PDA

View Full Version : Съвет за кабели за подаване на ток



кученцетоОгиитаткоДоги
19-01-2016, 01:11
Колеги зимата дойде,а и с нея проблемите по колите ни:) Един от често срещаните е да ти трябва ток да запалиш,както на мен в случея:) Отивам тая вечер уж да запала парахода........да ама не.......:) не иска да завърти:) Въртях,въртях до като го докарах до клинична смърт:( Утре мисля да си взема кабели за подаване на ток обаче не знам какви точно да си взема смисъл колко ампера най-малко? за да не стане някоя беля.Желателно е да стават и за дизеляци.

old alfist
19-01-2016, 01:50
Уточни по системата SI или някоя друга.

кученцетоОгиитаткоДоги
19-01-2016, 01:55
Какво е SI?:)

old alfist
19-01-2016, 02:33
Нещо като :

АЗ/СЪМ/
ТИ/СИ/
ТОЙ/Е/
НИЕ/СМЕ/
ВИЕ/СТЕ/
ТЕ/СА/

alfa racer GTA
19-01-2016, 03:55
"Метричната" система както е известна.Той те бъзика лекинко...

Zlobich
19-01-2016, 06:14
От 16 до 25 мм/2 ще ти стигнат.
Отиваш в магазина за кабели и си взимаш ПВА2 16 мм/2 или 25мм/2 взимаш си 4 бр. щипки и ги пресоваш към кабела. Тези купешките по авто магазините са ташак и се палят. Ако решиш такива да взимаш гледай внимателно сечението на жилата,не колко е дебеля гумата на кабела. Обикновенно имат нямат 2мм/2 ама гумата им като за 50мм/2 и ти взимат пари като за истински кабел.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

pininfarina
19-01-2016, 10:14
Колега, аз съм си направил два к-та от кабелите, които са от акумулатора до моторния отсег от Алфа 166. Няма да намериш по дебели, по здрави и по качествени по магазините. Ако успееш да си намериш такива ще ги имаш вечно :-)

BO
19-01-2016, 10:57
Все тая какви кабели ще вземеш. Нали си извън "бегето", там няма кой да те прецака.

.. не иска да завърти:) Въртях,въртях до като го докарах до клинична смърт:( ...
Ама това ме изкефи. Силен си в оксиморонните работи. :choice:

Mury
19-01-2016, 12:11
Колега, аз съм си направил два к-та от кабелите, които са от акумулатора до моторния отсег от Алфа 166. Няма да намериш по дебели, по здрави и по качествени по магазините. Ако успееш да си намериш такива ще ги имаш вечно :-)

Точно така направих и аз,с хубави щипки от Конрад за 16 лв. комплекта и два кабела от 166.Това са вечните кабели,е има и по магазините,ние в сервиза имаме кабели 30 квадрата с доста сериозни щипки,но цената им е 200 лв. за 2.5 м.,5 м. са 300++ лв. :dance::dance::dance:

mirchozo
19-01-2016, 12:36
Ние правим за коли 10 и 16кв/мм, който иска малко запас съответно 25кв/мм. За камьони и трактори от 35-50кв/мм нагоре. Щипките ползваме от тия дето са за електрожен 300А. На кабелите се кербоват кабелни обувки задължително.

кученцетоОгиитаткоДоги
19-01-2016, 13:26
Ще търся 25кв. странното е че на някои пише само колко ампера са като на марката Carpoint 500 ампера.Човека вика че бил доволно и за големи дизеляци.

mirchozo
19-01-2016, 13:39
Купи си отнякъде 2 цвята 25кв/мм ПВА-2 кабел, 4 щипки за електрожен и 4 кабелни обувки за същото сечение и отвор според щипките. За 15мин ще имаш кабел дето е 2-3пъти по евтин от тия по аксесоарите и ще е 2-3пъти по-ефективен.

кученцетоОгиитаткоДоги
19-01-2016, 13:55
Ооо батко по токовете никакъв ма няма:)

кученцетоОгиитаткоДоги
19-01-2016, 17:33
Я кажете как се дава ток според вас:) Според мен закачам плюса на клемата + на подаващата кола след това + на авариралата,след това – на клемата – на подаващата след това минус на метална част на двигателя на авариралата, желателно за ухото на двигателя:) След това стартирам подаващата,но преди това проверявам дали са изключени всичките и консумативи,изчаквам 3-4 минути за да се повъстанови акумулатора на авариралата и я стартирвам:) Като след това и включвам фаровете и парното за да не стане пик:) След това махам минуса от ухото на авариралата,след това минуса от подаващата,след това плюса от авариралата,след това плюса от подаващата:) Понеже днес дадох ток на един човек където беше закъсал,той вика дай аз ще се управа:) Закача двете щипки на подаващата на клемите,след това двете щипки на клемите на неговата вика а няма проблеми:)

Бобби
20-01-2016, 00:51
:)))......https://www.youtube.com/watch?v=T35EVl7zkpw

---------- Post added at 22:51 ---------- Previous post was at 22:42 ----------

Що ни занимаваш с глупости....кат се прибереш, ако чичо ти още пази ония електрожен "Кракра"...дет го купи едно време от Перник...резни му кабелите и си ти...с тях и на тир мое да даваш ток.....изпитано в годините:grandpa:

кученцетоОгиитаткоДоги
20-01-2016, 01:13
:)))......https://www.youtube.com/watch?v=T35EVl7zkpw

---------- Post added at 22:51 ---------- Previous post was at 22:42 ----------

Що ни занимаваш с глупости....кат се прибереш, ако чичо ти още пази ония електрожен "Кракра"...дет го купи едно време от Перник...резни му кабелите и си ти...с тях и на тир мое да даваш ток.....изпитано в годините:grandpa:




Бахти електрожена още го има:) Миналата зима кърпи един голфф 2-ка дизел от 86-та година с него:) да може да ходи на дискотека с него:)

ivopifeca
24-01-2016, 20:01
Последно се закача щипката на колата която подава ток...за да поеме искрата заредения акумолатор.