Log in

View Full Version : Въпроси относно маслен сепаратор.



KARTaL
20-11-2015, 14:23
Къде се намира масления сепаратор на модел 2.0 16В ТС? С какво се почиства?
Някои може ли да ми каже какъв е най-икономичния режим на колата, от каква до каква скорост? На какви обороти е хубаво да се превключва?

Murderer
20-11-2015, 14:30
Дефакто масленият сепаратор ти е в капака на клапаните,като го отвориш и го обърнеш нагоре,ще разбереш...А за предавките-до 4-та,а и нагоре под 2500 оборота няма смисъл да я мъчиш,то това май си е правило за всички многоклапанови бензинки.. ;)

KARTaL
20-11-2015, 14:32
А с какво е добре да се почисти?

Murderer
20-11-2015, 14:46
А с какво е добре да се почисти?

С водоструйката,аз тъй направих...

Doomguy
20-11-2015, 21:37
В града карам от 1500 до 2500 оборота и пак е един и същи разхода. На магистралата гледай да не минаваш 180кмч защото влиза в много високи обороти нагоре.

KARTaL
27-12-2015, 23:35
При каква скорост е най-икономичния режим 100? 120 ?

ecotronic
27-12-2015, 23:50
При каква скорост е най-икономичния режим 100? 120 ?

За мен икономичният режим е в диапазона 80 - 100.

Пусни си борд компютъра, гледай моментния разход ще придобиеш най-точна представа.

old alfist
28-12-2015, 00:45
Крейсерската скорост е относително понятие - зависи от структурата на пътя, натовареност на машината, обороти на двигателя и др.

ecotronic
28-12-2015, 01:01
Принципно моторът работи с най-високо КПД при оборотите при които той има максимален въртящ момент, или ако говорим за TS мотор - това са 2800 об/мин.
Проблемът е в това че при тези обороти колата се движи с около 110 км/ч а при тази скорост въздушното съпротивление не е за пренебрегване.

Накратко - по икономичният режим е този при който моторът работи макар и с по-ниско КПД, но и въздушното съпротивление е по-малко.

Doomguy
28-12-2015, 10:02
Принципно моторът работи с най-високо КПД при оборотите при които той има максимален въртящ момент, или ако говорим за TS мотор - това са 2800 об/мин.
Проблемът е в това че при тези обороти колата се движи с около 110 км/ч а при тази скорост въздушното съпротивление не е за пренебрегване.

Накратко - по икономичният режим е този при който моторът работи макар и с по-ниско КПД, но и въздушното съпротивление е по-малко.

Нещо си в грешка, при 2800 оборота 2.0TS е с малко над 90км/ч. Поне тоя с 5 скорости.

ecotronic
28-12-2015, 10:37
Нещо си в грешка, при 2800 оборота 2.0TS е с малко над 90км/ч. Поне тоя с 5 скорости.
Прав си. За 5 степенна кутия говоря. В такъв случай икономичната скорост е някъде към 80 - 90, но в никакъв случай не и над 90.