Log in

View Full Version : Alfa 145 / оптимален вариант за мотор



alfa_pilot
05-11-2016, 23:48
Здравейте колеги, трябва ми съвет от човек който е карал и двата двигателя и има преки наблюдения от 1.6 i.e. (103 Hp) и 1.6 i.e. 16V T.S. (120 Hp). Кой мотор си струво повече според вас, предстои ми да закупя и имам нужда от съвет. Виждам че този двигател 2.0 16V T.S. (150 Hp) го дават със същият разход като боксера, възможно ли е това ...

V@K@T@
05-11-2016, 23:59
възможно е. QV-то ми гореше 13-13.5 в града боксера 1.7 16V ми гореше пак толкова. Само дето туинспарка върви 100 пъти повече. Взимай 2.0 и не му мисли ще си много доволен :)

invinceble
06-11-2016, 10:05
1.6 TS ми гори 10-12 градско (146)

p.s. продава се

bobi1997
06-11-2016, 10:39
Обективно ще кажа - важен момент е до колко си готов да плащаш за поддръжка и обслужване. По мое мнение боксера излиза по-евтино така погледнато. Също така обективно Туин Спаркът може би върви наистина повече (не съм карал ТС).

Субективно - Взимай боксера и няма да съжаляваш никога!!

alfa_pilot
06-11-2016, 21:30
Благодаря ви за съветите и че споделихте своят опит, ще взема предвид коментарите - нещата които са като предимства инедостатъци, все пак каквото и да избера - мисля, че изборът на алфа е най доброто решение и всеки който се е спрял на тази кола споделя ...

П.п Аз реших за себе си, с първото си качване - определено тези коли имат свое уникално чувство/усещане, което носят със себе си Поддръжката е меко казано "забавна" и разходите за гориво също са цифра, но всяко удовоствие се заплаща ... Мисля, че всеки е мислил и по този въпрос.

bobi1997
06-11-2016, 23:19
Благодаря ви за съветите и че споделихте своят опит, ще взема предвид коментарите - нещата които са като предимства инедостатъци, все пак каквото и да избера - мисля, че изборът на алфа е най доброто решение и всеки който се е спрял на тази кола споделя ...

П.п Аз реших за себе си, с първото си качване - определено тези коли имат свое уникално чувство/усещане, което носят със себе си Поддръжката е меко казано "забавна" и разходите за гориво също са цифра, но всяко удовоствие се заплаща ... Мисля, че всеки е мислил и по този въпрос.

Що се отнася до разходите за гориво - ако си вземеш бензинова Алфа, винаги имаш вариант наречен - газова :biggrin: (моя боксер си го карам на ръчка всеки ден и пак в парично измерение не мога да направя по-голям разход отколкото с другата ми кола - дизелова, която дава 7 на градско...)

А иначе като гледам си се запалил много по Алфа. Каквато и да вземеш ще ти доставя огромен кеф, ама лично мое мнение е (не ангажирам никой с него) - вземи си шестак или боксер и всяко едно каране ще ти носи душевен оргазъм... :crazy::crazy:

Alex_26
07-11-2016, 08:24
Що се отнася до разходите за гориво - ако си вземеш бензинова Алфа, винаги имаш вариант наречен - газова :biggrin: (моя боксер си го карам на ръчка всеки ден и пак в парично измерение не мога да направя по-голям разход отколкото с другата ми кола - дизелова, която дава 7 на градско...)

А иначе като гледам си се запалил много по Алфа. Каквато и да вземеш ще ти доставя огромен кеф, ама лично мое мнение е (не ангажирам никой с него) - вземи си шестак или боксер и всяко едно каране ще ти носи душевен оргазъм... :crazy::crazy:Чак пък шестак ...

mordohy
07-11-2016, 10:33
Вземи боксера, защото освен че е много по-здрав и евтин за подръжка, винаги имаш опцията да смениш мотора с един 1.7 8V от 33-ка .
ТС 2.0 не мисля, че е добра идея за човек, който не е карал алфа.
145 със 150 коня мотор е опасно нещо за несвикналия.
Иначе едно QV 2.0 ТС и аз искам.

