Suteniorat
18-07-2015, 22:32
Здравейте колеги,
Колата ми въртеше и двете перки на 2-ра степен когато беше не контакт, затова реших да махна релето и да почистя, това реле което е пред акумулатора в кутията.
Докато го вадих обаче, даде на късо и сега колата не иска да запали, дава ми грешка U1600 Electronical Key Imobiliser и свети червената лампа над лампите за масло и акумулатор.Логично има някакъв проблем с четеното на имобито. Може ли някой да ми даде съвет как да се опитам да оправя проблемът или да ми каже сервиз в София където ще могат да го оправят. Живея в София. Ще звънна на Румен(всеки знае Румен :) ), но незнам дали това е по неговата част.
Колата ми въртеше и двете перки на 2-ра степен когато беше не контакт, затова реших да махна релето и да почистя, това реле което е пред акумулатора в кутията.
Докато го вадих обаче, даде на късо и сега колата не иска да запали, дава ми грешка U1600 Electronical Key Imobiliser и свети червената лампа над лампите за масло и акумулатор.Логично има някакъв проблем с четеното на имобито. Може ли някой да ми даде съвет как да се опитам да оправя проблемът или да ми каже сервиз в София където ще могат да го оправят. Живея в София. Ще звънна на Румен(всеки знае Румен :) ), но незнам дали това е по неговата част.