View Full Version : Забива муцуната
Проблема е че колата като я запаля изгасва, след това веднага завъртам пак ключа и пали и вече си подържа оборотите. И като тръгна забива моцуната известно време (около 200 - 300 метра ) и после се оправя.
Моля ако някой е имал такъв проблем да каже как да го оправя.
Преди да ме нападнете искам да кажа че съм ходил на много места на диагностика ( включително и при Бобо ), но всеки ми казва нищо и няма и немогат да ми обяснят от какво се получава и всеки има някакво предположение - един ми каже смени свещите, втори ми кажи почисти дюзите, трети ми вика не ти зацепен правилно ремъка.... Аз нямам излишни 1000 лева за да експерементирам от какво ще е. Никой неможе да ми каже от какво ми е проблема. Наскоро ми светна два пъти лампата на инжекциона. Имаше изказване тук във форума че трябва да отида на диагностика защото щом ми е светнала лампата значи имам записана грешка - уви при мен тази грешка не се беше записала - няма нищо всичко е наред според диагностика а дефакто колата не върви.
Моля помагайте.
Има една приказка: Щом даден проблем няма решение значи е факт
Както вървят нещата ще ми се наложи да се примеря с този фак и за мен характеристиките динамика и бързина за моята алфа ромео отсъстват.
Предположение ( факти )
1. Не ти е зацепен ремъка.
2. Свещите са ти кофти.
3. ПРОСТО КАТО ЗАПАЛИШ КОЛАТА ИЗЧАКВАЙ ПОНЕ 3 пълни минути да паднат оборотите под 1000 и ти обещавам, че няма да имаш проблем.
Ако караш на газ, сам си си виновен не търси помощ ;)
Колега аз доколкото си спомням при мен на диагностика не си бил :roll: И дори да си бил определено не съм ти казал че нищо и няма ако има такъв проблем :idea:
Бобо бях при теб . Ако си спомняш имаше един който не беше от София и предварително ти се бях обадил, но първия ден не стана че си имал много работа и се разбрахме за другия ден и ми дето ти се обаждах два три пръти докато те намеря къде се намира. Диагностиката ми я направи там пред едно блокче в една тясна пресечка даже като дойдох имаше едно дизелче закачено. Даже ти ми каза че буксата за диагностика някой ми я развалил и т.н. Не че нищо не ми каза ама ми каза може би е от свещите. Мисълта ми беше че никой неможе да ми каже смени еди кое си и ще се оправи. Всеки казва можеби е. Несъм искал да те засегна или обидя и ако съм го направил извинявай.
Предположение ( факти )
1. Не ти е зацепен ремъка.
2. Свещите са ти кофти.
3. ПРОСТО КАТО ЗАПАЛИШ КОЛАТА ИЗЧАКВАЙ ПОНЕ 3 пълни минути да паднат оборотите под 1000 и ти обещавам, че няма да имаш проблем.
Ако караш на газ, сам си си виновен не търси помощ ;)
1. Ако не ми зацепен правилно ремъка то ще си проличи дори и ако един зъб е прескочил.
2. Свещите са сменени и в сервиза на фиат и ланча в стара загора ми казаха че са добре.
3. е какво ще е това чакане 3 минути да несъм на автобусна спирка - няма друга такава кола с такова чакане. неможе ли просто като нормалните хора да си запаля колата и да тръгна.
Алфа на Газ - Да Да :evil: :evil:
мойта се оправи от това "забиване на муцуната" след смяна на дебитомера.....
след това си смених и свещите и си прочистих дюзите, и си смених ламбда сондата, и направихо сновен ремонт и ся гордо мога да кажа, че поне муцуна не забива;))))))
и аз така паля и тръгвам, ша я па и чакам....де(§* и кочина;)
мойта се оправи от това "забиване на муцуната" след смяна на дебитомера.....