Alex_26
07-11-2016, 11:03
Всяка кола върви. Въпросът е ти дали можеш да овладееш колата, на която си се качил. Останалото са подробности

bobi1997
07-11-2016, 19:29
Чак пък шестак ...

Естествено. Едно Буссо мисля, че е сред мечтаните мотори за всеки алфист...

pyle
07-11-2016, 20:11
Вземи боксера, защото освен че е много по-здрав и евтин за подръжка, винаги имаш опцията да смениш мотора с един 1.7 8V от 33-ка .
ТС 2.0 не мисля, че е добра идея за човек, който не е карал алфа.
145 със 150 коня мотор е опасно нещо за несвикналия.
Иначе едно QV 2.0 ТС и аз искам.

Нищо опасно, тоя мотор ако не го караш на умиране след 4000 няма повече сила от 1.6 мотор..

Bobi_33
07-11-2016, 20:24
E, то направо вместо 145/6 си вземи 33-ка боксер, да видиш какво е возене, без да хвърляш пари за нищо.

А и боксера много по-леко понася газифициране от ТС-а.

Иначе оптималния мотор за тая кола е 1.9 ЖТД.

alfa_pilot
07-11-2016, 23:04
Колебая се между ТС и боксер и двата двигателя имат своите преимущества. Карал съм и ТС и боксер но на тест драйв /по различно време/ и нямам спомен кой озвучава по добре в купето от двата .../според вас/ ??? Въпросът за газова също се обмисля и то какво по точно ... това което не знам е всеки сервиз ли може да постави газ на тези два двигателя или се изисква допълнително оборудване ../плюс естествено натрупан опит - от страна на майстора/, ....

V@K@T@
08-11-2016, 01:25
боксера в купето звучи много по приятно от туинспарка. Но ако вземеш боксер ще си със старото табло. Ако ти допада, като дизайн ще си доволен но имай в предвид, че няма да е бърза кола а по-скоро ще е приятна за шофиране и доста стабилна. Туинспарка му бяга повече предницата в остри завои.
На кратко от 145 2,0 ТС бях впечатлен колко върви а от 145 1,7 16V Boxer бях впечатлен колко е стабилна със заводското си окачване и какъв невероятен фабричен звук има :)
което и да избереш няма да сбъркаш. Но имай в предвид също, че читав туинспарк ще намериш толкова трудно колкото трудно ще намериш 145-ца 1.7 16V

BillyBoy`
08-11-2016, 13:43
Нормално е ТС-ка предницата да ти бяга повече във завои,то е баси тежкия китук а и не само това.:).

Mony
08-11-2016, 19:22
1.8/2.0 ТС или JTD според мен. И боксер 16-ка няма да е лошо, но отиваш на още по-стара като година кола 2.0тс най ще ти хареса как върви, но да намериш в добро състояние (разбирай да не правиш скоро основен) според мен ще е мнооого трудно, то същото важи и за 16 клапановия боксер де. Най-разумния вариант е JTD и с един ремап също върви хубаво,но явно не си фен на нафтата като гледам.
ПП: Разход на всичките twinspark варианти при нормално каране е около +-1 литър, няма смисъл да взимаш малките.

pyle
08-11-2016, 19:32
За да не прави скоро ремонт, трябва да го направи и тогава да дава газ, не знам как ги преценявате така кой е здрав и кой не..

mordohy
08-11-2016, 20:47
С който и двигател да вземеш, газовата пак ще е газов инжекцион. Разбира се, на боксера му слагаш без проблем обикновена газова, но такова чудо вече не препоръчвам на никого. Много бързо газовият инжекцион се изплаща, а вървежът е като на бензин.
С една дума, сядаш, караш и решаваш.
Боби се бъзика, но има много читава 33-ка със здрав боксер.
Ако искаш помоли го да я подкараш, но има голяма опасност да се зарибиш.

bobi1997
08-11-2016, 22:22
Ако не можеш да намериш читав боксер 16 клапана, взимай един 8 клапана поне ги има все още доста, намират се и такива в добро здраве и караш и се кефиш и нема ядове...

