PDA

View Full Version : Няколко проблема с новата придобивка



pianev
01-02-2016, 21:15
Здравейте колеги! От няколко дни съм горд собственик на Alfa Romeo 166 FL! След два дни чистене и преглеждане на неработещи функции, останаха някои проблеми, с които не успявам да се справя засега. Основното е, че габаритите си светят по желание, особено левите. Държат се странно и примигват, а понякога просто работят. Някой е барал където не му е работа и окабеляването на фаровете e отврат! Едни снадки, няма капачета, едни свободни кабели висят... Левият фар играе на ляво и дясно и ще го свалям, че не може така. Оправих кабелите между купето и задния капак, но нямам никакви светлини там. Само отварянето на багажника с копчето от жабката се оправи. Не ми светят индикаторите за мигачите на таблото, къде им е релето, да го прегледам и него? Доста неща под капака се мандахерцат и явно големи паласпури са я карали тая кола! Например радиатора се движи насам натам, както и разширителния съд за антифриза! Нямаше изобщо филтър за купето!!! Спукано е казанчето за течността за чистачките, но предполагам от Kappa ще стане. Дори плюса на акумулатора беше хлабав... Утре продължавам да чистя и да я стягам, че не понасям смърдящи и подрънкващи коли. Вътре миришеше на влак! На стар влак! Срамота... Ама днес включих тежката артилерия - прахосмукачка с пара! Снимки отвътре засега няма да слагам... :ranting:

Bobiuzunov
01-02-2016, 21:26
Индикациите не ти светят от едно реле зад ИЦС-а жълто или зелено беше,не помня вече,но причината е най вероятно влага от пускащо радиаторче на парното,свали утре кората която е в краката на пасажера и огледай хубаво за мазни следи от антифриз,ако има покрий всичко с нещо докато оправиш проблема защото там има много неща които реагират кофти на влага.За мигачите си имаше някакъв пиниз,но съм сигурен че колегата Eco щесе включи и ще ти обясни.

Megadet
01-02-2016, 21:27
Здравейте колеги! От няколко дни съм горд собственик на Alfa Romeo 166 FL! След два дни чистене и преглеждане на неработещи функции, останаха някои проблеми, с които не успявам да се справя засега. Основното е, че габаритите си светят по желание, особено левите. Държат се странно и примигват, а понякога просто работят. Някой е барал където не му е работа и окабеляването на фаровете e отврат! Едни снадки, няма капачета, едни свободни кабели висят... Левият фар играе на ляво и дясно и ще го свалям, че не може така. Оправих кабелите между купето и задния капак, но нямам никакви светлини там. Само отварянето на багажника с копчето от жабката се оправи. Не ми светят индикаторите за мигачите на таблото, къде им е релето, да го прегледам и него? Доста неща под капака се мандахерцат и явно големи паласпури са я карали тая кола! Например радиатора се движи насам натам, както и разширителния съд за антифриза! Нямаше изобщо филтър за купето!!! Спукано е казанчето за течността за чистачките, но предполагам от Kappa ще стане. Дори плюса на акумулатора беше хлабав... Утре продължавам да чистя и да я стягам, че не понасям смърдящи и подрънкващи коли. Вътре миришеше на влак! На стар влак! Срамота... Ама днес включих тежката артилерия - прахосмукачка с пара! Снимки отвътре засега няма да слагам... :ranting:
Първо честито от мен, да я караш със здраве, за индикацията на мигачите http://clubalfaromeo.com/forum/showpost.php?p=1160376&postcount=1, има и други теми които биха ти помогнали много http://89.190.194.3/forum/showthread.php?t=78303, http://89.190.194.3/forum/showthread.php?t=89425, успех!

antonios
01-02-2016, 21:29
Честито колега, аз щях да я взема ,специално отидох до Сливен ,не е лоша колата.

pianev
01-02-2016, 22:01
Благодаря, колеги! Ще огледам утре и там. Кажете нещо и по другите проблеми, ако можете. Не работи и прибирането и отварянето на огледалата, както и движението им нагоре. Предполагам е от бутоните. Колега antonios, теб какво те отказа?

antonios
01-02-2016, 22:07
Отказа ме бройката:) ,щеше да ми е трета, а и стопанина и ми се стори мърлю

ecotronic
01-02-2016, 22:10
Честита придобивка!

