View Full Version : Теч около масленото тяло
plamenp59
20-07-2016, 23:06
Колеги,в епера между масленото тяло и блока има гарнитура 60612048 само за ЦФ3 моторите.А за моята не е посочена такава , само едно кръгло гумено уплътнение.Някой от вас ако е свалял тялото ,нека да напише има ли или няма гарнитура на ЦФ2 мотора да не стане сакатлък и да съм не подготвен.Колата ми е 190 коньовата ЦФ2.Имам теч на масло и намерих и гуменото уплътнение.Нямам канал та отидох до майстор .Нещо не му се сваляха куп части и за него било от гарнитурите на капаците на клапаните.Нарочно отидох до Пазарджик при Петър и неговите момчета ми ги смениха .И без това си бяха за смяна.Меки но пропускаха тук там .Но тече си под мотора.Насрочих си ден за вторник и ще отида за смяна на това уплътнение но се чудя дали е само то?
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD_COD=136&COUNTRY=012&GRP_COD=103&CAT_COD=W9&SBMK=R&DRIVE=D&MAKE=R&COMM_MODEL=166&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=PARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=3&WINDOW_ID=1&SGRP_COD=1&SGS_COD=1&DRW_NUM=3
Колеги,в епера между масленото тяло и блока има гарнитура 60612048 само за ЦФ3 моторите.А за моята не е посочена такава , само едно кръгло гумено уплътнение.Някой от вас ако е свалял тялото ,нека да напише има ли или няма гарнитура на ЦФ2 мотора да не стане сакатлък и да съм не подготвен.Колата ми е 190 коньовата ЦФ2.Имам теч на масло и намерих и гуменото уплътнение.Нямам канал та отидох до майстор .Нещо не му се сваляха куп части и за него било от гарнитурите на капаците на клапаните.Нарочно отидох до Пазарджик при Петър и неговите момчета ми ги смениха .И без това си бяха за смяна.Меки но пропускаха тук там .Но тече си под мотора.Насрочих си ден за вторник и ще отида за смяна на това уплътнение но се чудя дали е само то?
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD_COD=136&COUNTRY=012&GRP_COD=103&CAT_COD=W9&SBMK=R&DRIVE=D&MAKE=R&COMM_MODEL=166&ALL_FIG=0&LANGUAGE=3&PREVIOUS_KEY=PARTDRAWDATA&NEW_HTTP=TRUE&ALL_LIST_PART=0&SB_CODE=-1&KEY=PARTDRAWDATA&PRINT_MODE=0&EPER_CAT=SP&GUI_LANG=3&WINDOW_ID=1&SGRP_COD=1&SGS_COD=1&DRW_NUM=3
Въведи си номер на шаси
plamenp59
21-07-2016, 11:40
Алекс,там е работата ,че не показва никакво уплътнение за този мотор.За това питам дали някой е свалял масленото тяло на CF2 мотор.2.5 или 3.0.
Алекс,там е работата ,че не показва никакво уплътнение за този мотор.За това питам дали някой е свалял масленото тяло на CF2 мотор.2.5 или 3.0.
Щом с номер на шаси няма, значи няма как да ти го извадят от каталог. Силикон
Има само О-пръстен, нищо друго. В момента съм разглобил колата точно заради него. Много неща се разглобяват за да се смени. Ето няколко снимки от преди 5 минути :tooth:
Това нещо някога е било кръгло и гъвкаво. Сега е пластмасово.
lordliness
21-07-2016, 21:10
На моя дизел стана уплътнениение от маслен филтър. При вас не знам дали ще стане
plamenp59
21-07-2016, 21:38
Големи благодарност,момчета.На ,Боби,за снимките ,още по големи.Този О-пръстен съм го купил още преди година и до сега си чакаше времето да смяна.Във вторник сутринта ще я почвам и тъй като се появи едно леко тропкане отпред, ще сменя биалетките и тампоните на стабилизиращата щанга.
lordliness
21-07-2016, 21:43
Големи благодарност,момчета.На ,Боби,за снимките ,още по големи.Този О-пръстен съм го купил още преди година и до сега си чакаше времето да смяна.Във вторник сутринта ще я почвам и тъй като се появи едно леко тропкане отпред, ще сменя биалетките и тампоните на стабилизиращата щанга.