след това си смених и свещите и си прочистих дюзите, и си смених ламбда сондата, и направихо сновен ремонт и ся гордо мога да кажа, че поне муцуна не забива;))))))
и аз така паля и тръгвам, ша я па и чакам....де(§* и кочина;)
Бобо каза че ламбдата е перфектна а дебитомера бил тръгнал да си заминава ама имало още много хляб в него. Май ще се чистят дюзи.
"тръгнал" ... демек ... е точно от тва забива муцуна, но не секи път, щото един път отчита правилно, а един път не - и мотора се омотва
само с дюзи нема да минеш, мое мнение, но не вреди, така че действай, а после ше видим и дебитомера;)
"тръгнал" ... демек ... е точно от тва забива муцуна, но не секи път, щото един път отчита правилно, а един път не - и мотора се омотва
само с дюзи нема да минеш, мое мнение, но не вреди, така че действай, а после ше видим и дебитомера;)
Напротив всеки път е така. Като загрее колата тоз дебитомер данеби да се оправя. Мисля че ако е дебитомера ще имам проблеми и при високите обороти и няма да има значение колата дали е загряла или не.
Аз се преборих след няколкократно наливане на спирт в резервоара...
и само Екоелда после и стрелката никога в резервата:!: :!:
Аз се преборих след няколкократно наливане на спирт в резервоара...
и само Екоелда после и стрелката никога в резервата:!: :!:
Екоелда??????? Аз също не държа срелката в резервата най много до първата чертичка ама през повечето време на средата.
Предположение ( факти )
1. Не ти е зацепен ремъка.
2. Свещите са ти кофти.
3. ПРОСТО КАТО ЗАПАЛИШ КОЛАТА ИЗЧАКВАЙ ПОНЕ 3 пълни минути да паднат оборотите под 1000 и ти обещавам, че няма да имаш проблем.
Ако караш на газ, сам си си виновен не търси помощ ;)
1. Ако не ми зацепен правилно ремъка то ще си проличи дори и ако един зъб е прескочил. - няма, на мен ми е така
2. Свещите са сменени и в сервиза на фиат и ланча в стара загора ми казаха че са добре те може и бош да са ти сложили.
3. е какво ще е това чакане 3 минути да несъм на автобусна спирка - няма друга такава кола с такова чакане. неможе ли просто като нормалните хора да си запаля колата и да тръгна. а колко коли дето са 1.4 и са 103 коня знаеш да има твоята година с евро сертификат ;)
Не караш опел 1.6 71 коня, караш високотехнологичен двигател, с променливо газоразпределение, 4 клапана на цилиндър и две свещи....
:evil: :evil:
Не ти казвам че това са ти проблемите задължително, но и те са в списъка с причините и правилното поддържане
Успех. Рано или късно тая алфа ще те ардва много
Можете ли да ми обясните какво представлява електрония смукач и къде се намира на моята двигател при условие че нямам моторче на празен ход.
Можете ли да ми обясните какво представлява електрония смукач и къде се намира на моята двигател при условие че нямам моторче на празен ход.
Недей задълбава отиди сипи на два пъти спирт на светеща лампа в бензина и си готов :big_whoops:
п.с
Едвам ще тръгнеш после но ще изкара водата :wink:
Колко спирт да сложа.
на светеща резерва половин кило (едно шише)
Аз два пъти повторих процедурата :wink: в две сипвания. Вечер наливам сутринта паля(зор зор :)) :wink:
бат йонко е принципно прав
но може и друго нещо да направиш
извади си бенз помпа и източи целия резервоар
има и други пинизи ако още ти се чисти след това :wink:
Що ми се струва , че при него бенз филтър отделно нямаше и е като на 156 -ца :roll: :roll:
Що ми се струва , че при него бенз филтър отделно нямаше :roll: :roll:
ми за ко му е
:)
ма ко му се занимава най-добр еда извади всички боклуци първо
пък после да сипва Шпирт
Що ми се струва , че при него бенз филтър отделно нямаше :roll: :roll:
ми за ко му е
:)
ма ко му се занимава най-добр еда извади всички боклуци първо
пък после да сипва Шпирт
Мда, таман с един куршум два заека :wink: :D
шпирта е убаво нещо
особено за оправяне на октановото число
октановото число на спирта (етанол) по изследователския метод (дето се ползва в европата) е 129
който му се смята колко да сипва да си припомни простото тройно правило :wink:
Аз бензиновата помпа лесно ще я сваля ама резервоара как се сваля?
Аз бензиновата помпа лесно ще я сваля ама резервоара как се сваля?
не го сваляш
през дупката чистиш смело
с помпичка изкарваш кото намериш вътре;)
Глей сега - начи дебитомера ти е пътник, свещите ти са за смяна никой не знае как е зацепена колата и накрая ти искаш някой да ти каже какво да смениш за да се оправи що не земеш да си пиеш лекарствата :?:
Моеш да пробаш да напомпаш гумите на 4 бара да видиш дали ше тръгне че кат те гледам само не си си разглобил калниците да намериш очевадния проблем :idea:
1. Ако не ми зацепен правилно ремъка то ще си проличи дори и ако един зъб е прескочил. И как ще си проличи ми обесни ? Като няма такъв начин !
2. Свещите са сменени и в сервиза на фиат и ланча в стара загора ми казаха че са добре. И какви са ти свещите сподели с нас :?:
3. е какво ще е това чакане 3 минути да несъм на автобусна спирка - няма друга такава кола с такова чакане. неможе ли просто като нормалните хора да си запаля колата и да тръгна. Няма я даже може да я развъртиш на 8000 оборота докат е студена закво си я купил ако не да даваш газ :roll:
"тръгнал" ... демек ... е точно от тва забива муцуна, но не секи път, щото един път отчита правилно, а един път не - и мотора се омотва
само с дюзи нема да минеш, мое мнение, но не вреди, така че действай, а после ше видим и дебитомера;)
Напротив всеки път е така. Като загрее колата тоз дебитомер данеби да се оправя. Мисля че ако е дебитомера ще имам проблеми и при високите обороти и няма да има значение колата дали е загряла или не. Ами лошото е че логиката ти е много плитка и дебитомера може просто в началото в студения диапазон да бърка колата особенно когато не е много в час и в останалите диапазони :idea:
тя логиката му е ясна, и аз трудно преглътнах че чарк за 600лв се е преебала;)
трудно е, но се свиква, колега, това е Алфа , за Бога;)
в кой сервиз са ти гледали колата
Хиляди са пътищата около истината, един е пътя към решението... ПАРИТЕ
въпроса е че в България за да спестим 10 лева даваме 100 и така......
изгубеното време не го броя ;)
Crusader
29-04-2007, 20:19
Обаче човека все още има проблем :!: , пък и няколко други Алфи май имат същият проблем, та ако има и решение....не че има универсално такова :wink:
Едно възможно решение : http://www.fiat-bg.com/forum/viewtopic.php?t=15933
Явно настъпах някой по опашката.
Нека просто някой заключи темата или направо да я изтрие аз няма да пиша повече по тази тема и съжалявам че съм я пуснал.
Защо бе пич,виж са тук ние неможем да гадаем какво ти е на колата.Например моята сутрин ако не я изчакам да поработи 1-2 минути и ми прави мизерий :oops: :oops:
Ами лошото е че логиката ти е много плитка и дебитомера може просто в началото в студения диапазон да бърка колата особенно когато не е много в час и в останалите диапазони
Благодаря че сподели че съм тъп. Какво значи студн диапазон за един дебитомер. Той май мереше количествио преминал въздух. Зимата когато беше 0 градуса или сега когато е 15 градуса е студения му диапазон. Можеби имаш предивид когато е студен или топъл двигателя - дебитомера по какво ли познава кога е студен и топъл двигателя. Кой са останалите диапазони на дебитомера. Колко всъщност са тези останали диапазони, а колко трябва да бъдат. Всъщност крокодилите са подълги отколкото плоски или са по-плски отколкодто дълги??????
Явно тук ще се заяждаме вместо да си помагаме или хората с по-голям опит са решили да си мерят пишките с начинаещите който се оптват да си решат проблемите защото некъдърниците в сервите с лопати да ги ринеш и ти обяснятват неща на който за да повярваш трябва да ти е много плитка логиката.
не се нерви колега, свиква се с празните приказки и разните дървени философи. ако можеш с нещо ти помагаи и тва е. то благодарни все няама да има щото всички сме по-по-най. а ти гледаи да си оправиш колата. успех
Ако бе пич ти тия три неща дето аз ти казах правиш ли ги не. Чакаш ли колата да загрее ...не... ами прави се на интересен и си имай проблеми ;)
Ами лошото е че логиката ти е много плитка и дебитомера може просто в началото в студения диапазон да бърка колата особенно когато не е много в час и в останалите диапазони
Благодаря че сподели че съм тъп. Какво значи студн диапазон за един дебитомер. Той май мереше количествио преминал въздух. Зимата когато беше 0 градуса или сега когато е 15 градуса е студения му диапазон. Можеби имаш предивид когато е студен или топъл двигателя - дебитомера по какво ли познава кога е студен и топъл двигателя. Кой са останалите диапазони на дебитомера. Колко всъщност са тези останали диапазони, а колко трябва да бъдат. Всъщност крокодилите са подълги отколкото плоски или са по-плски отколкодто дълги??????
Явно тук ще се заяждаме вместо да си помагаме или хората с по-голям опит са решили да си мерят пишките с начинаещите който се оптват да си решат проблемите защото некъдърниците в сервите с лопати да ги ринеш и ти обяснятват неща на който за да повярваш трябва да ти е много плитка логиката.
Пич от разстояние колата никой не може да ти я оправи,така че действай а не стой и чакай да се оправи сама :idea: :idea: Намери свестен майстор който да ти я оправи,ако дойдеш в София има кой да я оправи,така че ти си решаваш :idea: :wink: Ако отидеш при Бобо в сервиза няма да те върне :wink:
Ами лошото е че логиката ти е много плитка и дебитомера може просто в началото в студения диапазон да бърка колата особенно когато не е много в час и в останалите диапазони
Благодаря че сподели че съм тъп. Какво значи студн диапазон за един дебитомер. Той май мереше количествио преминал въздух. Зимата когато беше 0 градуса или сега когато е 15 градуса е студения му диапазон. Можеби имаш предивид когато е студен или топъл двигателя - дебитомера по какво ли познава кога е студен и топъл двигателя. Кой са останалите диапазони на дебитомера. Колко всъщност са тези останали диапазони, а колко трябва да бъдат. Всъщност крокодилите са подълги отколкото плоски или са по-плски отколкодто дълги??????
Явно тук ще се заяждаме вместо да си помагаме или хората с по-голям опит са решили да си мерят пишките с начинаещите който се оптват да си решат проблемите защото некъдърниците в сервите с лопати да ги ринеш и ти обяснятват неща на който за да повярваш трябва да ти е много плитка логиката.
