Log in

View Full Version : 145 проблем с пукане в колектор



gabata
21-11-2016, 17:51
Здравейте колеги , от доста време си карам колицата с проблем пукане в колектор като е студена , има едно забиване на муцуната изпуква и се изстрелва . От скоро си взех кабели за диагностика и и ползвам мултикоскан и ми се наби на окото един конкретен параметар , Температурата на входящия въздух при заграт двигател , в хале на 20 градуса ми показва -8 -10 градуса , от време на време се качва до някакви нормални стойности за секунди и пак отива на "-" . Видях че се продава такъв но не мога да намеря къде стои , Не е на маркучите преди дебитомера както намерих тук там да пише , говорим за 1.4 ТС Джуниър след 98 год. Bosch Motronic m1.5.5 a грешките които ми изкарва съм ги показал на прикачения скреен шот и ме интересува дали съм се насочил правилно или съм много далеч от истината:)Почти всичко съм сменил по колата от сорта на чисто нов дебитомер , датчици на температура , окабеляване на почти целия двигател (заради пожар от добра италианска газова),бобини,свещи и прочие.Само ламбда сонда не съм че не мога да я развия но както гледам тя дава грешка.Ако има някои които разбира или е имал подобни проблеми да пише.Поздрави и мерси предварително !

Alex_26
21-11-2016, 20:16
Здравейте колеги , от доста време си карам колицата с проблем пукане в колектор като е студена , има едно забиване на муцуната изпуква и се изстрелва . От скоро си взех кабели за диагностика и и ползвам мултикоскан и ми се наби на окото един конкретен параметар , Температурата на входящия въздух при заграт двигател , в хале на 20 градуса ми показва -8 -10 градуса , от време на време се качва до някакви нормални стойности за секунди и пак отива на "-" . Видях че се продава такъв но не мога да намеря къде стои , Не е на маркучите преди дебитомера както намерих тук там да пише , говорим за 1.4 ТС Джуниър след 98 год. Bosch Motronic m1.5.5 a грешките които ми изкарва съм ги показал на прикачения скреен шот и ме интересува дали съм се насочил правилно или съм много далеч от истината:)Почти всичко съм сменил по колата от сорта на чисто нов дебитомер , датчици на температура , окабеляване на почти целия двигател (заради пожар от добра италианска газова),бобини,свещи и прочие.Само ламбда сонда не съм че не мога да я развия но както гледам тя дава грешка.Ако има някои които разбира или е имал подобни проблеми да пише.Поздрави и мерси предварително !
Я си почисти куплунга на дебитомера хубаво. Имаш ли газова?

nedko87
22-11-2016, 11:34
Колега за грешките е ясно за ламбдата че е пътник. Другата най-вероятно е вследствие от неработещата сонда. За датчика за температура явно неможеш да го намериш защото го дават някъде преди дебитомер

BillyBoy`
22-11-2016, 22:20
Преди дебитомера е на тия които са версия на мотроника 2.10.4/3 а при него на 1.5.5 е на сензор,разбираш ли сега каква е простотията.

gabata
30-11-2016, 17:37
Я си почисти куплунга на дебитомера хубаво. Имаш ли газова?

чисто е всичко и да имам газ но не мисля че проблема е в това че имам такава

---------- Post added at 19:37 ---------- Previous post was at 19:35 ----------


Преди дебитомера е на тия които са версия на мотроника 2.10.4/3 а при него на 1.5.5 е на сензор,разбираш ли сега каква е простотията.

а къде се намира този сензор ?

mordohy
30-11-2016, 22:14
Първо откачи ламбда сондата и пробвай без нея. Понякога се цепи и окъсява или с масата или с плюса за подгряване и става лошо. Плюсът за подгряване идва от главните релета и ако окъсява, то и всичко останало няма да работи: дюзи, бобини, помпа, ...
Газовата също може да прави проблеми, особено ако е обикновена и са се осрали гумичките на клапаните ѝ.
Освен това си провери маркучите по колектора, да не би да дърпа въздих от някъде.