View Full Version : проблем при работа на бензин
nikolaiooo
30-04-2007, 18:26
та значи когато работи на газ няма проблеми не глъхне в ниските
обороти и когато работи на място си държи оборотите на 900.проблема
е че когато тръгвам да я паля на бензин положението никак не е розово.трябват ми поне 2-3 опита докато запаля и след това започва да мени оборотите и да гасне. има някакви пукания откъм двигателя все едно камък се удря в него. и дори когато е загряла вече почти ми е невъзможно да я карам на бензин, постоянно придърпва и гасне.тези дни ще я карам на диагностика но исках да ви питам на някой случвало ли се е и как мислите от къде идва проблема
Ти твърдиш, че няма проблем с газ-та :) Е там е проблема... Мойта пали прекраснона бензин... да не поверваш :)
ако си с газов инжекцион ... ти е преместила аванса;) а тва пукане са детонации, нема проблеми, той мотора ше роди в некав момент и уйде икономията;)
nikolaiooo
30-04-2007, 18:34
може би си прав братле но на тая цена на бенза и както всички знаем колко лапат тия зверове не издържах. а и другото нещо е че още преди да сложа газта колата си придърпваше.когато я карам на газ нямам такива проблеми и може би за това не съм обърнал внимание на това.
nikolaiooo
30-04-2007, 18:36
ама тва пукане е когато работи на бенз
nikolaiooo
30-04-2007, 18:38
а агу-то не е инжекцион
ама тва пукане е когато работи на бенз
еми да де, като запалването е изместено, бензина не изгаря както трябва.....
ама ако не си с инжекцион, това незнам дали може да стане, тоя случай съм го виждал при Бобо, на Любо QV-то..... то освен че "роди" и му направиха основен ремонт, успя да си взриви и смукателния колектор .... а той е доста сложен и скъп. ....
като гледам си в София, може да опиташ да идеш на диагностика при Бобо .... ама като му знам отношението към газовите, не ми се мисли кво ще ти се наложи да слушаш:):):)
nikolaiooo
30-04-2007, 18:40
срам не срам ще се ходи
nikolaiooo
30-04-2007, 18:43
на бате бобо каде му се намираше новия сервиз и трябва ли да му звънна преди това
е тука
http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopic.php?t=10814
има и телефон
та значи когато работи на газ няма проблеми не глъхне в ниските
обороти и когато работи на място си държи оборотите на 900.проблема
е че когато тръгвам да я паля на бензин положението никак не е розово.трябват ми поне 2-3 опита докато запаля и след това започва да мени оборотите и да гасне. има някакви пукания откъм двигателя все едно камък се удря в него. и дори когато е загряла вече почти ми е невъзможно да я карам на бензин, постоянно придърпва и гасне.тези дни ще я карам на диагностика но исках да ви питам на някой случвало ли се е и как мислите от къде идва проблема
Имах същия проблем,когато бях с обикновена газова уредба BRCна старата кола,тогава се наложи да се почистват дюзите поради факта,че карах само на газ. Сега с газов инжекцион е невъзможно да се пали на газ,докато не се достигне определена температура и дори на диагностиката ми оправиха и горивната смес да не се трупа грешка поради богата смес и нямам никакви проблеми,колата пали само на бензин а на газ върви при много лек режим,дори мога да споделя,че специалистите определиха ,че маслото което е 9300км. си е нарушило смазочните свойства само 25% и е почти бистро :D !
та значи когато работи на газ няма проблеми не глъхне в ниските
обороти и когато работи на място си държи оборотите на 900.проблема
е че когато тръгвам да я паля на бензин положението никак не е розово.трябват ми поне 2-3 опита докато запаля и след това започва да мени оборотите и да гасне. има някакви пукания откъм двигателя все едно камък се удря в него. и дори когато е загряла вече почти ми е невъзможно да я карам на бензин, постоянно придърпва и гасне.тези дни ще я карам на диагностика но исках да ви питам на някой случвало ли се е и как мислите от къде идва проблема
Имах същия проблем,когато бях с обикновена газова уредба BRCна старата кола,тогава се наложи да се почистват дюзите поради факта,че карах само на газ. Сега с газов инжекцион е невъзможно да се пали на газ,докато не се достигне определена температура и дори на диагностиката ми оправиха и горивната смес да не се трупа грешка поради богата смес и нямам никакви проблеми,колата пали само на бензин а на газ върви при много лек режим,дори мога да споделя,че специалистите определиха ,че маслото което е 9300км. си е нарушило смазочните свойства само 25% и е почти бистро :D !
