View Full Version : Alfa Giulia 2.0 200 bhp Super - първи впечатления
Широчината е еднаква.Разлика има единствено в офсета.
Благодаря за съвета.
Широчината е еднаква.Разлика има единствено в офсета.
Благодаря за съвета.
Страхотни са този модел, мислех, че се предлагат само 19 цола.
Митко145
13-01-2019, 17:53
Здравейте! Някой попадал ли е на снимки на двигателя 2.2jtdm?
От Стелвио вършат ли работа
Изпратено от моят BLA-L09 с помощта на Tapatalk
Митко145
14-01-2019, 04:55
Ако са на самия двигател да.
Нещо конкретно ли искаш да снимам или общо отгоре - имай предвид, че 210 кс имат допълнително казанче с охладителна течност и е малко по-различно от 136, 150 и 180....
Митко145
14-01-2019, 19:56
В петък бях на салона във Виена.За първи път разгледах дизелова Джулия и така и не видях капака на ангренажа.Питах ги къде е ангренажният ремък,но не знаеха.Та взе да ми се върти да не е между скоростите и двигателя.
В петък бях на салона във Виена.За първи път разгледах дизелова Джулия и така и не видях капака на ангренажа.Питах ги къде е ангренажният ремък,но не знаеха.Та взе да ми се върти да не е между скоростите и двигателя.
Няма да ти сложат ремък от задната страна на двигателя.
https://www.bresolin.com/imgs_ricambi/1024x/US-55268532_1-3.jpg
https://www.bresolin.com/en/prodotti_dettaglio.php/engine/alfa/giulia/16/2.2?itemid=157314
Митко145
15-01-2019, 15:46
Мерси за снимките.:thumbup:
Искам да питам колегите с Giulia/Stelvio дали системата FCW (Forward Collision Warning) работи коректно и дали се е намесвала в разни ситуации. При мен имам чувството, че няма да сработи, въпреки че е настроена на да хваща от по-далеч - "far". Вчера по магистралата нарочно при доближаване на по-бавно движещ се автомобил пред мен, не натиснах спирачката, но не получих индикация, звуков сигнал или намаляване от страна на автомобила....
Искам да питам колегите с Giulia/Stelvio дали системата FCW (Forward Collision Warning) работи коректно и дали се е намесвала в разни ситуации. При мен имам чувството, че няма да сработи, въпреки че е настроена на да хваща от по-далеч - "far". Вчера по магистралата нарочно при доближаване на по-бавно движещ се автомобил пред мен, не натиснах спирачката, но не получих индикация, звуков сигнал или намаляване от страна на автомобила....
При мен системата работи. Нерядко в София свири, а и поне 2-3 пъти е удряла спирачки вместо мен. Трябва да видя какви са ми настройките.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Прочетох в alfaowner и след като го настроих на "near" и после отново на "far", започна да "писка" на пешеходци. Още не се е случвало да спира сам... дано не се налага.
И при мен работи нормално.Намесвала се е няколко пъти с активиране на спирачки и звуков сигнал.
При мен работи.. на най-близкото е настроена и въпреки това ми се случвало да сигнализира, например когато приближавам бързо колата пред мен, и се изнеса по-късно в ляво за да я задмина. Два пъти ми се е случвало да са намесва и при натискане на спирачката (адекватно).
От днес Варна-София-Варна,с малко градско в София.
Новите джанти и датчици за налягане в гумите са на линия и следващия месец ще са на колата с летните гуми.
От днес Варна-София-Варна,с малко градско в София.
Новите джанти и датчици за налягане в гумите са на линия и следващия месец ще са на колата с летните гуми.
По хемус или през тракия е това?
Как ги правите тия разходи, не знам. Аз под 10 трудно падам.
По Тракия
Каква скорост поддържаше по магистралата?
Не съм си правил труда да запомням къде с колко съм се движил,трябва да е било около 120-140 км/ч.Гледам да спазвам ограниченията.
---------- Post added at 11:18 ---------- Previous post was at 11:04 ----------
Тази година данъка е 342 лв,а миналата платих 964.И в двата случая с включена 5% отстъпка.
Напълно нормален е разхода за този клас автомобил бензинов мотор с автоматична кутия. Най-вероятно ще може и още да се свали.
