View Full Version : Алфа 166 твърд маховик!?!
mimouzunov
18-04-2017, 23:26
Гледах къде ли не, но така и не намерих това което ме интересува а именно:
Някои има ли преки впечатления след монтаж на твърд маховик на 2.4 136 коня!?
Мернах че има комплект заместител които е с пружини на феродовия диск.. Някъде гледах че можело да се сложи всичко от фят хгт...
Интересувам се от всякакви вариации по заместване на демферния маховик общо взето.От какво може да се сложи и тн...
(разни писания от сорта че ще се късат валове и взривяват скорости може да си спестите от сега :-) )
viktorsterev
19-04-2017, 20:26
До колкото съм чел тази маневра става при 1,9 моторите,за 2,4 не удържа.Явно въртящият момент си казва думата
Издирвам демферен маховик с феродов диск - фирясали Имам притискател и лагер Искам да събера композицията и по нея да издиря от кой бус това същото нещо но с твърд маховик ще стане за мен Не мисля че има разлика в размерите но ако има издирвам за 150коня С леки доработки ставал от бус vw или фиат Но искам да имам по какво да сравнявам
mimouzunov
23-05-2018, 11:47
Издирвам демферен маховик с феродов диск - фирясали Имам притискател и лагер Искам да събера композицията и по нея да издиря от кой бус това същото нещо но с твърд маховик ще стане за мен Не мисля че има разлика в размерите но ако има издирвам за 150коня С леки доработки ставал от бус vw или фиат Но искам да имам по какво да сравнявам
Да беше казал по-рано имаше ги налични... За жалост всичко замина преди време за желязо....
Не че нещо но при bravo jtd 105 и хгт конверсията съединителя е бутащ, а в алфите са опъващи.
Затова събирам сегашната композиция за да знам какво да направя по размери и функции Колега Узунов ти мина ли на твърд маховик
ivopifeca
23-05-2018, 22:08
Не че нещо но при bravo jtd 105 и хгт конверсията съединителя е бутащ, а в алфите са опъващи.
Тука има логика-евала колега...То и при превключването на различни коли,се усеща,кога пускаш газстта и се натиска съединителя!Браво!
Не че нещо но при bravo jtd 105 и хгт конверсията съединителя е бутащ, а в алфите са опъващи.
Затова се се сменя и стойката на долната помпа. Тази конверсия я направих на 166 ТС-то. Ползвах съединител от селеспийд, защото е с лагер, не с лагер-помпа.
Майстора, който ми прави конверсията беше слагал твърд маховик на дизеловото си Браво, но не беше доволен и си върна демпферния маховик.
При мен няма никакви проблеми.
kalin555
03-08-2021, 19:32
Темата е старичка но да питам някой стигнал ли е докрай с тази интервенция че ми предстои и на мен. В Ланча форума имаше за Капа слагана кутия от дизел на бензинова и май се коментираше и нещо за премахването на демферния маховик. Капа 2.4 си е същия мотор все пак.
viktorsterev
03-08-2021, 19:59
Темата е старичка но да питам някой стигнал ли е докрай с тази интервенция че ми предстои и на мен. В Ланча форума имаше за Капа слагана кутия от дизел на бензинова и май се коментираше и нещо за премахването на демферния маховик. Капа 2.4 си е същия мотор все пак.Ако смяташ да си я караш,прежали едни 600-700 и приключваш.Миналата седмица го смених моя със друг от ударена кола,но почти нов.Все едно карам друга кола
Темата е старичка но да питам някой стигнал ли е докрай с тази интервенция че ми предстои и на мен. В Ланча форума имаше за Капа слагана кутия от дизел на бензинова и май се коментираше и нещо за премахването на демферния маховик. Капа 2.4 си е същия мотор все пак.
Нищо не става бате....:;)...те са го измислили....ако направиш твърда връзка, ще почне да ти страда силовото предаване, тампони ма мотор и т.н...жмела е голям....една голяма заблуда...;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.