View Full Version : Алуминиев към пластмасов колектор.
Колко преправяне е нужно за преминаване от към смукателен колектор с променлива дължина, целта на галимацията е подобряване въртящия момент в ниските обороти на цф1 2.0 16v.
Весели празници!
Колко преправяне е нужно за преминаване от към смукателен колектор с променлива дължина, целта на галимацията е подобряване въртящия момент в ниските обороти на цф1 2.0 16v.
Весели празници!
Много странно, аз нямам оплаквания от ниските оборти.
Сигурен ли си че всичко ти е наред технически ?
digitalundgrd
25-12-2015, 00:41
Как ще го управляваш ВИС-а?
Много странно, аз нямам оплаквания от ниските оборти.
Сигурен ли си че всичко ти е наред технически ?
Вариатора ми не е в перфектно здраве, ще прегледам за пукнатини, свещите са ми за смяна, дебитомера би трябвало да е окей, колата във високите върви добре до прекъсвач, освен вариатора и свещите другото не вярвам да окаже кой знае какво влияние, предполагам, че заради свещите променя ъгъла на запалваме ама надали с много.
Как ще го управляваш ВИС-а?
Не знам, за това пуснах тема..
Няма как да стане с този компютър. Не се занимавай. Помисли за един хубав ремап. При мен имаше доста прилична разлика в ниските.
Няма как да стане с този компютър. Не се занимавай. Помисли за един хубав ремап. При мен имаше доста прилична разлика в ниските.
Така си мислех и аз, а колко е трудно да мина на следващия комп, освен смяна на датчици?
thecleaner
27-12-2015, 10:51
Така си мислех и аз, а колко е трудно да мина на следващия комп, освен смяна на датчици?
Ами единия ти е в краката на пасажера другия на дросела, заслужава ли си целата галимация. За смяна на "датчици" разбирам аз ДКВ, ДРВ, колело РВ, дросел + ТПС, температурен датчик, бобини, колектор, дебитомер, ламбда сонда, бензинови дюзи, горивна рейка, бензинова помпа и още нещо със сигурност...
Ами единия ти е в краката на пасажера другия на дросела, заслужава ли си целата галимация.
Ако не е сложно, защо не, доколкото съм чувал пластмасови е изцяло по-добър от моя.
thecleaner
27-12-2015, 10:58
Ако не е сложно, защо не, доколкото съм чувал пластмасови е изцяло по-добър от моя.
Едитнах си горния пост, виж го.
Едитнах си горния пост, виж го.
Нее съм очаквал, че всичко се сменя... явно ще търся друго решение, мерси за инфоррмацията.
Съжалявам, че съживявам стара тема, но скоро мисля да мина на външно ЕКУ тип Мегаскуърт, с него може ли да се управлява пластмасов колектор?
Turbo_A3
23-07-2016, 20:41
Какво има да ми управляваме на колектора Роска?
thecleaner
23-07-2016, 22:23
Какво има да ми управляваме на колектора Роска?
Вис а.
thecleaner
24-07-2016, 00:22
И може ли?
Мини си на мега, и си карай с металния колектор и си свиркай.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2024 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.