Аз съм стигал до 6.9 - 7 първото лято, когато пътувах до Гърция на море.
Sent from my iPhone using Tapatalk
С новите джанти и летните гуми.
svetlin pilev
16-03-2019, 14:11
Красота!
2 години и 22000 км по-късно,
една бърза равносметка от мен.Колата се усеща,така както и като беше на 0 км преди 2 години .Нямам никакви технически проблеми,скърцания ,износвания по интериора,и т.н.Сигурно съм от късметлиите,защото има доста собственици къде с дребни,къде с по-сериозни проблеми.След първата смяна на масло не се налага да доливам повече.На този етап съм минал през две обслужвания,като на второто смениха и спирачната течност.Първите няколко хиляди км зареждах 95,след това реших да опитам със 100 октановият и до ден днешен карам само с такъв на ОМВ.Разлика във вървенето и разхода не виждам.Първото нещо,след като запаля е да изключа старт/стоп системата.В града е доста досадно да гаси двигателя на всеки 10 м,а и в дългосрочен план носи повече вреда на мотора,от колкото ползи.Разхода ми е около 8 извън градско и 11-12 в града. Нещо,което не ми харесва е,че при влизане в завой,когато ESP се намесва,подаването на мощност идва с голямо забавяне и не позволява бързо излизане от завоя.Очаквах повече от НК аудио системата, която за съжаление нямах възможност да слушам преди да поръчам. Наложи се да пребоядисвам детайли заради драскотини причинени от идиоти,които спират на 20 см разстояние и си мислят,че могат да отворят вратите си напълно без проблем.Приятно е,че през зимата загрява много по-бързо от предната ми кола,което в комбинация с подгрева на седалките и волана е супер. Инфотейнмънт системата за щастие не е тъч скрийн,като в предната ми кола и не се налага да гледам постоянно пръстовите си отпечатъци и да се старая да уцелвам иконите по екрана в подскачащата по страхотните ни пътища кола.С автоматика свикнах много бързо.След повече от 20 години ползване на ръчни кутии,вече не ми се чува за тях. От екстрите полезни са ми автоматичните светлини,които превключват много прецизно и имат три степени на чувствителност,както и системата за предотвратяване на сблъсък.На няколко пъти се е задействала превантивно .Фаровете обаче светят високо на къси и ми присветват често. Сигурно трябва да се коригират.Друга полезна е тази,която засича напречно преминаващи коли при излизане на заден ход.От безполезните е опцията за напускане на лента,поради липса на маркировка по нашите пътища.Автопилота съм го ползвал май само веднъж за две години. Чудя се дали да сменя рън флат гумите с нормални,но и двата ми комплекта са малко ползвани,така че ще му мисля като му дойде времето.Има собственици,които се оплакват,че тясно им било,че багажника неудобен бил.То е като да си купиш два номера по-малки обувки и да твърдиш,че производителя не знае как се правят обувки.Гледа се,пробва се и чак тогава се купува.Аз вече с две деца и детска количка се справям без излишни драми.
Съжителството с колата си е истинско удоволствие на този етап и смятам да я имам дълго време .Няма да забравя като си купувах последните две коли и бях решил,че ще са нови,защото се бях накарал на антики.Заглеждах се по Алфите,но като виждах какви са цените на новите,ми минаваше мерака много бързо.Веднъж даже стигнах до шоурумът,но още през витрината видях цената и даже не влязох.
Доста любопитна информация. Благодаря!
Спокойно ли се шофира Джулия по неравните ни пътища, легнали полицаи, рампи на молове и подземни гаражи?
Просветът достатъчен ли е ?
Просвета на Q4 е малко по-голям от модела със задно.За сега не е закачала никъде,но предната броня е ниска и трябва да се внимава.