п.с. Не е важно да се гледа само вървенето (това относно 2.0тс) - в крайна сметка винаги ще има коли, които ще вървят повече от твоята. Другата ми кола е турбо дизел, карал съм и турбо бензин над 200 коня (не мой :lol_sign:) и пак съм на мнение, че шофирането на моя 1.3 боксер 90 коня доставя голям кеф и е много приятна за каране кола...

alfa_pilot
09-11-2016, 12:00
Ако не можеш да намериш читав боксер 16 клапана, взимай един 8 клапана поне ги има все още доста, намират се и такива в добро здраве и караш и се кефиш и нема ядове...

п.с. Не е важно да се гледа само вървенето (това относно 2.0тс) - в крайна сметка винаги ще има коли, които ще вървят повече от твоята. Другата ми кола е турбо дизел, карал съм и турбо бензин над 200 коня (не мой :lol_sign:) и пак съм на мнение, че шофирането на моя 1.3 боксер 90 коня доставя голям кеф и е много приятна за каране кола...

В крайна сметка всичко опира и до не малка доза късмет, не бързам за покупка, от юни гледам обяви , карах доста алфи повечето не бяха в добро състояние - за съжаление - собствениците им са ги карали до умиране и просто са решили, че вместо за скраб може и да се намери някой който да и плати пари отгоре. Жалкото е, че такива темпераментни коли се карат без да се поддържат ..


С който и двигател да вземеш, газовата пак ще е газов инжекцион. Разбира се, на боксера му слагаш без проблем обикновена газова, но такова чудо вече не препоръчвам на никого. Много бързо газовият инжекцион се изплаща, а вървежът е като на бензин.
С една дума, сядаш, караш и решаваш.
Боби се бъзика, но има много читава 33-ка със здрав боксер.
Ако искаш помоли го да я подкараш, но има голяма опасност да се зарибиш.

Ако ще слагам ще е инжекцион, доста хора казаха и казват, че слагането на газ - не отнема значително от пъргавината на колата а и аз карах 145 1.6 120 Hp на газ това лято и доста добре се справи, друг е въпроса, че трябва да се проучи къде да се сложи, продполагам, че тук във форума има такава тема и ще погледна за препоръки.


1.8/2.0 ТС или JTD според мен. И боксер 16-ка няма да е лошо, но отиваш на още по-стара като година кола 2.0тс най ще ти хареса как върви, но да намериш в добро състояние (разбирай да не правиш скоро основен) според мен ще е мнооого трудно, то същото важи и за 16 клапановия боксер де. Най-разумния вариант е JTD и с един ремап също върви хубаво,но явно не си фен на нафтата като гледам.
ПП: Разход на всичките twinspark варианти при нормално каране е около +-1 литър, няма смисъл да взимаш малките.

Спрял съм се на бензинов мотор, въпреки, че карах и дизел и върви много хубаво пъргав е ...
Малката разлика в разхода ме кара да предпочитам по мощният мотор, но както казаха и колегите по голямата кубатура се кара здраво и е много трудно да се намери нещо - не за ремонт ..
п.п Вътрешното ми убуждени смята дизеловите мотори за по здрави и разумни въпреки всичко ...


боксера в купето звучи много по приятно от туинспарка. Но ако вземеш боксер ще си със старото табло. Ако ти допада, като дизайн ще си доволен но имай в предвид, че няма да е бърза кола а по-скоро ще е приятна за шофиране и доста стабилна. Туинспарка му бяга повече предницата в остри завои.
На кратко от 145 2,0 ТС бях впечатлен колко върви а от 145 1,7 16V Boxer бях впечатлен колко е стабилна със заводското си окачване и какъв невероятен фабричен звук има
което и да избереш няма да сбъркаш. Но имай в предвид също, че читав туинспарк ще намериш толкова трудно колкото трудно ще намериш 145-ца 1.7 16V

