View Full Version : Табло на бушони
Здравейте,може ли някои да ми каже кои е бушона за таблото на алфа 145,2000г? Датчиците светят но скоростомера и оборотомера не светят.
ivan dimitrov
22-01-2017, 15:58
Осветлението е общо. Имате изгорели крушки, ако само оборотомерът и километражът не светят. Бушонът е тоя за габаритите - F6 мисля. Четвъртият отдолу-нагоре в лявата редичка(от снимката).
Благодаря ти! Аз като цяло имам проблем с тока защото и левия ми стоп/габарит не светят,сметям крушката обаче тя посивява и след 1-2 дена спира да свети.
А Напрежението колко ти е?!
ivan dimitrov
22-01-2017, 17:54
Добре е да се измери напрежението на алтернаторът, но ако само в единият габарит лампите горят, то трябва да се смени източникът на лампите. Евтиното излиза скъпо е английска максима, но е приложима и у нас. Виждал съм китайски крушки, които не само изгарят, БАЛОНЪТ ИМ СЕ ТОПИ! Точно така, топи им се балончето, което е от пластмаса, вместо от стъкло. Сменяте магазинът и марката, или поне марката от където се снабдявате.
Не е от крушките, защото взех 2 нови и ги смених и от двете страни. А за напрежението не знам защото нямам измервателен уред. Не разбирам много от тези работи затова ще я закарам на майстор да я прегледа.
blizare_
30-01-2017, 20:20
Зад всяко бушонче има картинка за какво служи :) само трябва да се напъхаш още малко по навътре. :D
Хубаво е , колега, да си попълниш профила, поне да знаем от къде си. Сега ти даваме акъл от Варна и Перник, а може съвсем наблизо, точно до тебе да има някой, който да ти помогне на място. Идеята на тоя форум не е да ходиш в сервиза, а да се справиш сам, с малко помощ./:meeting:
ivan dimitrov
30-01-2017, 20:50
Хубаво е , колега, да си попълниш профила, поне да знаем от къде си. Сега ти даваме акъл от Варна и Перник, а може съвсем наблизо, точно до тебе да има някой, който да ти помогне на място. Идеята на тоя форум не е да ходиш в сервиза, а да се справиш сам, с малко помощ./:meeting:
Аз акъл не давам. Не че ми се свиди, просто нямам. Поради това не мога да открия причина, в една инсталация да горят точно определени крушки.
[QUOTE=ivan dimitrov;1512864]Аз акъл не давам. Не че ми се свиди, просто нямам. Поради това не мога да открия причина, в една инсталация да горят точно определени крушки.[
Хлабава връзка. От това най-вече горят крушки на едно и също място.
На вроро място е окъсяване на кабел, което по принцип води до същия механизъм. Крушката постоянно "мига".
ivan dimitrov
30-01-2017, 21:14
[QUOTE=ivan dimitrov;1512864]Аз акъл не давам. Не че ми се свиди, просто нямам. Поради това не мога да открия причина, в една инсталация да горят точно определени крушки.[
Хлабава връзка. От това най-вече горят крушки на едно и също място.
На вроро място е окъсяване на кабел, което по принцип води до същия механизъм. Крушката постоянно "мига".
Казваш че крушка гори от захранване с по ниско напрежение ли? Или че прегрява от лошият контакт м/у фасунгата и ламБата? Това с късото и мигането не го разбрах.
Ванка, прегаря от това, че постоянно мига. Процесът го има дори и в лампите, дето ги имаме в къщи. Нагоряла фасунга или ключ карат жичката постоянно да мига. Така тя не може да се стабилизира в едно положение и е подложена на непрекъснати термични натоварвания. Всеки такъв нагревател си има брой цикли, които може да издържи. То е като един контактор. Има определен брой цикли и се разваля. За това и всякаква техника, когато се управлява не се кара на импулси. Примерно, на един кран е абсолютно забранено да го караш на тласъци, в която и да е посока. Логиката е да не му скъсяваш живота.
Та така и при крушките. :)
ivan dimitrov
30-01-2017, 21:43
Ванка, прегаря от това, че постоянно мига. Процесът го има дори и в лампите, дето ги имаме в къщи. Нагоряла фасунга или ключ карат жичката постоянно да мига. Така тя не може да се стабилизира в едно положение и е подложена на непрекъснати термични натоварвания. Всеки такъв нагревател си има брой цикли, които може да издържи. То е като един контактор. Има определен брой цикли и се разваля. За това и всякаква техника, когато се управлява не се кара на импулси. Примерно, на един кран е абсолютно забранено да го караш на тласъци, в която и да е посока. Логиката е да не му скъсяваш живота.
Та така и при крушките. :)
ЪЪЪЪЪ! Най добре - на сервиз.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.