще има после :hmm::hmm::hmm::calc:
FreeStyler
02-04-2009, 18:10
Потвърждавам казаното от боби колага е друга и върви доста повече преди като се пускахме може да се каже че вървяхме на едно сега е 2-3 коли при ускорение от 0-150 :go: поздрави към хората които са правили чипа :jumping:
dido76bg
06-04-2009, 12:08
ми в плевен няма ку ве иначе с удоволствие се пусна и ще има после :hmm::hmm::hmm::calc:
С удоволствие ще ти направя някой път кефа, ако минавам скоро към този район....
когато кажеш званни ми телефона ми е 0889 447433
NIKSANA86
15-04-2009, 00:03
ей каква хубава работа може да ми свърши БОБО, гледам една алфичка да купувам за да ставам и аз един от вас...та тъкмо се мислех как да я карам на диагностика преди покупка а и не разбирам много...ако му звънна дали ще се навие да дойде да я поглдне и да пусне диагностика?Аз ще си платя разбира се!
мм ДАНО!
звъниш на - 0888 232 484 и се разбираш за час да докараш колата и така...
dido76bg
15-04-2009, 07:23
От мене един ГОЛАМ + за сервиза....
Малко трудно се сдобивам с час, ама това от времето...
Успех!!!
dido76bg
16-04-2009, 12:58
Bobo продължава с грешката в датчика на разпределителния вал и ще трябва след всички празници да го сменяме заедно с ремъчетата...
Дано изкара до тогава...
Dodo 155
25-04-2009, 18:28
И от мен един голям + :cheers:
Mury е "виновникът" колата да върви отново нормално :pp:
Мерси още веднъж :cheers:
Аз да попитам бобо дали има софтуер за Bosch LE2 Jetronic( алфа 75 ) или имаш само за мотроника на 75?
Аз да попитам бобо дали има софтуер за Bosch LE2 Jetronic( алфа 75 ) или имаш само за мотроника на 75?
Нямам за Jetronic - но той спокойно се диагностицира и ръчно ;)
DerMeister
07-05-2009, 13:02
Здравейте, каква е офертата да ми сложите един конус както си трябва там....
Здравейте, каква е офертата да ми сложите един конус както си трябва там....
s K&N филтър, преходник и пр. 180 лева.
DerMeister
09-05-2009, 13:33
s K&N филтър, преходник и пр. 180 лева.
Супер, а от цялата карантия на филтърна кутия, резонаторна и т.н. да оставям ли нещо или всичко хвърлям, че в момента се сглобява колата? Не съм точно наясно какво е здраво и не.
Супер, а от цялата карантия на филтърна кутия, резонаторна и т.н. да оставям ли нещо или всичко хвърлям, че в момента се сглобява колата? Не съм точно наясно какво е здраво и не.
Всичко се изхвърля:Tease::Tease:
Имам скъсан болт на капака на клапаните. Бихте ли се наели да го извадите като към този ремонт добавим смяна на гарнитурата, смяна на гумички на клапаните и смяна на свещи? Ще се радвам ако може да ми пуснете цена на лично съобщение.
Благодаря.
момци, много съм грешен пред вас - имам един акумулатор да връщам! в момента правя финални напъни да се опитам да залепя капака на стария ама нищо не лови там....обещавам да го върна дет' се вика вчера!
момци, много съм грешен пред вас - имам един акумулатор да връщам! в момента правя финални напъни да се опитам да залепя капака на стария ама нищо не лови там....обещавам да го върна дет' се вика вчера!
Изхвърли го твоя, ползвай нашия и мини да почерпиш :drunk:
Евала! е това е приказка!!! черпня задължително ще има!! :drunk:
браво и успех :лол: :лол:
колко парички ще вземеш за диагностика+преглед на ходовата час.и колко за махане на катализатора и слагане на резонансно гърне
колко парички ще вземеш за диагностика+преглед на ходовата час.и колко за махане на катализатора и слагане на резонансно гърне
кажи поне каква е колата
elemenT88
24-06-2009, 17:00
Имам едно запитване.Защо като си заключа колата при свален прозорец не иска да се вдига а ми бяха казали, че се вдигал автоматично.Миналата седмица неискаха да ми светят нито мигачите, нито аварийните като я закарах на техник откри, че е изгоряла някаква платка, дали повредата за стаклата може да идва от там.Благодаря предварително.
Имам едно запитване.Защо като си заключа колата при свален прозорец не иска да се вдига а ми бяха казали, че се вдигал автоматично.Миналата седмица неискаха да ми светят нито мигачите, нито аварийните като я закарах на техник откри, че е изгоряла някаква платка, дали повредата за стаклата може да идва от там.Благодаря предварително.
Колега първо напиши каква ти е колата и после питай такива въпроси ;)
кажи поне каква е колата
146 1.6 16v 99г.
диагностика - 30лв.
преглед ход. част - 10 лв.
смяна гърне - 25 лева.
пура (резонатор) - 50 лева.
elemenT88
25-06-2009, 10:19
Да извинявам се за което,просто бях забравил Alfa 147 1.6
Да извинявам се за което,просто бях забравил Alfa 147 1.6
Повреда в стъклата няма ;) И тя няма общо с това което е изгоряло най-вероятно ;) Немога да кажа така като незнам какво и е било.
Furious 155
26-06-2009, 23:21
Чувам че май чистите дюзи - колко е удоволствието за бошовските дюзи на 1.8 8клапанов мотор на 155-ца? За колко време става - в смисъл мога ли да изчакам процедурата и да си ходя с колата?! :) И последно - утре 27.06.2009 може ли да стане това, предполагам е натоварено съботата?
Благодаря!
elemenT88
27-06-2009, 09:22
мерси все пак.мен ме самнява да няма някаква повреда в електрониката
Furious 155
27-06-2009, 10:29
Обади се на Нено-0888 198 470:pp:
хм... не го дига..
хм... не го дига..
ти звънни в 8:00 пак :)..
как е колата доволен ли си?
Furious 155
27-06-2009, 20:54
ти звънни в 8:00 пак :)..
как е колата доволен ли си? как 8 бре, след 10 беше :mrgreen:
колата шава, шава! ама нещо я чувам за чип нещо ми говори... с тая цена на бензина, ще видим как да я оборвам :)
как 8 бре, след 10 беше :mrgreen:
колата шава, шава! ама нещо я чувам за чип нещо ми говори... с тая цена на бензина, ще видим как да я оборвам :)
Знае какво да ти говори значи :)
Нено, тампони на СуперПро за задната щанга имаме ли?
засега не. И имайте предвид ще изключително се препоръчва монтирането на подобни тампони (от полиуретан) в сервиза на Екстрийм защото се изисква опит и знание за да има пълен ефект.
Че какво му е иначе? Намзах ги със смазката от всякъде включително монтирах ги и стегнах. Ще видим колко време ще искарат предните. Ти да не говориш за носачите? На щангата какъв чалъм да има?
колата шава, шава! ама нещо я чувам за чип нещо ми говори... с тая цена на бензина, ще видим как да я оборвам :)
невиждам какво го мислиш за чипа.... ся като съм ти казал :prescription:
DerMeister
06-07-2009, 18:17
Може ли да се диагностицира виещ лагер? В смисъл, ако я докарам и ви кажа, нещо вие, ще разберете ли какво е без да трябва да разглобите и прегледате цялата кола. Ходих до морето и ми се наду главата, нещо вие и май е отзад в дясно, ама знае ли човек... Или да чакам да почне да ручи яко?
Брат, можете ли да погледнете една Мазда 323F 2.0 TD 99та година защо не пали? Имобилайзера свети на таблото, да пращам ли момчето при вас?
И евентуално колко би струвала диагностиката на такава мазда? :thumbup:
Брат, можете ли да погледнете една Мазда 323F 2.0 TD 99та година защо не пали? Имобилайзера свети на таблото, да пращам ли момчето при вас?
И евентуално колко би струвала диагностиката на такава мазда? :thumbup:
а телефон да имаш?
И от мен само + за Extreme http://www.buddy-icons.info/img/smile/1514.gif (http://www.buddy-icons.info/aim-smiles/Drink_beer_smiley_3.html)
Колата стана супер :go:
Адмирации за екипа на Екстрийм сервиз и от мен . Всички ремонти и подобрения по колата ми още преди да я купя до последната й интервенция са направени както трябва. Специални благодарности на Мъри и Бобо за отношението!
опа ;) и аз се намесвам с 1 въпросче ако иам време някои от сервиза да ми отгооври ще е добре :) понже смятам да купвам няква алфа :) и искам да ви попитам дали ще е удобно да доида преди да я купя за диагностика обстоен оглед и съвети евентуално :) и на кви пари ще стъпи услугата ;) защото имам 1 приятелче монтиорче ама не разбира от италянски се се мръщи като му закарам фиата :) :bouncing_smiley:
опа ;) и аз се намесвам с 1 въпросче ако иам време някои от сервиза да ми отгооври ще е добре :) понже смятам да купвам няква алфа :) и искам да ви попитам дали ще е удобно да доида преди да я купя за диагностика обстоен оглед и съвети евентуално :) и на кви пари ще стъпи услугата ;) защото имам 1 приятелче монтиорче ама не разбира от италянски се се мръщи като му закарам фиата :) :bouncing_smiley:
Да може звъниш уговаряме се кога ти е удобно и готово;) Услугата - диагностика + преглед на колата отвсякъде ще ти струва 50 лева ;)
:big_bow_down: ще се чуем , като доиде време
Момчета, направете една промоция на чипове за старите баби. Малко да раздвижите пазара на чипове в БГ, сигурно е замрял през лятото!!!