Да и на мен така ми се струва, една идея по ... таблото не ме притесняма защото има плюс по малко се отлепва този плат на таблото на пасажера поне тези алфи които гледах аз бяха така може да е случайност ...

italfen
09-11-2016, 12:08
Преди няма и 10 дена си взех 145 QV. Това ми е второто QV, отново с металният капак на мотора - 150к.с. версията (според мен доста по-сполучлив двигател от колкото следващият с пластмасовият капак 155к.с.) Колата е страхотна за каране, а съм убеден, че на звук не се дава на боксера. Със сигурност върви доста повече от боксера, а е доста по-модерен двигател и намирането на части все още не е трудно.
Ако търсиш удоволствие от шофиране, изключи дизеловите като опция - просто не е същото като го няма нервния звук на туин спарка или боксера.
QV-тата са като цяло доста по-маниашки, понеже си имат спортно окачване, генерацията е друга, спирачките са по-добри. Да не забравяме и късата рейката от GTV.
Успех с търсенето!

Bobi_33
09-11-2016, 20:09
Преди няма и 10 дена си взех 145 QV. Това ми е второто QV, отново с металният капак на мотора - 150к.с. версията (според мен доста по-сполучлив двигател от колкото следващият с пластмасовият капак 155к.с.) Колата е страхотна за каране, а съм убеден, че на звук не се дава на боксера. Със сигурност върви доста повече от боксера, а е доста по-модерен двигател и намирането на части все още не е трудно.
Ако търсиш удоволствие от шофиране, изключи дизеловите като опция - просто не е същото като го няма нервния звук на туин спарка или боксера.
QV-тата са като цяло доста по-маниашки, понеже си имат спортно окачване, генерацията е друга, спирачките са по-добри. Да не забравяме и късата рейката от GTV.
Успех с търсенето!

Явно не си карал боксер. Инжекциона на първите QV-та е същия като на 16 клапановия боксер. Боксера е в пъти по-здрав от ТС-а. А винаги по-модерен означава по-чуплив. ТС-а върви повече от боксера, факт, но разликата на е драстична. Просто 300 кубика са си 300 кубика отгоре. Части за боксер има бол все още. Едно обслужване ремъци, водна помпа и т.н при ТС-а излиза между 2 и 3 пъти по-скъпо от това при боксера. Свещите, бобините и периферията на ТС-а са по-скъпи също. Предимството на QV-то за мен е най-вече в самия интериор. Боксерите са отвратителни вътре, сиво табло, сиви пластмаси и т.н.

pyle
09-11-2016, 20:17
Явно не си карал боксер. Инжекциона на първите QV-та е същия като на 16 клапановия боксер. Боксера е в пъти по-здрав от ТС-а. А винаги по-модерен означава по-чуплив. ТС-а върви повече от боксера, факт, но разликата на е драстична. Просто 300 кубика са си 300 кубика отгоре. Части за боксер има бол все още. Едно обслужване ремъци, водна помпа и т.н при ТС-а излиза между 2 и 3 пъти по-скъпо от това при боксера. Свещите, бобините и периферията на ТС-а са по-скъпи също. Предимството на QV-то за мен е най-вече в самия интериор. Боксерите са отвратителни вътре, сиво табло, сиви пластмаси и т.н.

Разликата във вървежа няма да е драстична срещу 33-ка 1.7 16в, всички искаме такава, но срещу 145/6 1.7 разликата ще е голяма.

Bobi_33
09-11-2016, 20:28
Разликата във вървежа няма да е драстична срещу 33-ка 1.7 16в, всички искаме такава, но срещу 145/6 1.7 разликата ще е голяма.

