Log in

View Full Version : Проблем с предницата



Георги Савов
04-05-2007, 11:46
Колеги, имам един въпрос?Имам 33 1,5 с двойните карбуратори,85 г.Когато завивам надясно и след завоя пусна волана колата върви коректно направо,но наляво след завоя тегли силно наляво.Ходих на реглаж сходимост в Люлин в сервиза на Алфа и пак същото.Сменил съм всичко по предницата без Макферсоните.Колата я карам с този проблем вече 13 г. и взе да ми писва.Отделно от това при тръгване от покой като подам силно газ предницата е много нестабилна все едно плува.
Има ли някой идея какъв е проблема?
Предварително благодаря за вашите мнения по въпроса.

MrX
04-05-2007, 11:59
лагерите на макферсоните как са ти

Георги Савов
04-05-2007, 12:46
Лагерите на Макферсоните са сменени от двете страни.

MrX
04-05-2007, 13:10
понякога накрайниците не са това което трябва да бъдат и реглажа на по-стрите 33 е малко невъзможен,примен също има подобен проблем,неможаха да направят реглажа поради калпави накрайници,в момента бяга на ляво,ако се навърти един оборот започва да бяга надясно,явно с течение на времето са забравили как се правят тия накрайници(майтапя се естествено)

ventutsy
09-06-2007, 19:32
Да не е удряна алфата(ако е с челен удар и са изпъвани роговете може да се получи подобно теглене на една страна).А иначе причините може да са много от гумите до полуоските и каретата.Обаче тука във форума има добри майстори на алфа и те ще ти кажат за какво става дума като я видят,че през форума диагностика е несериозно да се прави.

JORDANGT
10-06-2007, 16:30
[quote="Георги Савов"]Лагерите на Макферсоните са сменени от двете страни.[/quote
Кога ги сменя,щото много живот в тях няма :( Аз имах същия проблем и както казва MrX това са най-вероятните причини

PS:Проблема го реших като я продадох(за съжаление) :wink:

pe6kata212
12-06-2007, 13:16
говоря от личен опит,аз имах тоя проблем и го реших като смених макферсоните и лагерите под пружината.При мен се явяваше и друго,от годинките беше отворила придницата и с малко побутване на роговете и усилване на коша нещата си дойдоха на мястото и забравих за тоя проблем,докато не се врязах с 180км. челно в един камион.До тогава колата стоеше като залепена за пътя.
За мен проблема е в макферсоните

Георги Савов
14-06-2007, 11:51
Да разбирам ли ,че трябва да се сменят и двата макферсона?

pe6kata212
14-06-2007, 16:22
за мен са те но нека и другите колеги да си кажат мнението

Георги Савов
18-06-2007, 15:53
Искам специално да благодаря на pe6kata212.
Ката свалих пластмасовите подкалници,щях да получа инфаркт.На няколко места коша беше раждясал с дупки по него.Роговете се бяха сцепили на няколко места.Добре ,че имам добър майстор.Заздрави всичко с планки и надявам се ,че стана доста здраво.
В момента да чукнем на дърво колата върви добре.

MrX
18-06-2007, 19:57
сега малко да ви поправя вас с Пешката
1.Пешка това с отварянето на предницата ти ли го измисли или някой ти помогна,а за побутването да не говорим!
2.Колега Георги това което си видял като си свалил подкалниците не са роговете!роговете са под капака :wink: от двете страни на двигатела :wink:

pe6kata212
18-06-2007, 22:00
Абе все едно не помниш колко се беше разчекнала отпред,и как мислиш ги върнах,ми с побутване с хидравлика запъната в двата ботуша
Ае са да си помислиме малко :roll:

MrX
19-06-2007, 08:18
Абе все едно не помниш колко се беше разчекнала отпред,и как мислиш ги върнах,ми с побутване с хидравлика запъната в двата ботуша
Ае са да си помислиме малко :roll:

това че ти си действал по този начин не означава че е правилния начин,я дай твойто мнени защо тогава преди да сменя окачването на спринта с такова от 3-та серия ми беше разчекната а сега не :wink: уточнявам,не са прилагани силови методи :!:

pe6kata212
19-06-2007, 10:29
казвам това защото за мойта бях сигорен че е събрала ботушите

Lisan
19-06-2007, 10:35
Абе все едно не помниш колко се беше разчекнала отпред,и как мислиш ги върнах,ми с побутване с хидравлика запъната в двата ботуша
Ае са да си помислиме малко :roll:

това че ти си действал по този начин не означава че е правилния начин,я дай твойто мнени защо тогава преди да сменя окачването на спринта с такова от 3-та серия ми беше разчекната а сега не :wink: уточнявам,не са прилагани силови методи :!: :roll: Може ли аз да кажа :lol: или спора е между вас :!:

MrX
19-06-2007, 13:13
Абе все едно не помниш колко се беше разчекнала отпред,и как мислиш ги върнах,ми с побутване с хидравлика запъната в двата ботуша
Ае са да си помислиме малко :roll:

това че ти си действал по този начин не означава че е правилния начин,я дай твойто мнени защо тогава преди да сменя окачването на спринта с такова от 3-та серия ми беше разчекната а сега не :wink: уточнявам,не са прилагани силови методи :!: :roll: Може ли аз да кажа :lol: или спора е между вас :!:

бе аз знам че ти със сигурност знаеш :twisted: (както и аз :twisted: ) ма да чуя спринтотрошитела какво ще се изрече :lol:

JORDI
19-06-2007, 14:35
Да споделя и аз малко опит от бившата ми 33-ка. Имах същите проблеми както казва колегата Савов от първи пост! Освен че смених макверсона смених и лагерите и под пружината и лагерите в горния край на амортисьора,дето влиза втулката. / :?: Установих че има разлика в макверсона на по-старите и по-новите модели-в дължината на рога,в който влиза шарн.болт на накрайника на корм.щанга!/
А за нестабилноста при рязко потегляне съм ходил няколко пъти на рег.предница и само си хвърлях парите на вятъра,а се оказа че на един канал с опънат канап доведох положениео на сходимоста на предните гуми спрямо задните така,че предните да са " леко" свити навътре,защото при потегляне предницата се стреми и леко се отваря!
После проблеми нямах никакви !!! Успех!

Георги Савов
19-06-2007, 16:30
Искам да благодаря и на колегата MrX и да му кажа ,че знам къде са роговете.И двата се бяха сцепили от вътрешната страна.Мога да му ги покажа.Самият кош,особено отдясно беше в окаяно състояние, но както казах майстора го уякчи с планки и смятам,че стана много добре.Вече няма никакво "плуване" на предницата при ускоряване.

pe6kata212
19-06-2007, 22:36
кажи Саше и твойто мнение да решиш спора

Lisan
21-06-2007, 00:07
Главния проблем с разкрачването е от носачите;на старата 33 и спринта единия е по дълак а този с шарнира по изправен и трябва да се сменят с по новия модел.Та Пешка според мен MrX е прав че трябва да се сменят носачите и не трябва сила :wink:ако разбира се няма други изненади

Георги Савов
21-06-2007, 10:19
Искам само да добавя,че преди да погледна подкалниците и коша, както ме посъветва Пешката цялото окачване отпред е сменено с новото от 33 и колата беше в окаяното състояние, както го описах в началото.

pe6kata212
21-06-2007, 17:22
и все пак съм излязъл прав :twisted: