Log in

View Full Version : 145 обороти 850-900



lazar2005
10-10-2015, 13:40
Колеги сменил съм свещите и нов маркуч на дебитомера, както е с нов дебитомер и датчик на коляновия вал, обаче колата ми като спре почва да трака леко като 124-ка дизел и клати леко мотора и леко ми трепери стрелката на оборотите, никакви други проблеми нямам дори като се засиля и пусна по енерция веднага намалява до 1100 оборота и плавно стига до 950 някаде и вече като спра се разтраква пада още малко и почва да чука, чистил съм дросела до блясък, както и след това изтрих паметта на компа през аутоком за да се адаптира с чист дросел, минах към 40 км (първите 5-6 бяха ужас докато вкара някакви настройки) и ми прави впечатление че някой път като е по студена като тръгвам забива малко муцуната или после като върви каточели няма мощност и после тръгва рязко

---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:39 ----------

1.4 тс 1999 година с климатик

pyle
10-10-2015, 13:57
Колеги сменил съм свещите и нов маркуч на дебитомера, както е с нов дебитомер и датчик на коляновия вал, обаче колата ми като спре почва да трака леко като 124-ка дизел и клати леко мотора и леко ми трепери стрелката на оборотите, никакви други проблеми нямам дори като се засиля и пусна по енерция веднага намалява до 1100 оборота и плавно стига до 950 някаде и вече като спра се разтраква пада още малко и почва да чука, чистил съм дросела до блясък, както и след това изтрих паметта на компа през аутоком за да се адаптира с чист дросел, минах към 40 км (първите 5-6 бяха ужас докато вкара някакви настройки) и ми прави впечатление че някой път като е по студена като тръгвам забива малко муцуната или после като върви каточели няма мощност и после тръгва рязко

---------- Post added at 13:40 ---------- Previous post was at 13:39 ----------

1.4 тс 1999 година с климатик

Съжалявам, че ползвам темата на колегата, и аз имам 100% същия проблем, моля за помощ, колата е 146 2.0 цф1

lazar2005
10-10-2015, 16:00
Няна проблем колега нали затова е форума за взаимопомощ

Turbo_A3
11-10-2015, 20:39
Мойта 145-ца е с 1.4ТС и има същия проблем - като е студена е труп с малка или средна газ. Вече се замислям да не е от модела. Като е с газ до долу върви, но пак по-зле отколкото като е топла. Адски много ме дразни и незнам какво да го правя този кош. Няма записани грешки, сменени са кабели и свещи, ако някой има идея да подскаже.

_power_
12-10-2015, 20:55
Тоест искате колите ви да вървят студени, така както и загряли до нормална работна температура ?

pyle
12-10-2015, 21:43
Тоест искате колите ви да вървят студени, така както и загряли до нормална работна температура ?

Не да имат нормално поведение, а не присецване, забозаване и тем подобни зациклящи състояния. Едно от моите преположения е мудна ламбда сонда.

_power_
12-10-2015, 23:27
Ламбдата на студена кола само се вози :wc:

lazar2005
13-10-2015, 09:17
колеги на мен ми се случва на топла кола не на студен старт да се опитвам да
я юркам

pyle
13-10-2015, 10:31
При мен е само на студена кола и само първите 300метра, после се оправя..

Turbo_A3
13-10-2015, 19:36
Сменявах ламбдата понеже я записваше като грешка, но колата си е пак яко спряла. Миналата седмица давах газ с голф 4-ка 1.6 16В 105 коня и ми нададе 2 коли м/ду нас от място до към 130-40 като ако караме още, ще ме остави насредата на пистата. На егати спреляка съм попаднал :)

pyle
14-10-2015, 19:43
Напоследък като я подкарам от студена, усещам как (не знам моторче или какво е), но се чуди дали е на празен ход или е в движение на 1-2 с около 1200 оборота.. Свиква се горе долу, като загрее от време на време падне до 700 оборота и притресе леко и ги връща амаа ... това е положението, ще карам па каквото кихне ще го мисля.

lazar2005
24-10-2015, 10:44
Колеги купих си пети за валовете и ако на някой му трябват да свирка за 1.4 и 1.6 са толкова много ми бяха разцентровани валовете че няма на каде, затова вариятора ми е тропал толкова, наложи се да сваля ангренажа и да зацепя валовете и реглажа им го оставих в центъра и тогава метнах ремъка върху тях, горна мъртва точка на 1-ви цилиндър я хванах на око че задолу некупих инструмент , колата спи в момента никаква липса на мощност, кове оборотите, студена топла натискам и тръгва

bemy
24-10-2015, 16:15
Колеги купих си пети за валовете и ако на някой му трябват да свирка за 1.4 и 1.6 са толкова много ми бяха разцентровани валовете че няма на каде, затова вариятора ми е тропал толкова, наложи се да сваля ангренажа и да зацепя валовете и реглажа им го оставих в центъра и тогава метнах ремъка върху тях, горна мъртва точка на 1-ви цилиндър я хванах на око че задолу некупих инструмент , колата спи в момента никаква липса на мощност, кове оборотите, студена топла натискам и тръгва

А от какво се получава това разцентроване?

lazar2005
25-10-2015, 00:40
някой е сменял aнгренaжa без дa бележи , или. е белязaл криво и кaто слaгa новия ремък е по стегнaт, стaрият мaлко рaзпънaт и тaкa 1-2-3 пъти и се е получило по един зъб нa всеки вaл , смукaтелния нaпер, изпускaтелния нaзaд, поне aз тaкa си го обяснявaм

bemy
25-10-2015, 09:16
някой е сменял aнгренaжa без дa бележи , или. е белязaл криво и кaто слaгa новия ремък е по стегнaт, стaрият мaлко рaзпънaт и тaкa 1-2-3 пъти и се е получило по един зъб нa всеки вaл , смукaтелния нaпер, изпускaтелния нaзaд, поне aз тaкa си го обяснявaм

Предполагам с използването на точните приспособления и инструменти това не може да се случи ?

rumencho83
25-10-2015, 18:01
и при мен е така от 1000 до 1800 оборота е мъртва но от там нагоре имам чувството че ще скъса гумите алфа 146 1.6 тс

lazar2005
25-10-2015, 18:24
Колега ако си бележиш попринцип и трите вала спямо тялото на двигателя и после сложиш ремъка (новия )и превъртиш ръчно валовете и пак си дойдат на белезите няма проблем но трябва да са точно

rumencho83
25-10-2015, 19:33
зацепих я с пети и механичен часовник превъртях я няма проблем незнам дали е ламбда или датчик колянов вал че и той ми записва грешка от време на време

pyle
25-10-2015, 19:54
На мен продължава да не ми компенсира завишен ел. товар.. и ми притрисат оборотите. :sad:

rumencho83
25-10-2015, 20:20
Луда работа с тез коли ужас една дреболийка може да те мотае месеци