PDA

View Full Version : Като загрее и пада мощността?



dim
06-04-2007, 10:09
Колеги, някой имали такъв проблем, при загрял мотор около 95-100 градуса мощността значително да пада, свещите са нови денсо, термостата е нов, перката си включва нормално на 1 и 2 скорост, датчика за тепературата на водата е нов, общо вчзето колата загрява до нормалните стойности в задръстванията. и след около 10 мин в задръстване, мощността пада рязко?

търтей
06-04-2007, 10:16
100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата

dim
06-04-2007, 10:21
всички датчици поверигата са нови, този на радиатора, термостата и този на таблото? и на мен ми се струва че има нещо нередно, но незнам какво, а да и радиатора е нов

търтей
06-04-2007, 10:22
тва че са нови за съжаление не е гаранция че са читави
земи един термометър и провери колко вярно показват датчиците
може и да е от задръстен радиатор

dim
06-04-2007, 10:24
благодаря за съвета, явно пак ще ручкам по колата :frown:

Novachev
06-04-2007, 14:58
Сигурен ли си за качеството на свещите ако имаш възможност пробвай отново със старите. Имах случаи с такава марка свещи незнам колко оригинална беше взех я специално за едно моторче за 7 лв и не можа да изкара месец просто електрода се стопи.

kris11
12-04-2007, 22:08
При мен на 95 градуса включва втора степен на перката/ при топло време и продължителна скорост над 175-180 км/ч.
Загуба на мощност не усещам .Климата е нон стоп включен.
Преди месец месец и половина от Шумен до Варна се дърпахме с 525 ТДИ. След Шумен ме изпревари и се лепна пред мен. Настъпвам и той и се държим на 30-50м. Нарочно го оставих да води заради куките.
На Девненският баир го издухах набързо / бях с включен клима. После се видяхме и го потах какво е станало - каза ми , че му е паднала мощността и е изключил климатроника , но пак е била спъната колата. Почти горе на десният завой е загубил и устойчивост.

dim
23-04-2007, 13:20
Заради този проблем промих вчера 2 пъти мотора с препаратии сложих нов антифриз. сега е бистър като вода, отвътре излезе черно при промиването. отне около 1час. но резултат никакъв. дори на мястопри загрял двигател се вклщчва самом алката перка и до голямата стига много трудно. Но загъбата на мощност паке налице мисля си защо включва по - късно тази перка, може би някъде из релетата е проблема има едни в таблото под волана в ляво. едно ми липсва там, а другите цъкат като се включи перката. освен да забавят нещо... само знам че термостата отвори точно на 90 градуса и маркуча от него към радиатора стана горещ. сложих и стария си датчик на радиатора пак същото, смених и свещите, от тези на ДЕНСО по 32 лева, пак същото колата прегрява и затова губи мощност. на място и задръствания си седи нон стоп на 110 градуса, там се включват двете перки, доколкотознам термостата се затваря на 108 градуса. да неби да е нещо от него или пресостата на климатика?

Z:)m
23-04-2007, 16:27
прочети и тази тема, ако вече не си я прочел де ;)
Надявам се да откриеш проблема. Успех!!!
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=11053

Mury
23-04-2007, 19:32
100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата

Как па реши че е прегряла :idea: :idea: мойта в задръстване си държи 90-95 градуса :idea: :wink:

търтей
23-04-2007, 19:50
100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата

Как па реши че е прегряла :idea: :idea: мойта в задръстване си държи 90-95 градуса :idea: :wink:

мани тая фиатка от тука бре - се пак момчето има нормален мотор с риз(ниц)и :P

Mury
23-04-2007, 20:13
[quote="търтей":35q8z42z]100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата

Как па реши че е прегряла :idea: :idea: мойта в задръстване си държи 90-95 градуса :idea: :wink:

мани тая фиатка от тука бре - се пак момчето има нормален мотор с риз(ниц)и :P[/quote:35q8z42z]

И ко от туй бря 2 степен на перката пак се пуска на 97 тъй чи :idea: :idea: :idea:

turbi
24-04-2007, 01:08
[quote="търтей":23bzn24q]100 градуса е прегряла колата - не е нормална температурата

Как па реши че е прегряла :idea: :idea: мойта в задръстване си държи 90-95 градуса :idea: :wink:

мани тая фиатка от тука бре - се пак момчето има нормален мотор с риз(ниц)и :P[/quote:23bzn24q]
:lol:

dim
24-04-2007, 11:45
явно прегрява щом губи мощност и стрелката стои на 110 нон стоп в града а извън града стои на 95 но не се включва нищо, абе има едни реленца под кормилото можели някое от тях да включва късно? иначе се чува че цъкат като се включва перката.

