View Full Version : Не се форсира, 2.4 JTD
Здравейте,
имам странен проблем с алфата, тази сутрин паля, тъкмо тръгвам и двигателя спира да реагира на натискане на газта. При задържане на педала натиснат до долу едва достига около 1800 оборота и то само от време на време. Светна и чека за двигателя (червеното инжекторче). Това се случва без каквито и да било проблеми до момента. Някой да се е сблъсквал с такова чудо?
:cheers:
ecotronic
08-09-2017, 10:05
Здравейте,
имам странен проблем с алфата, тази сутрин паля, тъкмо тръгвам и двигателя спира да реагира на натискане на газта. При задържане на педала натиснат до долу едва достига около 1800 оборота и то само от време на време. Светна и чека за двигателя (червеното инжекторче). Това се случва без каквито и да било проблеми до момента. Някой да се е сблъсквал с такова чудо?
:cheers:
Проследи кабелчето от потенциометъра на педала на газта до буксата му и я почисти.
Проследи кабелчето от потенциометъра на педала на газта до буксата му и я почисти.
Ок, мерси. А самата букса долу в краката ли е някъде или в двигателния отсек?
ecotronic
08-09-2017, 11:12
Мисля, че е някъде около педала. По жицата, по жицата и ще стигнеш до нея :)
Не е лошо да си провериш и вакуум маркучетата.
Не е лошо да си провериш и вакуум маркучетата.
Къде са тези вакуум маркучета? Между другото вчера точно като я качвах на бордюра да я паркирам, я ударих отдолу, не знам дали може да има връзка.
Къде са тези вакуум маркучета? Между другото вчера точно като я качвах на бордюра да я паркирам, я ударих отдолу, не знам дали може да има връзка.
Не вярвам да е от удара,но винаги съществува някаква случайност. Така зададен от теб въпроса ме навежда на мисълта,че е по-добре със снимка да ти "обясня" .Тези сините маркучи са вакуумите.Имаш и селеноиден клапан в който влизат двата .Има още един маркуч,който е под капака-късичък.Снимката е примерна,на моята 159,но горе-долу така стоят нещата и при теб(избрах нея,понеже са в синьо и ще ги различиш по-лесно).Наскоро ги сменях по същата причина,няма ряз,едвам вдига 2000оборота и ми светна индикацията(в случая записа грешка -налягане турбо).При мен се беше цепнал именно късия.
Провери си и другите неща ,за които говори колегата. Все пак само предполагаме .Успех.
Ок, мерси за съветите и на двамата :cheers:
Сега я закачих с кабелчето и имаше грешка Accelerator Sensor нещо си. Изтрих я и тръгна. Явно наистина проблема е с буксата на тоя датчик, утре ще търся къде е, че май е завряна яко :cheers:
ecotronic
08-09-2017, 20:52
Тези букси често правят мизерии. Някои колеги дори ги елиминират и запояват проводниците. Но ти на първо време само я почисти.
Значи само за инфо, ако на някой му се налага за в бъдеще - до потенциометъра изобщо не може да се стигне, буксата установих коя е по метода проба-грешка (изключваш и газ няма) - една бяла правоъгълна, намира се между спирачката и съединителя (доста нагоре). Напръсках с ВД-40, вкарване изкарване някоко пъти и за сега бачка.
:cheers:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.