Да си кажа и аз.От 3 дни притежавам Джулия Велоче.Освен,че страшно ми харесва,мнение още не мога да изкажа,само се хваля:-o
Без снимки все едно не си се похвалил! :)
Един разход от почти 1500км пътуване,завършило днес. Имаше от всичко-магистрала,първокласни,градско и т.н.171577
Здравейте, да се включа и аз като нов собственик на Джулия (не толкова нов, на ~9000 km от ноември 2019, ама нещо до преди месец все не ставаше с регистрацията във форума). Засега 0 проблеми, 100 усмивки, но честно казано, бих се разочаровал след железния (по днешни стандарти) Митьо! От ревютата онлайн вече си бях изградил до някаква степен предварително очакване към нея, но още от първия тест драйв а и сега всеки ден съм още по-удивен колко добре се усеща/нагажда на начина ти на каране и как може да я караш и малко по-пенсионерски и доооооста по-живо и все да те кара да се усмихваш :) Гледам има бели, червени красавици из темата, та да се включа и аз с една мисано синя Джулийка да стане още по-шаренко :-o
171581171582171585171583171584
Евала!
Страшен цвят, страшни джанти, такава ми е мечтата. :)
Здравейте, да се включа и аз като нов собственик на Джулия (не толкова нов, на ~9000 km от ноември 2019, ама нещо до преди месец все не ставаше с регистрацията във форума). Засега 0 проблеми, 100 усмивки, но честно казано, бих се разочаровал след железния (по днешни стандарти) Митьо! От ревютата онлайн вече си бях изградил до някаква степен предварително очакване към нея, но още от първия тест драйв а и сега всеки ден съм още по-удивен колко добре се усеща/нагажда на начина ти на каране и как може да я караш и малко по-пенсионерски и доооооста по-живо и все да те кара да се усмихваш :) Гледам има бели, червени красавици из темата, та да се включа и аз с една мисано синя Джулийка да стане още по-шаренко :-o
171581171582171585171583171584
Браво!Със здраве да си я караш.
Благодараско! И на мен това ми беше мечтата като излезе (без да броим QV-то естесвено), и за червена се оглеждах, но като видях синята на изложението в София преди година и ми останаха очите (а и тука натежа думата на жената също, вика - ''синя трябва да е, синя'', хаха)! А тези разходи не знам как ги постигате, има надежда значи за ламята, почна от твърдо 13,5/100 като съм засичал пробег основно градско в началото до около 12/100 преди месец два, с последното извънградско каране до морето сега е на 10,7/100 за, ама трябва да си призная че и крака остава тежичък още в доста ситуации (естествено разумно) :D
Благодараско! И на мен това ми беше мечтата като излезе (без да броим QV-то естесвено), и за червена се оглеждах, но като видях синята на изложението в София преди година и ми останаха очите (а и тука натежа думата на жената също, вика - ''синя трябва да е, синя'', хаха)! А тези разходи не знам как ги постигате, има надежда значи за ламята, почна от твърдо 13,5/100 като съм засичал пробег основно градско в началото до около 12/100 преди месец два, с последното извънградско каране до морето сега е на 10,7/100 за, ама трябва да си призная че и крака остава тежичък още в доста ситуации (естествено разумно) :D
Имай в предвид,че това е разход с 4 човека,пълна до горе кола с багаж и климатик,който не съм изключвал изобщо.
Не го мисли много,важното е че носи толкова удоволствие.
Имай в предвид,че това е разход с 4 човека,пълна до горе кола с багаж и климатик,който не съм изключвал изобщо.
Не го мисли много,важното е че носи толкова удоволствие.
Сългасен, кеф цена няма :) ! Просто ми стана интересно за разхода, а пък и с тези параметри на натовареност, които спомена си направо пушка. Най-доброто, което бях постигал с подобна мощност кола, бензин, беше с Леон Купра (не беше моя), даде 5,9/100 среден накрая на пътуването. С условието, че бяхме само двама с не много багаж, не ни се зареждаше в Гърция и наближавах резервата, та максималната скорост, която достигах беше 110-120 км, докато не пресечем границата :D Бях доста учуден накрая.
Благодарение на новия представител на марката, то ми се отдаде възможност да разкърша едно такова:
https://lh3.googleusercontent.com/pw/ACtC-3eeLeAOV5dT0UrAijC3Qo2r5L9E3dYvM9Ebuhhk1WdM9PTVvBk dEYSLNyd0DkmKLCq-Sp2meFtRlXTFnaGeiYeahkuXstB-lSS9qRQzicfNVNEYfN7UYcPGYZN3hKOukzF5mz2XEYwFxYRa41 3QDyoC=w509-h903-no?authuser=0
Доволно. :)
Малко ъпдейт и от мен.
