View Full Version : Висока температура на водата
Здравейте колеги, направих диагностика с живи данни на колата (146 2.0 cf1) и според данните перката ми завърта на 101 градуса и охлажда до 98, радиатора е нов на 2 месец както и термостат, а датчика на радиатора е на 1 година. Какъв е проблема?
Благодаря предварително!
alfa racer GTA
02-04-2016, 18:14
https://www.google.bg/search?q=%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5&biw=1129&bih=536&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiv1N7HnfDLAhXBCpoKHRD9BdsQ_AUIBygB#imgd ii=ddzcPa3So-6m3M%3A%3BddzcPa3So-6m3M%3A%3Bdfeb7sSdTOBnZM%3A&imgrc=ddzcPa3So-6m3M%3AТова показват заровете :whistle:
За сервиз си.Не си "играй с огъня".
А иначе:
1.Пробвай с друг сензор за който си сигурен, че е работещ;
2. водна помпа
3.запушване- недобър ремонт
4.некачествен/недобър антифриз.
А откъде си сигурен, че термостата ти е нов/работещ?
Сензор ще взема, термостата предполагам, че работи, защото на уреда в един момент пада леко температурата, водната помпа е на 2 години сменена с ремъците, запушване не мисля, реално колата не прегрява или нещо, просто перките завъртат 10 градуса по-късно отколкото трябва и не знам от какво може да е. За какъв датчик говориш, реостат или?
На тебе ти работи само втората степен. Там над радиатора има едни реостатчета. Виж да не са им нагорели накрайниците или някой да се е разкачил. Там са на точкоспой, а не на спойка с калай. Провери си и датчика на радиатора!
Не бързай с термостати и водни помпи! Може да е по-малко :hump:
Първата степен трябва да ти работи в границата на 92-98 гр. След това започва втората степен. При тебе явно работи само втората.
На тебе ти работи само втората степен. Там над радиатора има едни реостатчета. Виж да не са им нагорели накрайниците или някой да се е разкачил. Там са на точкоспой, а не на спойка с калай. Провери си и датчика на радиатора!
Не бързай с термостати и водни помпи! Може да е по-малко :hump:
Първата степен трябва да ти работи в границата на 92-98 гр. След това започва втората степен. При тебе явно работи само втората.
Точно за него си мислех, но по уреда са точно 92 възможно ли е да има разминаване?
Точно за него си мислех, но по уреда са точно 92 възможно ли е да има разминаване?
Разбира се! Стойностите не са абсолютни.
Разбира се! Стойностите не са абсолютни.
В този случай, няма ли да е по-добре перките да се пускат при 92 градуса на мотора. Предполагам, че маслото страда доста при тази температура на мотора..
Смени си датчика на перката, има по ниско темеперетурни.
В ТиН ми предложиха 2 вида преди години. Но идва лято и ... ще си товариш инсталацията имай предвид.
П.С. Сигурен ли си, че ти е обезвъздушена колата ?
Смени си датчика на перката, има по ниско темеперетурни.
В ТиН ми предложиха 2 вида преди години. Но идва лято и ... ще си товариш инсталацията имай предвид.
П.С. Сигурен ли си, че ти е обезвъздушена колата ?
Предполагам, че е обезвъздушена, защото скоро сменявах радиатор, въпреки, че се чува да изпуска известно налягане от капачката на съда, което е нормално. Аз оставам с обеждение, че е нормална темп разлика между железата на мотора и водата. По уред перките тръгват когато трябва.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.