Mury
24-04-2007, 12:11
Я си провери водната помпа-като загрее на 110 бодни в казанчето един термометър и ако има голяма разлика в температурите значи си за водна помпа :wink: :wink:

miroo
25-04-2007, 22:03
колега,я си провери хлабините на клапаните

Z:)m
26-04-2007, 10:56
Колега, извини ме за странния въпрос - каква всъщност е колата ти?! В предните си постове говориш за малка, перка, голяма перка?! Аз нещо не мога да схвана ...'па може просто акъла ми да е толкУз :?
Все пак, ако си със 155-ца, 8клапанов двигател, ще споделя с теб едно мое наблюдение. Скоро сменях ламбда сонда на колата.Преди смяната й, забелязах, че колата загряваше повечко и също при загрял мотор сякаш чувствах загуба на мощност. След смяната на ламбда сензора, нещата видимо се промениха. Та може и това да е проблема. Освен това, възможно е и температурния ти датчик да не отчита правилно (или въобще да не работи) и от там да подава грешна информация на ECU'то, а от там - и управлението на двигателя (респективно - гориво/въздушни смеси, момент на запалване и пр.) да не е правилно.
Това са само предположения и не гарантирам, че са логически издържани. Все пак спадам към лаиците по отношение на ДВГ'тата ;)
Успех!!!

dim
09-05-2007, 15:23
клапаните си тропат, това е вярно, като позагрее и утихват, ламбдата я смених преди 2 месеца, KW, само за помпата не съм сигурен, но тя явно си върти, възможно ли е давърти с различна скорост т.е. по бавно от мотора?

клапаните са доста шумни наистина, но може ли от това да загрява колата?

Crusader
09-05-2007, 16:24
И все пак, каква е колата? Марка, модел, ДВГ, година на производство....?

dim
10-05-2007, 09:31
1994 година1 .7 мотор но с глава на 1.8- 67102, 8 клапана конете са незнайни:) на близо 400000 км е,карам с denso iridium

Z:)m
11-05-2007, 09:59
1994 година1 .7 мотор но с глава на 1.8- 67102, 8 клапана конете са незнайни:) на близо 400000 км е,карам с denso iridium
Ей тук вече трябва да се намеси някой който поназнайва повечко в областа на ДВГ модификациите... Казвам това, защото имам съмнения, че горивната камера на 1.7ТС е доста по-различна от тази на 1.8ТС и при еднакви др условия, това води до намаляване на степента на сгъстяване, но от тук нататък, как това влияе в/у работата и температурата на двигателя - аз не знам... Мое мнение е, че още със смяната на главата, мощността ти е паднала.
Но подчертавам - аз не съм надежден източник на инфо по отношение на ДВГ'тата. Просто си спамя тук, че ми доскучава понякога ;)

dim
03-07-2007, 14:26
само за информация,проблемът се реши по много изненадващ и тъп начин, че колата не е първа младост не е, но се съмнявах да е от мотора. по -скоро се опасявах от ел. схема, релета и датчици, въпреки,че проверих системата из основи и 2 пъти промивах охлаждащата система.

напоследък ми се наложи дакарам извънградско и то все по магистрали, единия ден дори изминах 700 км за един ден, съответно карах доста бързо 150- 200. вчера по някое време след поредното извънградско каране изведнъж стрелката за температурата застана там където трябва да бъде, при извънградско по магистрала 88-89 градуса, в града 90-91 градуса, с климатик намясто 87 градуса. когато загряваше всчики стойности бяха средно от 5 до 10 градуса повече и колата не вървешек, тъй като е прегрявала. така съм я карал цяла година

според мен при бързото каране охлаждащата система се е отпушила при високите скорости. явно града не и се отразява добре и всичко вътре се затлачва. изводът е че тези коли трябва да се разтриват по - често по магистралите, за да не залиняват, а аз си мислех че е счупена:))