View Full Version : Пак на 145
Пфф ... Даже не знам от къде да започна. Понеже 1-та ми 33-ка е в процес на сглабяне а другата в застой ... Изведнъж останах и без Опел (слава богу) и не щеш ли ми попадна 145-ца 1.7 16v Boxer ... Колата е с газов инжекцион, 3 ключа и карти с кода за имобилайзера. Има не малко работа по колата но като цяло ми е необходима за ежедневна кола такаче няма да се заигравам мн. С нея ... Очукана е от градушката и предните амортисьори са леж ... Иначе звучи страхотно и понавървява но има леко прекъсване на бензин ... Надявам се ще ми служи вярно без сериозни проблеми. Таа ще използвам темата да питам някой няма ли пледни амортисьори за продан :)
angelovi69
11-01-2016, 21:58
Честито! Супер, Марли в Алфа се вози без да му прилошава, не като в Опел-а. А амортисьорите са бял кахър.
Ти не си добре, честно :)
Няма как ... като я видях сякаш крещеше "купи меееее" хаха ... На теб не ти ли се иска на моменти да се качиш в стария боксер :)
То не знам дали е за честитене :)
Предните амортисьори ти струват колкото половината кола, честито! :) :drinking:
Якото е, че ако е читав боксера можеш да си го пазиш за някой Суд или 33....
Картера прав ли е?
Не съм го гледал картера но вече поръчах амортисьори. 2 броя нови за 200 лв. Някакви италиански но не помня марката. Утре трябва да сменя маркучите на газовото и ще видя как се държи на газ. Продавача ми каза ремъците да не ги барам сменяни са преди 15 000 но поне маслото ще сменя, че не ми се рискува ... А пък ремъците ще ги огледам ако им стоят надписите значи наистина са сменяни.
Честито! Супер, Марли в Алфа се вози без да му прилошава, не като в Опел-а. А амортисьорите са бял кахър.
Всъщност амортисьорите са много голям проблем даже. Защото са само и единствено за боксер. Ценита са коренно различни от всички останали разновидности на Типо платформата.
колко са два амортисьора :wow:
колко са два амортисьора :wow:
1 бр. Най-евтиния италиански е 100 лв. , което не е болка за умиране. За 33-ката по-евтин от 250 не намирам и той някакъв китайски май беше.
Да не са кой знае колко скъпи,успех с възраждането ;)
Mario_95
13-01-2016, 00:54
Хубав автомобил, заслужава да се върне активно на пътя :razz: Успех и с 3-те автомобила, следя темите бегло като имам свободно време :)
1 бр. Най-евтиния италиански е 100 лв. , което не е болка за умиране. За 33-ката по-евтин от 250 не намирам и той някакъв китайски май беше.
Зависи 33-ката с кои амортисьори е. Ако е с 3-те болта, да тогава е адска греда.
Вече автомобила е на мое име и с търговешки номера. Смених предните амортисьори и махнах подложките и сега е супер. Останаха само 2-те помпи на съединителя и курмилните накрайници, които са купени. В момента дори съм на околобългарско пътешествие с колата и единственото, което ми направи отрицателно впечатление е високите обороти при скорост от 120 км.ч. на 5-та предавка. Следващото нещо което мисля да направя по колата са следите от градушка по предния капак и тавана.
Еми така са тези боксери, аз моя редовно го карах на 5-та предавка на 6000 оборота.
И какво викаш за кУрмилните накрайници :)
КОРмилните :D накрайници ще ги сменя към Понеделник, че и те са фтасали
Да, кутията е късичка. Моя боксер на 5-а биеше прекъсвач :) С друга кола не ми се е случвало.
Днес благодарение на Маджед се сдобех с черното табло к пластмасите, че това севото ми бърка не знам къде. Също и по-читава решетка с капак. Боядисах си и 15-ките и вече мога да кажа, че приличат на нещо. Снимката на капака я качвам специално за Тонов. :D :D :D
Търся си ей такос нещо. Трябва да е преди фейса и да е черно а НЕ сиво. Задължително да е здраво.
Днес благодарение на Маджед се сдобех с черното табло к пластмасите, че това севото ми бърка не знам къде. Също и по-читава решетка с капак. Боядисах си и 15-ките и вече мога да кажа, че приличат на нещо. Снимката на капака я качвам специално за Тонов. :D :D :D
:thumbup::thumbup::thumbup:
хе хе втори живот за бившата 146-ца
ся остава да си оправиш емблемата
Е как ... Измислил съм го аз за емблемата. Ама преди това трябва бронята си да боядисам, че се държи само на 1 болт и лоша работа
Ко взе да ми върви на продажба с тия алфи не знам. Взех да оправям щетите от градушката и ми предложиха сума, която се чудя как да откажа. Но до Понеделник ще мисля. Като я боядисам може да размисля. Ето до къде съм стигнал. Вече съм я облепил и довечера живот и здраве ще я шприцвам. То пък сега нета ми е слаб и не мога качвам снимки. Довечера ще редактирам поста със снимки.
