View Full Version : 146>156
Здравейте, както заглавието гласи, надграждане ли 156 спрямо 146 в аспект на интериор, качество на изработка, надеждност и прочие. В чуждите форуми казват, че не си струва.
Зависи според мен дали говориш за старите или Facelifta 156ци
За старите не си стрвуа, но за новите вече по друг начин седи въпроса ;)
Предвид, че 146 вътре е дърво, 156 е класи отгоре. Но при 156 ще започнеш редовно да правиш ходова част.
Alfa User
13-01-2017, 20:16
... Но при 156 ще започнеш редовно да правиш ходова част.
което хич не е евтинко ...
Според мен обаче, ако седнеш в последния фейслифт на 156, и те изкефи - няма какво да се чудиш!
Алфа не се купува с разум все пак :Tease:
mirchozo
13-01-2017, 22:39
156 цялостен фейслифт е доста приятна кола. Ако въпроса е дали да замениш 146 със 156, то твърдо ДА бих ти казал във всяко едно отношение. Това е универсална кола откъм експлоатация, нито е голяма, нито малка, подходяща за града и извънграда, нито ниска, нито висока, ежедневка за хора без много претенции.
Благодаря за отговорите, последните фейс-ове са малко далеч от бюджета ми и аз искам бензинов двигател, а от тях мисля има само 2.0 JTS. Аз карах преди известно време 156-ца, но някак не можах да си изкрадя впечатление. Окачването съм запознат, че не е най-здравото, което е лошо предвид състоянието на пътищата след тези снегове. Как стоят нещата с надеждността, спрямо 145/6?
mirchozo
14-01-2017, 11:53
Оф, това жтс е капризно и трудно се газефицира. Аз не бих си взел такъв таралеж. Относно надежността му, нямам идея как се държи, не съм имал и карал. Най-лошото е че са доста карани и повечето са полумъртви, разбира се има изключения и дано случиш на читав екземпляр.
Първата ми кола беше 145 1.9 JTD, замених я със 156 2.4 JTD SportWagon. Разликата тогава ми се стори огромна. Определено 156-цата е по-добра като шумоизолация, цялостен комфорт по време на пътуване и пътно поведение, а окачването се справя много по-добре с големи неравности. Интериора е по-качествен като материали и изработка. Определено се насочи към вътрешния фейслифт, ако външния е извън бюджета.
Големия минус обезателно е поддръжката, която на годишна база e горе-долу 2 пъти и нагоре по-скъпа.
За 146 нямам какво да кажа, но на 156 не знам какво толкова му харесвате на вътрешния фейслифт?
Според мен е много грозно изрязана централната конзола покрай пепелника, а тоя дисплей дето стърчи отгоре е като wall-e (https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/48/c3/37/48c3372392ce7fcd9d0bb9887398e404.jpg) :D
Единствено новите волани ме кефят повече и лъскавите рингове около духалките.
В комбинация с хубавата извивка на старата конзола, става много добре:
http://i25.photobucket.com/albums/c90/LEO175/ALFA057.jpg
dalgia123
14-01-2017, 19:25
Това според мен не е вътрешен фейс поне въобще не прилича на моята
Да де, не е. Това обясних в поста - най ми харесва комбинация от новия волан и старата конзола/табло.
http://www.cars.bg/c1381174 Тази гледал ли я е някой?
Аз миналия април почнах да си търся алфа и тази още тогава беше в продажба. Прави си сметка. :D
Не изглежда лошо иначе (доколкото може да се види нещо на тея шибани снимки), но колите от австрия са си еб@ли мамата от ръжда по принцип.
Аз бих си взел 156 2.5 v6 без esp :)
ScuderiaItalia
15-01-2017, 08:21
Баща ми прави коли над 20 години, а аз му помагам от както се помня. Коли от Австрия в никакъв случай, има много, много редки изключения, които са без ръжда, но те са 1 на 1000. А разликата между 146 и 156 си е голяма, особено на дълъг път. 156-цата ми е обута с 16-ки 205/55 гуми и вози чудесно.
Колега,ако искаш да си сменяш носачите всяка година взимай 156. Сега си викаш,е какво толкова,но като започне да тропа ще се влудиш.
Карам 156 JTD няколко години. Страхотна кола,калпаво окачване.
За моята някой,ако ми даде 2500лв веднага я давам :)
Заради пусто окачване намразих колата.
Миналата година дадох към 400 кинта за два горни носача с монтаж и тампоните на стабилизиращата щанга. Горе долу толкова не ти мърдат на година,ако караш колата.
---------------------------------------------------
Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
Пай сее ...
Колега,ако искаш да си сменяш носачите всяка година взимай 156. Сега си викаш,е какво толкова,но като започне да тропа ще се влудиш.
