PDA

View Full Version : Завръщане в отбора на 164



manolito
11-12-2016, 12:44
Здравейте, след почти 10г. се завърнах отново в отбора на големите стари шлепове 164 :cheers:
Взех тази пловдивска бабичка, и мисля да си я стягам и ползвам. Ако някой колега има суперка бензинова на части, да пише все ще ми потрябва нещо за в бъдеще.
Помагайте, къде беше номера на двигателя че съм забравил а в кат се правят на интересни ако е мръсен.

Gligan
11-12-2016, 22:21
Честито и безаварийно!

Sunny
12-12-2016, 00:25
Честито и много да те радва

RUNNING WILD
12-12-2016, 09:21
честито,гледах подобна в Мобилето наскоро се продаваше,имам суперка на части за сега я разграбват,половината беше нова до сега съм продавал всичко дето съм го купил и сложил на колата.

Tedo
12-12-2016, 15:57
Помагайте, къде беше номера на двигателя че съм забравил а в кат се правят на интересни ако е мръсен.
По спомен е под генерацията откъм маховика.Перфорация е, не релеф.

veli
13-12-2016, 10:39
Честито и безаварийни километри с нея.:th_up:

manolito
14-12-2016, 10:22
Благодаря на всички, и най вече на колегата Classicalfamaniac който първи ми съдейства за номера на мотора. Алфичката е вече с русенски номер след тридневно висене в КАТ :beer:

ivopifeca
17-12-2016, 14:18
Красавица!Евала!

kkiko
21-12-2016, 18:27
Добра визия! Браво за избора!

kalin555
22-02-2017, 09:10
Честито колега и от мен. Чак сега ти видях поста. Благодарение на теб моята си кюта на газ вече две години с твоите метални колектори. И да не забравиш да и направиш автоматични дневни светлини...:-)

manolito
19-04-2017, 18:58
Колеги, намерихте ли някакво решение на прословутите мъртви дисплеи на климатроника? Много ме дразни като го гледам така умрял......

Grigor
21-04-2017, 08:08
Последно взимах лентови кабели от Словения (май беше). излизаше около 50лв/бр.
При мен държи повече от година засега...

kalin555
22-04-2017, 09:30
Аз на този гадния дисплей така и не му намерих цака. Има все още из нета (не в България) да се предлагат кабели ама и смяната им е загубена работа и въпреки , че съм сменял такива кабели на такива дисплеи не се навих да изхарча едни пари за моята кола. Всъщност моя дисплей изобщо нямаше никой, нито една точица не светеше и така сякаш по не те дразни отколкото да свети наполовина. Аз си сложих отпред пред дисплея това: http://iskambg.com/avto-aksesoari/752-voltmetyr-termometyr-chasovnik-za-kola.html и си ми запълни липсващата светлинка и някак се вписа в интериора на колата. После като се развали нацяло климата ми си намерих друг модул -за късмет с работещ дисплей и стана това: http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=92255&page=4. Моята нагласа беше разработка на изцяло друг дисплей ама нали сега имам оригинален и се успокоих. Инъче това с термометър волтмера седи добре и мога да го потърся да го снимам ако искаш да видиш как седи на колата.

manolito
23-04-2017, 13:06
Въртят ми се разни идеи, с които да избегна изцяло лентовият кабел. Например връзка със зебра конектор http://www.sateco.ch/e/i_zebra.html Така стъклената част ще контактува с тази гумичка към направена малка платка а от нея с проводници към голямата платка. Но съм много скаран с Английският и се ограничавам до търсене само в бг сайтове и нищо не намирам. Краен вариант е като колегата Калин, да сложа един часовник с термометър но ми се иска да преборя скапаният лентов кабел.....

kalin555
24-04-2017, 13:37
Значи този вариант с гумичката не знам дали ще стане т.е. дали ще се намери гумичка с точно толкова на брой пътеки , че са над 100 броя на тая платка мисля или поне са доста, отделно е важна стъпката между съседните пинове, която е доста натясно. Отделно монтажа на стъклото в кутията е така натясно , че не виждам как ще има още една платка отзад де да се навре. Всъщност точно броя и малкото разстояние между пиновете ме спря да се пробвам защото малко да се мръдне кабела при лепенето и става манджа с грозде. Лепил съм дисплеи на касови апарати ама там са с 10 -15 -20 пина и са по едрички стъпките и пак съм грешил. След грешка режеш и почваш наново с нова лента. И не ми се рискуваше с този дисплей. А то и аз като я купих много му се точих на дисплея и като покарах и му свикнах си ми бе все тая по едно време. Ама сега като имам работещ пък взе да ми харесва. Даже на тая червената подсветка дето съм я показал в моята тема й изгоря едно диодче в ъгълчето там малко само ми тъмнее ама много ме дразни и все се каня да отварям и да сменям. А като няма дисплей не му мислех толкова. На другия вариант с волт-термометъра аз го подобрих като му изведох жички от кутийката за батерията(1,5V) и я изведох отзад на гърба на модула на климата и там пернах пак 1,5 V. ама от големите и да кара няколко години с нея, за да не го разглабям да му сменям батерията. Даже ако колегата иска може да се сдобие с моя термометър.

manolito
30-04-2017, 17:44
За сега оставям дисплея на заден план, първо да реализирам схемата на Калин 555 за дневни светлини с дългите на 25%. За целта ако някои помогне с инфо къде по на удобно място мога да докопам тънкият кабел от динамото? Би трябвало да стига и до таблото за да гасне крушката при нормално зареждане. :cheers: