Log in

View Full Version : Нова алфа 33 в клуба.Трябват ми някои неща



de4o
26-03-2016, 23:58
Днес се сдобих с алфа 33 1994 1.3 доста запазена и гаражна .Всичко е оригинално както по салона така и по купето седалките са като нови не е пушено на чистачките пише алфа ромео а до педалите още стоят малко от фабричните найлони ,но няма хидравлика както и климатик волана се върти трудно.
Не я купувам за каране но искам да я подобря така че ако някой може да помогне ще се радвам.
Трябват ми лети джанти 15цола декоративни прагове и халогени също и пластмасовите лайсни на вратите.
Благодаря предварително.

V@K@T@
27-03-2016, 09:10
Честито. Изглежда много добре колата. От изброените от теб неща мога да помогна единствено с лайсните на вратите. С каква цел си я взел. Какво ще я чака за в бъдеще тази кола

Plamen33
27-03-2016, 10:19
Честито колата наистина изглежда много добре, максимално в заводски вид без пишман намеси и ремонти.Мисля че лесно, ще си намериш изброените от теб неща.От каде е колата ? Ако си от Варна може да се видим и запознаем ако има с нещо да сме ти полезни

Bobi_33
27-03-2016, 14:20
Колата е уникат. Има какво да донаправи по нея. Но и така у страхотна. Цвета също е супер. Честито, със здраве да си я караш, може да се похвалиш наживо с нея, ще ти дам насоки какво да донаправиш, ако имаш излишни пари и желание. Понеже пита за прагове, трудна мисия са, в чуждбина има, но там са много по-скъпи, отколкото тук биха стрували. Дори и в Англия търсят, дефицит са: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10154049506539910&set=gm.1024737430898007&type=3&theater

de4o
27-03-2016, 15:04
Мерси за пожеланията ,смятам да дойда на италфеста тази година с нея

Scrapera
27-03-2016, 15:08
Не съм виждал никога толкова автентична и запазена 33.

Честито!

Bobi_33
27-03-2016, 15:25
Мерси за пожеланията ,смятам да дойда на италфеста тази година с нея

Другата седмица в неделя, точно след 7 дни има ретро трак дей на Калояново. Ще има някакво присъствие на стари Алфи. Аз ще ходя. Ако колата е тук вече, може да я разходиш дотам

coca-cola
27-03-2016, 20:45
Ако нея контиш за продан помагам с цело сърце0876 536 534.Бати експоната:dunno:къде я намери завиждам жестоко.МЕ4ТА

godtas
28-03-2016, 10:41
колега честито много добре си е колата не я съсипвай за трудното въртене на волана може да са виновни лагерите на макферсона аз карам спринт и при мен това беше причината за да монтираш хидравлика се сещаш че трябва рейка помпа ако питаш мен остави си я в оригиналният вид

mordohy
28-03-2016, 12:14
Честито, колега! Искрено ти завиждам.
Колата е уникална във вида който е, а не в тоя , който искаш да я направиш.
Заден спойлер. прагове и лайсни са добра идея, но бне и джанти 16". Освен , ако не я караш без гуми.:tooth:
Сега щше скочат мнозина да ми доказват, че става и с 14", но аз нве знам един , който да е бил доволен от такава намеса. Баланса е много тънък, защото скоростната кутия и диференциалът са едни и същи както за 1.2, така и за 1,7. Разликата е единствено в размера на гумите и джантите. С по-големите просто колата не върви. Имам около 600 000 км с 1.4 мотор, та знам какво говоря. Освен това, по-големите джанти изискват по-мощни спирачки. Ето още една беля.
За хидравликата на волана няма еднозначно мнение. С хидравлика е по-комфортно, но с обикновен волан казват, че е по-маневрена.
Като цяло колата е уникална в тоя си вид. Виждам , че е и на малко километри.
Пипай много внимателно!
Лесно ще я пратиш на пластичен хирург, но после ще е трудно да я възстановиш в оригиналния ѝ вид.
Успех!:th_up:

Triptih
28-03-2016, 16:30
Как се здоби с нея?Разкажи малко за историята на колата.На 40 000км ли е?Празния ход колкото на снимката ли е 600оборота?
Гледам че е с три болта на амортесьорите,би трябвало да е имола,но праговете и салона не са?
А относно "подобренията"....недей разваля хубавата кола.Така автентична е по–ценна.Особено ако ще я препродаваш.На моята й махнах хидравликата и сега съм с механична рейка,по–добре чувствам сега колата и не е много по–тежък волана.А за 16ки.....моя 1.7л боксер едва върти 15ки а за 1.3л. мотор?Имах като твоя двигател и най–добре беше с 13ки,с 14ки става,но се чувстват по тежки.

