View Full Version : 1.4TS Чип
Turbo_A3
09-08-2015, 21:07
Колеги имам алфа 145-ца 1.4TS 103 коня и искам да попитам дали някой от форума слага чипове, колко пари ще излезе и колко коня и въртящ момент ще качи. Благодаря...
Колеги имам алфа 145-ца 1.4TS 103 коня и искам да попитам дали някой от форума слага чипове, колко пари ще излезе и колко коня и въртящ момент ще качи. Благодаря...
http://clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=14 От форума това е твоя човек!За пари не знам,трябва да го попиташ,а коне на 1.4 най-вероятно 10-15 най-много!
15коняя !?!? от каде, по скоро 4
forza_italia
15-08-2015, 11:53
Kауза пердута е тази работа и пари на вятъра.
Turbo_A3
18-08-2015, 21:23
Благодаря колеги за отговорите, пределно ясно е че колата е труп се чудя какво да и направя да живне малко от малко. Единственото което ако се брои за тунинг някакъв е КН филтър с изведен студен въздух сам съм си го правил, но понякога се накантарвам с по-леки от рода на сакса по 75 коня, пежа 306 дизели по 90-тина коня и т.н Мислех че трябва да върви повечко, но явно съм в грешка. Предложения за малко пърформанс в рамките на разумното...
...но понякога се накантарвам с по-леки от рода на сакса по 75 коня, пежа 306 дизели по 90-тина коня и т.н Мислех че трябва да върви повечко, но явно съм в грешка. Предложения за малко пърформанс в рамките на разумното...
На ниските скорости е нормално да вървят заедно, на по висока скорост, над 120-130 по-скоро алфата трябва да ускорява по-добре, поне срещу Саксото.
Моите предложения са две - първо виж дали всичко по-колата работи добре, ако има нещо за смяна го оправи и не се занимавай с чипове, чепове и т.н. и второ 1.4-ката когато е в добро състояние е приятна за каране кола - карай си колата така, че да ти е кеф на тебе и не се занимавай с глупости. Кат е по-бърза от Саксото ко ше стане, ше ти се удължи пишката ли, слънцето от друга посока ли ше изгрее?
Не знам съвместимостта на частите, но на теория може да сложиш колянов вал и биели от 1.6 и ще стане 1.6 мисля с по-висока степен на сгъстяване, глава, разпределителни валове и колектори от 1.8/2.0 и би трябвало да стане много приятна за каране кола. Задължителна настройка на компютъра след всичко това.
digitalundgrd
23-08-2015, 16:57
И да сипва само Avgas :)
Ш стане едно голямо чудо на италианското автомобилостроене и ще стане още по голямо чудо ако запали и се движи. :BIGsmile: Това е моето мнение. 1.4 е добър мотор за каране в градски условия ако всичко е наред до 80-100 км/ч изтегля прилично но извънграда не се търпи. Няма сила за безопасни изпреварвания. Моя съвет е вместо да даваш 300-400 лв. За чип дето щи качи 5 коня (примерно) направо да си сложиш 2.0 разхода е с около 1 л. Нагоре но всичко останало е в пъти по добре
Turbo_A3
25-08-2015, 11:22
Изглежда 2.0 моторетка е най-чистия вариянт с компа и инсталацията. И най вероятно и най-ефтиния като цена спрямо конска сила. Незнам кутята и полуоските дали ще трябва да се сменяват или и мойте ще паснат. Досега не съм имал италиянка. С коляновия вал и биелите от 1.6 при еднакви бутала м/ду двата мотора също трябва да стане с евентуален ремап, смукател и валове както написа колегата "pyle" по-горе. Не изключвам и вариянта за малка турбина на налягане от порядъка на 0.7-0.8 макс на стоковия мотор. За сега ще помисля и ако се захвана ще пиша. Благодаря колеги
Изглежда 2.0 моторетка е най-чистия вариянт с компа и инсталацията. И най вероятно и най-ефтиния като цена спрямо конска сила. Незнам кутята и полуоските дали ще трябва да се сменяват или и мойте ще паснат. Досега не съм имал италиянка. С коляновия вал и биелите от 1.6 при еднакви бутала м/ду двата мотора също трябва да стане с евентуален ремап, смукател и валове както написа колегата "pyle" по-горе. Не изключвам и вариянта за малка турбина на налягане от порядъка на 0.7-0.8 макс на стоковия мотор. За сега ще помисля и ако се захвана ще пиша. Благодаря колеги
Аз на твое място бих сложил. 1.8 вместо 2.0, а това което предложих ми е много интересни какво ще стане.
А аз пък на мястото на автора на темата бих продал тая 145-ца 1.4 и просто бих си взел друга с мотор 1.8 или 2.0, без да се занимавам с безумни и сложни конверсии, които винаги излизат по-скъпо. Щото после и скорости ще му трябват към мотора, че и по-къса рейка от по-големите версии, че и по-големите спирачки и т.н. Просто няма смисъл.
