Log in

View Full Version : Пак проблемации



SNAIPERIST
30-04-2007, 18:13
Значи днес както си карах, при натискане на спирачката с много ниска скорост по черен път нещо испука(като удар от камък).Загасих ДВГ и я пуснах по инерция, като при движение неще стържеше.при запален ДВГ и изклучена предавка при подаване на гас колата започва да гасне.Какво меже да е :? В момента съм я оставил на пътя че нз какво може да е и да не прееба нещо :( .

valjo
30-04-2007, 18:20
диференциал или съединител?

SNAIPERIST
30-04-2007, 18:24
диференциал или съединител?
какво имаш предвид че проблема може да е от тези 2-те ли ??

valjo
30-04-2007, 18:33
ами ако стърже когато не е на скорост, поне в мойте омотани представи би могло да е това....
аз понеже см чупил диференциал, и усещането ми е познато де...

но може би , ако това е въобще вузможно , съеднителя да е задрал в маховика.... и тогава пак ще стърже :)

нема да се плашиш

SNAIPERIST
30-04-2007, 18:40
ами причината да загасва и да се мъчи при подаване на гас без да е на скорост от както се случи това на скорост не съм я вклучвал ? :(
трябва да се има предвид че карах с 5км какво може да се случи при тая скороси и единственото натоварване беше само на спирачките.

SNAIPERIST
30-04-2007, 18:42
ся се чудя да се качвам и да потеглям или да седя и да чакам някои д аме дръпне до сервиза ??

valjo
30-04-2007, 18:55
ми моя диференциал се строши при потегляне на заден ход също с не повече от 2-3км/ч. ...
може да е сичко де, аз казвам на мен какво ми се е случило....

по добре я качи на репатрак, да не стане по зле...

SNAIPERIST
30-04-2007, 18:59
ако е деференциал, той каква връзка има с работат на ДВГ-ля, ся се чуда да не съ скорости нещо :? :shock:

SNAIPERIST
30-04-2007, 22:13
Каре или полуоска е въпроса в момента, по ддуми и преглед на мой познат. Интересното е че до сега не съм имал никакви симптоми за подобни дефекти утре ше я дигам на колесар че съм я заебал на пътя тая вечер, дано да не е мноо соленко ремонтчето :?

Bobo
01-05-2007, 23:13
Колата има ли газова :?: Това което описваш ми звучи точно като детонация в колектора :wink:

SNAIPERIST
02-05-2007, 13:08
Колата има ли газова :?: Това което описваш ми звучи точно като детонация в колектора :wink:

не няма газова, ше се кара на сервиз колата, при свалянето на дясната гума нещо не беше наред, приляпване на полуоската в каре и голямо истъркване на един болт(поне аз така го видях ама не съм разбирач).най-интересното е че двигателят искарва звук като на 5 хиляди кубикова цялото купе вибрира,изглежда че някакви вибрации се пренасят към двигателя от скоростната кутия и звучи меко казано страшно (всички размишления са направено от мен де, утре ше я карам с колесар в сервиза )

Bobo
02-05-2007, 23:29
Колата има ли газова :?: Това което описваш ми звучи точно като детонация в колектора :wink:

не няма газова, ше се кара на сервиз колата, при свалянето на дясната гума нещо не беше наред, приляпване на полуоската в каре и голямо истъркване на един болт(поне аз така го видях ама не съм разбирач).най-интересното е че двигателят искарва звук като на 5 хиляди кубикова цялото купе вибрира,изглежда че някакви вибрации се пренасят към двигателя от скоростната кутия и звучи меко казано страшно (всички размишления са направено от мен де, утре ше я карам с колесар в сервиза )

:shock: :shock: :shock:

SNAIPERIST
05-05-2007, 11:45
in case of removal of anti-vibration mass, do not use the same mainting screw in reassembling, but replace them with increased size self-tapping screw.

1.Има ли си на идея някой какво значи това, и дали то може да е причина за леко провисване на двигателя(ако има такова и то е причина за проблема).

2.Възможно ли е при смяна на картера нещо да не е направено както трябва и да е довело до проблема който още не се знае какъв е :shock:

Надписа се намира на жълта лепенка и се вижда от канал в предната част на двигателя!

nikola_n
05-05-2007, 17:54
in case of removal of anti-vibration mass, do not use the same mainting screw in reassembling, but replace them with increased size self-tapping screw

В СЛУЧАЙ НА СВАЛЯНЕ НА "МОЖЕ БИ ОЗНАЧАВА ТАМПОН ПРОТИВ ВИБРАЦИЙ", НЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ СЪЩИТЕ ЗАКРЕПВАЩИ БОЛТОВЕ, А ГИ ЗАМЕНЕТЕ С ПО-ГОЛЕМИ "САМОЗАТЯГАЩИ - МИСЛЯ ЧЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА ТИЯ БОЛТОВЕ, КОИТО ИМАТ ПЛАСТМАСА НА РЕЗБАТА ЗА ДА НЕ СЕ РАЗВИВАТ" БОЛТОВЕ.

Само с това мога да ти помогна, ама не мисля че има нещо общо с твоя проблем.