PDA

View Full Version : турбо - проблем?



MaDHaCkEr
28-04-2016, 18:03
Здравейте колеги,
моля помагайте, защото от доста време немога да разбера от къде идва този звук, дали е от турбото или маркуч. Клипът не е на моята кола, но звукът е същият при подаване на газ.

https://www.youtube.com/watch?v=J4YWfDK6kjw
https://www.youtube.com/watch?v=a2bqV5RJo-k

Strahil
28-04-2016, 23:52
Виж маркуча от филтъра до турбото дали е здрав. Възможно е и от меката връзка да е, но пък ще по-шумна като цяло. Ако имаш спукан маркуч към смукателния колектор вероятно ще пуши повече.

Alex_26
29-04-2016, 09:45
Погледни си маркучите след турбото където има притегателни скоби. Ако има омасляване от там свисти. Също така виж отдолу на корпуса на гасящата клапа дали не ти е омаслено.
Губиш ли масло?

eproHD
29-04-2016, 11:56
При мен издаваше такъв звук и се оказа охлабена скоба тази дето съм оградил в червено ! Но при мен освен звука се замисляше на трета скорост...след стягане на скобата всичко се оправи ! Приемам,че твоята кола е друг модел не знам точно как е там но погледни

Alex_26
29-04-2016, 12:19
При мен издаваше такъв звук и се оказа охлабена скоба тази дето съм оградил в червено ! Но при мен освен звука се замисляше на трета скорост...след стягане на скобата всичко се оправи ! Приемам,че твоята кола е друг модел не знам точно как е там но погледни
По-различно е. При теб се е замисляла защото е смукала след деБиломера

eproHD
29-04-2016, 12:27
По-различно е. При теб се е замисляла защото е смукала след деБиломера

Да отбелязал съм,че не знам как е конструкцията при него! Но нека прегледа всички скоби по турбо пътищата не е толкова сложно

Alex_26
29-04-2016, 13:09
Да отбелязал съм,че не знам как е конструкцията при него! Но нека прегледа всички скоби по турбо пътищата не е толкова сложно
не се засягай с тези удивителни. Аз просто помагам

eproHD
29-04-2016, 14:22
не се засягай с тези удивителни. Аз просто помагам

Удивителен не значи ,че съм се засегнал а да се обърне внимание,че съм отбелязал

MaDHaCkEr
29-04-2016, 18:41
Много благодаря за информацията, след като се задопли времето ще разглобя и ще прегледам всичко наред. Мощност незнам дали губи, защото така съм я купил и незнам как е вървяла преди този проблем. Но след като отстраня проблема ще пиша и ще кажа дали има разлика.

Alex_26
29-04-2016, 18:56
Много благодаря за информацията, след като се задопли времето ще разглобя и ще прегледам всичко наред. Мощност незнам дали губи, защото така съм я купил и незнам как е вървяла преди този проблем. Но след като отстраня проблема ще пиша и ще кажа дали има разлика.
Попитах те харчили масло. Колкото до мощност - ако след 1800 оборота излита, значи е добре

MaDHaCkEr
29-04-2016, 23:15
Маслото не го пипа, като диманика е ОК и след 1800 оборота излита, но този звук ме дразни. Звукът се чува най-силно в ниските обороти.

MaDHaCkEr
08-05-2016, 16:41
Погледни си маркучите след турбото където има притегателни скоби. Ако има омасляване от там свисти. Също така виж отдолу на корпуса на гасящата клапа дали не ти е омаслено.
Губиш ли масло?

Къде се намира тази гасяща клапа?

Alex_26
08-05-2016, 21:23
Къде се намира тази гасяща клапа?
Там където влиза маркучът в колекторните тръби

viktorsterev
09-05-2016, 21:39
Там където влиза маркучът в колекторните тръби
Alex,ще разясниш ли какво общо има тази клапа и как точно работи тя?

Alex_26
10-05-2016, 04:10
Като гасиш мотора тя се затваря и моторът заспива без притрисане

MaDHaCkEr
31-05-2016, 21:48
Тук скобата е за смяна и от там тече масло, това ли е гасящата клапа?

eproHD
31-05-2016, 22:04
Тук скобата е за смяна и от там тече масло, това ли е гасящата клапа?

Това ми мяза на маслен сепаратор

viktorsterev
31-05-2016, 22:04
Като гасиш мотора тя се затваря и моторът заспива без притрисане

А какво общо има омаслването

Alfaromeo156jtd
10-06-2016, 19:54
Колеги неможах да разбера дали това е проблем понеже турбото ми издава същия звук

Alex_26
10-06-2016, 21:06
Сваляш входящия маркуч на турбото, напипваш турбината и гледаш какви луфтове има. Аз залагам на аксиален поне 2мм, т.е. турбина за ремонт

Alfaromeo156jtd
10-06-2016, 22:03
Колеги след мъгел спира този звук

Alex_26
11-06-2016, 08:01
Колеги след мъгел спира този звук
Какво е това МЪГЕЛ?

lordliness
11-06-2016, 08:08
Какво е това МЪГЕЛ?

Сигурно газ до ламарината :)

Alex_26
11-06-2016, 08:12
Е то тогава няма как да се чува, тялото на турбината се позиционира в най-удобното му положение
И моята е вече така, да видя кога ще я сваля и ще олекна с 360 поне

potrebitel22
13-06-2016, 16:50
Ще може ли разяснение защо с 360 (предполагам лева) ?

Alex_26
13-06-2016, 19:43
Базовият комплект лагери

MaDHaCkEr
28-08-2016, 21:29
Възможно ли е от тук да е проблема? Маркуча от въздушния филтър към турбото е това. Като е сложен на колата мога да си вкарам пръста вътре... Мощност може ли да губи колата от там? Също така на другите две снимки се вижда клапан, който има няколко мм луфт и като го дръпна леко се вади. Вижда се на снимката колко е омаслено. Ако омотая нещо да оплатни ще стане ли или трябва нов да взема?

Alex_26
28-08-2016, 21:37
Възможно ли е от тук да е проблема? Маркуча от въздушния филтър към турбото е това. Като е сложен на колата мога да си вкарам пръста вътре... Мощност може ли да губи колата от там? Също така на другите две снимки се вижда клапан, който има няколко мм луфт и като го дръпна леко се вади. Вижда се на снимката колко е омаслено. Ако омотая нещо да оплатни ще стане ли или трябва нов да взема?

Това ти е системата за улавяне на масло.

MaDHaCkEr
29-08-2016, 21:33
Ок и каква работа точно върши и мога ли да го изолирам или трябва да има свободен ход? И по другия въпрос с кутията на филтъра нещо да кажете?

Alex_26
29-08-2016, 21:49
Ок и каква работа точно върши и мога ли да го изолирам или трябва да има свободен ход? И по другия въпрос с кутията на филтъра нещо да кажете?

Само го пъхни докрай в отвора. И при мен се вади лесно

mirchozo
30-08-2016, 08:48
Да внеса малко яснота че пак стана мазало. Всеки пропуск след дебитомера е меко казано нежелан, защото се разминават отчетеното и постъпилото количество въздух, на база на което компютъра прави корекции които са неподходящи и т.н. и т.н.
Другия маркуч който влиза във въпросния въздуховод е част от системата на картерната вентилация, на практика засмуква маслените пари и ги изгаря, освен екологична друга файда няма, може и без него по принцип.

Alex_26
30-08-2016, 09:40
Да внеса малко яснота, че пак стана мазало. Всеки пропуск, след дебитомера, е меко казано нежелан, защото се разминават отчетеното и постъпилото количество въздух, на база на което компютърЪТ прави корекции,, които са неподходящи и т.н. и т.н.
ДругияТ маркуч, който влиза във въпросния въздуховод, е част от системата на картерната вентилация, на практика засмуква маслените пари и ги изгаря, освен (маркучът ли ги изгаря?) екологична друга файда няма, може и без него по принцип.

И още малко - целта все пак е да се събере и маслото, което е увлечено от тези газове и да се върне в картера, а не толкова да се изгори и замърси атмосферата

И понеже ме критикувате за правописа, оправи си пълния член, че явно не си на ТИ с него. Па и някоя запетайка сложи

mirchozo
30-08-2016, 11:39
И още малко - целта все пак е да се събере и маслото, което е увлечено от тези газове и да се върне в картера, а не толкова да се изгори и замърси атмосферата

И понеже ме критикувате за правописа, оправи си пълния член, 1е явно не си на ТИ с него. Па и някоя запетайка сложи


За да се събере "маслото", т.е. маслените пари и да станат пак на масло се използУва друтата част от системата, ако надникнеш зад мотора ще я видиш. Черна кутийка в която влизат всичките тия картерни вентилации, а отдолу излизат на масло и посредством тръбичка отиват в картера. Говорих конкретно за маркуча, който влиза във въздуховода малко преди турбото.

Колко си зле, не е истина просто...? Какво масло, какви газове, какво увличане ?

Alex_26
30-08-2016, 11:42
За да се събере "маслото", т.е. маслените пари и да станат пак на масло се използУва друтата част от системата, ако надникнеш зад мотора ще я видиш. Черна кутийка в която влизат всичките тия картерни вентилации, а отдолу излизат на масло и посредством тръбичка отиват в картера. Говорих конкретно за маркуча, който влиза във въздуховода малко преди турбото.

Колко си зле, не е истина просто...? Какво масло, какви газове, какво увличане ?

Не се пише използУва отдавна.
Второ - маслото не е вода да се изпарява. По-нататък сам си обясни какво имам предвид макар, че в предишния си пост съм подсказал
Черната кутийка - нещо да съм казал против нея. Тя е един вид утайник

mirchozo
30-08-2016, 11:54
Хаха, това с маслото беше поредния ти бисер. Зле си човек, много зле...

Alex_26
30-08-2016, 12:06
Хаха, това с маслото беше поредния ти бисер. Зле си човек, много зле...Не, това е твой бисер. Остави една чаша с масло на слънцето и виж дали ще се изпари. Поредният философ

lordliness
30-08-2016, 12:13
Не, това е твой бисер. Остави една чаша с масло на слънцето и виж дали ще се изпари. Поредният философ

Как тогава се получават маслените пари в двигателя?
Защото има филтър за маслени пари, нали?
Да си чувал за пламна температура на маслото?
Къде отиде, до сега беше бърз в отговорите, ще приема, че обядваш.

alfista 96
30-08-2016, 13:06
Как тогава се получават маслените пари в двигателя?
Защото има филтър за маслени пари, нали?
Да си чувал за пламна температура на маслото?
Къде отиде, до сега беше бърз в отговорите, ще приема, че обядваш.

Търси инфо в Гуглето :Suicide:

lordliness
30-08-2016, 13:09
Търси инфо в Гуглето :Suicide:
инфо, че маслото не се изпарява :)

Alex_26
30-08-2016, 13:40
Как тогава се получават маслените пари в двигателя?
Защото има филтър за маслени пари, нали?
Да си чувал за пламна температура на маслото?
Къде отиде, до сега беше бърз в отговорите, ще приема, че обядваш.
Маслото не се изпарява. Какво е пламна температура тогава, а да те видим? И какво се образува маслото като гори?
Не съм длъжен да ви отговарям, но тук сам си го набута яко

lordliness
30-08-2016, 13:54
Маслото не се изпарява. Какво е пламна температура тогава, а да те видим? И какво се образува маслото като гори?
Не съм длъжен да ви отговарям, но тук сам си го набута яко

Пламна не означава да гори, преди това се изпарява . Не каза защо има филтър за маслени пари, от къде пари, щом няма изпарение?
От един сайт ти копирам. Дано го разбереш
Пламна температура.
Този показател характеризира наличие в маслото на лекокипящи фракции и съотвено е свързан с изпаряемост на маслата в процеса на експлоатация. В качествените масла пламната температура трябва да бъде над 225°С. В недостатъчно качествените масла нисковискозитетните фракции бързо се изпаряват и изгарят, водейки до висок разход на масло и влошени нискотемпературни свойства.
Обърни внимание на думичките- изпаряемост на маслата.

ecotronic
30-08-2016, 14:06
Пламна не означава да гори, преди това се изпарява . Не каза защо има филтър за маслени пари, от къде пари, щом няма изпарение?
От един сайт ти копирам. Дано го разбереш
Пламна температура.
Този показател характеризира наличие в маслото на лекокипящи фракции и съотвено е свързан с изпаряемост на маслата в процеса на експлоатация. В качествените масла пламната температура трябва да бъде над 225°С. В недостатъчно качествените масла нисковискозитетните фракции бързо се изпаряват и изгарят, водейки до висок разход на масло и влошени нискотемпературни свойства.
Обърни внимание на думичките- изпаряемост на маслата.

Ти пък - къде го прати? Ще му се изпоти гънката, докато проумее всичко това.

Аз ще му предложа далеч по-просто доказателство:

1 - Да вземе една тенджера и да я напълни с моторно масло.

2 - Да сложи тенджерата на котлона и да я загрее до около 90 гр,

3 - Да си навре нослето в тенджерата и да диша наволя.

4 - Да обяви резултата тук.

lordliness
30-08-2016, 14:11
Ти пък - къде го прати? Ще му се изпоти гънката, докато проумее всичко това.

Аз ще му предложа далеч по-просто доказателство:

1 - Да вземе една тенджера и да я напълни с моторно масло.

2 - Да сложи тенджерата на котлона и да я загрее до около 90 гр,

3 - Да си навре нослето в тенджерата и да диша наволя.

4 - Да обяви резултата тук.

Страхувам се че няма да е в състояние и ще спре да пише завинаги. Парите са опасни.
Задай му време за експеримента.

ecotronic
30-08-2016, 14:13
Страхувам се че няма да е в състояние и ще спре да пише завинаги. Парите са опасни.
Задай му време за експеримента.

Защо трябваше да пишеш това? Провали целия замисъл :)

Alex_26
30-08-2016, 16:21
Ох, смотанаците ми. Това, че мирише не значи, че се изпарява. То и иначе си мирише. И за да съм коректен хайде да допълня експеримента - направете го така, както се вари ракия за да видя колко масло ще съберете. Смотана работа.

Поне напишете по темата, че проблемите на колегата идват не оттам, че тази тръба се е извадила

MaDHaCkEr
30-08-2016, 21:04
Да внеса малко яснота че пак стана мазало. Всеки пропуск след дебитомера е меко казано нежелан, защото се разминават отчетеното и постъпилото количество въздух, на база на което компютъра прави корекции които са неподходящи и т.н. и т.н.
Другия маркуч който влиза във въпросния въздуховод е част от системата на картерната вентилация, на практика засмуква маслените пари и ги изгаря, освен екологична друга файда няма, може и без него по принцип.

Мерси за изчерпателният отговор, точно това ме интересуваше. След като прегледам всички маркучи и оправя този от филтъра към турбото ще пиша дали има промяна.