View Full Version : проблемации
имам следния проблем:ходих на дигностика показа грешка-Лан сонда над горна граница,така сменихме я сложих нова пак същата работа лан сонда над горна граница и неиска да тръгне да работи никоя сонда досега тая е 3-та.Аз си знаех че наработи тая сонда но ходих на диагностика защото при 90град. почна да даржи 1500оборота и след смяна ги смакна на 1200. кажете ми от какво може да се получава това нещо защото ми писна.А маистора при които ходих на диагностика е свако ми и невярвам да ме мята, и според него каза че има някакав проблем в самия комп. на колата. МОЛЯ ЗА МЕНЕНИЯ
Ами колега като си сменил три ни кажи какви бяха като марки :?: Освен това кажи с новия или съ стария мотор си :?: Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?
П.С. Повярвай ми в компа няма проблем :wink:
Ами колега като си сменил три ни кажи какви бяха като марки :?: Освен това кажи с новия или съ стария мотор си :?: Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?
П.С. Повярвай ми в компа няма проблем :wink:
ако не се лажа и трите бяха бош такива универсални.С новия мотор сам с еку. на дросела,инжекциона ми е 1.5.5,нямам катализатор !
Ами колега като си сменил три ни кажи какви бяха като марки :?: Освен това кажи с новия или съ стария мотор си :?: Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?
П.С. Повярвай ми в компа няма проблем :wink:
ако не се лажа и трите бяха бош такива универсални.С новия мотор сам с еку. на дросела,инжекциона ми е 1.5.5,нямам катализатор !
Точно тва е проблема че са универсални :idea: :idea: трябва по номер за твоя мотор да си вземеш :wink:
Ами колега като си сменил три ни кажи какви бяха като марки :?: Освен това кажи с новия или съ стария мотор си :?: Свако ти не ти ли каза какво значи Ламбда над горна граница ?
П.С. Повярвай ми в компа няма проблем :wink:
ако не се лажа и трите бяха бош такива универсални.С новия мотор сам с еку. на дросела,инжекциона ми е 1.5.5,нямам катализатор !
Точно тва е проблема че са универсални :idea: :idea: трябва по номер за твоя мотор да си вземеш :wink:
Става и универсална но има грешка в каталога на Бош сондата за твоята кола не е LS06 a e LS05 :wink:
бобо възможно ли е в дебитомера да има проблемации с нестабилните обороти.Днес с бат YON пръскахме с ВД40 по буксите след това я запалихме и работеше доло горе добре,махнахме въздушния филтър запалихме я и почна с нестабилните обороти.Запалихме я в стандартно положение,и включихме всичко възможно като:фарове,климатик,нагревателя на задното стакло Оборотите бяха възможно наи ниски преди огасване на двигателя!
Проблема може да е от много места вкл. и от сондата, но за да кажа дебитомер трябва да я видя на диагностика - иначе бих казал моторче празен ход :wink:
Благодарим за предположенията бобо, най-вероятно си прав , защото работеше добре след като оляхме релета букси. Но свърши ВД-то а беше останала буксата за Моторчето и след 3 -4 часа след като и нея я поразклатих и напръсках пак се осра.....
п.с
За почистването на (мпх+тпс) има ли после нужда от калибровка или неква центровка или си влиза нормално по канала към оста на дросела ?
Благодарим за предположенията бобо, най-вероятно си прав , защото работеше добре след като оляхме релета букси. Но свърши ВД-то а беше останала буксата за Моторчето и след 3 -4 часа след като и нея я поразклатих и напръсках пак се осра.....
п.с
За почистването на (мпх+тпс) има ли после нужда от калибровка или неква центровка или си влиза нормално по канала към оста на дросела ?
Ако колата е с новия ТПС който е заедно със моторчето в един корпус - и сте го чистили или там квото ще да правите - вече със сигурност е за ново моторче + ТПС :wink: Ако е стария не трябва калибровка за новия трябва :idea:
А и забравих - сигурен съм че с тва уливане с ВД няма да постигнете нищо :idea:
Благодарим за предположенията бобо, най-вероятно си прав , защото работеше добре след като оляхме релета букси. Но свърши ВД-то а беше останала буксата за Моторчето и след 3 -4 часа след като и нея я поразклатих и напръсках пак се осра.....
п.с
За почистването на (мпх+тпс) има ли после нужда от калибровка или неква центровка или си влиза нормално по канала към оста на дросела ?
Ако колата е с новия ТПС който е заедно със моторчето в един корпус - и сте го чистили или там квото ще да правите - вече със сигурност е за ново моторче + ТПС :wink: Ако е стария не трябва калибровка за новия трябва :idea:
Оки 10х няма да го пипаме :wink:
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.