Bobi_33
28-03-2016, 19:21
Сега щше скочат мнозина да ми доказват, че става и с 14", но аз нве знам един , който да е бил доволен от такава намеса. Баланса е много тънък, защото скоростната кутия и диференциалът са едни и същи както за 1.2, така и за 1,7. Разликата е единствено в размера на гумите и джантите. С по-големите просто колата не върви. Имам около 600 000 км с 1.4 мотор, та знам какво говоря. Освен това, по-големите джанти изискват по-мощни спирачки. Ето още една беля.

Не му пълни главата на човека с глупости. Първо на 1.2 и на 1.7 диференциалите на са с еднакво съотношение. Второ по-големите спирачки нищому не са били излишни никога. И няма недоволни, както си посочил, щото са малко тези, които са пробвали различните варианти.

de4o
28-03-2016, 21:42
Относно джантите и 15 става просто питам защото не знам колко цола ще влезнат ,като се замисля найстина 16 ще са й големи.
А за хидравликата не е голям проблем и без .
Иначе колата е от италия имам познат който ми я докара след като стария собственик я е оставил в шоурум на нисан и взел новия Кашкай
Колата не е натоварена с екстри даже нищо няма освен ел.стъкла,но пък състоянието е завидно за това и я взех.

Speeder
28-03-2016, 22:58
Страхотен екземпляр!

Поздрави за вкуса и желанието да притежаваш една поляризираща мненията Алфа.

Модификациите, които си и намислил са добри, стига наистина да използваш фабрични спойлер, прагове и джанти от епохата.
Всъщност, едни спици на O.Z. отиват на всички коли.

Аз бих се придържал към 15''. 33ката е малка на габарити кола и 16'' ще я повдигнат много.

de4o
29-03-2016, 00:30
Да определено ще се придържам към оригинални неща и джанти от онова време и май съм се спрял на джанти 15
но трудно се намират или пък на мен не ми харесват.

Speeder
29-03-2016, 08:53
Това бих ти го предложил за 33ката :

http://olx.bg/ad/leti-dzhanti-za-alfa-romeo-r-15-ID5SAy6.html

Цената е без конкуренция, а джантата е много типична за Алфа.
Ще трябва да вкараш едни 150-200 лева за реставрацията им, но резултата ще бъде страхотен.

Alex_26
29-03-2016, 11:31
Стандартната джанта е 14", с 15 ще стане каруца

Speeder
29-03-2016, 13:39
С 14'' е каляска, с 15'' каруца - айде стига.

Така или иначе нямат най-комфортната возия.

mordohy
29-03-2016, 14:07
Не му пълни главата на човека с глупости. Първо на 1.2 и на 1.7 диференциалите на са с еднакво съотношение. Второ по-големите спирачки нищому не са били излишни никога. И няма недоволни, както си посочил, щото са малко тези, които са пробвали различните варианти.
Аз не знам някой тука да е карал повече километри на 1.4 мотор. Райдер така си потроши колата, аз също правих всякакви упражнение, но виж като си сложа гуми 165/70 13" и колата си става такава, каквато трябва да бъде. От Пловдив също не са доволни. Дори Бясната калинка ьси продаде перфектни 15" джанти с добри гуми, защото с тях тропаше като каруца. Аз ги взех, покарах ги за гъзария и като ми скапаха предницата за една година ги харизах. И въпреки 1.7 моторите и на двете, колата не се държеше както трябва.
Тоя мухабет го дъвчем много години. Всеки има глупостта да прави каквото си иска с колата си. Въпросът е, че колата на колегата е ценна в оригиналния си вид. Тука в Перник има една, която е базов модел. Даже няма огледало от дясната страна. Човекът обаче си я поддържа в оригиналния ѝ вид и е наистина уникална.

Bobi_33
29-03-2016, 20:29
Аз не знам някой тука да е карал повече километри на 1.4 мотор. Райдер така си потроши колата, аз също правих всякакви упражнение, но виж като си сложа гуми 165/70 13" и колата си става такава, каквато трябва да бъде. От Пловдив също не са доволни. Дори Бясната калинка ьси продаде перфектни 15" джанти с добри гуми, защото с тях тропаше като каруца. Аз ги взех, покарах ги за гъзария и като ми скапаха предницата за една година ги харизах. И въпреки 1.7 моторите и на двете, колата не се държеше както трябва.
Тоя мухабет го дъвчем много години. Всеки има глупостта да прави каквото си иска с колата си. Въпросът е, че колата на колегата е ценна в оригиналния си вид. Тука в Перник има една, която е базов модел. Даже няма огледало от дясната страна. Човекът обаче си я поддържа в оригиналния ѝ вид и е наистина уникална.