А аз пък на мястото на автора на темата бих продал тая 145-ца 1.4 и просто бих си взел друга с мотор 1.8 или 2.0, без да се занимавам с безумни и сложни конверсии, които винаги излизат по-скъпо. Щото после и скорости ще му трябват към мотора, че и по-къса рейка от по-големите версии, че и по-големите спирачки и т.н. Просто няма смисъл.
+1 Към тва мнение. Като съпоставиш подмяна на двигател
целия труд и тн... По евтино (и лесно) е друга кола..
В такъв случай, ако ще се сменя мотор, аз бих сложиш 2.0 16в фиат мотор.
Turbo_A3
17-11-2015, 20:37
Малко да повдигна темата момчета.
След кратко размишляване реших да закача лаптопа на живи данни и широколентовата ламбда сонда, след което видях че колата е доста осакатена откъм аванс и смеси със стоковото ЕКУ, явно без да има нещо което да не е наред по колата. Закупих мега, с която ще се опитам да я настроя (няма да ми е за сефте), като за сега мисля все оше да я остава атмосверка. Та въпросът ми е някой който е настройвал алфа с мега, дали знае колко трябва да е TRIGGER WHEEL SETTINGS преди да и светна аванса?
Turbo_A3
21-11-2015, 18:10
Най-накрая всичко е ОК. Вече алфонсо е с мега, която настройх вчера и финално няма никакво зачудване, замисляне и върви супер в целия диапазон от обороти. Колата я чуствам много по-жива, има обратна връзка и поема още от 1200 rpm само с пипане на газта. Във високите е още по-бърза, няма тъпчене никъде по никакъв повод. За сега ми харесва и не смятам да я турбинирам за момента, но не го изключвам за напред. Благодаря на отзовалите се и всички, които ми дадоха съвети и се опитаха да помогнат.
Дай някво видео да видим как върви тази Алфа с мегата....
И на мен ми е интересно как е динамиката на колата. Би ли споделил на лично разходите по минаване на мега?
predvaritelno se izvinqvam za ezika ama.......iii kolega sled taq intervenciq drugoto evtino e da smeni6 glavata s takava ot 1.8 ili 2.0,osobeno 6tom ve4e moje6 da nastroiva6 sam,az sym s 1.4 i glava ot 2.0!vyrvi dosta po dobre vyv visokite a ne sym pipal ni6to po smesite,ako se nastroi opredeleno 6te trygne dosta prili4no!
Turbo_A3
27-11-2015, 00:14
Супер по-натам ще помисля върху главата, но засега дразнещото и мудното изчезнаха. Относно разходите 400лв мега, настройка от мен имам и лънч контрол и още доста глезотий, връзване сам и това е в общи линий. По-натам ще сложа клип, но засега не ми остава време да направя.
Turbo_A3
07-12-2015, 18:07
Момчета днес ми остана малко време и успях да направя едно клипче 0-140 на алфонсо. Знам че колата не е кой знае какво, но все пак да не забравяме, че е 1.4 и че с едната ръка снимам, докато с другата карам и префключвам http://vbox7.com/play:1dbe36a1f9
Върви на пушка!! Яко се накефих!!!!!!! :devil2:
Turbo_A3
09-12-2015, 12:13
Върви на пушка!! Яко се накефих!!!!!!! :devil2:
Мерси колега, радвам се че мудното, дразнещо тръгване и невървежа се пооправиха, както и няма нищо общо с преди и на газ колата. Относно разхода и той спадна с около половинка надолу на бензин. На газ още не съм я засичал.
Здравейте колеги !
Това което е започнал да прави колегата Turbo_A3 със своята 145 1.4 т.с много ме радва поради причина, че и аз имам такава и много малко хора биха се захванали с това да я правят и тунинговат така да се каже и го поздравявам за решението. Ще следя с голям интерес всичко което правиш по колата и ако споделяш с подробности бих се навил и аз да започна , защото виждам че определено има ефект.
Turbo_A3
04-01-2016, 18:12
Алфредо вече е поразглобен и взех турбина ТД04-ка 2-ра ръка. Предстои му изпускателен колектор, турбо пътища, кулер, генерация, дюзи и обичайните подробности за турбиниране като за първо време. Остава дилемата дали да е 1.4 или 1.6 но засега не намирам на прилични пари долнище от 1.6. Ако някой знае дали в блока от 1.4 става колянов вал от 1.6 с буталата и биелите или само с биелите и мойте бутала нека помага.
Turbo_A3
26-01-2016, 12:56
Изработен е вече изпускателния колектор и заедно с турбината са качени. Имам един интеркулер от Голф 3-ка 1.9ТДИ, на който му предстои монтаж в близките дни. Днес ако ми остане време ще довърша тръбичката за оттичането на маслото от турбото. Вчера захраних турбината с масло като най-лесно ми беше да го взема от топлообменника (там имаше 2 пропки), надявам се да е високо налягане. Някой може ли да каже долната или горната пропка е след масления филтър?
Сещам се, че имаше такива преходници за масленият филтър от където може да вземеш масло. Според мен ще е добре да помислиш и за маслен радиатор. Тази ТД04 не е ли много голяма турбина за този двигател? Не мислиш ли да го разреждаш?