Със здраве да и се радваш :drive:

Относно нестабилната работа на габаритите, свали и почисти буксите на пластмасовата кутия вдясно от таблото с предпазителите (т. нар. клюкарка).

pianev
01-02-2016, 22:36
Отказа ме бройката:) ,щеше да ми е трета, а и стопанина и ми се стори мърлю

Абсолютен мърлю! Той даже ми се извиняваше за това... Но ми даде добра цена и 4 летни гуми. Доволен съм! Пък така ще я поопозная като я разчопкам :magic:

Bobo Markov
02-02-2016, 01:23
Абсолютен мърлю! Той даже ми се извиняваше за това... Но ми даде добра цена и 4 летни гуми. Доволен съм! Пък така ще я поопозная като я разчопкам :magic:

колега, извинявам се - колата ти е доста съмнителна - първо няма фейслифт с тези джанти - това за мен е първи признак. Който е я притежавал преди теб е имал средствата да затъмни задните стъкла но жилата на ръчната ти висят, което в най-добрия смисъл е че са скъсали ушите, което има и лош смисъл - всичко отзад по окачването ти е проблем ... надявам се да не е .. стискам палци!

pianev
02-02-2016, 07:49
Съгласен съм, че не е гледана както трябва. Съмнителна ще рече преправяна, така ли да разбирам? Крайно време е да погледна талона за година на първа регистрация :) Имам за смяна скърцащите втулки вероятно, защото задницата леко се намества при висока скорост. Поне така прочетох тук. Благодаря за коментарите!

П.С.: Искате ли номера на рамата, ако знаете къде да проверите каква е колата?

Bobiuzunov
02-02-2016, 10:06
Дай шаси.

pianev
02-02-2016, 13:13
Ето го моето модулче...Основата и тя е в такова положение. Вероятно от там и габаритите ми са палави... Ще опитам да търся по моргите...

pianev
02-02-2016, 13:18
150793
Дай шаси.

ecotronic
02-02-2016, 13:19
Ето го моето модулче...Основата и тя е в такова положение. Вероятно от там и габаритите ми са палави... Ще опитам да търся по моргите...

Това модулче е за индикациите на мигачите на таблото (зелените стрелки). То няма нищо общо с габаритите.


http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1454412655x.jpg

pianev
02-02-2016, 13:37
Това модулче е за индикациите на мигачите на таблото (зелените стрелки). То няма нищо общо с габаритите.


http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/opt1454412655x.jpg

Сега какво излиза? Че е преправяна? Баси филма си е спретнал някой! На мен не ми пречи :)

gorang
02-02-2016, 17:13
Между другото на фейслифта няма релета с различни цветове под ICS-a. Има една метална сива кутия само - аз проверявах, защото и на мен ми течеше радиатора на парното и след смяната реших да проверя какво е дереджето и останах изненадан...

ecotronic
02-02-2016, 17:20
Между другото на фейслифта няма релета с различни цветове под ICS-a. Има една метална сива кутия само - аз проверявах, защото и на мен ми течеше радиатора на парното и след смяната реших да проверя какво е дереджето и останах изненадан...

Да, при FL има известни разлики в ел. инсталацията. Въпросното недоразуемение "зелената кутия" за индикациите я няма. Централното, стъклата и вътрешното осветление се управляват от един мултифункционален модул, вместо от отделни.

Bobiuzunov
02-02-2016, 18:23
Любо ме е изпреварил,но предполагам това отговаря на въпроса ти защо всичко се клати,радиатор,фарове и още какво беше,но щом си ентусиаст и не ти пречи предполагам ще се справиш с трудностите. :-)

pianev
02-02-2016, 19:52
Любо ме е изпреварил,но предполагам това отговаря на въпроса ти защо всичко се клати,радиатор,фарове и още какво беше,но щом си ентусиаст и не ти пречи предполагам ще се справиш с трудностите. :-)

Е, то вече нямам избор :metal: И по талон е с първа регистрация януари 2002. Интересно е, че цвета е еднакъв навсякъде, а сякаш не е пребоядисвана. Значи там където е модулчето, беше само то. По - навътре и по - надолу има такава сива кутия, но няма други релета. Аз му направих мостчета, както видях тук от една тема и готово. А габаритите се оправиха, като сложих "клюкарката" от Капата :spam_laser: Опитах се да свържа моето CD, но нещо не ми се получи засега. Като я пооправя отвътре ще кача снимки. Пак ми се падна една...:smoke:

iveli
02-02-2016, 20:12
Регистрацията и годината на производство са различни работи По принцип или съвпадат или са близки Зависи колко е стояла колата до продажба В нашите талони е записана годината на първа регистрация и ние се радваме на ЕГН то И като търсим части в магазините с това ЕГН те не съвпадат Гледайте годината на производство (по стъклата примерно) а не талона от който колата е по нова а данъка по голям

EMo0o
03-02-2016, 10:24
колега, извинявам се - колата ти е доста съмнителна - първо няма фейслифт с тези джанти

ТС моторите и 150 коньовите дизели могат да имат такива джанти,защото са с малките апарати :pp:

pianev
03-02-2016, 15:21
ТС моторите и 150 коньовите дизели могат да имат такива джанти,защото са с малките апарати :pp:

Какво значи с малките апарати? Спирачните апарати ли?

