PDA

View Full Version : савет за покупка



bbojinov
15-04-2007, 20:20
предлагатми да купя една 155 кажетеми каде саи слабите места и какво да гледам.до скоро имах 33 така4е несам савсем бос но всеки модел си има своите проблеми. мерси предварително

Zdravko
15-04-2007, 22:00
няма слаби места

turbi
16-04-2007, 01:28
няма слаби места

особено ако е 8 клапанова....:>

Наистина това ако се поддаржа правилно няма слаби места...

За 40 000 сам сменил 1 тампон на матор и един преден лагер.

kris11
16-04-2007, 21:46
Гумени маншони на смукателните колектори. Спирачна помпа -протича и пълни сервото .мембрана на сервото се пука. Ако е с ABS смяната е мамат си трака.Помпа съединител и работен цилиндър.Моторче за ПХ / ства от Пасат 2,0 и 1,8л пълна инж, също и дебитомера става. Смяна на ел.лампи на фаровете - бавно. Носачите са проблемни - продават ментета и сменяш често.ргиналните носачи ги сменяш на 250-300 000км, а "новите" на 20-30 000км понеже са оригиналдъ.
Това са дребни проблеми които се срещат при почти всички модели коли.
Лошото е само , че поради нагъчкаността в двигателното смяната им изисква повече деонтаж.

При добросъвестна поддръжка - надеждна , върви много, голяма устойчивост на пътя, не гние купето, има много екстри, удобни седалки. Докато свикнеш да паркираш на огледала на заден ход - голям проблем / няма добра видимост/. но свикнеш ли с габаритите я паркираш спокойно като камион само на огледала.

BasicElement
16-04-2007, 23:36
Колегата от Варна пак ми е взел думите от устата :lol:
Иначе аз ще добавя, че при мен дефектира една платка за степените на вентилатора на климата и до колкото разбрах, това не е рядко срещано явление. :roll:
Наистина трябва време докато се свикне с паркирането на заден ход .. а и с габаритите като цяло. Преди това карах Фиеста с мнооого приятно голямо задно стъкло и си беше тръпка с Алфуната :D
За вървежа няма какво да се говори, то трябва да се усети.

ALFA CORSE
16-04-2007, 23:43
Аз бих добавил луфт и теч от рейката (май при почти всички).
Ръжда в горната част на предното стъкло при уплътнението.
Стоповете имат някаква склонност да потъмняват.
Луфт при скоростния лост.

И къв е тоя паркинсон дето я сполетя моята не знам :shock: :shock: :shock:

MUROMAN
17-04-2007, 11:03
Докато свикнеш да паркираш на огледала на заден ход - голям проблем / няма добра видимост/. но свикнеш ли с габаритите я паркираш спокойно като камион само на огледала.

парк троник ще си слагам тогава като е такав камион.че като се знам какаво съм келеме ще седна на някое колче - тука по Сф кви скрити препятствия има- не е истина.Но вирнатото дупе си е супер- много си ме кефи.

kris11
17-04-2007, 20:15
предлагатми да купя една 155 кажетеми каде саи слабите места и какво да гледам.до скоро имах 33 така4е несам савсем бос но всеки модел си има своите проблеми. мерси предварително

Вземам скоростната и кутия веднага. Не ти трябва такава кола :wink:
Ти без кола за мен скоростната кутия - dakordo :wink:

kris11
17-04-2007, 20:17
Колегата от Варна пак ми е взел думите от устата :lol:
Иначе аз ще добавя, че при мен дефектира една платка за степените на вентилатора на климата и до колкото разбрах, това не е рядко срещано явление. :roll:


Moля моля това не са никакви проблеми - решенията са лесни.

@ALFA CORSE Паркинсона е от само градското придвижване. :wink:
Абе като е в паркинсон сваляй скоростната кутия , да не търся излишно дълго време. :)

@ MUROMAN За какво ти е този парктроник ?? Да не е камион или автобус ??
155 цата се паркира много лесно на огледала. Огледалата не лъжат никак. Там където мога да паркирам с 155 ца с Голф 3 се изприщвам - в огледалата вече си опрял задната кола , а като слежеш и погледнеш има още 1,5 м разстояние :( Отделно оттова и волана на Голфа не може да го въртиш само с долната част на дланта :twisted:

JAX
08-05-2007, 09:42
При моята 155-ца ръжда не съм виждал никъде. Голям проблем ми беше климатроника. Прееба му се бубина някъв лагер на компресора и смяната му продължи около 12 часа в оторизиран сервиз за климатици на МПС. Този дет бачкаше в сервиза нещесе повече да вижда Алфа :) трябваше да се откачи двигателя и да се пусне малко надолу за да може да се направи смяната... Иначе предните носачи се сменят целите и ако са боклуци не издържат много...Като гледам при всеки проблемите са различни, зависи от това на какво ще се случиш...Между другото си мисля да минавам на 166 2.4JTD и ако те интересува може да ми пише на ЛС за моята 155 TS 2.0 8V...