RoMeO_156_GTA
19-03-2016, 09:44
Знаеш Бончо какво би те посъветвал :hehehm::hehehm::hehehm:
Знам знам ... Цената й е 18 ст. килото :D
Остава боята на шприцнатите детайли и почти не остана.
н Ха честито, Вака! Карай си я и си питай дедовия.
Начи снощи пак са прайх на бояджия и срах отгоре й. Още не съм отишъл да видя какво съм сътворил но ми се струва, че не съм се справил добре. Една омряла крушка само светеше в помещението и ме заболяха очите да се кьоря ама каквото и да е станало вече не ме бърка защото ми се карааа. Довечера ще боядисам и джантите й (там поне се справям добре) и утре сме на пътя.
Ето и някоя друга снимка ... Голата не е чак толкова зле. Като се има в предвид че сефте боядисвам мисля добре съм се справил.
Seicento Sporting Abarth
28-03-2016, 08:17
Супер е станала! Браво! Тая комбинация черно и златисто направо цепи :devil:
Ето и резултата от първото ми боядисване. Възникна и един проблем, който ми се струва някак си невероятен или ... Даже не мога да го изразя. В началото се появи някакво чукане и ми се стори, че е от двигателя но в последствие установих, че нещо упира в купето и вътре хлопа мъжката. Отвън нищо не се чува и отдолу не личи нещо да е опирало някъде. И така до ден днешен. Този проблем се появяваше и изчезваше но днес се появи още по силно чукане в движение без значение дали съм на скорост или не и без значение дали двигателя е запален или угасен. Това ме навежда на мисълта, че проблема е някъде по полуоските или ... Не знам. Когато натисна спирачките сякаш това чукане и тракане намалява и почти изчезва. Чудя се какво да гледам още по тая кола ... Ходовата ми част е добре ... Носачи и т.н. утре ще я качя на един подемник да видя пак какво се случва отдолу но до сега не ми се е случвало при такъв силен шум да не си личи явно от къде е проблема.
Каретата са ОК защото при пълен ляв и десен няма никакво тракане. Случвало ми се е и на място да хлопа нещо и знам, че нещо някъде опира но още не мога да разбера какво
Ако изчезва шума при натискане на спирачка, значи са разбити спирачните апарати, или по-точно техните водачи. Ако са оригиналните за колата де.
Каретата са ОК защото при пълен ляв и десен няма никакво тракане. Случвало ми се е и на място да хлопа нещо и знам, че нещо някъде опира но още не мога да разбера какво
вътрешните не баш винаги + провери дали са стегнати :mrgreen:
Пълен филм ... Благодаря и на двама ви. Утре съм на работа ама в другиден ще проверя какво става защото освен дразнещо си е и страшничко да карам така. Като установя проблема или проблемите ще пиша. Струва ми се, че няма на мина тънка лайсна. А да питам някой случайно да знае полуоските с каретата еднакви ли са на 33 и 145 боксер.
Пълен филм ... Благодаря и на двама ви. Утре съм на работа ама в другиден ще проверя какво става защото освен дразнещо си е и страшничко да карам така. Като установя проблема или проблемите ще пиша. Струва ми се, че няма на мина тънка лайсна. А да питам някой случайно да знае полуоските с каретата еднакви ли са на 33 и 145 боксер.
Каретата са еднакви с тези на 33, но полуоските нес а. А и 33-ка и 145 боксер никога не разбива вътрешно каре. Просто мотора е надлъжен, полуоските са много дълги и чупката във вътрешното каре е с пъти по-малък ъгъл от тези при напречните мотори.
Не успях да разбера какво ми опира по купето но разбрах от какво е чукала ... една хлабава джанта. Невероятен късмет. Изминах около 100 км. така.
Сега джантата не чука но се разчука мотора... Тая кола няма кисмет. Явно има някой крив дингил из вътре в матора щот преди 20 000 са й правили ремонт а пък маслото не е мръднало за 4-5000 км. Дори още стои бистро и не е почерняло напълно. Сега се чудя какво да я правя. Нямам време в момента да смъквам мотор да разглабям и т.н.
Приятел, не знам за мотора, но колата е станала много красива и тези джанти я отварят невероятно. Поздравления за работата, оправяй двигателя и си я карай, красавица е :smile:
Колата се продава на части или цялата за 300 лв. Все още е с номера но скоро мисля да я бракувам. Ако на някой му трябва нещо да пише или на тел. 0897817791
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.