Карам 156 JTD няколко години. Страхотна кола,калпаво окачване.
За моята някой,ако ми даде 2500лв веднага я давам :)
Заради пусто окачване намразих колата.
Миналата година дадох към 400 кинта за два горни носача с монтаж и тампоните на стабилизиращата щанга. Горе долу толкова не ти мърдат на година,ако караш колата.
---------------------------------------------------
Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
Пай сее ...
Зависи много къде кара,ако е в местност с хубави (не вярвам да има,ама все пак) пътища без павета или пък ако кара повече извънградско по магистрали и т.н.....и ако е прецизен водач(не казвам,че ти не си :) ),чак толкова често няма да му се налага.Много станаха "Акотата" ,но все пак ....
Уж,я пазя.
Утопия е здравото окачване на 156 :D
---------------------------------------------------
Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
Пай сее ...
Колко пък често сменявате долни носачи на 156? Слага едни полски Fortune Line ли бяха, на горните силиконова грес, стаб. щангата ладови и въпроса е приключен. Да не говорим че има втора ръка оригинални читави долни по 20-30лв бройката.
Не бих казал че окачването ще е проблем в избора му... по-скоро последната буква от JT... ;)
ПП: Пък и сигурно пета скорост е интересна :)
Уж,я пазя.
Утопия е здравото окачване на 156 :D
---------------------------------------------------
Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
Пай сее ...
Все пак, според мен това важи най-вече за дизеловите 156-ци, понеже предниците им са доста по-тежки от на бензиновите. Моята 156-ца (2.0ТС) я имах от 2006 до 2015 и окачване съм правил само веднъж, мисля че беше 2008ма и като я продадох нямаше никакви проблеми. Наистина, винаги съм я пазил много, но все пак не е чак толкова зле положението.
Колко пък често сменявате долни носачи на 156? Слага едни полски Fortune Line ли бяха, на горните силиконова грес, стаб. щангата ладови и въпроса е приключен. Да не говорим че има втора ръка оригинални читави долни по 20-30лв бройката.
Не бих казал че окачването ще е проблем в избора му... по-скоро последната буква от JT... ;)
ПП: Пък и сигурно пета скорост е интересна :)
Аз приницпно искам 2.0 ТС. От JTS чувам лоши неща, а аз искам да си подавам смеси отвреме на време. Дизел на тоя етап не искам. Главно не интересува външен вид, интериора е супер и на фейслифт и преди него не ме бърка.
BillyBoy`
15-01-2017, 14:46
156-цата е по красивия автомобил отвътре и вози по-добре,но според мен всичко свършва до там.По добро от Типо платформата няма.
Аз откакто следя форума ми се струва, че страдат повече от датчици спрямо колите с cf1
Колко пък често сменявате долни носачи на 156? Слага едни полски Fortune Line ли бяха, на горните силиконова грес, стаб. щангата ладови и въпроса е приключен. Да не говорим че има втора ръка оригинални читави долни по 20-30лв бройката.
Не бих казал че окачването ще е проблем в избора му... по-скоро последната буква от JT... ;)
ПП: Пък и сигурно пета скорост е интересна :)
Яяяяя шушни каква е драмата с пета скорост?
---------------------------------------------------
Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
Пай сее ...
Яяяяя шушни каква е драмата с пета скорост?
---------------------------------------------------
Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
Пай сее ...
Късичка е! :cry:
На кой модел е къса 5-та?
mirchozo
15-01-2017, 20:17
На моята 2.0тс 156ца вдигнах 190-200км/ч на 4та скорост при първия тест и си рекох "тва е моята кола", повече никога не съм я бил така жестоко, макар че за 2г и разказах играта де...
Късичка е! :cry:
Като дължина ли? Не мога да те разбера?
Ако те интересува колко съм правил по километраж,ще кажа,но ми драсни лично,защото не се гордея със скоростта която поддържах.
---------------------------------------------------
Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
Пай сее ...
Не бе няма драма, бъзикам го че искаше да слага дизелова пета на 145цата... ако съм запомнил добре разбира се.
Иначе да, дизела особено 2.4 си тежи и спрямо ТС явно мачка повече предницата, но пък си има и плюсове. Въпрос на вкус. Мисълта ми беше, че не е чак такава драма окачването.
Като дължина ли? Не мога да те разбера?
Ако те интересува колко съм правил по километраж,ще кажа,но ми драсни лично,защото не се гордея със скоростта която поддържах.
---------------------------------------------------
Ръждата никога не спи,явно е работохолик.
Пай сее ...
Да като предавателно число е къса, мойта 146-ца с 4200об/мин е със 140.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.