Дали тропка от тях. На мен ми тропа амортисьора, тропа влудяващо, за щастие не постоянно
plamenp59
21-07-2016, 21:53
Дали тропка от тях. На мен ми тропа амортисьора, тропа влудяващо, за щастие не постоянно
Ще проверя.Ако е амортисьор ,ще се сменят амортисьори.Тропа и в най малките неравности ,все едно има разкачен маркуч от нещо си и удря по корите.Но нищо такова няма.Ще проверим тампоните на щангата и биалетките ,ще сменим разбитото.Ако продължи ще се оборудвам и с едни амортисьори.Лека полека ще събера една алфа на части.
lordliness
21-07-2016, 21:58
Ще проверя.Ако е амортисьор ,ще се сменят амортисьори.Тропа и в най малките неравности ,все едно има разкачен маркуч от нещо си и удря по корите.Но нищо такова няма.Ще проверим тампоните на щангата и биалетките ,ще сменим разбитото.Ако продължи ще се оборудвам и с едни амортисьори.Лека полека ще събера една алфа на части.
Застани срещу колелото, хвани гумата с две ръце отгоре и я разклати много здраво напред назад.
plamenp59
21-07-2016, 22:22
Застани срещу колелото, хвани гумата с две ръце отгоре и я разклати много здраво напред назад.
Клатил съм и пак ще клатя.По някога човек може да полудее от нещо такова до като го открие.Имах нова 164-ка.Една есен са появи нещо като лек звън .Тихо и влудяващо.Не по малко от 30-40 пъти свалях таблото с уредите и проверявах кабели и релета ,защото го оприличих на паднала пружинка на реле и дрънкаща заради това котва.Всички кабели ги завих с дунапренена лента.Това упражнение и подобни нему се повтаряха постоянно по купето и навсякъде.На пролет,вече обезверен и пищисан започнах да блъскам със свита длан по кори ,врати и тавани.И взех та го чух и от ударите.Бавно бавно стигнах до сенника.Оказа се че дрънкат болчетата на слънчевите ми очила.Едното което държи силикончето за носа.Заради това дрънчене съм обикалял квартала да търся малки дупки за да го намеря .
Втората такава история бе заради един маркер попаднал незнайно как във въздуховода на парното на една от капите ми.Капачката му оребрена и по някога на завой чувам едно хърррррр.Някой отзад го е изпуснал и после е влязъл във въздуховода под шофорската седалка.Завиваш и хърррр.Там не търсих но реших веднъж аз да си чистя колата .Та утре ще поразклатя отново.
plamenp59
25-07-2016, 12:13
Днес започнаха с разглобяването и за утре след обяд ще е готова.Благодаря още веднъж на Боби за снимките,че без тях се чудеха от къде да я започнат. :)
:cheers: и моята почти съм я сглобил. Хубаво е така и така ще вадите междинния вал на дясната полуоска да проверите и луфта в лагерите на диференциала.
plamenp59
26-07-2016, 19:29
Готова е вече.Проверихме и диференциала.За смяна беше само дясната биалетка и тампона на двигателя, който се бе скапал от маслото.Сменихме ги и тях.Тествахме и се прибрах с нея.Още веднъж благодаря на всички писали в темата.
plamenp59
28-07-2016, 06:06
Има неприятно развитие по темата и не знам дали е свързано с нея.Няма течове и тропане но възникна проблем вероятно с някоя маса.След ремонта колата не може да се форсира и дори на място не стига до прекъсвач.И на газ и на бензин едно и също.Дори след няколко опита за форсиране се губи централното заключване.Сменям акумулатора и централното заработва.После тест за форсиране.Всичко нормално и изведнъж започва отново.Не се форсира добре и проблемите с токовете започват.Докато се сетя да тествам и на бензин си мислех ,че е от газовата .Единственото което е пипано по токовете бе разкачане кабелите на генератора,но бяха изключили акумулатора на колата по време на ремонта.Имах подобен проблем със 164-та след ремонт.Не бяха стегнали една от масите върху смукателния колектор и колата не се форсираше и на високи обороти реагираше по същия начин.
ecotronic
28-07-2016, 10:55
Премери напрежението на клемите на акумулатора, докато моторът работи. Възможно е, алтернаторът да не зарежда.