---------- Post added at 15:21 ---------- Previous post was at 15:18 ----------

Да ви кажа, по - скоро си мисля, че удряна, защото дългия болт който държи казанчето е скъсан. Фара се клатушка от същата страна и на калника има леки поправки до фара. Обаче пък годината си остава 2002, а е произведена края на 2001г

gorang
03-02-2016, 18:25
Аз съм със големите апарати и точно тези джанти стават. Имам страхотни двуцветни джанти 16-ки от старата 166-ца и исках да ги ползвам за зимни, но уви не влизат на големите апарати, оригиналните стават - от ЕТ на джантата зависи.

EMo0o
03-02-2016, 22:40
Аз съм със големите апарати и точно тези джанти стават. Имам страхотни двуцветни джанти 16-ки от старата 166-ца и исках да ги ползвам за зимни, но уви не влизат на големите апарати, оригиналните стават - от ЕТ на джантата зависи.

Може би тези.. ;)
http://img.photobucket.com/albums/v666/bladerunner_30/166wheel_zpsdb6ab94a.jpg

pianev
03-02-2016, 23:18
Моите са такива, но за апаратите не мога да преценя. Днес открих и че казанчето за течността за чистачките е от друга кола. А там където е то има заварена една шина, която държи бронята и подкалника... Работата е все по - ясна, а?:thumbup:

iveli
04-02-2016, 20:04
Тя работата е ясна отдавна По една или друга причина ти е присадена фейслифтова предница Отчитам по постовете че е направено доста небрежно Моето виждане е ако имаш умения мерак исръчни ръце да се захващаш на работа Разглобяваш питаш сглобяваш Естествено ще трябва и някой лев Ако чрез майстори мислиш да я оправяш мисля че няма да са оправдани вложените средства С тези джанти нещо се оплетохте Твоите и тези от снимката си приличат по шарка но са видимо различни

pianev
04-02-2016, 20:35
Аз съм се захванал вече. Трети ден си прекарах под, над и вътре в колата :) Утре продължавам! Разглобих единия фар, почистих го, оправих го, ама ми се струва, че крушките H7 не лягат много добре в леглата. Такива ли трябва да са? За джантите, както и да е...

iveli
04-02-2016, 21:57
Крушките при нас ако не се лъжа са Н7 и НВ3 ако не си с ксенон Все пак си с фейсови фарове Не съм сигурен дали крушките са същите Ако не лягат добре търси причината

gorang
05-02-2016, 13:17
Аз не съм виждал фейслифт без ксенон

FEN TEMPRA BG
05-02-2016, 14:06
Разглобих единия фар, почистих го, оправих го, ама ми се струва, че крушките H7 не лягат много добре в леглата. Такива ли трябва да са?
Този фар е с биксенонова система - ксенонова крушка D1S, която е за къси и дълги светлини и още една халогенна крушка 55W от външната страна на фара - тя е само за "светлинен клаксон" и е добре, че я има, защото аз я ползвам и за дневни светлини на 20% от мощността.

tonov
05-02-2016, 18:23
Аз не съм виждал фейслифт без ксенон

и аз, ама в менюъла пише че има.

ecotronic
05-02-2016, 18:27
Това халогенните за дългите да се ползват само за светлинен клаксон, го намирам за странна идея. Спомням си, че на един колега му бях преправил инсталацията, така че халогенните дълги да се пускат и с вдигането на клапите на би-ксенона.

tonov
05-02-2016, 18:29
Това отдавна съм решил да го направя, ама все не остава време.

pianev
05-02-2016, 19:36
Оле, оле... И тук значи яко побългаряване от някой "разбирач"... 55w в края я имам, но при мен свети, когато съм на дълги. А на мястото на биксенона имам обикновена H7 крушка... Там има една закрилка, която се отваря, като се включат дълги и аз се чудех каква е таз система странна :blush:

tonov
05-02-2016, 19:41
Те фаровете без ксенон са с 2 крушки Н7, тъй че може да си е наред.

pianev
05-02-2016, 19:42
Това халогенните за дългите да се ползват само за светлинен клаксон, го намирам за странна идея. Спомням си, че на един колега му бях преправил инсталацията, така че халогенните дълги да се пускат и с вдигането на клапите на би-ксенона.