Turbo_A3
26-01-2016, 19:31
Да знам че има преходници. Така съм го направил, но имах предвид понеже са 2 броя пробки на топлообменника и питам горната или долната пробка е след масления филтър (демек на чистото масло)? Мисля че маслен радиатор няма да ми трябва за момента ще разчитам на топлообменника за сега. Не мисля да разреждам мотора просто не мисля да го надувам на повече от 0.8-1.0бар макс. и ще го оставя първоначално на по ниски аванси, но дотам ме чака още доста работа. Относно ТД04-ката за 1.4 може да идва една идея големшка имайки предвид сток карантийте, но по-натам най-вероятно ще я строкна на 1.6.
mimouzunov
26-01-2016, 20:33
И аз мислех да експериментирам и минах около 30км преди да се взриви енджина... Това всичкото се случи на ниско налягане! В момента е разредена и налягането е до 1.4. За да ти е по-спокоино, разреди го (аз го направих с "тенекия" неръждаема и две гарнитури) защото в следващия момент ще искаш и още налягане...
Маслото къде го връщаш в двигателя!?
Turbo_A3
26-01-2016, 23:09
С кой мотор си, какво счупи по него и на колко ниско налягане. Сега на каква степен си? Иначе ще го разреждам като го счупя и направо строк на 1.6 мисля. Още налягане няма да искам, 1.0бар ще ми е достатъчно, наясно съм че не трябва да прекалявам. Все пак идеята е да не ме изпреварват жигулите и като цяло колата да живне малко от малко. Нямам състезателни цели с точно с тази кола. По въпроса с маслото - връщам го в картера.
mimouzunov
26-01-2016, 23:48
С кой мотор си, какво счупи по него и на колко ниско налягане. Сега на каква степен си? Иначе ще го разреждам като го счупя и направо строк на 1.6 мисля. Още налягане няма да искам, 1.0бар ще ми е достатъчно, наясно съм че не трябва да прекалявам. Все пак идеята е да не ме изпреварват жигулите и като цяло колата да живне малко от малко. Нямам състезателни цели с точно с тази кола. По въпроса с маслото - връщам го в картера.
AR67202 е двигателя.. Или иначе казано добре познатия верижен туин спарк (2.0 8v).... Гръмна гарнитура, проби на 3-4 места... След това сложих уш усилена... Изкара около 100км и пак я скапа.. Налягане под 1 бар...
Накрая се разреди като степента в момента е малко под 8-1. Някои по-нагоре беше казал че е голяма турбината която си приготвил, възможно е да имаш прекалено голям лаг с нея!
По спомени, ако е същата Мицу ТД04 я дават до към 300к.с.
Саабчето ми беше сток с оригинална такава и надуваше точно на 1 бар, а там кубатурата е 2.3 и излизат 230к.с. И аз мисля, че ще имаш много голям лаг, но щом си решил... Моят съвет е да се поогледаш за някое гаретче Т17 или Т25 мисля, че бяха със същото захващане като ТД04 и няма да ти трябват фланци, ако си направил вече колектора. За справка само от 2000сс с компресия 9,1 на 1 бар налягане с Т25 се вадят 200к.с. при 5500rpm на мотора (Сааб 9-3 двг-B204R).
Погледни тунинг подфорума, имаше колега руснак, ако не се лъжа доработваше фиатски 1.68в с турбина тд04, помня говореше за диапазон 5000-8500об/мин с такава турбина.
Turbo_A3
27-01-2016, 18:12
Ще видиме като я събера колата, все пак аз ще я настройвам и мисля да се справя с предполагаемия лаг, с оглед че досега я въртях на 7500 и + това е с къса кутия. Кулера е качен вече, утре чакам турбопътищата и блоу офф клапана и лека полека ще трябва да ги редя. Дюзите са качени вече, бензиновата помпа засега остава стоковата. Нея ще я уточня по-време на настройките. Трябва да помисля и за генерацията. Засега клоня към Ф63 х 1.5 с резонатор и задно. Гарнитурата на главата някой знае ли дали е метална?
Успех за напред!
Гарнитурата е стандартна, ако става въпрос за тази, която лежи на блока.
Turbo_A3
28-01-2016, 19:56
Благодаря Колега, лека полека се понареждат нещата.
Днес ми дойдоха пътищата и успях да ги пооформя. Мисля че се получиха прилично. Остава ми монтаж на блоуофа и да напазарувам колената, тръбата и гърнетата за генерацията. Ако не мине черна котка път се надявам да запаля другия месец. Имам и снимки от днес на колата как се развива, бих ги споделил с вас, но незнам как да ги кача или инсъртна.
Като натиснеш "Отговор" малко по-надолу в полето "Additional Options" има бутон "Manage Attachments" - от там ;)
Turbo_A3
29-01-2016, 18:36
Благодаря колега. Ето една снимчица от вчера момчета. Днес успях да монтирам буустметъра и блоу оф клапана. Стана супер. Напазарувах вече окончателно всичко по генерациата като реших да е на Ф63х1.5 с резонатор и задно спортно. Мисля да я захващам идната седмица.
