PDA

View Full Version : Бял пушек от ауспуха



KARTaL
24-09-2015, 10:42
Колеги като си ходя до село като изкачвам и после като се спусна и излезна на главния път от ауспуха ми излиза бял пушек и почва да мирише на изгоряло масло. Преди това маслото си държеше на макс. но сега спадна след като ми го направи това? Възможно ли е гърнетата да са запушени и да не може да дръпне хубаво?

BO
24-09-2015, 11:07
Гумички на клапаните.

mordohy
24-09-2015, 15:10
А аз залагам на прекалено много масло в картера!

Bobiuzunov
24-09-2015, 15:26
Кога пуши,когато отпуснеш газта или когато даваш газ?

KARTaL
24-09-2015, 23:56
Когато давам газ.

old alfist
25-09-2015, 00:47
Както напоследък често се случва, не е ясно какъв е двигателят - аз съм за прогоряла гарнитура на главата, вследствие прегряване.

endeavour
25-09-2015, 06:44
Моят ТС ми ги правеше същите истории до преди два дни, ама ми омръзна да пуша като трабант и отворих масления сепаратор. Който го е чистил знае за какво запушване става въпрос.Последните десет години не съм го чистил, преди това в Италия - може би, ама едва ли...

P.S. Сега видях, че колата е 2.0 ТС. Значи остава някой по-запознат да каже дали двойката от 2000 г. има същия тип маслена сепарация като 1,6 от 96-та и направо можеш да сваляш капака на клапаните...

KARTaL
25-09-2015, 11:23
old alfist (http://www.clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=8907)може би е прав. Като ходих до село преди 2 месеца оставих колата малко на место 2-3 мин и вдигна 110 градуса и веднага я изключих(не знаех че вентилатора не ми работи. Работеше но се беше развалил). Възможно ли е да е от това?
(http://www.clubalfaromeo.com/forum/member.php?u=8907)

Bobiuzunov
25-09-2015, 15:13
Антифриз губи ли?Ако е да твърде вероятно да е изгоряла гарнитура на главата,но то пушека от антифриз си има специфична миризма.

old alfist
25-09-2015, 22:05
Обикновено, когато влезе антифриз в маслото, то побелява.

KARTaL
26-09-2015, 00:29
Маслото си е черно..а за антифриз трябва да проверя дали е спаднало нивото.

Bobiuzunov
26-09-2015, 08:52
Побелява ако антифриза отива при маслото,но той може да е поел и в друга посока,директно да влиза в цилиндъра,а сега се сетих колата при сутрешното палене прекъсва ли?

KARTaL
26-09-2015, 11:14
Няма никакво прекъсване. Като я покарам малко и изключа от скорост и падат оборотите и почне да и падат и после вдига 500-1400 об. Някои път като натисна педала на газта почне да си държи оборот. Обаче това с пушенето си го прави от скоро 1 месец някъде.. възможно ли е да има някакви запушвания по гърнето?

Bobiuzunov
26-09-2015, 11:23
Това със запушването по гърнето нещо не го разбирам,дори и да го има тоя пушек нали трябва да дойде отнякъде,не се произвежда в изпускателната система.Пак ти казвам провери си антифриза,ако не го губи Bo ти е казал,гумички и евентуално водачи на клапаните,това за начало,ако след това пак пуши ще го мислим,впрочем какъв ти е разхода на масло?

KARTaL
26-09-2015, 12:24
Преди да почне да пуши не беше трепнало маслото. Държеше си на макс. Но след като изпуше тези два пъти ми спадна(между среда и максимума е)

Bobiuzunov
26-09-2015, 12:33
Еми значи го гори,но наистина тези мотори май имаха някаква драма с масления сепаратор,но аз нямам идея,нека някой с такъв двигател се изкаже.

ZaRoo
26-09-2015, 15:35
Свали капака на клапаните и почести сепаратора
няма нищо сложно.

KARTaL
26-09-2015, 19:53
Може малко снимки отнякъде?

tonov
26-09-2015, 21:56
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=34845

old alfist
26-09-2015, 23:41
Този конструктивен дефект го има предимно на двигатерите с метален капак, при пластмасовите не се забелязва задържане на тази гняс/гел/, представляваща смесица от масло и вода.

danchev63
27-09-2015, 21:47
ако има турбина може и от нея да гори масълцето и да излиза бял пушек.

Bobiuzunov
27-09-2015, 22:03
Той колегата наистина не е уточнил,ама ако аз не бъркам мисля че мотора му е 2.0 16V TS.

KARTaL
28-09-2015, 00:01
Колата ми е без турбина. И както каза колегата над мен е 2.0 16В ТС