Да, при мен е така преправено, ама биксенон няма. Не съм запознат, но предполагам, че не мога просто да си сложа биксенон крушка на мястото на сегашната H7?

ecotronic
05-02-2016, 20:22
Да, при мен е така преправено, ама биксенон няма. Не съм запознат, но предполагам, че не мога просто да си сложа биксенон крушка на мястото на сегашната H7?

Аз не знам да има би-ксенон крушка. Има крушка ксенон + клапа (закрилка) = би-ксенон.

antonios
05-02-2016, 20:44
Фар за фейслифт без ксенон нема, за това и струва 1800 лв парчето,само оригинал Валео ! Тази е съченявана ,голям късмет ,че не я взех.

pianev
05-02-2016, 20:59
Разбрах! Значи, ако искам качествени фарове, трябва да си сложа ксенон! Колега antonios, надявам се, че късметът ще е с мен :flowers:

antonios
05-02-2016, 21:08
Може китайски ксенон за 50-60 лева или да търсиш оригиналния инвертор който седи отдолу на фара и оригинална крушка втора употреба са по 30 лв а инвертор става и от друга марка с оригинален ксенон ,Ауди,Мерцедес

pianev
05-02-2016, 21:17
Те фаровете без ксенон са с 2 крушки Н7, тъй че може да си е наред.

Ами не е, за жалост. Външната 55w си пасва точно на мястото, а H7 определено не е за там! Седи, ама само тя си знае как :locked:

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:12 ----------


Може китайски ксенон за 50-60 лева или да търсиш оригиналния инвертор който седи отдолу на фара и оригинална крушка втора употреба са по 30 лв а инвертор става и от друга марка с оригинален ксенон ,Ауди,Мерцедес

Ако инвертор е една метална, плоска кутия с две букси от вътре, която е хваната към кутията на фара - имам инвертор. Имам и едни китайски ксенони(така изглеждат), дето ми ги даде продавача. Утре, ако се пооправи времето, ще ги снимам да ги видите.

ecotronic
05-02-2016, 21:21
Ами не е, за жалост. Външната 55w си пасва точно на мястото, а H7 определено не е за там! Седи, ама само тя си знае как :locked:

---------- Post added at 21:17 ---------- Previous post was at 21:12 ----------



Ако инвертор е една метална, плоска кутия с две букси от вътре, която е хваната към кутията на фара - имам инвертор. Имам и едни китайски ксенони(така изглеждат), дето ми ги даде продавача. Утре, ако се пооправи времето, ще ги снимам да ги видите.

Да, плоските кутии са баластите на фабричния ксенон. Щом имаш клапи, ползвай тях или китайщината за да си направиш фаровете би-ксенон, че ще си единствената кола с би-халоген :)

antonios
05-02-2016, 21:29
Плоските кутии са инверторите трябва да са Филипс, но за да не ги сложат сигурно са изгорели

pianev
05-02-2016, 22:00
Лошото е, че има несвързани кабели. Надписани са, но не помага много. Ще видим какво може да се направи. Ужасно е да разчиташ на другите коли да ти осветяват пътя...

Bobiuzunov
05-02-2016, 22:05
Остави че е ужасно,ами е и изключително опасно. :-(

nicks1
05-02-2016, 22:20
Колега, с клюкарката от Капата работят ли ти нормално предните фарове за мъгла? При мен трябва да държа копчето, за да светят.

pianev
05-02-2016, 23:09
Да, добре че не се налага да я карам много нощем...

---------- Post added at 23:06 ---------- Previous post was at 23:03 ----------



---------- Post added at 23:09 ---------- Previous post was at 23:06 ----------


Колега, с клюкарката от Капата работят ли ти нормално предните фарове за мъгла? При мен трябва да държа копчето, за да светят.

Да, и при мен стана така. Обмислям решение...

nicks1
06-02-2016, 08:02
Значи има разлика в клюкарките все пак. Добре, че не ги ползвам тези фарове. Ще се търси клюкарка от 166.

gorang
08-02-2016, 11:25
Това халогенните за дългите да се ползват само за светлинен клаксон, го намирам за странна идея. Спомням си, че на един колега му бях преправил инсталацията, така че халогенните дълги да се пускат и с вдигането на клапите на би-ксенона.