Turbo_A3
29-01-2016, 18:46
Също така се наложи да махна стоковата перка на радиатора, понеже не се събираше турбината въпреки късичкия колектор, като направих 2 планки с които закрепих перка от рено еспейс 2.2 бензин и съответно остава да се превърже само електрически.
Евалата за ентусиазма колега! Дано всичко да е безпроблемно. Пусни едно клипче като я запалиш :)
Turbo_A3
01-02-2016, 19:23
Генерацията е готова и стана супер. Финално остана с средно гърне и задно спортно като всичко е на Ф63х1.5. Турбо пътищата и блоу офф-а са готови окончателно. Днес успях да запаля, като звука е доста плътен, не е натрапчив и колата като цяло е учудващо тиха предполагам заради турбото. Оттук нататък ми остават настройки като не смятам да я изтаванвам. Ето и малко снимки от днес.
Супер чакам клип да и се порадваме че и аз имам подобни планове
Turbo_A3
03-02-2016, 15:08
Вчера настроих Алфонсо на 1.0бар. Колата няма нищо общо с преди и ми харесва за парите вложени в нея как върви. Имам клип момчета 0-160 но засега ще изчакам с качването му, понеже ми предстои старт с един голф който вече 3 пъти ме препарира, докато карах атмосферен. След старта ще кача клипа от съображения да не върне задна момчето, с което ще даваме газ, ако разбере че не сме атмосферни вече.
Turbo_A3
03-02-2016, 19:46
Голфа е 4-ка 2003-та с 1.6 16В 105коня сток и ме разминаваше докато бях със стоковото ЕКУ с около 3 коли м/ду нас, като в последствие скъсих дистанцията на половин кола между нас с мегата и леко връщане на смукателния вал на 400м. Сега мисля да му пръсна мозъка като победа под 30м няма да я броя за такава
Е не трябва да има проблеми успех
Turbo_A3
06-02-2016, 21:41
Момчета ето обещаното клипче на алфонсо на 1.4бар 0-160. Колата съм я мапнал до 1.5бар но се кара на не повече от 0.8бар. през деня. Качвам го в другия ми профил засега, защото старта с голфа се отложи за другата седмица, а искам да го споделя с вас. Мисля че Алфредо добре ускорява имайки предвид че е 1.4 със сток карантия.
---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:37 ----------
http://vbox7.com/play:68eb758241
---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:38 ----------
Само да вметна че в колата има човек до мен, който снима.
Момчета ето обещаното клипче на алфонсо на 1.4бар 0-160. Колата съм я мапнал до 1.5бар но се кара на не повече от 0.8бар. през деня. Качвам го в другия ми профил засега, защото старта с голфа се отложи за другата седмица, а искам да го споделя с вас. Мисля че Алфредо добре ускорява имайки предвид че е 1.4 със сток карантия.
---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:37 ----------
http://vbox7.com/play:68eb758241
---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:38 ----------
Само да вметна че в колата има човек до мен, който снима.
Не знам дали е от качеството на клипа но колата ми се струва, че не върви особено повече от предишния клип.
Не знам дали е от качеството на клипа но колата ми се струва, че не върви особено повече от предишния клип.
Нещо се бъкаш :)
Сега като засичам по секудните долу от 0 до 100 ги прави за около 7.5, което е супер постижение, колата върви брутално яко! Предният път с мегата бе за около 10сек.
Браво!
Turbo_A3
07-02-2016, 10:49
Не я сравнявайте само 0-100. На стария клип когато е атмосферна 0-140 вижте там времето за ускорение. Мисля че сега 0-140 е доста по-надолу. Принципно както казах нямам никакви състезателни цели и изисквания точно към тази кола. Идеята беше единствено да живне малко от малко и да не ме изпреварва куцо и сакото. Като цяло на мен ми харесва сега и по-точно казано - не ме дразни мудността която имаше преди имайки предвид бюджета вложен в нея. Имам си драг кола с която карам по драг състезанията и има време 10.8/400м с 231км терминална. Имам и стрийт 4х4 която също има не лошо записано време от 11.3/400м до момента, макар и с проблеми на въпросния старт, за която имам също цел 10.хх. Алфата я направих понеже някой части за турбо проекта ги имах и имах мотивация и желание.
А как се усеща колата спрямо другите? Понеже преди време с един приятел си разменихме GSI16v Astra и моето 145QV и определено QV-то се чустваше много по-живо и по-фън за каране и следоветелно се усещаше, че повече върви, но знаем всички резултата накрая. Затова просто питам как е емоцията в автомобила след цялата конверсия? Според мен е много приятна и забавна за каране... с какви гуми и окачване си?
Не я сравнявайте само 0-100. На стария клип когато е атмосферна 0-140 вижте там времето за ускорение. Мисля че сега 0-140 е доста по-надолу.'