Ами ето пак ти е плитка логиката :idea: Дебитомера как според теб мери колко въздъх минава през него с кофа ли :?:
не се нерви колега, свиква се с празните приказки и разните дървени философи. ако можеш с нещо ти помагаи и тва е. то благодарни все няама да има щото всички сме по-по-най. а ти гледаи да си оправиш колата. успех
Аз на тебе нали ти доказах къв си дървен филосов или пак се буташ м/у шамарите и се правиш на разбиращ :?: Много сте ми интересни искате съвет давам ви го а вие почвате да носите вода от хиляда езера само и само да намерите причина дето нема как да я има и накрая аз съм ви виновен че правите простотии и нищо не ви се получава :shock: Аз по едно време верно бях спрял да пиша точно заради такива като вас и май пак ше спра шот няма смисал :idea: Тия дето съм им помогнал 3% са казали благодаря другите си прават пас а има една групичка дето си филосовства и обикаля по некадърни майстори, псува и си плащат като попове ми оправяйте се :!:
не се нерви колега, свиква се с празните приказки и разните дървени философи. ако можеш с нещо ти помагаи и тва е. то благодарни все няама да има щото всички сме по-по-най. а ти гледаи да си оправиш колата. успех
Аз на тебе нали ти доказах къв си дървен филосов или пак се буташ м/у шамарите и се правиш на разбиращ :?: Много сте ми интересни искате съвет давам ви го а вие почвате да носите вода от хиляда езера само и само да намерите причина дето нема как да я има и накрая аз съм ви виновен че правите простотии и нищо не ви се получава :shock: Аз по едно време верно бях спрял да пиша точно заради такива като вас и май пак ше спра шот няма смисал :idea: Тия дето съм им помогнал 3% са казали благодаря другите си прават пас а има една групичка дето си филосовства и обикаля по некадърни майстори, псува и си плащат като попове ми оправяйте се :!:
Не се правя на разбирач. Мисълта ми беше, че никой неможе да ми каже със сигурност смени примерно еди кое си и колата ще се оправи. Наближава времето в което ще сменя ремъка и свещите и ако се оправи проблема ще ти се извиня искрено ( надявам да ми бъде прието извинението ). Нали се сещаш че нямам излишни пари за да експерементирам от това идва всичко а и малко съм инфектиран и изнервен от това че колата ми не върви както трябва. В понеделник дори свалих моторчето за празния ход ( някакъв електромагнитен клапън ) почистих го. За да достигна до него свалих и дроселовата клапа почистих и нея. Не съм искал да те обиждам или засягам. Аз те уважавам като човек и ако има някой мой приятел проблем с няговата италянка му давам твоя телефон. Препоръчвам те на хората. Изобщо нямах за цел да те обидя или нещо от сорта...
Мисълта ми беше, че никой неможе да ми каже със сигурност смени примерно еди кое си и колата ще се оправи
Бате такъв човек още не се е родил :idea: :idea:
......... Нали се сещаш че нямам излишни пари за да експерементирам от това идва всичко а и малко съм инфектиран и изнервен от това че колата ми не върви както трябва....
Вземи едно ВД40 и където видиш букса в коша на двигателя пръскай без да оливаш. Там букси на дюзи,дебитомери , сонди , релета бушони и т.н.
Днес пуснах климатика минах 200 метра спрях на светофара и колата изгасна и светна лампата на инжекциона и като каза няма да паля и не запали. Извадих буксите на ЕКУ-то постоя около минута така закачих го и запали. Преди като ми беше светнала пак лампата ходих на диагностика и ми казаха че нищо няма на колата и никаква грешка не се е записала в компютъра. Кажете каво да правя само по диагностики ходя и не се намира решение. Междо другото като я запалих се чу едно чаткане през определен интервал което след време затихна и изчезна в просължение на 2-3 мин.
Моето предложение е следното : Сипваш 70 лева бензин, молиш се колата да запали, колата запалва, не я гасиш :!: , отиваш до София, хората ти я оправят, връщаш се в Стара Загора и си свиркаш :wink:
Моето предложение е следното : Сипваш 70 лева бензин, молиш се колата да запали, колата запалва, не я гасиш :!: , отиваш до София, хората ти я оправят, връщаш се в Стара Загора и си свиркаш :wink:
Ще го имам в напредвид :? :( :(
Днес пуснах климатика минах 200 метра спрях на светофара и колата изгасна и светна лампата на инжекциона и като каза няма да паля и не запали. Извадих буксите на ЕКУ-то постоя около минута така закачих го и запали. Преди като ми беше светнала пак лампата ходих на диагностика и ми казаха че нищо няма на колата и никаква грешка не се е записала в компютъра. Кажете каво да правя само по диагностики ходя и не се намира решение. Междо другото като я запалих се чу едно чаткане през определен интервал което след време затихна и изчезна в просължение на 2-3 мин.
ако ти гасне на светофар на празен ход загряла, може да е датчик на Хол, но това пак трябва да ти го констатира и диагностика
той е към 70тина лева, за сведение :)
След като колата е загаснала няма начин да не запише грешка - или датчик на хол или фазов датчик има вариянт да не записва грешка ако има прецакана бубина или свещ.
След като колата е загаснала няма начин да не запише грешка - или датчик на хол или фазов датчик има вариянт да не записва грешка ако има прецакана бубина или свещ.
Ами на диагностика като отидох нямаше записана грешка. Ако има прецакана свещ или бобина няма ли да си проличи при диагностика. И само да кажа за да тръгне аз вадя буксите на ЕКУ-то стой 1-2 мин така и тогава пали. Възможно ли е като вадя буксите да се изтрива нещо тази грешка?
Фазовия датчик предполагам е горе на инжектора който е, ама кой е датчика на Хол
Колко ще ми струва ако отида в сервиза на Бобо и направим следните неща:
1. Смяна на ангренажен ремък и ролки
2. Самия ангренажен ремък с ролките
3. Комплект за вариятора
4. Смяна на въпросния комплект
5. Монтаж и демонтаж на дюзите
6. Почистване на дюзите в дунев на 4-ти километър
И да видим таз работа със лампата на инжекциона какво ще излезне.. и междо другото ми казаха че нямам бензинов филтър а съм бил със несменяем... и нямам нищо пред задната дясна гума :)
След като колата е загаснала няма начин да не запише грешка - или датчик на хол или фазов датчик има вариянт да не записва грешка ако има прецакана бубина или свещ.
Ами на диагностика като отидох нямаше записана грешка. Ако има прецакана свещ или бобина няма ли да си проличи при диагностика. И само да кажа за да тръгне аз вадя буксите на ЕКУ-то стой 1-2 мин така и тогава пали. Възможно ли е като вадя буксите да се изтрива нещо тази грешка?
Фазовия датчик предполагам е горе на инжектора който е, ама кой е датчика на Хол
естествено че се трие грешката като извадиш буксите на ЕКУто, нали остава без ток, горкото:)
Еми да ама иначе не пали. Немога да стоя на светофара. А и няма как да дойдат от сервиза да я видят защото когато се случи те все не работят.
и междо другото ми казаха че нямам бензинов филтър а съм бил със несменяем
Точно така не са те излъгали :wink: :wink:
Колко ще ми струва ако отида в сервиза на Бобо и направим следните неща:
1. Смяна на ангренажен ремък и ролки
2. Самия ангренажен ремък с ролките
3. Комплект за вариятора
4. Смяна на въпросния комплект
5. Монтаж и демонтаж на дюзите
6. Почистване на дюзите в дунев на 4-ти километър
И да видим таз работа със лампата на инжекциона какво ще излезне.. и междо другото ми казаха че нямам бензинов филтър а съм бил със несменяем... и нямам нищо пред задната дясна гума :)
Така като гледам за труд ще отидат около 160лв останалото можеш да прочетеш в раздела за ремонтите :wink:
Значи около 500лв ще ме оправят.
Ми тогава към 28-ми май ша има ли чалъм да го опрайм проблема?
Ми тогава към 28-ми май ша има ли чалъм да го опрайм проблема?
Заповядай :wink:
окей ша дода ама на 29-ти :drive:
снощи пак неискаше да ми загасне ланпата на инжекциона и пак неискаше да запали, но тизи път несъм откачал нищо ( абе нищо несъм пипал ) врътнах 3-4 пъти и запали. Дано този път да е записала грешка и като отида при бат Бобо да разбере какво и има.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.