Аз мисля, че идеята е да се пази ксенон-крушката от изгаряне - всяко примигване е вредно за нея, даже в alfaowner имаше тема по този въпрос, хората се чудеха как да направят примигването да е с халогенни крушки, ако имат допълнително монтиран ксенон на дългите...

ecotronic
08-02-2016, 11:54
Аз мисля, че идеята е да се пази ксенон-крушката от изгаряне - всяко примигване е вредно за нея, даже в alfaowner имаше тема по този въпрос, хората се чудеха как да направят примигването да е с халогенни крушки, ако имат допълнително монтиран ксенон на дългите...

Аз мисля, че идеята произтича от единственото съображение, че ксенонът не може да се ползва за светлинен клаксон, защото му трябва време да разпали.
Но не мога да разбера, защо не са направили така че халогенната крушка да се пали и с отварянето на клапите на би-ксенона.

pianev
08-02-2016, 21:09
Аз мисля, че идеята произтича от единственото съображение, че ксенонът не може да се ползва за светлинен клаксон, защото му трябва време да разпали.
Но не мога да разбера, защо не са направили така че халогенната крушка да се пали и с отварянето на клапите на би-ксенона.

Е, моята е така преправена. Докарах ги до някъде тез моите фарове. Сравнено с други коли има какво да се желае, но сега са мноооого по - добре! Не само на външен вид, а и като ефективност. Остана да ида да ми ги регулират. Я кажете как да отворя волана? Има ли опасност да изскочи еърбега? Има малко луфт и искам да си го стегна.

Bobo Markov
09-02-2016, 00:56
Аз мисля, че идеята произтича от единственото съображение, че ксенонът не може да се ползва за светлинен клаксон, защото му трябва време да разпали.
Но не мога да разбера, защо не са направили така че халогенната крушка да се пали и с отварянето на клапите на би-ксенона.

ама аз имам светлинен клаксон на отделен рефлектор

iveli
09-02-2016, 07:20
Изключи акумулатора и поизчакай малко Болчетата на бега са три като бъркаш през дупки намиращи се зад волана

pianev
09-02-2016, 13:38
Изключи акумулатора и поизчакай малко Болчетата на бега са три като бъркаш през дупки намиращи се зад волана

Благодаря, колега. Видях ги :)

iveli
09-02-2016, 21:29
Внимателно вади бега че имаше вътре някакъв дълъг навит лентов кабел Развива се и е играчка намотаването Сваляй бавно и гледай добре

pianev
12-02-2016, 09:47
Колеги, някой ако знае диаметъра на скърцащата втулка, нека я сподели. В магазина казват, че има различни. Или просто да взема за Мерцедес?

ecotronic
12-02-2016, 10:07
Колеги, някой ако знае диаметъра на скърцащата втулка, нека я сподели. В магазина казват, че има различни. Или просто да взема за Мерцедес?

Ф40 x 14мм
L = 48мм

pianev
12-02-2016, 10:31
Благодаря! Сетих се, че има тема за окачването и ги има там, ама вече бях писал. Сменях лява задна главина и вече имам подобрение на поведението на задницата. Поръчах и тампоните, дето имам за смяна, после стенд... Има ли някакъв по - поносим вариант за големите тампони на задния мост, че само те са 200лв?

nhg
12-02-2016, 21:42
PUR...

pianev
12-02-2016, 22:17
PUR...

Какво е това PUR, колега?

nhg
13-02-2016, 13:26
полиуретан
Виж в платените обяви - ферариста от Ст.Загора

Yavor
13-02-2016, 14:22
Ай, ай , ай, тя драмата била голяма...
Ама поне си имаш нови емблеми де :)

nhg
13-02-2016, 14:42
Ай, ай , ай, тя драмата била голяма...
Ама поне си имаш нови емблеми де :)

Евала за ентусиазма на колегата!!:starwars:

Yavor
13-02-2016, 18:07
Добре че има такива хора, да съживяват прекрасните машини.

pianev
14-02-2016, 08:59
Хехе, благодаря колеги! Горе - долу знаех какво вземам и какво мога. Няма как за малко пари 14 годишна кола да е перфектна! До тук съм дал 60лв за главина, емблеми и капаче на задната жабка, а колата е далеч по - добре. Вчера успешно си инсталирах едно Сони под подлакътника и съм много доволен. Сега нямам монетник, но не ми и трябва.мУших си нова кожа за топката на скоростите, около лоста и подлакътника. Утре пристигат тампони и жила за ръчната и се захващам със смяната, за да стъпва още по - добре! Благодаря Ви за помощта до тук и за напред :)

---------- Post added at 08:59 ---------- Previous post was at 08:57 ----------


Ай, ай , ай, тя драмата била голяма...
Ама поне си имаш нови емблеми де :)

Хахах, да! Емблемите са супер!

pianev
15-02-2016, 19:14
полиуретан
Виж в платените обяви - ферариста от Ст.Загора

Обадих му се, но точно тези тампони не ги правят. Други идеи?