Има логика, 140 се постигат доста по-бързо от предния клип! Екстра е колата! :go:
Turbo_A3
07-02-2016, 19:02
Ако може някой да ми каже как да цитирам пост, защото не ми се отдава нещо. Отностно поста на Italfen: Ми как се усеща? Усеща се като нормална кола, малко по-бърза от средното ниво на улицата или по-скоро средното. Определено не е нищо особено, нищо не очаквам от нея, всички знаем 1.4 ТС какъв спреляк е и аз се радвам, че вече не е спреляка какъвто беше като сток автомобил - не ме дразни. Не искам да се изтъквам или самозалъгвам, стъпил съм здраво на земята и знам че не карам сувалка. Всички знаем, че днеска падаш - утре биеш. Относно окачването както и всичко друго е сток. Гуми - зимни.
Ако може някой да ми каже как да цитирам пост, защото не ми се отдава нещо. Отностно поста на Italfen: Ми как се усеща? Усеща се като нормална кола, малко по-бърза от средното ниво на улицата или по-скоро средното. Определено не е нищо особено, нищо не очаквам от нея, всички знаем 1.4 ТС какъв спреляк е и аз се радвам, че вече не е спреляка какъвто беше като сток автомобил - не ме дразни. Не искам да се изтъквам или самозалъгвам, стъпил съм здраво на земята и знам че не карам сувалка. Всички знаем, че днеска падаш - утре биеш. Относно окачването както и всичко друго е сток. Гуми - зимни.
За цитат колега, който искаш да цитираш под неговия пост от десния му край има 3 правоъгълничета, на едното пише Цитат! Натискаш го и ти излиза директно да пишеш и то си цитира каквото иска! Сега се сетих, ти си Пешо или поне така те наричат в други форуми и знам че се занимаваш все с бързи коли! Радващо е че по някакъв начин тази кола те е накарала да се занимаеш с нея, а не да я смениш с друга по-бърза! Иначе евала за голфа който направи, сериозна машина!
Turbo_A3
07-02-2016, 22:01
Пешко съм да позна ме. Бързи бързи колко да са бързи? В рамките на 10-те секунди :clap2: Благодаря ти за инфото за цитата - малко по-различно е от VW форума.
---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:57 ----------
И пак не успях да те цитирам. Опитах се да те цитирам така както ми написа по-горе и като най-долен пост се вижда само това което съм написал без цитата на този който искам да цитирам. Честно да си кажа за момента ми е по-лесно да направя бърза кола, отколкото да цитирам някой тук.
thecleaner
07-02-2016, 22:13
Пешко съм да позна ме. Бързи бързи колко да са бързи? В рамките на 10-те секунди :clap2: Благодаря ти за инфото за цитата - малко по-различно е от VW форума.
---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:57 ----------
И пак не успях да те цитирам. Опитах се да те цитирам така както ми написа по-горе и като най-долен пост се вижда само това което съм написал без цитата на този който искам да цитирам. Честно да си кажа за момента ми е по-лесно да направя бърза кола, отколкото да цитирам някой тук.
Ма що не тури едно нитро а са мъчи със скраПа ;)
Turbo_A3
07-02-2016, 22:56
Обмислях и вариянта с нитрото, но го нямам винаги и нямаше да е по-бърза от сега колата, а и част от частите за турбо конверсията ги имах.
---------- Post added at 22:56 ---------- Previous post was at 22:55 ----------
В общи линий се получи че слагах по колата това дет имах
Мен лично ме кефи идеята малколитражка с турбо и много се надявам да се продължи проекта.
Turbo_A3
08-02-2016, 19:14
Не виждах друг начин да накарам спреляка да тръгне и то най-вече за тези пари. Проекта едва ли ще се продължи, защото от тук нататък става цена на конска сила по-скъпо и нерентабилно. Единственото което бих променил е ако се разсече това 1.4 да го направя 1.6 и оттам да изкарам още 30-40 коня, и там ще спра окончателно.
thecleaner
08-02-2016, 19:21
Не виждах друг начин да накарам спреляка да тръгне и то най-вече за тези пари. Проекта едва ли ще се продължи, защото от тук нататък става цена на конска сила по-скъпо и нерентабилно. Единственото което бих променил е ако се разсече това 1.4 да го направя 1.6 и оттам да изкарам още 30-40 коня, и там ще спра окончателно.
Oт 1.6 до 1.8 няма никаква разлика в колектори, глави и т.н. само хода на буталото е по-голям, така че по-добре на 1.8, поне е с големите разпределителни валове и щок е около 140 магарета:)
Turbo_A3
08-02-2016, 20:35
Незнам инсталация бобини дали не са по-различни от на 1.6 или 1.4. Казаха ми че 1.8 върви с 2.0 и 1.4 с 1.6. Дали е така незнам?
---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:33 ----------
А и в разпределението на шпилките на главите към изпускателния колектор на 1.6 и 1.4 са еднакви, ако на 1.8 са различни ще трябва и колектор, с което няма да се занимавам.
thecleaner
08-02-2016, 20:46
Незнам инсталация бобини дали не са по-различни от на 1.6 или 1.4. Казаха ми че 1.8 върви с 2.0 и 1.4 с 1.6. Дали е така незнам?