Виж сега, драстична за мен е 5-6 коли на 400 метра. Такава разлика няма. Иначе аз с моята 33-ка съм отнесъл доста QV-та. Та въобще 145QV не върви повече от 33QV. Това е реалността. Карал съм и доста 2.0 145/6 -ци. Знам как вървят. Говоря за читави коли. Знам как върви същата кола с боксер. Знам как върви и 33-ка. А и малките разлики във вървенето не са важни. С тия коли е важно състоянието на екземпляра. Просто 145-ца боксер се поддържа с много по-малко средства от ТС варианта. Това е истината.

pyle
09-11-2016, 20:36
Виж сега, драстична за мен е 5-6 коли на 400 метра. Такава разлика няма. Иначе аз с моята 33-ка съм отнесъл доста QV-та. Та въобще 145QV не върви повече от 33QV. Това е реалността. Карал съм и доста 2.0 145/6 -ци. Знам как вървят. Говоря за читави коли. Знам как върви същата кола с боксер. Знам как върви и 33-ка. А и малките разлики във вървенето не са важни. С тия коли е важно състоянието на екземпляра. Просто 145-ца боксер се поддържа с много по-малко средства от ТС варианта. Това е истината.

За поддръжка не мога да коментирам, но очаквам да е така проблема е в намирането на такова животно.. Колкото и да не са читави/запазени има 145QV да избереш, но 1.7 16в липсват

Bobi_33
09-11-2016, 20:41
За поддръжка не мога да коментирам, но очаквам да е така проблема е в намирането на такова животно.. Колкото и да не са читави/запазени има 145QV да избереш, но 1.7 16в липсват

За това не мога да коментирам, не съм търсил. Имах читава 145-ца боксер, продадох я. Още е читава, но и сегашния собственик не мисли въобще да я продава. То и аз съм пристрастен за боксерите да си призная. Ненавиждам ТС-а. Нищо хубаво не съм видял от тоя фиатски боклук. Баща ми има 156-ца ТС, вече 10-та година. Аз я ремонтирам, не ми се отваря тема за тоя мотор. А колко пари съм набил в него, реве ми се.


Затова и по-нагоре писах, че за мен оптимален вариант е ЖТД, с малко пари и доработка става по-бърза от QV, дизелът не се чупи лесно и ще е от последните години на производството.

italfen
10-11-2016, 08:52
Явно не си карал боксер. Инжекциона на първите QV-та е същия като на 16 клапановия боксер. Боксера е в пъти по-здрав от ТС-а. А винаги по-модерен означава по-чуплив. ТС-а върви повече от боксера, факт, но разликата на е драстична. Просто 300 кубика са си 300 кубика отгоре. Части за боксер има бол все още. Едно обслужване ремъци, водна помпа и т.н при ТС-а излиза между 2 и 3 пъти по-скъпо от това при боксера. Свещите, бобините и периферията на ТС-а са по-скъпи също. Предимството на QV-то за мен е най-вече в самия интериор. Боксерите са отвратителни вътре, сиво табло, сиви пластмаси и т.н.

33ка съм карал, 145 - не.
Относно инжекциона - това по-добре ли е или не?

BillyBoy`
10-11-2016, 22:59
Незнам какво толкова имате против TS-ка,аз на моя му навъртях почти 200К км. и не съм имал проблеми със мотора а съм 3-ти собственник на колата.А сега ме наплюите мъжката ама това е истината за моята кола.Верно е че някои неща го правят по скъп за обслужване.Но от доста време във мен се е насадила идеята за боксер алфа и постоянно гледам обявите
ама да видим на къде ще избие.

Bobi_33
11-11-2016, 00:52
Незнам какво толкова имате против TS-ка,аз на моя му навъртях почти 200К км. и не съм имал проблеми със мотора а съм 3-ти собственник на колата.А сега ме наплюите мъжката ама това е истината за моята кола.Верно е че някои неща го правят по скъп за обслужване.Но от доста време във мен се е насадила идеята за боксер алфа и постоянно гледам обявите
ама да видим на къде ще избие.

Аз от TS-ите имам наблюдение, че 1.4 е най-здрав. Той е и най-късоходов. С нарастването на кубатурата тоя мотор става по-трошлив. Затова и 2.0-ката мре най-често.

---------- Post added at 22:52 ---------- Previous post was at 22:49 ----------


33ка съм карал, 145 - не.
Относно инжекциона - това по-добре ли е или не?

