PDA

View Full Version : 166 тс



Viktor Plamenov
17-12-2015, 21:16
Някой може ли да сподели откъде се точи антифриза?
алфа 166 2.0тс 150hp.

ecotronic
17-12-2015, 21:19
Като свалиш долната тръба на радиатора.

Viktor Plamenov
17-12-2015, 22:11
То при мене от радиатура си тръгва с някакъв Г-образен пластмасов преход, който е на скоба откъм радиатора и после си тръгва маркуча,него ли имаш предвид?

ecotronic
17-12-2015, 22:14
Имам впредвид, че системата няма кранче за източване и трябва да се отвори по възможност в най-ниската точка. А тя е сглобката между маркуча и изхода на радиатора.

Viktor Plamenov
17-12-2015, 22:15
Разбрах те,мерси.
Колко го търсих тва кранче ,ако знаеш :Д

ecotronic
17-12-2015, 22:21
Само внимавай, като сваляш маркуча да не напъваш и така да разместиш твърдата Г - образна връзка на изхода на радиатора, че има вероятност да прокапва после от там. Ако ти е по-лесно можеш да демонтираш и другия край на маркуча (откъм мотора) и да го натиснеш надолу. Общо взето ефектът ще е същия.

iveli
17-12-2015, 22:33
Само да имаш впредвид че в блока на двигателя всичко остава Източваш радиатора и част от маркучите В друга тема дискутирахме че за да се източи всичко трябва да се обърне мотора с главата надолу Ако ще сменяш антифриз точиш наливаш вода няколко пъти след известно каране след всяко наливане и накрая наливаш концентрат

Iltcho
18-12-2015, 08:32
Има много по-лесен начин ако ще добавяш нов концентрат към настоящия си антифриз.

Откачи маркуча от разширителния си съд - тънкия, който се ползва като преливник при циркулацията на охладителна течност, забоди го в някаква туба с удължение или ако можеш да я закрепиш на същото ниво ще е супер и запали колата. От този маркуч ще започне да плюе антифриз. Колкото излезе през него със същата скорост доливай в разширителя. По този начин ще избегнеш риска да счупиш нещо, да отлепиш пластвасовото казанче на радиатора, да си счупиш пръстите, да скапеш някоя скоба или да ти направи въздушен балон в радиатора на парното.

Viktor Plamenov
18-12-2015, 17:31
Няпа проблем колега,всичко се получи и стана както трябва.Понеже сменявах гумички на клапаните,та се сдобих и с нова водна помпа,термостат,да видим сега дали ще бута тва масло,на първо четене от ауспоха ги няма тия чернилки и е чист но ще трябва да се покара преди да кажа дали има някакъв ефект от процедурата с гумичките или отиваме на сегменти... ПС:успях да отворя тоя сепаратор откъм капака на клапаните,нищо фрапанто,що годе си беше чист,проверих и клапънчето след дросела и тва е добре.