Не ми се пише, не си прав, но е дълго да обяснявам и няма смисъл. Всеки да прави каквото ще. Даже можеш да им предложиш тунинг да си направят със 12-ки джанти на 145 гуми и дискове отред 220 мм. Ще бъде уникална. Те понеже са тъпи, затова съвременните коли ги правят с големи колела.

---------- Post added at 17:29 ---------- Previous post was at 17:28 ----------


Това бих ти го предложил за 33ката :

http://olx.bg/ad/leti-dzhanti-za-alfa-romeo-r-15-ID5SAy6.html

Цената е без конкуренция, а джантата е много типична за Алфа.
Ще трябва да вкараш едни 150-200 лева за реставрацията им, но резултата ще бъде страхотен.

Тия джанти са страхотни, само офсета им е много скапан и ако ги сложи човек, е готино да им подлложи едни фланци 15-20 мм. Тогава ще заспят.

mordohy
30-03-2016, 03:24
Що бе, обясни!:bangin:
То съвременните ги правят с по-големи гуми, ама и окачването им е съобразено с тях.
Иначе спирачното усилие не зависи от големината на гумата, а от съотношението на външния ѝ диаметър, спрямо диаметъра на диска. Ето за това, при еднакви апарати и дискове, малките гуми спират по-добре. Там се получава един лост от втори род.
За това като се сложат по-големи джанти се почва с нови дискове и апарати.

А проблемът ни е в шибаното серво!:prescription:

Speeder
30-03-2016, 10:13
Ако караш 33ка всеки ден, карай и на 13''.
Най-комфорно ще е, ама бабешко.

Ако ще имаш 33ка на 40 хил. км, която върти по 500-1000 километра на година, сложи и едни хубави 15'' та като я изкараш двата пъти в годината да и се изкефиш и да събира погледите.
Млади хора сме, ей!

За какви рамена, за какви разбити окачвания говорим ?!

Щарнирите на 33ката струват 15 лева :-) плюс това.

Triptih
30-03-2016, 13:16
Говорим за автентичен вид.Толкова години си е стояла като излязла от завода и сега да я подобряваме.Това й е ценното на колата,състоянието.Грижите за тези 15–20години,за да може сега да е безупречна,ако съдим по снимките.
И не съм съгласен че по принцип 33ките возят като каруци.Като каруци са голф 3 и пасата,но не и алфа 33.Най–хубавото на тези алфи е да ги караш на дълъг път.Няма такова удоволствие по 5–6 часа с нея,нито уморява или окачването да друса,даже едно момиче активен шофъор ми каза като се повози в моята,че е много добра като возия,а тя кара разни по–нови коли.:-)

italfen
30-03-2016, 14:45
Честито и от мен, колата изглежда брутално запазена!
Очаквам повече снимки и модификации които са на място :)

п.с. едно предложение и от мен за джантоци -> http://olx.bg/ad/prodavam-komplekt-leti-dzhanti-15-sas-zimni-gumi-ID5mRT8.html#5b06edc8a5

Bobi_33
30-03-2016, 20:09
Съвет към колегата de4o: Човече, свържи се с останалите 33 фенове от Варна, наистина са много готини пичове и ще ти помогнат много. Те с годините са понатрупали безценен опит.

de4o
31-03-2016, 09:45
Да ама вече не живея във Варна и е малко трудно да се свържа с тях А иначе както каза колегата Speeder наистина колата ще се кара малко и големите джанти няма да са проблем .
А сега колата съм я оставил при майстор също алфа фен за да и провери ремъците и ролките масла и свещите и т.н.

Alex_26
31-03-2016, 16:19
Ха, тая кола си иска Golden Lodge

Speeder
31-03-2016, 17:11
Golden Lodge за боксери се намира.
Аз бях купувал 4 броя от пловдивски магазин за италиански части.
В ибей и subito.it също има на прилични цени.

V@K@T@
31-03-2016, 18:20
Аз си взех някво NJK за 80 пари и съм доволен :)

stelt
31-03-2016, 23:22
Е как можа 80 лв да дадеш за свещи ???

Kris
01-04-2016, 18:22
ето го зендера 15х7 ет30

juventinets
04-04-2016, 06:36
Честито,колега!
Миналата година в една автокъща на Ломско шосе продаваха абсолютно същата 33-ка на 29 000 км за някакви фантастични цифри.Така и не разбрах какво стана с нея.....
Със здраве да я караш,че нещо доста намаляхме.....

JORDANGT
04-04-2016, 13:23
Завист,завист и пак завист.Това изпитвам сега.Успех колега и внимателно с тунинговането.15-ки за 33-ка поне за мен си е ОК

de4o
13-09-2016, 15:04
Благодаря на всички колеги от 33 раздела който ми помогнаха с мнения и препоръки както и специално на Kris които помогна с оригинални части и колегата от Търговище Tisho който дори не съм виждал но беше доста отзивчив.
Това което е правено.Боядисах броните само по средата сложих оригинални халогени както и прагове на имола ,имам и задно крило но още не е монтирано ,единственно джантите не са за модела,но са за алфа все пак.Качвам снимки от Калояново а ко-късно и от италфеста

V@K@T@
13-09-2016, 20:13
По-запзена 33-ка не знам дали ще видя някога през живота си. Успех за напред и до нови срещи :)

Alex_26
13-09-2016, 20:35
Браво!!!

На тия сбирки идват ли Permanent4?

Bobi_33
13-09-2016, 22:17
Браво!!!

На тия сбирки идват ли Permanent4?

Досега не. Тепърва не знам и дали ще има Перманенти. Като цяло Перманента не е за писта. Ще умре там. А и няма да бъде по-бърз.

Alex_26
14-09-2016, 06:43
Досега не. Тепърва не знам и дали ще има Перманенти. Като цяло Перманента не е за писта. Ще умре там. А и няма да бъде по-бърз.

Аз питам въобще, не само за писта. Издирвам един червен такъв

godtas
15-09-2016, 09:45
До Alex 26 Виждал съм един червен Кара го един дядо но не го продава Колата не е много изгнила поне външно Задният мост е изключен не зная по каква причина Мотора е 1 7 16v инжекция и е осичка но пак казвам не го продават

Alex_26
15-09-2016, 10:11
До Alex 26 Виждал съм един червен Кара го един дядо но не го продава Колата не е много изгнила поне външно Задният мост е изключен не зная по каква причина Мотора е 1 7 16v инжекция и е осичка но пак казвам не го продават

Мен не ми трябва да я купувам. Издирвам една определена. Вътре, на предната шофьорска врата отгоре над дръжката по средата, има яка деруга около 10см. като полумесец

Bobi_33
15-09-2016, 18:52
До Alex 26 Виждал съм един червен Кара го един дядо но не го продава Колата не е много изгнила поне външно Задният мост е изключен не зная по каква причина Мотора е 1 7 16v инжекция и е осичка но пак казвам не го продават

Така, както описваш колата, може да е на Рали Перманента. Той от доста години го е дал на баща му да го кара.

Alex_26
15-09-2016, 21:25
Така, както описваш колата, може да е на Рали Перманента. Той от доста години го е дал на баща му да го кара.
На Рали го знам, малко ли го правих едно време

Bobi_33
15-09-2016, 22:12
На Рали го знам, малко ли го правих едно време

Нямам представа какво си му правил. Иначе аз му правих скоростите и ревизия на мотора. Като самия Рали си направи половината неща самичък по мотора. Доста си гледаше колата тогава Рали, но минало заминало.......Сега Рали кара Мицубиши.....

Alex_26
16-09-2016, 07:04
Нямам представа какво си му правил. Иначе аз му правих скоростите и ревизия на мотора. Като самия Рали си направи половината неща самичък по мотора. Доста си гледаше колата тогава Рали, но минало заминало.......Сега Рали кара Мицубиши.....

Бяха му изгорили 4х4

Bobi_33
16-09-2016, 19:03
Бяха му изгорили 4х4

То доста неща бяха мъртви в тая кола, но Рали си я стегна, беше голям мераклия по това време. И беше станала накрая идеална. Претапицира си Рекаро салона също си спомням.

Alex_26
16-09-2016, 19:28
То доста неща бяха мъртви в тая кола, но Рали си я стегна, беше голям мераклия по това време. И беше станала накрая идеална. Претапицира си Рекаро салона също си спомням.

Да, наистина имаше много голям мерак. Прати ми координатите му на ЛС, ако ги имаш