Момчета, направете една промоция на чипове за старите баби. Малко да раздвижите пазара на чипове в БГ, сигурно е замрял през лятото!!!
Пазара не е замрял въобще ;)
А кажи конкретно кои баби имаш предвид?
Моята баба имам предвид ( от подписа). Жалко, значи няма да има промоции!!! Викам си така и така карам само с Карера 100, поне и един ремап да направим... Ще дебна прмоция. Поздрави!!!
Моята баба имам предвид ( от подписа). Жалко, значи няма да има промоции!!! Викам си така и така карам само с Карера 100, поне и един ремап да направим... Ще дебна прмоция. Поздрави!!!
Звънни ми ще измисля нещо;)
здравеите момчета искам да ви питам колко парички ше вземете за смяна на гарнитура на капак клапани и смяна на долната помпа на съединителя.мерси
здравеите момчета искам да ви питам колко парички ше вземете за смяна на гарнитура на капак клапани и смяна на долната помпа на съединителя.мерси
Само кажи каква е колата?
Само кажи каква е колата?
ей,сори 146 1.6 16v 99g
ей,сори 146 1.6 16v 99g
70 лв.труд за двете
около 60 лв. е помпата,и 30 лв.гарнитурата:grin::grin:
monster1011
31-08-2009, 21:02
Вече два пъти ползвам - веднъж за смяна на датчик на хол и сега сто неща смених по моята 146. Много мерси, всичко е супер. :wow:
jordan_kn
21-09-2009, 01:33
И моята белисима иска повечко коне..Искам да ви попитам това че е с газов инжекцион как ще се отрази на чипването?Малко повече инфо ако може да ми дадете и дали има смисъл след като я карам на газ.
А и нещо тропа отпред така че ще дойда и на диагностика скоро...
Айде утре ще ви се обадя да се разберем кога имате време да я погледнете. :)
По принцип газта се нуждае от по-висок аванс така че чипването и е добре дошло ;) Обади се по телефона ще се разберем ;)
jordan_kn
25-09-2009, 02:17
Добре значи скоро ще се чуем :) Само първо чакам заплата ... :)
А да питам и аз - и аз може да купувам алфа , обаче няма да мода да я докарам.
А до автокъщата има сервиз и ще може ли да дойдете да я закачите с лаптоп и да се направи диагностика , а в сервиза наблизко да я огледате окачване и др проблеми ако има?
Vlado_PK
07-11-2009, 01:28
Здравеите колеги!Искам да попитам ще се съгласите ли да ми смените вътрешното радиаторче на парното става въпрос за Пунто мк1 1.2 75 и колко горе долу ще струва?Много поти прозорците как ли не опитвах и не става!А също така и губи антифриз!
digitalundgrd
28-11-2009, 12:11
Здравейте,
Интересувам се от това дали предлагате поставяне на тампони Пауърфлекс САМО на горните носачи, защото реших радикално да реша проблема със скърцането....
Защо искаш само на горните,мое мнение е,че 147/156 се нуждаят от пауърфлекс навсякъде:busted_cop::busted_cop:Иначе звънни на Нено и го питай:busted_cop::busted_cop:
кви пари са тея тампони колеги, поотделно за горни и долни? и има ли нещо особено при салгането им, щото обикновени съм сменял и се оправям?
Интересува ме колко ще ми струва само работата за смяна на ангренажен ремък и ролки?
Интересува ме колко ще ми струва само работата за смяна на ангренажен ремък и ролки?
120 лева.
Здравейте, колко пари е проверката на климатика и евентуално пълнене на с-та. 146 1,6 16в 99г
:icon_frown:Здравейте колко пари ще струва смяна на гарнитура на главата с всичко ревизия и т.н както и смяна на ангренажа с ролките
Здравейте, колко пари е проверката на климатика и евентуално пълнене на с-та. 146 1,6 16в 99г
---------- Post added at 17:46 ---------- Previous post was at 17:45 ----------
:icon_frown:Здравейте колко пари ще струва смяна на гарнитура на главата с всичко ревизия и т.н както и смяна на ангренажа с ролките
Колеги има телефон за връзка звъннете ми ще ви отговоря ;)
0888 232 484 Бобо
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.