---------- Post added at 20:35 ---------- Previous post was at 20:33 ----------
А и в разпределението на шпилките на главите към изпускателния колектор на 1.6 и 1.4 са еднакви, ако на 1.8 са различни ще трябва и колектор, с което няма да се занимавам.
Еднакви са, значи 1.6 - 1.8 -2.0 ползват една глава, разликата е че 1.6 е с малките валове като на 1.4, а 1.8 е с валовете като на 2.0. Гледай http://www.axm-auto.com/index2.php?search=73502761&orig=1&brand=3&model=45&modif=0&cat=14&subcat=105&prod=1197&edit=1 ;)
P.S. Направо подкови един 2.0 ТС с една 30 ка турбинка, и да стреляш с бърза италианка, че тука има една две уж бързи ма те са като "ташаците на комарите, секи знае че ги има ма никои не ги е виждал"
Еднакви са, значи 1.6 - 1.8 -2.0 ползват една глава, разликата е че 1.6 е с малките валове като на 1.4, а 1.8 е с валовете като на 2.0. Гледай http://www.axm-auto.com/index2.php?search=73502761&orig=1&brand=3&model=45&modif=0&cat=14&subcat=105&prod=1197&edit=1 ;)
P.S. Направо кови един 2.0 ТС с една 30 ка турбинка, и да стреляш с бърза италианка, че тука има една две уж бързи ма те са като "ташаците на комарите, секи знае че ги има ма никои не ги е виждал"
Извинявам се за офтопика, следователно главата за 1.6 ли е оптимизирана или за 2.0?
thecleaner
08-02-2016, 21:06
Извинявам се за офтопика, следователно главата за 1.6 ли е оптимизирана или за 2.0?
Не мога да кажа, еднаква е, разликата е във валовете само, като захващането им е еднакво разбира се ;)
Turbo_A3
08-02-2016, 23:30
Благодаря Колеги за помощта която ми оказвате. Вижадам че ме насърчавате и го оценявам. Честно казано не мисля да изгробявам за момента. Впрочем съвсем случайно попадна е мен и идеята на колата първоначално беше за пред блока ми, беше да се кара на газ (която в последствие отпадна заради мегата), сега има някаква малка турбинка на малкия мотор. Имал съм бърза преднячка с 35-ца и знам какво е. Не е проблем да спретна подобен сетъп, но се обезсмисля на фона на другите ми 2 автомобила (4х4 с 1.8Т с 35-ца и азот в голф 3 и задно разположен мотор същия сетъп в голф 2 на задно олекотен). Когато направих 4х4-то разбрах колко години съм си изгубил в мъки с предното предаване. Иска ми се да имам някаква що годе по-нормална улична и засега, която да не привлича внимание, да не бучи толкова че да ме зяпат куките и да не е със толкова съкратен живот и затова мисля да я оставя така.
digitalundgrd
09-02-2016, 11:19
... Когато направих 4х4-то разбрах колко години съм си изгубил в мъки с предното предаване...
Ххахха това ми хареса! :mrgreen:
Turbo_A3
10-02-2016, 20:06
Момчета днес карах с голфчето, на което имах да си връщам, което последните 3 пъти ме точкова, но днес отнесе толкова бой че си върнах за всичките загуби накуп. Ето и старта с него, на който прецених че мога да си позволя да съм с жената до мен, половин резервоар и куфар с инструменти в багажника на Лоу Бууст 0.8бар http://vbox7.com/play:9f8afacfb0 Онзи ден давах газ с бившата ми 106-ца 1.6 16V GTI със Stage 3 валове, сгъстена на 11.8 степен, лек маховик, лека шайба на колянов вал, изпускателен колектор 4-2-1 Raceland и генерация на Ф63 като тръгнахме на лек летящ от 1-ва към 130-140 предполагам някъде, като бях отново на 0.8бар, само че с по човек и в двете коли. Странното за мен е как успях да я изпреваря след като тази кола има време 14.7 с гуми на писта Сливен на 400м. Далеч съм от мисълта че Алфата е в 14-ките, просто момчето прави мотор и допускам че нещо не е събрано както трябва или не я кара добре. Ето и клипа с нея http://vbox7.com/play:7126f3ce6c
Момчета днес карах с голфчето, на което имах да си връщам, което последните 3 пъти ме точкова, но днес отнесе толкова бой че си върнах за всичките загуби накуп. Ето и старта с него, на който прецених че мога да си позволя да съм с жената до мен, половин резервоар и куфар с инструменти в багажника на Лоу Бууст 0.8бар http://vbox7.com/play:9f8afacfb0 Онзи ден давах газ с бившата ми 106-ца 1.6 16V GTI със Stage 3 валове, сгъстена на 11.8 степен, лек маховик, лека шайба на колянов вал, изпускателен колектор 4-2-1 Raceland и генерация на Ф63 като тръгнахме на лек летящ от 1-ва към 130-140 предполагам някъде, като бях отново на 0.8бар, само че с по човек и в двете коли. Странното за мен е как успях да я изпреваря след като тази кола има време 14.7 с гуми на писта Сливен на 400м. Далеч съм от мисълта че Алфата е в 14-ките, просто момчето прави мотор и допускам че нещо не е събрано както трябва или не я кара добре. Ето и клипа с нея http://vbox7.com/play:7126f3ce6c
Колата кърти! Плющенето между предавките ме изпълва, евала колата е много яка, ела някой ден на някоя среща много ми е мерак да я видя, това пежо аз имам информация, че с нитро е давало 12 и малко на 400, същата кола ли е ?
