View Full Version : Нова алфа 33 в клуба.Трябват ми някои неща
Днес се сдобих с алфа 33 1994 1.3 доста запазена и гаражна .Всичко е оригинално както по салона така и по купето седалките са като нови не е пушено на чистачките пише алфа ромео а до педалите още стоят малко от фабричните найлони ,но няма хидравлика както и климатик волана се върти трудно.
Не я купувам за каране но искам да я подобря така че ако някой може да помогне ще се радвам.
Трябват ми лети джанти 15цола декоративни прагове и халогени също и пластмасовите лайсни на вратите.
Благодаря предварително.
Честито. Изглежда много добре колата. От изброените от теб неща мога да помогна единствено с лайсните на вратите. С каква цел си я взел. Какво ще я чака за в бъдеще тази кола
Plamen33
27-03-2016, 10:19
Честито колата наистина изглежда много добре, максимално в заводски вид без пишман намеси и ремонти.Мисля че лесно, ще си намериш изброените от теб неща.От каде е колата ? Ако си от Варна може да се видим и запознаем ако има с нещо да сме ти полезни
Колата е уникат. Има какво да донаправи по нея. Но и така у страхотна. Цвета също е супер. Честито, със здраве да си я караш, може да се похвалиш наживо с нея, ще ти дам насоки какво да донаправиш, ако имаш излишни пари и желание. Понеже пита за прагове, трудна мисия са, в чуждбина има, но там са много по-скъпи, отколкото тук биха стрували. Дори и в Англия търсят, дефицит са: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154049506539910&set=gm.1024737430898007&type=3&theater
Мерси за пожеланията ,смятам да дойда на италфеста тази година с нея
Scrapera
27-03-2016, 15:08
Не съм виждал никога толкова автентична и запазена 33.
Честито!
Мерси за пожеланията ,смятам да дойда на италфеста тази година с нея
Другата седмица в неделя, точно след 7 дни има ретро трак дей на Калояново. Ще има някакво присъствие на стари Алфи. Аз ще ходя. Ако колата е тук вече, може да я разходиш дотам
coca-cola
27-03-2016, 20:45
Ако нея контиш за продан помагам с цело сърце0876 536 534.Бати експоната:dunno:къде я намери завиждам жестоко.МЕ4ТА
колега честито много добре си е колата не я съсипвай за трудното въртене на волана може да са виновни лагерите на макферсона аз карам спринт и при мен това беше причината за да монтираш хидравлика се сещаш че трябва рейка помпа ако питаш мен остави си я в оригиналният вид
Честито, колега! Искрено ти завиждам.
Колата е уникална във вида който е, а не в тоя , който искаш да я направиш.
Заден спойлер. прагове и лайсни са добра идея, но бне и джанти 16". Освен , ако не я караш без гуми.:tooth:
Сега щше скочат мнозина да ми доказват, че става и с 14", но аз нве знам един , който да е бил доволен от такава намеса. Баланса е много тънък, защото скоростната кутия и диференциалът са едни и същи както за 1.2, така и за 1,7. Разликата е единствено в размера на гумите и джантите. С по-големите просто колата не върви. Имам около 600 000 км с 1.4 мотор, та знам какво говоря. Освен това, по-големите джанти изискват по-мощни спирачки. Ето още една беля.
За хидравликата на волана няма еднозначно мнение. С хидравлика е по-комфортно, но с обикновен волан казват, че е по-маневрена.
Като цяло колата е уникална в тоя си вид. Виждам , че е и на малко километри.
Пипай много внимателно!
Лесно ще я пратиш на пластичен хирург, но после ще е трудно да я възстановиш в оригиналния ѝ вид.
Успех!:th_up:
Как се здоби с нея?Разкажи малко за историята на колата.На 40 000км ли е?Празния ход колкото на снимката ли е 600оборота?
Гледам че е с три болта на амортесьорите,би трябвало да е имола,но праговете и салона не са?