Миналото лято по време на техническият преглед забелязах че има леко омасляване по корпуса на скоростната кутия.В сервиза установиха,че е от раздатката и я смениха по гаранция (добре,че колата е с 5 години гаранция).
При много високи обороти имаше и теч на антифриз от турбото.Това е известен проблем и имаше сервизна акция за него.Моят VIN обаче не бил част от нея и трябваше да си платя смяната на гумено уплътнение.
Други драми за сега няма.
В момента колата е на 38000 км.
Сега известно отклонение от темата.
В момента в Норвегия караме едно служебно Волво S60 Т8 plug in hybrid.Не мога да спра да си задавам въпроса как същите твърди пластмаси при Волво са символ на качество и скандинавска бла-бла-бла,а при Алфа са посредствени материали. Прикрепям и някой снимки.
Шумът от гумите е осезателен и предното окачване трополи през къси неравности,като че колата върви само по джанти.Централната конзола сърца,а колата е на 25 хил км.
Разходът за тази динамика (под 5 сек 0-100 км/ч) е добър.Разбира се колата си има достойнства и е добра да се возиш, но не предлага и малка част от емоцията на Алфа при шофиране. Разликата в цената е значителна,но все пак говорим за различни концепции.
Поздрави!
Още една снимка. Другите са май доста големи и не мога да ги кача.
172017
Малко ъпдейт и от мен.
Миналото лято по време на техническият преглед забелязах че има леко омасляване по корпуса на скоростната кутия.В сервиза установиха,че е от раздатката и я смениха по гаранция (добре,че колата е с 5 години гаранция).
При много високи обороти имаше и теч на антифриз от турбото.Това е известен проблем и имаше сервизна акция за него.Моят VIN обаче не бил част от нея и трябваше да си платя смяната на гумено уплътнение.
И каква е причината това уплътнение, което си е проблем, да не бъде покрито от гаранцията?
И каква е причината това уплътнение, което си е проблем, да не бъде покрито от гаранцията?
Това е и веселата част от историята с гаранцията.Удължената гаранция не покрива гумени уплътнения и маркучи.
Важното е че стана с едно влизане в сервиза и не се налага да ходя два пъти.
Да се включа и аз малко, че не съм писал от известно време. Аз досега с Алфата проблеми не съм имал - направих четвъртото обслужване във Витоша Ауто и съм много доволен. ЕТО ОТ ТОВА ИМАШЕ НУЖДА МАРКАТА. Добър представител, добро обслужване . продажбите ще дойдат. Иначе съм на почти 60000км. и колата мърка :). Разходът го държа 8/9 средно, но напълно разбирам колегите, които имат тежък крак. Иначе съм постигал разход под 7/100 но с много леко натискане и скорост до 130 км/ч. Возих се наскоро в едно QV и почнах да си се позаглеждам по това какво има в немското Мобиле. Един ден - живи и здрави.
Иначе, колеги, напълно не разбирам мрънкането на повечето журналисдти за пластмасите в колата. Но това е бремето на историята на марката и съмнителното качество на предишни модели. Това много трудно ще се изчисти от съзнанието на хората, но фактът е, че нещата се подобряват. Аз съм оптимист сега след сливането с PSA, че ще има пари и здрава ръка да ръководи нещата. Само че не очаквайте чудни екзотични коли. За да е успешна Алфа - трябва да има масовки.
Също бих сподели, че наскоро карах чисто нова 3-та серия - 190 коня, бензин - и останах супер разочарован. ЕДинственото по-добро нещо в 3-тата серия е настройката на скоростната кутия, която е същата и в Алфа Джулия. Но БМВ-то е като Тойота - скучно, по-неприятно на возия и с мега странно управление.... Поне след Алфата се усеща така.
Браво, колега! Страхотен избор на цвят и на интериор.
Здравейте, да се включа и аз като нов собственик на Джулия (не толкова нов, на ~9000 km от ноември 2019, ама нещо до преди месец все не ставаше с регистрацията във форума). Засега 0 проблеми, 100 усмивки, но честно казано, бих се разочаровал след железния (по днешни стандарти) Митьо! От ревютата онлайн вече си бях изградил до някаква степен предварително очакване към нея, но още от първия тест драйв а и сега всеки ден съм още по-удивен колко добре се усеща/нагажда на начина ти на каране и как може да я караш и малко по-пенсионерски и доооооста по-живо и все да те кара да се усмихваш :) Гледам има бели, червени красавици из темата, та да се включа и аз с една мисано синя Джулийка да стане още по-шаренко :-o
171581171582171585171583171584
Здравейте, да се похваля и аз с малко закъснение от година и половина.