Хахахаха колега начи ти оправили сместта и как качиха се в колата мериха я в ДВИЖЕНИЕ с газанализатор и я настроиха ли :?: Или на място когато колата е с 6% лоад на мотора ти обедниха колата а в движение кво става само буталата си знаят :lol: Успех ти желая :wink:
абе аз преди години "участвах" точно в такова настройване на газов инжекцион в движение, с лаптоп
казвам, щото лаптопа беше моя де, а настройвачите - Вальо Симеонов и диагностика на Ауто Италия:)
ненам кво, как, що друго ... :)
абе аз преди години "участвах" точно в такова настройване на газов инжекцион в движение, с лаптоп
казвам, щото лаптопа беше моя де, а настройвачите - Вальо Симеонов и диагностика на Ауто Италия:)
ненам кво, как, що друго ... :)
Да ти кажа че без широкобандова ламбда само са се правили на спецове :lol:
nmushnikov
02-05-2007, 07:30
и аз да споделя. Моята прависъщите номера - като я паля сутрин губи обороти, особено ако подам газ почва това давене, кихане , паткане... УЖАС! Каква е моята история - миналата година по това време се сдобих с тази мойта красота и почти веднага и сложих газовият инжекцион при един дето ме омая от приказки , че той бил най-добрия.... и т.н. Като дойде есента колата започна да придърпва(разбирайте да се тресе) между 2500 и 3000 об. на газ. Онзи "капацитет" ми изкара колата за боклука - ламбдата не работила, масметъра също, свещи и т.н. Отидох на диагнностика в Примотек, че са представители на Фиат в Стара Загора и имат лаптоп за диагностика на италиански коли - там се оказа, че колата има натрупани грешки, изчистихме ги, но мъките продължиха. Следваща стъпка - поход до Пловдив, 'щото тук никой нямал софтуер за Тартарини(каквато е моята газова), освен оня мишок дето я слага. В Пловдив цялата работа отне 15 минути и тогава наистина започна да върви на газ както на бензин. Доколкото видях настроиха подаването на газ за тези обороти. На прибиране по магистралата вдигна 195 на газ и ме достраша да я настъпвам повече, но мисля че можеше още. Сега (мисля, че беше януари) започнаха проблемите на бензин. То не бяха пак диагностики, то не беше чудо - свещите, инжекторите били за почистване и още не знам си к'во. Един слънчев ден реших да видя да не би да е от дрос. клапа и да я почистя и що щеш? Въздуховода, м\у масметъра и дрос., клапа спукан на гофрираната част. ПОбългаряване веднага и моментално - мазане с полиуретан. Май, май отначало се подобри, като в същото време сложих и добавка за почистване на инжекторите. Палеше известно време нормално, но отскоро пак взе да се "чуди". Поръчал съм този въздуховод, трябва да дойде тази седмица, че е с 2 седмици доставка. И все ми се струва, че смуче въздух от някъде другаде. Е, това е засега. Като сменя и това, ще пиша за резултат. Днес отивам До Пловдив да си търся долни носачи, че преди 5 месеца смених десен долен с Бирт, и пак му е разхлопан шарнира. И "задни напречни регулиращи щанги на сходимостта" , или поне тампони за тях, че много "върти" г*за.
Crusader
02-05-2007, 08:07
.....
А АГУ-то по какъв начин ти прекъсва работата на дюзите/симулатор или реленце/? Пробвал ли си да ресетнеш компа? Ламбда сондата ти в ред ли е, че след известно време работа на газ си умират? Да си мал детонации в смукателния колектор? А клапичка преди дебитомера? Температурните ти датчици в ред ли са?
Проблемите на колите ни идат от некадърни майстори, не от АГУ-то :!: Факт е че независимо дали работят на газ или на бензин дебитомерите и ламбдите на колите ни мрат като мухи /така като гледам поне половината от нас са ги сменяли, а другата половина са за смена/! Лично мнение!
nikolaiooo
07-05-2007, 23:46
тия дни нямах време да ида да и направя една диагностика, но интересното е че днес реших да махна плюса на акумолатора и изчаках няколко минути.след това колата заработи като нова.явно компа трупа некви грешки май.не знам дали е от газта, но след интервенцията цял ден я карах на бенз и нямаше никакви проблеми.задължително ще ходя до бате бобо тия дни явно той най-добре ще каже къде е проблема.
Crusader
08-05-2007, 08:10
За пореден път съм прав, проблемите идат от некадърни майстори. Значи са ти прекъснали дюзите с реле /тъпанари/ и компа отчира това че е не работят и трупа грешки, както вероятни и ламбдата. Трябват ти симулатори колега!
nikolaiooo
08-05-2007, 08:16
благодаря ти колега.ще ходя до тия майстори тогава да свършат нещо полезно и ще пиша после всичко наред ли е.
Хахахаха колега начи ти оправили сместта и как качиха се в колата мериха я в ДВИЖЕНИЕ с газанализатор и я настроиха ли :?: Или на място когато колата е с 6% лоад на мотора ти обедниха колата а в движение кво става само буталата си знаят :lol: Успех ти желая :wink:[/quote]
Само за уточнение, грешки се трупаха само на газ/споменах - графиката показваше богата смес/,след като специалистите по газта си свършиха работата графиките на газ и бензин бяха почти идентични и няма грешки и си карам наистина с успех :wink:
А иначе съм напълно съгласен с колегата Crusader, че успешното каране на газ е правопропорционално на квалификацията на майстора който е монтирал уредбата :?[quote][/u]
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.