Е добре е, взаимозаменяеми части има така, обаче дебитомерите са доста скъпички все още за съжаление.

pyle
11-11-2016, 09:38
Аз от TS-ите имам наблюдение, че 1.4 е най-здрав. Той е и най-късоходов. С нарастването на кубатурата тоя мотор става по-трошлив. Затова и 2.0-ката мре най-често.

Въпрос на материали използвани..има дългоходови мотори способни на 7-8000 обороти целодневно.

invinceble
11-11-2016, 09:48
Момчето питаше за 1,6 вие стигнахте до QV......

alfa_pilot
11-11-2016, 11:42
Момчето питаше за 1,6 вие стигнахте до QV......

И това е така ... :nuke:



Аз от TS-ите имам наблюдение, че 1.4 е най-здрав. Той е и най-късоходов. С нарастването на кубатурата тоя мотор става по-трошлив. Затова и 2.0-ката мре най-често.

Какво ти е мнението за този мотор 1.7 i.e. 16V T.S. -ако имаш наблюдения разбира се ..
(въпросът е и към останалите колеги, ако има някой наблюдения).



Незнам какво толкова имате против TS-ка,аз на моя му навъртях почти 200К км. и не съм имал проблеми със мотора а съм 3-ти собственник на колата.А сега ме наплюите мъжката ама това е истината за моята кола.Верно е че някои неща го правят по скъп за обслужване.Но от доста време във мен се е насадила идеята за боксер алфа и постоянно гледам обявите
ама да видим на къде ще избие.

Защо искаш да минеш от ТС на боксер ... карал ли си боксер и какви са от твояте гледна точка предимствата и недостатъците, явно доста си покарал ТС ...

BillyBoy`
11-11-2016, 16:03
Спрямо GTD или боксер не мога да направя база за сравнение понеже не съм притежавал алфа със такъв мотор,за недостатъците боби мисля спомена,аз бих добавил само че ТС-ка е капризен на масло ако искаш да ти служи добре.А защо искам да мина на боксер,незнам,мисля че един ден всеки които е любител на алфа трябва да е карал такава алфа или да е притежавал.

italfen
11-11-2016, 16:27
Какво ти е мнението за този мотор 1.7 i.e. 16V T.S. -ако имаш наблюдения разбира се ..
(въпросът е и към останалите колеги, ако има някой наблюдения).


Такъв мотор няма :)

Има 1.7 8v Twin Spark, който е старият изцяло алуминиев мотор на Алфа, но се монтира в 155.

За 1.7 16v Boxer стана въпрос вече.

alfa_pilot
11-11-2016, 22:38
Такъв мотор няма :)

Има 1.7 8v Twin Spark, който е старият изцяло алуминиев мотор на Алфа, но се монтира в 155.

За 1.7 16v Boxer стана въпрос вече.

Да грешката е моя, точно този имах в предвид 1.7 i.e. 16V (144 Hp) боксер

bobi1997
11-11-2016, 23:52
Няма боксер 144 коня. При 145/6 1.7 16в боксерът е 129 коня. Тоя мотор, за който питаш мисля е 1.8 ТуинСпарк, но незнайно защо в аутодатата го дават като 1.7...

Bobi_33
12-11-2016, 01:19
Няма боксер 144 коня. При 145/6 1.7 16в боксерът е 129 коня. Тоя мотор, за който питаш мисля е 1.8 ТуинСпарк, но незнайно защо в аутодатата го дават като 1.7...

Щото е 1747 кубика. Италианците си го водят 1.8, но понеже е под половинката между 1.8 и 1.7, затова го водят и като 1.7
Същото е и с 1.3 бокср. Той е 1351 кубика, затова за някои пазари е 1.3, на други е 1.4

alfa_pilot
12-11-2016, 10:40
Защо са го включили и този 1.7 i.e. 16V (144 Hp) като го водят боксер 144 коня - за 145 , това грешка ли е ... , от ауто дата гледам

alfa_pilot
12-11-2016, 11:42
Имате ли представа - за тези които карат и на газ .. колко коня се губят от мощността..., тествал съм на газ и на бензин, разликата в ускорението е малка, но пък и не съм ускорявал много, защото беше градско каране ... така, че нека споделят хората с повече опит ... и най вече извън градско, как се усещат нещата с ускорението ...

pyle
12-11-2016, 14:43
Имате ли представа - за тези които карат и на газ .. колко коня се губят от мощността..., тествал съм на газ и на бензин, разликата в ускорението е малка, но пък и не съм ускорявал много, защото беше градско каране ... така, че нека споделят хората с повече опит ... и най вече извън градско, как се усещат нещата с ускорението ...

