PDA

View Full Version : Нещо не ме свърта...



Gligan
27-10-2015, 22:40
Понеже си нямам достатъчно грижи и съм "улегнал" вече гледам една обява http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11443683661205717&slink=b2b2zs и се чудя тоя шум в мотора в какво точно приключение може да ме вкара. Някой с наблюдения за този мотор? Преди години гледах една от пловдив и тя беше с шум в мотора. Собственика беше правил ремонт, момчетата, които я купиха и те правиха лагери и накрая стана донор. Та си се чудя...

Lucky
01-11-2015, 16:58
Е да шуми колко да шуми,ще спре.:balloon:

Boby
01-11-2015, 21:40
Еми да беше в София да и ударим едно ухо.... Зависи какъв е шума. 166та е със същия мотор и по принцип е шумен на празен ход, ама от шум до шум има разлика

Gligan
04-11-2015, 00:06
Ееее бате Боби загуби се с тази 166-ца :cry: Сблъсквал съм се само с една пловдивска турбо, на която собственика и беше правил основен ремонт, после я взеха едни момчета и те сменяха лагери на колянов вал ако не се лъжа, но накрая колицата стана донор ( с други думи замина за части) та ме притеснява да няма някакъв "стандартен проблем" ако ме разбирате... Имам желание да си направя една такава, но не и да се боря постоянно с някакви нерешими проблеми, особено по мотора.

Boby
05-11-2015, 13:58
А, тук съм. Редовно ви следя, ама нещо рядко пишете. Много се разреди раздела.

Според мен мотора няма конструктивен проблем с лагерите. Има каране без поддръжка и калпави майстори най-вече в този случай за който говориш. По-скоро фабричен проблем на мотора са повдигачите изработени от некачествен материал.

VET
21-11-2015, 10:04
При моята, шума в мотора се оказа превъртял биелен лагер, съсипана биела и задрал и крив колянов вал. И всъщност тези двигатели си имат проблеми с лагерите на коляновия вал, защото блока се изкривява с годините. И четирите, V6 двигателя, които съм отварял, са били с неедностранно износени лагери. Тоест искам да кажа, че не са износени само долните черупки на основните лагери, а е износена една горна, една долна и т.н, тоест тунела е крив.

Boby
25-11-2015, 23:02
Странно. В 166 не съм чул този мотор да има проблем с крив тунел. Може би проблема с тунела в 164 се дължи на прегряване или голяма разлика в температурата по време на работа на мотора. При 166 проблем са разпредемителните валове и повдигачите. Несериозно звучи на всеки 20000км със смяна на маслото да се отварят главите за реглаж на клапани...:dunno::calc: