View Full Version : побългарения АР 33, 1.7, 8 кл
Колеги здравейте, първо да се похваля, че моята чума вече тръгна и работи съвсем прилично. Остава ми да досглобя капаци и други такива естетизми и точно за това се интересувм от:
1. Къде се връзва оборотомера на 33, 1.7 8 кл. / "делко" или бобина/
2. Къде се закрепва кутията с дебитомера / евентуално снимка /.
А пък и забравих да споделя каква глупост направих като налях масло от "Шел". Подвадох се че било за коли на газ а и по истинско от предлаганото по магазините в Пз 'селения' и сега до 60градуса е ОК. с 4 бара налягане и след това - ела да чуеш концерт за клапан и хидравлик в шел минор.
Айде стига глупости. Чакам точна помощ от колегите!
Преди време на бившата ми 33-ка,сменях двигател 1.8 TD с 1.7IE 8кл, и съм се сблъсквал с тези проблеми.
1.Оборотомера е свързан с един датчик-осезател който се намира над страничната пропка за доливане в ск.кутия и е около 10см пласмасово тяло-черно на цвят. Обикновено са 2кабела и ширмовка.
2.Дебитомера е сребриста алум.кутия и се монтира между всмукателната тръба с дросела и възд.филтър посредством специални гофрирани каучукови маркучи!
Преди време на бившата ми 33-ка,сменях двигател 1.8 TD с 1.7IE 8кл, и съм се сблъсквал с тези проблеми.
1.Оборотомера е свързан с един датчик-осезател който се намира над страничната пропка за доливане в ск.кутия и е около 10см пласмасово тяло-черно на цвят. Обикновено са 2кабела и ширмовка.
2.Дебитомера е сребриста алум.кутия и се монтира между всмукателната тръба с дросела и възд.филтър посредством специални гофрирани каучукови маркучи!
Ясно за дебитомера, а какво го позиционира защото виждам три болта, но следствие побългаренията нямям къде да ги закрепя и тои си виси свободно, което е проблем..
Помагай!
Мерси предварително!
Точно с три болта/с гумени тампончетра и метални втулчици/ се хваща дебитомера към една П-образна ламаринена стойка,която пък е хваната за преградата точно пред акумулатора!!!
1.Оборотомера е свързан с един датчик-осезател който се намира над страничната пропка за доливане в ск.кутия и е около 10см пласмасово тяло-черно на цвят.
тук си малко в грешка,това е скоростомера не оборотомера :wink:
Точно с три болта/с гумени тампончетра и метални втулчици/ се хваща дебитомера към една П-образна ламаринена стойка,която пък е хваната за преградата точно пред акумулатора!!!
AAAA, коегата мерси много, а онова другото наистина е за скоростомера.
Как стои въпроса с оборотомера?
Сори.колеги...Това е за скоростомера ,а за оборотомера доколкото имам памет отиваше кабел,завършващ с много специфичен куплунг към делкото отстрани.Мисля,че кабела беше и доста дебел!!! Пак се извинявам за недоразумението,но минаха повече от 5-6 години от тогава!
Сори.колеги...Това е за скоростомера ,а за оборотомера доколкото имам памет отиваше кабел,завършващ с много специфичен куплунг към делкото отстрани.Мисля,че кабела беше и доста дебел!!! Пак се извинявам за недоразумението,но минаха повече от 5-6 години от тогава!
Пак си в грешка, кабела за оборотомера е от бобината бял на цвят, взима се от минуса на бобината
Значи паметта ми е изневерила,дайте му по-точна информация на момчето , но когато сменях инсталацията с мултицета си прогонвах кабелаците и имаше връзка м/у пътечките на оборотомера на арматурното табло с кабела,който влиза в делкото,май беше двужилен.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.