PDA

View Full Version : Алуминиев към пластмасов колектор.



pyle
24-12-2015, 19:23
Колко преправяне е нужно за преминаване от към смукателен колектор с променлива дължина, целта на галимацията е подобряване въртящия момент в ниските обороти на цф1 2.0 16v.

Весели празници!

_power_
24-12-2015, 23:46
Колко преправяне е нужно за преминаване от към смукателен колектор с променлива дължина, целта на галимацията е подобряване въртящия момент в ниските обороти на цф1 2.0 16v.

Весели празници!
Много странно, аз нямам оплаквания от ниските оборти.
Сигурен ли си че всичко ти е наред технически ?

digitalundgrd
25-12-2015, 00:41
Как ще го управляваш ВИС-а?

pyle
25-12-2015, 09:50
Много странно, аз нямам оплаквания от ниските оборти.
Сигурен ли си че всичко ти е наред технически ?

Вариатора ми не е в перфектно здраве, ще прегледам за пукнатини, свещите са ми за смяна, дебитомера би трябвало да е окей, колата във високите върви добре до прекъсвач, освен вариатора и свещите другото не вярвам да окаже кой знае какво влияние, предполагам, че заради свещите променя ъгъла на запалваме ама надали с много.


Как ще го управляваш ВИС-а?

Не знам, за това пуснах тема..

Mony
27-12-2015, 10:19
Няма как да стане с този компютър. Не се занимавай. Помисли за един хубав ремап. При мен имаше доста прилична разлика в ниските.

pyle
27-12-2015, 10:47
Няма как да стане с този компютър. Не се занимавай. Помисли за един хубав ремап. При мен имаше доста прилична разлика в ниските.

Така си мислех и аз, а колко е трудно да мина на следващия комп, освен смяна на датчици?

thecleaner
27-12-2015, 10:51
Така си мислех и аз, а колко е трудно да мина на следващия комп, освен смяна на датчици?

Ами единия ти е в краката на пасажера другия на дросела, заслужава ли си целата галимация. За смяна на "датчици" разбирам аз ДКВ, ДРВ, колело РВ, дросел + ТПС, температурен датчик, бобини, колектор, дебитомер, ламбда сонда, бензинови дюзи, горивна рейка, бензинова помпа и още нещо със сигурност...

pyle
27-12-2015, 10:55
Ами единия ти е в краката на пасажера другия на дросела, заслужава ли си целата галимация.

Ако не е сложно, защо не, доколкото съм чувал пластмасови е изцяло по-добър от моя.

thecleaner
27-12-2015, 10:58
Ако не е сложно, защо не, доколкото съм чувал пластмасови е изцяло по-добър от моя.

Едитнах си горния пост, виж го.

pyle
27-12-2015, 11:19
Едитнах си горния пост, виж го.

Нее съм очаквал, че всичко се сменя... явно ще търся друго решение, мерси за инфоррмацията.

pyle
23-07-2016, 20:29
Съжалявам, че съживявам стара тема, но скоро мисля да мина на външно ЕКУ тип Мегаскуърт, с него може ли да се управлява пластмасов колектор?

Turbo_A3
23-07-2016, 20:41
Какво има да ми управляваме на колектора Роска?

thecleaner
23-07-2016, 22:23
Какво има да ми управляваме на колектора Роска?

Вис а.

pyle
24-07-2016, 00:19
Вис а.

И може ли?

thecleaner
24-07-2016, 00:22
И може ли?

Мини си на мега, и си карай с металния колектор и си свиркай.