Megadet
15-02-2016, 19:33
На сайта ги има http://www.polyurethan.me/166.htm

pianev
15-02-2016, 19:59
На сайта ги има http://www.polyurethan.me/166.htm

Никой от посочените тампони не е този, който ми трябва - http://olx.bg/ad/zaden-most-alfa-166-ID58y9a.html
Тези големите, дето хващат моста за купето.

Megadet
15-02-2016, 20:04
Моя грешка, мислех за тампоните на носачите

pianev
15-02-2016, 20:08
Другите си ги накупих нови. Има ли обаче смисъл да сменя всичко необходимо, без тези големите на моста? Някой знае ли как се свалят, защото мога да си намеря втора ръка. Ако трябва преса е безсмислено май...

Bobiuzunov
15-02-2016, 21:19
Разбити ли са,защо искаш да ги сменяваш?Ако не се лъжа колегата Old Alfist беше сменявал целия мост с нов и то беше за смешни пари,ама не съм на 100% че беше той.

iveli
15-02-2016, 21:23
Мисля че не е уместно такива детайли да са втора ръка Доста труд а божа работа колко ще изкара

pianev
15-02-2016, 21:29
Искам да ги сменям, защото като проверявахме в сервиз кое ми е за смяна, установихме, че и четирите са заминали. Днес едно момче, дето продава 166 на части, предложи да ми даде целия мост, а аз да му дам моя. Но това, ако неговите са ок, което днес нямаше как да видим. Как така нов за смешни пари? Че те за главина ми искаха 300лв!

---------- Post added at 21:29 ---------- Previous post was at 21:27 ----------


Мисля че не е уместно такива детайли да са втора ръка Доста труд а божа работа колко ще изкара

Съгласен съм, въпросът е дали има смисъл да сменям другите, без тези?

pianev
16-02-2016, 14:34
http://https://instagram.com/p/BB2OiVbM5K_/http://https://instagram.com/p/BB2OiVbM5K_/

Още един решен проблем! Ако не се вижда снимката - сменена мека връзка на генерацията! Имам въпрос, съединителя ползва маслото за хидравликата на волана или това за скоростната кутия или друго...?

viktorsterev
17-02-2016, 13:11
Спирачната течност се използва

ecotronic
17-02-2016, 17:56
http://https://instagram.com/p/BB2OiVbM5K_/

Още един решен проблем! Ако не се вижда снимката - сменена мека връзка на генерацията! Имам въпрос, съединителя ползва маслото за хидравликата на волана или това за скоростната кутия или друго...?

Колега, виж та оправи тази снимка, особено, ако на нея се вижда първата конзола - тази с гумения тампон. Че на мен тя ми липсва (разпадна се на съставните и части) и ще трябва да импровизирам по снимки, щото не мога да я намеря никъде.

pianev
17-02-2016, 21:30
Спирачната течност се използва

Благодаря колега!

---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:27 ----------


Колега, виж та оправи тази снимка, особено, ако на нея се вижда първата конзола - тази с гумения тампон. Че на мен тя ми липсва (разпадна се на съставните и части) и ще трябва да импровизирам по снимки, щото не мога да я намеря никъде.

Не, не, това е снимка на старата мека връзка. Ще ти снимам тези дни конзолата, но много кофти, че телефоните вече снимат висока резолюция, а тук не може да се качи така. Ще го измисля как да я пратя.

pianev
19-03-2016, 09:30
Колеги, колата ми вече е доста по - добре, макар да я чукнах отзад и отпред :spell: Обнових си дървения волан с шкурка и нов лак и стана като нов! В коша всичко е фиксирано. Вчера се опитах да сваля картера за да подменя силикона, понеже капе малко. Обаче не успях! Развих всички болтове и няколко пъти огледах за някой скрит или забравен, но нищо! Не помръдва дори на милиметър! Споделете някакви начини или идеи, моля!