А относно "подобренията"....недей разваля хубавата кола.Така автентична е по–ценна.Особено ако ще я препродаваш.На моята й махнах хидравликата и сега съм с механична рейка,по–добре чувствам сега колата и не е много по–тежък волана.А за 16ки.....моя 1.7л боксер едва върти 15ки а за 1.3л. мотор?Имах като твоя двигател и най–добре беше с 13ки,с 14ки става,но се чувстват по тежки.
Сега щше скочат мнозина да ми доказват, че става и с 14", но аз нве знам един , който да е бил доволен от такава намеса. Баланса е много тънък, защото скоростната кутия и диференциалът са едни и същи както за 1.2, така и за 1,7. Разликата е единствено в размера на гумите и джантите. С по-големите просто колата не върви. Имам около 600 000 км с 1.4 мотор, та знам какво говоря. Освен това, по-големите джанти изискват по-мощни спирачки. Ето още една беля.
Не му пълни главата на човека с глупости. Първо на 1.2 и на 1.7 диференциалите на са с еднакво съотношение. Второ по-големите спирачки нищому не са били излишни никога. И няма недоволни, както си посочил, щото са малко тези, които са пробвали различните варианти.
Относно джантите и 15 става просто питам защото не знам колко цола ще влезнат ,като се замисля найстина 16 ще са й големи.
А за хидравликата не е голям проблем и без .
Иначе колата е от италия имам познат който ми я докара след като стария собственик я е оставил в шоурум на нисан и взел новия Кашкай
Колата не е натоварена с екстри даже нищо няма освен ел.стъкла,но пък състоянието е завидно за това и я взех.
Страхотен екземпляр!
Поздрави за вкуса и желанието да притежаваш една поляризираща мненията Алфа.
Модификациите, които си и намислил са добри, стига наистина да използваш фабрични спойлер, прагове и джанти от епохата.
Всъщност, едни спици на O.Z. отиват на всички коли.
Аз бих се придържал към 15''. 33ката е малка на габарити кола и 16'' ще я повдигнат много.
Да определено ще се придържам към оригинални неща и джанти от онова време и май съм се спрял на джанти 15
но трудно се намират или пък на мен не ми харесват.
Това бих ти го предложил за 33ката :
http://olx.bg/ad/leti-dzhanti-za-alfa-romeo-r-15-ID5SAy6.html
Цената е без конкуренция, а джантата е много типична за Алфа.
Ще трябва да вкараш едни 150-200 лева за реставрацията им, но резултата ще бъде страхотен.
Стандартната джанта е 14", с 15 ще стане каруца
С 14'' е каляска, с 15'' каруца - айде стига.
Така или иначе нямат най-комфортната возия.
Не му пълни главата на човека с глупости. Първо на 1.2 и на 1.7 диференциалите на са с еднакво съотношение. Второ по-големите спирачки нищому не са били излишни никога. И няма недоволни, както си посочил, щото са малко тези, които са пробвали различните варианти.
Аз не знам някой тука да е карал повече километри на 1.4 мотор. Райдер така си потроши колата, аз също правих всякакви упражнение, но виж като си сложа гуми 165/70 13" и колата си става такава, каквато трябва да бъде. От Пловдив също не са доволни. Дори Бясната калинка ьси продаде перфектни 15" джанти с добри гуми, защото с тях тропаше като каруца. Аз ги взех, покарах ги за гъзария и като ми скапаха предницата за една година ги харизах. И въпреки 1.7 моторите и на двете, колата не се държеше както трябва.
Тоя мухабет го дъвчем много години. Всеки има глупостта да прави каквото си иска с колата си. Въпросът е, че колата на колегата е ценна в оригиналния си вид. Тука в Перник има една, която е базов модел. Даже няма огледало от дясната страна. Човекът обаче си я поддържа в оригиналния ѝ вид и е наистина уникална.
