PDA

View Full Version : Демферна шайба алфа 147 1.6



victory35
24-04-2016, 13:03
Здравейте, имам странно виене от към пистовият ремък, и по скоро от въпросната шайба, въпросът ми е мога ли да карам така че във момента няма как да я сменя

eproHD
24-04-2016, 13:28
Здравейте, имам странно виене от към пистовият ремък, и по скоро от въпросната шайба, въпросът ми е мога ли да карам така че във момента няма как да я сменя

От Демферната шайба може да има вибраций,и едва ли вие тя ! По скоро обърни внимание на паразитната ролка или обтяжната

victory35
24-04-2016, 13:32
Вие ми като сваля ремъка, не е от ролките, като сложа малко масло със спринцоека от вътрешната страна на шаибата и спира за известно време

eproHD
24-04-2016, 13:41
Вие ми като сваля ремъка, не е от ролките, като сложа малко масло със спринцоека от вътрешната страна на шаибата и спира за известно време

Странно но както и да е ! Ми тогава я смени щом казваш,че е от нея. Не е кой знае колко пари 120+ лв

lordliness
24-04-2016, 13:42
Вие при свален ремък?

victory35
24-04-2016, 13:49
Вие при свален ремък?

Да, шайбата се върти заедно със коляновия вал, без ремък, интересно ми е какво точно вие в самата шайба, има ли някакъв лагер там? Или зад самата шайба, на оста?

lordliness
24-04-2016, 14:06
Има и ангренажен ремък с ролки зад нея, водна помпа . Самата шайба е гума и метал. Какво да и вие? Има лагери на коляновия вал, семеринги и така. Едва ли ти вие шайбата. Нещо друго е. Нещо което може да е сериозно. Иди в сервиз. Да не скъсаш ангренажа.

eproHD
24-04-2016, 14:14
Да, шайбата се върти заедно със коляновия вал, без ремък, интересно ми е какво точно вие в самата шайба, има ли някакъв лагер там? Или зад самата шайба, на оста?

Без да се обиждаш но като гледам какви въпроси задаваш май не си наясно с устройството на двигателя ! Я закарай колата в някой сервиз,че механиката май не ти е силна страна
P.S
Относно какво има зад шайбата си отговори сам...след като е хваната за коляновия вал.Този вал има ли лагери според теб ?

marian2784
24-04-2016, 14:29
шайбата може да опира в някой пластмасов капак на ангренажа

ecotronic
24-04-2016, 15:16
Не сипвай масло там, че не е добре за ангренажния ремък.
По-добре иди в сервиз, както те посъветваха.

victory35
24-04-2016, 18:24
Явно е нещо по ангренажа, преди 1000-2000км сменях ангренаж и ролки, не смених единствено водна помпа и клоня към нея, възможно ли е тя да вие така?

alfista 96
24-04-2016, 18:25
Явно е нещо по ангренажа, преди 1000-2000км сменях ангренаж и ролки, не смених единствено водна помпа и клоня към нея, възможно ли е тя да вие така?

Напълно е възможно.

alfista 96
24-04-2016, 22:08
Без да се обиждаш но като гледам какви въпроси задаваш май не си наясно с устройството на двигателя ! Я закарай колата в някой сервиз,че механиката май не ти е силна страна
P.S
Относно какво има зад шайбата си отговори сам...след като е хваната за коляновия вал.Този вал има ли лагери според теб ?

Без да се обиждаш ,но тези лагери няма как да вият !

victory35
25-04-2016, 09:43
Колеги, забелязах че при подаване на обороти виенето не се увеличава а си стои равномерно, днес ще е карам на лекар да видим какво ще каже

eproHD
25-04-2016, 10:33
Без да се обиждаш ,но тези лагери няма как да вият !

Отговорил съм на питащия какво има зад шайбата,понеже пита и не знае ! Никъде не съм писал,че вие лагер
Ама важното е и ти да напишеш нещо и да си в джаза и тая тема да стане 10 страници с отговори като твоя !

alfista 96
25-04-2016, 11:30
Отговорил съм на питащия какво има зад шайбата,понеже пита и не знае ! Никъде не съм писал,че вие лагер
Ама важното е и ти да напишеш нещо и да си в джаза и тая тема да стане 10 страници с отговори като твоя !

Така зададен въпрос,навежда незнаещите към грешни разсъждения.Извинявам се че Ви засегнах и не схванах тънката Ви професионална мисъл.:big_whoops:

eproHD
25-04-2016, 11:43
Така зададен въпрос,навежда незнаещите към грешни разсъждения.Извинявам се че Ви засегнах и не схванах тънката Ви професионална мисъл.:big_whoops:

Абе като гледам май питащия дава погрешна информация !
Незнаещия като не разбира да ходи в сервиз ! Щом не разбира да не се напъва...механиката не е като да садиш домати
Ха с здраве !

victory35
25-04-2016, 12:06
Абе като гледам май питащия дава погрешна информация !
Незнаещия като не разбира да ходи в сервиз ! Щом не разбира да не се напъва...механиката не е като да садиш домати
Ха с здраве ! колега, питам щото съм ходил при кви ли не майстори и ми казват че нищо и нямало, да си я карам така, била стара кола нормално било да вие, а преди 4-5 месеца превъртя ремък и олекнах с едни 800лв ето за какво питам, уж всичко е сменено а пак се разви и не знам от какво е а в града където живея Поморие има уж добър майстор Калоян, толкова добър че неможе да разбере от какво е