На Ситроен Саксо с достаботки разликата е 0.1сек на 402м. На бензин даваше 14.1 на газ 14.2. Това е при положение, че си играеш в голям детайл с настройката.

ivopifeca
12-11-2016, 15:36
Ако искате читав безпроблемен мотор земете си тд-то на фиат,вграждан в 145-146...Върви със секво масло и нафта!

V@K@T@
13-11-2016, 06:33
Защо са го включили и този 1.7 i.e. 16V (144 Hp) като го водят боксер 144 коня - за 145 , това грешка ли е ... , от ауто дата гледам

Определено е грешка. 1.7 16V Boxer е 129 к.с. (Поне в купето на 145/6) вече се намира трудно и не върви кой знае колко. Но ако не държиш колата ти да е бърза 1.6 боксера също е добър вариант обслужването му е страшно евтино и е достатъчно пъргав.

italfen
13-11-2016, 21:58
Изглежда добър екземпляр :)
http://www.mobile.bg/11479049532488082

V@K@T@
13-11-2016, 22:17
Уффф ... трябваше ли да ми я показваш :D тъкмо съм се кротнал.

alfa_pilot
16-11-2016, 12:56
Изглежда добър екземпляр :)
http://www.mobile.bg/11479049532488082

Изглежда доста пазена кола ... разбуни духовете определено .. (:

italfen
16-11-2016, 13:50
Изглежда доста пазена кола ... разбуни духовете определено .. (:

Даам, и е с черно табло... Само едни седалки от ГТВ и трябват :lupe:

bobi1997
16-11-2016, 23:32
Даам, и е с черно табло... Само едни седалки от ГТВ и трябват :lupe:

Не съм 100% сигурен, но си мился, че на всички 146 боксер таблата са черни и съответно на 145-ците боксер са сиви...

V@K@T@
17-11-2016, 07:16
Не съм 100% сигурен, но си мился, че на всички 146 боксер таблата са черни и съответно на 145-ците боксер са сиви...

Правилен отговор. Получаваш бира. :big_beer:

italfen
17-11-2016, 08:46
Не съм 100% сигурен, но си мился, че на всички 146 боксер таблата са черни и съответно на 145-ците боксер са сиви...

Хмм, не го знаех :)

bobi1997
17-11-2016, 11:32
Правилен отговор. Получаваш бира. :big_beer:

Ще се черпя една довечера от твое име :mrgreen:

brembo
26-01-2017, 23:51
Виж сега, драстична за мен е 5-6 коли на 400 метра. Такава разлика няма. Иначе аз с моята 33-ка съм отнесъл доста QV-та. Та въобще 145QV не върви повече от 33QV. Това е реалността. Карал съм и доста 2.0 145/6 -ци. Знам как вървят. Говоря за читави коли. Знам как върви същата кола с боксер. Знам как върви и 33-ка. А и малките разлики във вървенето не са важни. С тия коли е важно състоянието на екземпляра. Просто 145-ца боксер се поддържа с много по-малко средства от ТС варианта. Това е истината.

аз имам стоково QV ако искаш заповядай да видиш дали няма да е драстична разликата с какъвто и ще да е боксера

italfen
27-01-2017, 07:58
аз имам стоково QV ако искаш заповядай да видиш дали няма да е драстична разликата с какъвто и ще да е боксера

И аз съм със стоково QV, имам мерак да се пробвам с друго да видя как върви. Ако си в София или околноста казвай кога...

А иначе съм на мнение, че сток куве срещу 33 16в е кантар или малко напред ще е 33ката.