Аз не знам някой тука да е карал повече километри на 1.4 мотор. Райдер така си потроши колата, аз също правих всякакви упражнение, но виж като си сложа гуми 165/70 13" и колата си става такава, каквато трябва да бъде. От Пловдив също не са доволни. Дори Бясната калинка ьси продаде перфектни 15" джанти с добри гуми, защото с тях тропаше като каруца. Аз ги взех, покарах ги за гъзария и като ми скапаха предницата за една година ги харизах. И въпреки 1.7 моторите и на двете, колата не се държеше както трябва.
Тоя мухабет го дъвчем много години. Всеки има глупостта да прави каквото си иска с колата си. Въпросът е, че колата на колегата е ценна в оригиналния си вид. Тука в Перник има една, която е базов модел. Даже няма огледало от дясната страна. Човекът обаче си я поддържа в оригиналния ѝ вид и е наистина уникална.
Не ми се пише, не си прав, но е дълго да обяснявам и няма смисъл. Всеки да прави каквото ще. Даже можеш да им предложиш тунинг да си направят със 12-ки джанти на 145 гуми и дискове отред 220 мм. Ще бъде уникална. Те понеже са тъпи, затова съвременните коли ги правят с големи колела.
---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:28 ----------
Това бих ти го предложил за 33ката :
http://olx.bg/ad/leti-dzhanti-za-alfa-romeo-r-15-ID5SAy6.html
Цената е без конкуренция, а джантата е много типична за Алфа.
Ще трябва да вкараш едни 150-200 лева за реставрацията им, но резултата ще бъде страхотен.
Тия джанти са страхотни, само офсета им е много скапан и ако ги сложи човек, е готино да им подлложи едни фланци 15-20 мм. Тогава ще заспят.
Що бе, обясни!:bangin:
То съвременните ги правят с по-големи гуми, ама и окачването им е съобразено с тях.
Иначе спирачното усилие не зависи от големината на гумата, а от съотношението на външния ѝ диаметър, спрямо диаметъра на диска. Ето за това, при еднакви апарати и дискове, малките гуми спират по-добре. Там се получава един лост от втори род.
За това като се сложат по-големи джанти се почва с нови дискове и апарати.
А проблемът ни е в шибаното серво!:prescription:
Ако караш 33ка всеки ден, карай и на 13''.
Най-комфорно ще е, ама бабешко.
Ако ще имаш 33ка на 40 хил. км, която върти по 500-1000 километра на година, сложи и едни хубави 15'' та като я изкараш двата пъти в годината да и се изкефиш и да събира погледите.
Млади хора сме, ей!
За какви рамена, за какви разбити окачвания говорим ?!
Щарнирите на 33ката струват 15 лева :-) плюс това.
Говорим за автентичен вид.Толкова години си е стояла като излязла от завода и сега да я подобряваме.Това й е ценното на колата,състоянието.Грижите за тези 15–20години,за да може сега да е безупречна,ако съдим по снимките.
И не съм съгласен че по принцип 33ките возят като каруци.Като каруци са голф 3 и пасата,но не и алфа 33.Най–хубавото на тези алфи е да ги караш на дълъг път.Няма такова удоволствие по 5–6 часа с нея,нито уморява или окачването да друса,даже едно момиче активен шофъор ми каза като се повози в моята,че е много добра като возия,а тя кара разни по–нови коли.:-)
Честито и от мен, колата изглежда брутално запазена!
Очаквам повече снимки и модификации които са на място :)
п.с. едно предложение и от мен за джантоци -> http://olx.bg/ad/prodavam-komplekt-leti-dzhanti-15-sas-zimni-gumi-ID5mRT8.html#5b06edc8a5
Съвет към колегата de4o: Човече, свържи се с останалите 33 фенове от Варна, наистина са много готини пичове и ще ти помогнат много. Те с годините са понатрупали безценен опит.
Да ама вече не живея във Варна и е малко трудно да се свържа с тях А иначе както каза колегата Speeder наистина колата ще се кара малко и големите джанти няма да са проблем .
А сега колата съм я оставил при майстор също алфа фен за да и провери ремъците и ролките масла и свещите и т.н.
Ха, тая кола си иска Golden Lodge
Golden Lodge за боксери се намира.