Turbo_A3
10-02-2016, 20:38
Благодаря колега радвам се и мен ме кефи алфата. 106-цата е същата да, за която ти си мислиш, само че времето и е дадено от мен и е 13.1 с 2.1/60ft и 174km/h терминална със сликове на писта Сливен. Ето я даже и в рекордите я има http://www.tuning.bg/forums/index.php?/topic/10549-рекорди/ - гледай клас FWD 24-то време. Атмосферна имаше 14.2 със сликове и 14.7 с нормални гуми. Смея да твърдя че колата е объркана, защото се бях приготвил да ми сложи най-малко 4-5 коли.
Иначе ще гледам да намеря време да намина на някоя среща и да пиеме по бира.
Turbo_A3
10-02-2016, 21:21
Момчета ето и клип на 106-цата с нитро когато я карах преди време http://vbox7.com/play:e8f664ecc9
Turbo_A3
14-02-2016, 16:51
Иска ли някой от форума с 2.0 атмосферен да дава газ с моя варел на 400м от място?
Иска ли някой от форума с 2.0 атмосферен да дава газ с моя варел на 400м от място?
На мен би ми било интересно с моя варел как бихме вървяли, но за съжаление сме много далече един от друг! Ако се появи възможност ще те търся!
Иска ли някой от форума с 2.0 атмосферен да дава газ с моя варел на 400м от място?
Аз.
Turbo_A3
14-02-2016, 19:54
Супер за утре нещо да измислим?
Turbo_A3
16-02-2016, 10:17
Няма ли някоя двулитрова атмосферка, която да се престраши да застане до малолитражката ми?
Turbo_A3
19-02-2016, 17:35
С 146-ца 2.0 16V нещата са ясни. Търся някой за старт от място, който да се престраши да застане до малолитражката ми 1.4 с 3200 V6 атмосферка?
Мисля, че ще е интересно срещу punto gt
Turbo_A3
19-02-2016, 19:27
Зависи какво. Има пунто 136+ коня има и 350++... Ако искаш може да те проверя на един лек летящ с а6-цата 30-200 примерно
С 146-ца 2.0 16V нещата са ясни. Търся някой за старт от място, който да се престраши да застане до малолитражката ми 1.4 с 3200 V6 атмосферка?
С колко взе 2.0-ката, как се развиха нещата?
Нещо клип случайно да няма?
Turbo_A3
23-02-2016, 20:23
Еми нямам клип този път. Не е снимано понеже бях сам и нямаше как да снимам и да карам, а и беше понатоварено откъм движение. Все пак ни е колега от форума момчето с 2.0-ката и не искам да коментираме старта, тъй-като единствено той показа уважение и не отказа старта. Ако той прецени нека каже. Принципно си мисля и се надявам. че ще имам сили да стоя достойно до 3.2 шестак стига да е нещо около сток все пак и да е атмосферен нали. Не изключвам нито загуба, нито победа и затова мисля че ще е интересно.
Еми нямам клип този път. Не е снимано понеже бях сам и нямаше как да снимам и да карам, а и беше понатоварено откъм движение. Все пак ни е колега от форума момчето с 2.0-ката и не искам да коментираме старта, тъй-като единствено той показа уважение и не отказа старта. Ако той прецени нека каже. Принципно си мисля и се надявам. че ще имам сили да стоя достойно до 3.2 шестак стига да е нещо около сток все пак и да е атмосферен нали. Не изключвам нито загуба, нито победа и затова мисля че ще е интересно.
В случая нищо не оспорвам, просто от интерес питах! Аз исках да се пробваме, но за съжаление физически няма възможноста сега защото дори не съм в Бг, ако караш пролетта или когато има драг на сливен заставам в миг, в някаква 15-ка съм засега ама все пак не отказвам ! Но щом толкова е тръгнала колата за 3.2 освен в GTV, GT или присаден 3.0 V6 в някоя 145-ца не виждам смисъл май! Браво като цяло за това което си направил, надявам се някой ден да застанем един до друг все пак!
С колко взе 2.0-ката, как се развиха нещата?
Нещо клип случайно да няма?
4 и отгоре коли ми взе, скоростите ми не са в ред, със влизащи скорости ще сведа една кола по-малко. Върви доста 1.4-ката!!
Ако не се лъжа 3.0/3.2 сток дават високи 14ки
Turbo_A3
24-02-2016, 09:16
Няма значение колко дават. Мен няма да ме е срам да падна от такава стойностна кола. Все пак карам кенеф за 1000лв + 1000 и малко лева тунинг в нея, ако може така да го наречем. Не ме е срам от постигнатите резултати с оглед бюджета и просто исках да премеря сили с най-големия мотор предлаган от завода, като аз карам най-малкия със "СИРОМАХ ТУНИНГ".