Alex_26
25-04-2016, 12:37
колега, питам щото съм ходил при кви ли не майстори и ми казват че нищо и нямало, да си я карам така, била стара кола нормално било да вие, а преди 4-5 месеца превъртя ремък и олекнах с едни 800лв ето за какво питам, уж всичко е сменено а пак се разви и не знам от какво е а в града където живея Поморие има уж добър майстор Калоян, толкова добър че неможе да разбере от какво е
Я направи видеоклип и го качи

victory35
25-04-2016, 15:06
Указа се водна помпа, интересно ми е само що не тече като е разбита

eproHD
25-04-2016, 15:13
Указа се водна помпа, интересно ми е само що не тече като е разбита

Какво викаш сега...да го еба ,че то и водната помпата имала лагер !

ecotronic
25-04-2016, 15:16
Указа се водна помпа, интересно ми е само що не тече като е разбита

Не тече, защото е в начален стадий на разбиване. Добре, че си я хванал и сменил навреме.

victory35
25-04-2016, 18:00
Писна ми от майстори който гледат да ти вземат парите само, да ви разкажа какво ми се случи, както ви казах днес я водих на сервиз и гледаха, слушаха, било водна помпа, разбрахме се урте да я сменят че днес имали работа, пребрах се в нас и ме човъркаше от вътре, повиках един приятел и махнахме капака на ангренажа и кво да видим, ангренажа иска да се затегне, преплъзва на паразитната ролка, тоест паразитната ролка се върти на ръка, като позагрее колата ремъка се затяга уплътнява ролката и виенето спира.
Нали уж обтяжната ролка сатяга ремъка сама??

ecotronic
25-04-2016, 18:05
Какво означава "ангренажът иска да се затегне"? Да не би да е хлабав ремъкът? На обтяжната ролка има маркер, който показва дали ремъкът е опънат правилно.

victory35
25-04-2016, 18:08
Какво означава "ангренажът иска да се затегне"? Да не би да е хлабав ремъкът? На обтяжната ролка има маркер, който показва дали ремъкът е опънат правилно.

Да, но не знам, да не направя беля, утре пак на майстор да го затегне

ecotronic
25-04-2016, 18:16
Да, но не знам, да не направя беля, утре пак на майстор да го затегне

Обтяжната ролка се настройва за да опъне ремъка, колкото трябва.

При правилна настройка отбелязаният показалец трябва да сочи към центъра на отбелязания отвор:

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/arx1461597314b.jpg

victory35
25-04-2016, 18:21
Не ми е в средата, малко отстрани ми е, и да попитам, трябва ли да се сваля ремъка за да се оправи или се натяга от самата ролка?

eproHD
25-04-2016, 19:48
Не ми е в средата, малко отстрани ми е, и да попитам, трябва ли да се сваля ремъка за да се оправи или се натяга от самата ролка?

Натяга се от ролката дето ти е посочил колегата ecotronic /казал ти е как трябва да е/
Като свалиш ремъка после трябва да се зацепва наново !

ecotronic
25-04-2016, 19:59
Не ми е в средата, малко отстрани ми е, и да попитам, трябва ли да се сваля ремъка за да се оправи или се натяга от самата ролка?

Не се сваля ремъка. Разхлабва се законтрящата гайка (M8 ) и основата на ролката се избутва докато показалецът застане на позиция, след което гайката отново се стяга с усилие 2,3 kg.m. Въпросното избутване нормално се прави с ексцентричен инструмент, но става и с подходяща отвертка.

Впредвид на това, че всичко по ангренажа е много отговорно, ако не си 101% сигурен в действията си, по-добре прибегни до квалифицирана помощ.

victory35
25-04-2016, 20:21
Благодаря ви за отговорите, няма сам да го правя, ще я карам на сервиз, просто исках да знам каква е процедурата, да няма пак от рода, ама сега трябва да сваляме ремъка да зацепваме, много е сложно, я сега дай едни 200лв :)

eproHD
25-04-2016, 20:22
Не се сваля ремъка. Разхлабва се законтрящата гайка (M8 ) и основата на ролката се избутва докато показалецът застане на позиция, след което гайката отново се стяга с усилие 2,3 kg.m. Въпросното избутване нормално се прави с ексцентричен инструмент, но става и с подходяща отвертка.

Впредвид на това, че всичко по ангренажа е много отговорно, ако не си 101% сигурен в действията си, по-добре прибегни до квалифицирана помощ.

А дали те е разбрал колко е 2,3 kg.m..смисъл колко Nm

ecotronic
25-04-2016, 20:54
А дали те е разбрал колко е 2,3 kg.m..смисъл колко Nm

Пропуснах да поясня и това, че килограмите ги давам в случай, че манипулацията се извършва на планетата Земя. В противен случай щях да пиша само Нютоните (≈ 23).

Шегувам се :)

Човекът разбра всичко.