PDA

View Full Version : Гарнитура капак клапани



svetlastf
06-06-2017, 09:55
Здравейте,
търся съвет относно проблема... Вчера установих, че гнездата на свещите са пълни със масло - явно гарнитурата изпуска. Нямам инфо последните 10 години да е сменяна.
Четох няколко подобни теми и мненията са различни - евтина гарнитура + силикон или скъпа гарнитура. Въпреки, че имаше мнения, че скъпата гарнитура без силикон протича след година примерно....
Та някой ако има пресен опит с подобен ремонт да сподели кой вариант изпълнил и наистина ли не става без лепене на тази гарнитура.

ПП.Предполагам след година/две капака ще се сваля за смяна на ангренажен ремък.

ecotronic
06-06-2017, 10:43
Аз ползвам евтини гарнитури (25 - 30 лв.) + маслоустойчив силикон Виктор Рейнц и нямам течове (сменям ги на 3 години).

Преди да сложа новата гарнитура измивам добре капака с гореща вода, веро и бояджийска четка. Челните повърхности на главата обезмаслявам с коресилин и ги мажа тънко със силикона (само тях).

Ghostface86
06-06-2017, 10:46
Смени си гарнитурата. Няма да ти излезе много скъпо. Досегашния ми опит с тези неща, показва че трябва да заложиш на качествена гарнитура. Не непременно да е скъпа. Силикон няма да ти трябва, ако не е криво. 'Майсторите слагат силикон, когато искат бързо да те разкарат, но да ти вземат парите. Или ги мързи да проверят за кривини.

BO
06-06-2017, 11:06
Аз ползвам евтини гарнитури (25 - 30 лв.) + маслоустойчив силикон Виктор Рейнц и нямам течове (сменям ги на 3 години).

Ако гарнитурата не тече, защо я сменяш на 3 години?

ecotronic
06-06-2017, 11:13
Ако гарнитурата не тече, защо я сменяш на 3 години?

За да си спестя евентуалната загуба на време, нерви и пари, които възлизат на повече от 30 лв.

svetlastf
06-06-2017, 12:59
До тук 50:50 :dunno:

Ghostface86
06-06-2017, 13:45
Гарнитура на капака на клапаните или на главата? Ама която и да е, слагаш качествена и нямаш проблеми. На старата кола, като сменях на капака гарнитурата ми писна от силикони и евтини подобия. В един магазин, внасят от Германия части и си поръчаш от тях. По-скъпа беше, ама самото и качеството е друго. Дори на пипане, гумата беше различно. Като я сложиха, всичко заспа. Без нужда от силикон и вече 4 години, нито капка не тече.

BillyBoy`
06-06-2017, 13:57
При мен пълни гнездата само на 4-ти цилиндър.

Ghostface86
06-06-2017, 14:46
Значи е на главата. От тази на капака, трудно ще пълни с масло, гнездата на свещите.

dhtj
06-06-2017, 15:24
Значи е на главата. От тази на капака, трудно ще пълни с масло, гнездата на свещите.

:new_Eyecrazy:

Каква е тая глупост дето успя да съчиниш?

ecotronic
06-06-2017, 15:25
Значи е на главата. От тази на капака, трудно ще пълни с масло, гнездата на свещите.

Пълни глупости!

mimouzunov
06-06-2017, 15:27
Пълни глупости!

Интересни неща може да научиш в тоз форум... :new_Eyecrazy:

ФЕРАРИСТ
06-06-2017, 18:40
Аз ползвам евтини гарнитури (25 - 30 лв.) + маслоустойчив силикон Виктор Рейнц и нямам течове (сменям ги на 3 години).

С разликата че ги сменям като се наложи......

Ivanov_
06-06-2017, 23:09
Слагай силикон и каквато и да е гарнитура. Мажи навсякъде и няма да имаш проблеми.

Ghostface86
07-06-2017, 09:22
Ама много сте елементарни, без да се обиждате. Айде напънете мозък и си представете къде е гарнитурата на главата и къде на капака на клапаните. Покрай едната гарнитура, минават маслените магистрали (канали). Другата уплътнява един капак, където се пличка масло. От къде е по-вероятно да се пълни, предвид налягането на маслото? И не съм казал, че не може да е от капака на клапаните. Ама четете бе хора. Брех веднага чели недомислили, се изкаха за пълни глупости.

lordliness
07-06-2017, 09:26
Ама много сте елементарни, без да се обиждате. Айде напънете мозък и си представете къде е гарнитурата на главата и къде на капака на клапаните. Покрай едната гарнитура, минават маслените магистрали (канали). Другата уплътнява един капак, където се пличка масло. От къде е по-вероятно да се пълни, предвид налягането на маслото? И не съм казал, че не може да е от капака на клапаните. Ама четете бе хора. Брех веднага чели недомислили, се изкаха за пълни глупости.

