PDA

View Full Version : Висока температура на водата



pyle
02-04-2016, 17:38
Здравейте колеги, направих диагностика с живи данни на колата (146 2.0 cf1) и според данните перката ми завърта на 101 градуса и охлажда до 98, радиатора е нов на 2 месец както и термостат, а датчика на радиатора е на 1 година. Какъв е проблема?

Благодаря предварително!

alfa racer GTA
02-04-2016, 18:14
https://www.google.bg/search?q=%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B5&biw=1129&bih=536&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiv1N7HnfDLAhXBCpoKHRD9BdsQ_AUIBygB#imgd ii=ddzcPa3So-6m3M%3A%3BddzcPa3So-6m3M%3A%3Bdfeb7sSdTOBnZM%3A&imgrc=ddzcPa3So-6m3M%3AТова показват заровете :whistle:

За сервиз си.Не си "играй с огъня".

А иначе:

1.Пробвай с друг сензор за който си сигурен, че е работещ;

2. водна помпа

3.запушване- недобър ремонт

4.некачествен/недобър антифриз.


А откъде си сигурен, че термостата ти е нов/работещ?

pyle
02-04-2016, 20:19
Сензор ще взема, термостата предполагам, че работи, защото на уреда в един момент пада леко температурата, водната помпа е на 2 години сменена с ремъците, запушване не мисля, реално колата не прегрява или нещо, просто перките завъртат 10 градуса по-късно отколкото трябва и не знам от какво може да е. За какъв датчик говориш, реостат или?

mordohy
03-04-2016, 16:00
На тебе ти работи само втората степен. Там над радиатора има едни реостатчета. Виж да не са им нагорели накрайниците или някой да се е разкачил. Там са на точкоспой, а не на спойка с калай. Провери си и датчика на радиатора!
Не бързай с термостати и водни помпи! Може да е по-малко :hump:
Първата степен трябва да ти работи в границата на 92-98 гр. След това започва втората степен. При тебе явно работи само втората.

pyle
03-04-2016, 17:56
На тебе ти работи само втората степен. Там над радиатора има едни реостатчета. Виж да не са им нагорели накрайниците или някой да се е разкачил. Там са на точкоспой, а не на спойка с калай. Провери си и датчика на радиатора!
Не бързай с термостати и водни помпи! Може да е по-малко :hump:
Първата степен трябва да ти работи в границата на 92-98 гр. След това започва втората степен. При тебе явно работи само втората.

Точно за него си мислех, но по уреда са точно 92 възможно ли е да има разминаване?

mordohy
04-04-2016, 21:08
Точно за него си мислех, но по уреда са точно 92 възможно ли е да има разминаване?
Разбира се! Стойностите не са абсолютни.

pyle
04-04-2016, 22:39
Разбира се! Стойностите не са абсолютни.

В този случай, няма ли да е по-добре перките да се пускат при 92 градуса на мотора. Предполагам, че маслото страда доста при тази температура на мотора..

_power_
07-04-2016, 01:51
Смени си датчика на перката, има по ниско темеперетурни.
В ТиН ми предложиха 2 вида преди години. Но идва лято и ... ще си товариш инсталацията имай предвид.
П.С. Сигурен ли си, че ти е обезвъздушена колата ?

pyle
07-04-2016, 09:06
Смени си датчика на перката, има по ниско темеперетурни.
В ТиН ми предложиха 2 вида преди години. Но идва лято и ... ще си товариш инсталацията имай предвид.
П.С. Сигурен ли си, че ти е обезвъздушена колата ?

Предполагам, че е обезвъздушена, защото скоро сменявах радиатор, въпреки, че се чува да изпуска известно налягане от капачката на съда, което е нормално. Аз оставам с обеждение, че е нормална темп разлика между железата на мотора и водата. По уред перките тръгват когато трябва.