View Full Version : Как да запазя лайстните?
Става въпрос за лайстните, които са на праговете на автомобила. След всяко вдигане на хидравличен крик, същите или се откопчават или направо се чупят "ушите" с които са закрепени към копчетата и зейват!!!
Виждам, във форума има момчета които са с кастъм лайстни и се чудя как са успели да си ги запазят до сега? Кажете, каква е "тайната на успеха"?
като начало здрав бой на тези с крика да се научат къде се слага
след това няма да имаш проблеми с праговете
Alexanderbb
19-04-2007, 11:16
Аз моята нали е с много тежка предница не я вдигам отпред на праговете а по-навътре има едни уши и само с хидравлични крикове. За отзад е леко и няма грижи. А данеби да се получават някакви деформации по купето при вдигане и от там да ти е проблема.
Аз моята нали е с много тежка предница не я вдигам отпред на праговете а по-навътре има едни уши и само с хидравлични крикове. За отзад е леко и няма грижи. А данеби да се получават някакви деформации по купето при вдигане и от там да ти е проблема.
кола не се дига от праговете :idea:
подбиват се
е освен ако няма друг вариант насред полето като сменяш гума да речем
Alexanderbb
19-04-2007, 11:30
Ми незнам леглата на оригиналния механичен крик са точно на праговете зад пластмасите. Аз лично съм си взел един 2 тонен и един 3 тонен хидравличен в багажника и засега не е имало гафове
механичния е само за смяна на гума при спешен случай :wink:
а защо не пробваш да им изрежеш по-голями отвори отдолу.от вун няма да се забелязва абсолютно нищо
Според мои наблюдения само от калпазанлък може да се деформират праговете. И с прост крик съм я вдигал, и на голям хидравличен - никъв проблем, стига да е поставен на правилните места (които даже са означени с триъгълник от външната страна на прага).
Сега като слагах летните гуми гумаджията се дзвери и бърника под праговете половин час и накрая тръгна да слага крика на носачите, та щеше да има разправия...
Ми незнам леглата на оригиналния механичен крик са точно на праговете зад пластмасите. Аз лично съм си взел един 2 тонен и един 3 тонен хидравличен в багажника и засега не е имало гафове
...да, но точно там праговете са изрязани и грижи немам. Но когато вдигат с големите хидравлични крикове, те са с едни големи пети и там където натисне - лайстната се отваря. А самия праг, отдолу, има някакъв ръб, който вече се е смачкал от вдигане.
Забелязал съм, че по-навътре има едни изпъкнали "уши", но в повечето сервизи криковете са с къси рамена и не могат да достигнат до тях...а пък ми казаха, че въпросните уши не са за вдигане, а за разпъване на купето след удар!!!
Освен да си изрежа едни трупчета с нужната големина и да си ги нося в багажника, та при нужда да ги предоставям за ползване :(
Ми незнам леглата на оригиналния механичен крик са точно на праговете зад пластмасите. Аз лично съм си взел един 2 тонен и един 3 тонен хидравличен в багажника и засега не е имало гафове
...да, но точно там праговете са изрязани и грижи немам. Но когато вдигат с големите хидравлични крикове, те са с едни големи пети и там където натисне - лайстната се отваря. А самия праг, отдолу, има някакъв ръб, който вече се е смачкал от вдигане.
Забелязал съм, че по-навътре има едни изпъкнали "уши", но в повечето сервизи криковете са с къси рамена и не могат да достигнат до тях...а пък ми казаха, че въпросните уши не са за вдигане, а за разпъване на купето след удар!!!
Освен да си изрежа едни трупчета с нужната големина и да си ги нося в багажника, та при нужда да ги предоставям за ползване :(
освен да им кажеш че са идиоти :shock: :idea: - баш там на тези като чашки се слага крика
за крокодил ли говориш като за хидравличен?
или за тези дето дигат цялата кола на куп
щото ако е второто - всичките такива имат удържители
И при мен се получаваше същото (с тези дето вдигат цялата железария). Заплюх си вече едни гумаджии, от който съм доволен и са с "крокодили" , при тях нямам грижи. Уви вече е късно и профилактично си прибирам поотворила се лайсна (че те по нашите магистрали няма как сами са се отворят) с крак(нежен шут).
...става въпрос за тези, дето вдигат цялата кола...
И верно имат удължители, ама и удължителите им къси ве :)
А за кркодилите - те точно от там ги карам да ми вдигат колата - от изпъкналите планки с отвор... Не знам дали съм прав ;)
с тез прагове.., всеки път се обяснявам с момчетата.., някои и дръвчета подлагат :)
първия път като я закарах на едно място, оня зе да дига и лайсните взеха се надуват ше се пръснат..
викам ей, кво правиш, глей лайсните!
и оня: ми на ръце ли да ти я дигна?!
ай сектир, смъкнах я и си тръгнах..., бе тва на италианките се тряя гледаш кво ти ги правят да не ти ги преебат.
са кат ми е дигната на крик колата, вратата нещо не се затваря както трябва. затваря се, ама..., нещо не баш харашо :)
разпечатвате си от пдф-ите точките за вдигане на колата и с листа в сервиза :lol:
това е доста досаден проблем за много от нас. Аз лично бих си изрязал малко по-големи прозорци отдолу на пластмасовите прагове, за да могат лапите на повдигачите да не ги настъпват. Ако лично не си намествате лапите като вдигат колата ви, нямате гаранции че ще си тръгнете със здрави прагове или щипки. Днес сменях маслото на 156ца на канал, защото там където ходя повдигача щеше да преебе праговете. Просто някои повдигачи нямат винтове на лапите или пък са толкова раздрънкани, че раменете опират във праговете.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.