Колата е Alfa Romeo Giulia 2.0 RWD в Misano Blue. Имам я от Април 2020. Вече е на малко над 17к км.
За това време успях да направя и някои модификации по колата:
Монтиране и активиране на пера (paddle shifters)
ECU Remap - около 300кс със 100 октана (както и в предни постове се коментира моторите на 200 и 280 са идентичени)
Aктивиране на RACE mode
Ragazzon catback muffler delete 76mm (колата е безумно тиха с оригиналното гърне, според мен това е първото нещо което всеки трябва да направи като си вземе Giulia с този мотор)
Start/Stop deactivator
Имам разни идеи и за евентуални бъдещи допълнения:
Kарбонов лип и дифузьор
LSD (Limited-slip differential) swap
172283172284172285172286172287172288172289
http://clubalfaromeo.com/forum/blob:http://clubalfaromeo.com/8a3f3536-3ca6-46e9-afc4-3d822aa676c8
http://clubalfaromeo.com/forum/blob:http://clubalfaromeo.com/2bdf9005-fa29-4f91-92c5-0e0d34e095e6
http://clubalfaromeo.com/forum/blob:http://clubalfaromeo.com/cf30cf36-66ec-4f81-bf2d-198f7b253fd0
http://clubalfaromeo.com/forum/blob:http://clubalfaromeo.com/7e58bb6c-5c85-495d-a276-1dc025522a12
http://clubalfaromeo.com/forum/blob:http://clubalfaromeo.com/904aa3de-90e2-429e-afd4-dc780872a472
http://clubalfaromeo.com/forum/blob:http://clubalfaromeo.com/5d0f768b-6eac-469b-8d6c-9c23f7bfc38b
http://clubalfaromeo.com/forum/blob:http://clubalfaromeo.com/b665b043-fd62-444b-a1c7-fb5518c0f810
http://clubalfaromeo.com/forum/blob:http://clubalfaromeo.com/285618a5-40fd-41dc-a82e-32777bc6443e
Наскоро и аз се сдобих с Giulia TI 2.0 280кс от Флорида. Много е лека и приятна за каране и винаги ме кара да се усмихвам като съм зад волана.
Супер! Честито и със здраве да си я караш!
Сподели малко повече впечатления, на задно ли е или Q4?
Kaкъв е разхода на бензин, какви са цените на обслужването, мисля че веригата на този мотор е доста здрава и няма нужда да се сменя?
Благодаря!
На задно е, като до скоро не знаех, че има такава комбинация.
Разходът за момента е м/у 6.5 и 8 извънградско с нормално каране, градско 11-13. Когато съм сам е стигал и до 12 извънградско. Приблизително с около 1-2л. отгоре на 1.9 jtd. На dynamic става доста жива и нервна и е трудно да се кара спокойно, защото постоянно те подтиква да й да подаваш.
В същото време, когато пътувам с жената и детето и карам спокойно е супер тиха и обезшумена.
Доста различна е като усещане спрямо с 159. Определено са се постарали и вложили повече мисъл. 8ZF е чудесен, плавен, мазен и доста по-умен от Aisin-а. Това, което най-много ми харесва към момента е управлението - много е директно и с лек волан, двигателят - достатъчен е за това купе и за ежедневието и за кеф, позицията - най-накрая е ниска, каквато трябва да е.
Обслужването не бих казал, че е нещо по-различно от други в класа си, даже някои неща са по-евтини от на 159.
Веригите до колкото знам не създават проблеми, а се надявам скоро да не разбера. Колата е на 75к км.
Ай честито и тук ;) Със здраве, кеф и късмет :)
И пак мерси за насоките за картата на навито ;)
173072За 10 минути смених старият скоростен лост с фейслифтов.Изгежда доста по-добре.Беше готов програмиран,така че нямаше нужда от нищо друго.Перфорираната кожа си пасва с тази на седалките.
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.