Аз бях купувал 4 броя от пловдивски магазин за италиански части.
В ибей и subito.it също има на прилични цени.
Аз си взех някво NJK за 80 пари и съм доволен :)
Е как можа 80 лв да дадеш за свещи ???
juventinets
04-04-2016, 06:36
Честито,колега!
Миналата година в една автокъща на Ломско шосе продаваха абсолютно същата 33-ка на 29 000 км за някакви фантастични цифри.Така и не разбрах какво стана с нея.....
Със здраве да я караш,че нещо доста намаляхме.....
JORDANGT
04-04-2016, 13:23
Завист,завист и пак завист.Това изпитвам сега.Успех колега и внимателно с тунинговането.15-ки за 33-ка поне за мен си е ОК
Благодаря на всички колеги от 33 раздела който ми помогнаха с мнения и препоръки както и специално на Kris които помогна с оригинални части и колегата от Търговище Tisho който дори не съм виждал но беше доста отзивчив.
Това което е правено.Боядисах броните само по средата сложих оригинални халогени както и прагове на имола ,имам и задно крило но още не е монтирано ,единственно джантите не са за модела,но са за алфа все пак.Качвам снимки от Калояново а ко-късно и от италфеста
По-запзена 33-ка не знам дали ще видя някога през живота си. Успех за напред и до нови срещи :)
Браво!!!
На тия сбирки идват ли Permanent4?
Браво!!!
На тия сбирки идват ли Permanent4?
Досега не. Тепърва не знам и дали ще има Перманенти. Като цяло Перманента не е за писта. Ще умре там. А и няма да бъде по-бърз.
Досега не. Тепърва не знам и дали ще има Перманенти. Като цяло Перманента не е за писта. Ще умре там. А и няма да бъде по-бърз.
Аз питам въобще, не само за писта. Издирвам един червен такъв
До Alex 26 Виждал съм един червен Кара го един дядо но не го продава Колата не е много изгнила поне външно Задният мост е изключен не зная по каква причина Мотора е 1 7 16v инжекция и е осичка но пак казвам не го продават
До Alex 26 Виждал съм един червен Кара го един дядо но не го продава Колата не е много изгнила поне външно Задният мост е изключен не зная по каква причина Мотора е 1 7 16v инжекция и е осичка но пак казвам не го продават
Мен не ми трябва да я купувам. Издирвам една определена. Вътре, на предната шофьорска врата отгоре над дръжката по средата, има яка деруга около 10см. като полумесец
До Alex 26 Виждал съм един червен Кара го един дядо но не го продава Колата не е много изгнила поне външно Задният мост е изключен не зная по каква причина Мотора е 1 7 16v инжекция и е осичка но пак казвам не го продават
Така, както описваш колата, може да е на Рали Перманента. Той от доста години го е дал на баща му да го кара.
Така, както описваш колата, може да е на Рали Перманента. Той от доста години го е дал на баща му да го кара.
На Рали го знам, малко ли го правих едно време
На Рали го знам, малко ли го правих едно време
Нямам представа какво си му правил. Иначе аз му правих скоростите и ревизия на мотора. Като самия Рали си направи половината неща самичък по мотора. Доста си гледаше колата тогава Рали, но минало заминало.......Сега Рали кара Мицубиши.....
Нямам представа какво си му правил. Иначе аз му правих скоростите и ревизия на мотора. Като самия Рали си направи половината неща самичък по мотора. Доста си гледаше колата тогава Рали, но минало заминало.......Сега Рали кара Мицубиши.....
Бяха му изгорили 4х4
Бяха му изгорили 4х4
То доста неща бяха мъртви в тая кола, но Рали си я стегна, беше голям мераклия по това време. И беше станала накрая идеална. Претапицира си Рекаро салона също си спомням.
То доста неща бяха мъртви в тая кола, но Рали си я стегна, беше голям мераклия по това време. И беше станала накрая идеална. Претапицира си Рекаро салона също си спомням.
Да, наистина имаше много голям мерак. Прати ми координатите му на ЛС, ако ги имаш
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.