Няма значение колко дават. Мен няма да ме е срам да падна от такава стойностна кола. Все пак карам кенеф за 1000лв + 1000 и малко лева тунинг в нея, ако може така да го наречем. Не ме е срам от постигнатите резултати с оглед бюджета и просто исках да премеря сили с най-големия мотор предлаган от завода, като аз карам най-малкия със "СИРОМАХ ТУНИНГ".
Колега щях да те питам, как реши въпроса с вариатора?
Има ли опция в мегата да се ползва и ползваш ли го?
Turbo_A3
28-02-2016, 20:05
Ами ползвам си го вариатора. Даже мога и да го настройвам при какви обороти да сработва. Работи си супер.
Баси кефа ... Знам как върви стоково 1.4 и как върви стокова 2-ка ... Щом има 3-4 коли разлика значи това е най бързата 145-ца 1.4 в България :D честито! А 2-ката смея да твърдя, че за този клас автомобил и килограмите си върви доста прилично
Turbo_A3
29-02-2016, 21:13
Благодаря Колега, само искам да споделя че хората ми се чудят защо се занимавам с 1.4 и да не пресилвам нещата, но повечето ме смятат за смахнат, а реално с 1000лв колата става с 4 сек по-бърза до 100км (от 11 на 7сек) от сток същата, и от 18+сек на 400м - пада на висока 14-ка по G-тека.
Благодаря Колега, само искам да споделя че хората ми се чудят защо се занимавам с 1.4 и да не пресилвам нещата, но повечето ме смятат за смахнат, а реално с 1000лв колата става с 4 сек по-бърза до 100км (от 11 на 7сек) от сток същата, и от 18+сек на 400м - пада на висока 14-ка по G-тека.
Най-добре похарчените 1000 лв. за такъв автомобил. Аз лично ще се радвам да дойдеш на феста да я видя тази кола.
Turbo_A3
11-03-2016, 10:02
Кога е феста и провежда ли се драг там?
Ако кажа, че се провежда ще излъжа :D иначе има драг. Надявам се разбра какво имам в предвид.
Turbo_A3
13-05-2016, 17:53
Момчета малко да повдигна темата, че гледам няма много много движение. След като успях да си постигна поставената цел - а именно да запиша 13-ка с алфата на 400м официялно на писта Кондофрей на 07.05.16 в деня преди драга миналата седмица съм решил да оставя някой друг да се порадва на колицата http://olx.bg/ad/prodavam-alfa-romeo-145-1-4-16v-turbo-ID608yI.html Тук е описано всичко подробно какво съм правил. Обявята ще е валидна до края на август 2016-та и ако не успея да я продам мисля да я раздам на части или по-скоро да я оставя за жената за съботните дни когато има драг, както и за драг-дей на писта Дупница и Алфа събори ако има драг там, тъй-като 3 коли ми идват в повече като разноски (данъци, ГО и ГТП) и мисля да я спра естествено от движение като документално изтече. До тогава мисля да я карам.
Turbo_A3
23-06-2016, 20:36
Колата реших да я продавам на части:
Продавам НА ЧАСТИ алфа 145 1.4 16V турбо. Колата има официално време на 400м на техниката 13.9с. с 162км терминална и 2.15сек/60ft на 1.0 бар.– около 240 коня на мотор. Сетъпа е бутала от 1.8, метална гарнитура на главата, смукателен колектор, глава и валове от 2.0 като е разредена на 8.3 степен, електроника мега 2-ка, турбина ТД04-ка с вграден гейт, изпускателен колектор Custom, генерация Ф63х1.5 - цялата от неръждавейка със средно и крайно гърне, турбопътища на Ф63 с двубутален блоу-оф, челен интеркулер, дюзи 440 кубика, външна бензинова помпа Бош 042, външен резервоар изцяло от неръждавейка с двойно дъно, измервателен уред на налягането на турбото с МАП, нов съединител LUK на 220мм, добавен е и маслен радиатор Custom, скорости от 1.6.
Има опция при интерес да дам само целия турбо кит, които ще пасне на всеки един туин спарк.
Пусни я тук ->
http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=69 повече хора ще видят обявата.
Каква е реалната кубатура в момента на двигателя?
Turbo_A3
24-06-2016, 15:59
Ще я пусна мерси колега. 1.4 е кубатурата - винаги е била толкова.
Някой колега би ли ми услужил с пети за 2.0 в София. Ще почерпя, може да присъства, ако ще е по-спокоен.
Благодаря предварително!
Turbo_A3
05-08-2016, 18:10
Алфата е бракувана от днеск вече!!! Някой от тунинг частите са разпродадени вече. В момента се продава колата на части както имам и чисто нови Тойо Р888 185-60-Р14. Тъй-като не мога да си пусна обявата във форума (незнам защо), при интерес пишете Л.С. или 0888 63 00 68 - Пешко
Град София
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.