Някога поглеждал ли си какво има под декоративния капак?
Никога нали, дори идея си нямаш.

Ghostface86
07-06-2017, 09:26
А ти? Комплекси ли намери там?

ecotronic
07-06-2017, 09:29
Ама много сте елементарни, без да се обиждате. Айде напънете мозък и си представете къде е гарнитурата на главата и къде на капака на клапаните. Покрай едната гарнитура, минават маслените магистрали (канали). Другата уплътнява един капак, където се пличка масло. От къде е по-вероятно да се пълни, предвид налягането на маслото? И не съм казал, че не може да е от капака на клапаните. Ама четете бе хора. Брех веднага чели недомислили, се изкаха за пълни глупости.

Вземи да се научиш, що е това ДВГ. Кое е глава, блок и т.н. защото очевидно ти липсват много елементарни познания.

Когато ти протече тавана вкъщи, това най-вероятно е, защото има теч някъде над теб, а не защото се е спукал водопровода на улицата.

BO
07-06-2017, 10:20
Когато ти протече тавана вкъщи, това най-вероятно е, защото има теч някъде над теб, а не защото се е спукал водопровода на улицата.
Ако следвам логиката на колегата, то това е възможно бе.
Примерно ако навън някой мине през пожарникарския кран и го отнесе, а ти си забравил да си затвориш прозореца във вас, струята като удари тавана и ето ти възможност да ти тече тавана от улицата.
Просто следвам логиката и възможностите за вероятност.
:drive:

mimouzunov
07-06-2017, 10:58
Ама много сте елементарни, без да се обиждате. Айде напънете мозък и си представете къде е гарнитурата на главата и къде на капака на клапаните. Покрай едната гарнитура, минават маслените магистрали (канали). Другата уплътнява един капак, където се пличка масло. От къде е по-вероятно да се пълни, предвид налягането на маслото? И не съм казал, че не може да е от капака на клапаните. Ама четете бе хора. Брех веднага чели недомислили, се изкаха за пълни глупости.

По-вероятно е да се пълни от капака на клапаните! Налягането на маслото м-у блок и глава е по-високо отколкото плискането му в главата, но се замисли и каква гарнитура има на двете места и освен това коя колко е стегната. Маслените магистрали на блок/глава виждал ли си ги с какво "Ф" са. Ако еи така излизаше масло м-у блок и глава, то толкова вероятно е да излиза и антифриз, да изпуска компресия или да меша всичко изброено и тн.

angelovi69
07-06-2017, 12:36
Ей, страшни зевзеци сте! Разсмяхте ме с глас.
По темата - на мен ми се омазнява с масло около свещите на ЖТС-а от гарнитурата между главата и капака на клапаните. И се стича надолу в гнездата около свещта. Ама вече съм с нова гарнитура, леко залепена и със силикон и раздавам газ безстрашно.

svetlastf
07-06-2017, 17:21
Интересна дискусия се заформила...:-D

Звъннах на JP-то, което се грижи за здравето на Алфетка...
Рече - "сменям гарнитурата и лепя със силикон, капака -през пароструйка...".

Та вместо да давам парички за силикон, от който сигурно ще изразходвам 1/3 и после ще изсъхне от стоене и да се чудя къде да мия капака от мизерии - реших операцията да бъде извършена от професионалист срещу заплащане...:big_wink:

Friday
07-06-2017, 22:25
....маслоустойчив силикон Виктор Рейнц



Рече - "сменям гарнитурата и лепя със силикон, капака -през пароструйка...".
Та вместо да давам парички за силикон, от който сигурно ще изразходвам 1/3 и после ще изсъхне от стоене....

Точно цитираният силикон, вече трета година си стои в тубичката и не е изсъхнал. Ползвал съм го поне три пъти за колата и един път за стъклото на фурната :) . Даже и 1/3 няма да изразходваш от него.

Иначе за капака на клапаните съм се чудел как да го изчистя. Тази парострука си е с голямо налягане и ме е страх да не счупи и без това опечената пластмаса. Пробвах да го отворя, но нещо не ми се нравеше идеята, пак заради старата пластмаса. Киснал съм го с меглио, но нямаше някакъв особен ефект.
Иначе Виктор Ренц гарнитура, дори и лепена изкара 3г. и сега тече пак, като лейка, особено на по-високи обороти! То това си е като консуматив явно. :Suicide: