PDA

View Full Version : Покупка на 164



oTBpaTuTko
05-10-2015, 21:42
Здравейте, колеги.

Харесал съм си 164-ка 2.0--V6 турбо.
Какво да очаквам от този мотор и къде да внимавам при покупка?

Има ли части за тази кола - двигател, окачване, по-дребни неща. Много ми харесва стила на колата и ми се кара нещо по-старичко. Какво може да ме посъветвате?

Благодаря предварително!

Чавдар
06-10-2015, 10:57
Здравей,

Може и да бъркам, но 164-ката няма 2.5 V6 Turbo !
..... има 2.5 V6 и 2.0 V6 Turbo.

vesk0
06-10-2015, 20:58
даже 2.5 в6 няма, нито с турбо нито без. 2.0 в6 турбо има, има и 3.0 в6

Sarge
06-10-2015, 21:42
Може да е 2.5 турбо дизел :info:
Или да е "присаден" друг двигател :chair:

Sunny
06-10-2015, 22:48
Може да е 2.5 турбо дизел :info:
Или да е "присаден" друг двигател :chair:

Да ама не е V6 VM-a

Sarge
06-10-2015, 23:12
тъй де :thumbup:

oTBpaTuTko
07-10-2015, 00:40
Извинете. 2.0 v6 turbo

vesk0
07-10-2015, 10:09
И на мен ми е интересно да чуя мнение за този мотор. Това което знам за него е, че е смален вариант на 3.0 в6 заради големите данъци в някой държави на големи кубатури двигатели.

dan4o 087
08-10-2015, 07:35
Здравейте.малко са частите които не могат да се намерят За модела. Това е термостат и лагер тампона на макверсоните.всичко друго се намира макар и малко по скъпо.аз имам същата кола и съм много доволен няма нищи общо с по новите модели

Sarge
09-10-2015, 00:20
Този двигател е вграждан точно с цел да се избегне високия данък в Италия.
Имам 166 с този двигател и мога да кажа, че е доста пъргав и след като развърти турбото колата се усеща доста бърза.
164-та има доста общо с по-новите модели, но е по-комфортна от повечето от тях по нашите разбити пътища...

Scrapera
09-10-2015, 13:08
Да се има предвид че в 164 V6 turbo двигателя ползва стария инжецион Бош ML 4.1 чак до края на производството 1997г, също и запалителна уредба с делко. Всички други двигатели вкл. ВМ минават на по-нови горивни/запалителни с-ми още 1993г. Общо взето, праисторическа работа е, с отделен компютър за управление на турбината. Някой хора се борят от години с проблеми с надуването, и какво ли още не. Решението - 3.0 24в, или 2.0 турбо от 166.