plamenp59
28-07-2016, 17:40
На по-студена кола/60-70гр./14.6 волта и няма проблеми.Рови асфалта като звяр.Когато колата загрее пада на 13.2V и тогава започват проблемите. Сменихме акумулатора и реле регулатора.Тествахме и на загряла кола ,уж е наред.Докарвам я до прекъсвач.Ако продължи с номерата ще сменя и плочата с идиотите.Явно диодите или регулатора сдават багажа като загреят. :)
ecotronic
28-07-2016, 17:47
Сигурно ли е, че уредът с който мерите е читав? 14,6 V са малко много а пък 13,2V си е съвсем нормално напрежение при което всичко трябва да работи нормално.
plamenp59
28-07-2016, 20:46
С два уреда се мери.Единият на акумулаторджията а втория на Стоян Искров.Човекът с това се занимава цял живот.Елкон и ремонт на генератори и стартери. :) Преди малко бях до колата да взема да си подредя багажника и отново централното не иска да заключи.Сваляне и на двете клеми на акумулатора и отново е в час.Вече ме изнервя.Гледам я по добре от любовница а проблеми бол.Отсранявам и най-малките забележки но все нови и нови.
ecotronic
28-07-2016, 20:59
Коя година е произведена колата?
plamenp59
28-07-2016, 21:15
1999год.CF2 мотор.190 коня.Направи ми впечатление ,че като се опитвам да я заключа има след нормалната светлина индикация и три поредни премигвания. А единствено чувам релето до акумулатора да цъка. нито машинките нито нищо друго по купето.
ecotronic
28-07-2016, 21:24
Провери състоянието на връзките в главната разпределителна клема, означена на снимката:
http://www.img-share.eu/f/images/253/1Nqeweeb.jpg
Има някъде калпава връзка по трасето. Модулът за централното трябва да работи и при напрежение под 10 V.
Ако е ниско напрежението и акумулатора се изтощи прекалено мотроника трябва да вдигне оборотите на двигателя на празен ход. Поне моята така прави. Вдига оборотите на 1000-1100 някъде. Най-вероятно проблема не е свързан с ремонта, а може от това че е седяла часове с откачен акумулатор.
plamenp59
29-07-2016, 18:15
Акумулаторът си имаше ток.И с новия пак ми направи номер централното преди няколко часа.Но ми направи впечатление ,че прави камшик като е на газ и изключа ли от скорост лампата на алтенатора пресветва и колата се опитва да загасне.Много ниски са оборотите защото явно сместа е бедна..Минах на бензин и така карах около час.Нормално се движи и при заключване централното работи.Преполагам ,че при спад на оборотите , нещо се бъркат електронните блокове по колата.Утре ще прочета газовите настройки и ще ги оправя тези неща.Дано се реши проблемът с това.Ако ли не ,ще падне доста ровене.
ecotronic
29-07-2016, 18:36
Не е възможно при изправен акумулатор и заради моментно падане на оборотите, напрежението да падне дотолкова, че да почне да се бърка електрониката.
Това с газовата е добре да се оправи така или иначе, но не вярвам то да реши проблема с централното и пр.
plamenp59
29-07-2016, 18:46
Откровено и аз не вярвам да ми се размине лесно.:)
---------- Post added at 18:46 ---------- Previous post was at 18:42 ----------
Дано проблемите да са независими един от друг и просто да са се случили едновремено.То събота и неделя са за това.
ecotronic
29-07-2016, 19:46
Ако пак го направи номера с централното, добре би било в този момент да се премери напрежението на самия модул и да се сравни с това на акумулатора. Ако се открие разлика, следва да се търси и къде точно е лошата ел. връзка.
Ако не разполагаш със схеми, мога да постна повече детайли относно това, къде трябва да се направи въпросното измерване.
plamenp59
30-07-2016, 18:14
След почистване на модула на централното,предпазителя и връзките около модула, за сега централно има.Но преди това направих фина настройка на инжекциона. Незнайно защо бардолинито бе загубило всички фини настройки и имаше един коефициент около 1.21за всички режими на работа на бенз.дюзи.Фините настройки съм ги правил преди около година и от тогава не е влизано в газовия комп за да се правят промени.Не би трябвало и да се загубят .Но поради каквато и причина да е станало, сместа бе бедна във всички режими.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.