PDA

View Full Version : Най добрите италянки според вас за 90-тте?



ivopifeca
16-09-2017, 18:24
За мене-АЛФА РОМЕО 75,164-без да съм я карал,Фиат Крома,ЛАНЧА ТЕМА,Ланча КАППА:)

dansguardian
16-09-2017, 18:47
София Лорен, Орнела Мути и.... Моана Поци. :)

Sent from my iPhone 8

dhtj
16-09-2017, 18:49
Не знам кои са най-добрите италианки, но мога да кажа кои са спечелили Кола на годината през 90те.

1989 - Fiat Tipo
1995 - Fiat Punto
1996 - Fiat Brava/Bravo
1998 - Alfa 156

ivopifeca
16-09-2017, 19:00
Разбира се 75, 164,крома и тема,са започнати 80-тте,но все пак за коли произвеждани 90-тте,а относно типо пунто и 156-добри са без последната,но не са ,като тези,които посочих:)

italfen
16-09-2017, 20:09
Каква е целта на тази тема?

ФЕРАРИСТ
16-09-2017, 20:17
156 естествено.....

dansguardian
16-09-2017, 21:00
Не знам какво да правя с тази информация...

bobi1997
17-09-2017, 08:24
Боксерите и шестаците на Алфа + турбо тупалките на Ланча

Love Italian cars
18-09-2017, 07:51
Откъм издържливост: капа jtd.

Топ-автомобил на 90-те: капа турбо и капа купе турбо.

Алфа 164

italfen
18-09-2017, 08:26
Поне пишете защо мислите така...

Love Italian cars
18-09-2017, 15:28
Поне пишете защо мислите така...

От всички коли, които съм карал, единствено капа турбо, която беше доста запазена, ми остави спомен, че съм управлявал нещо изключително: огромно и удобно купе, невероятно удобни седалки, приятен вървеж /колата не е тунинг-бегачка, но имаше доста приятно ускорение/, много здрави и качествено направени ламарини - без милиметър ръжда на 16-17 годишна кола с леки ожулвания и "целувки" по паркинги.
Впоследствие видях доста други капи турбо - бяха обаче доста изтормозени и двигателите на някои бяха заминали. Споменът за първата - остава завинаги.

Приятел направи с дизелова капа половин милион километра и още я кара. Няма нищо общо като вървеж с турбото, но е приятен ежедневен автомобил.

Капа купето ми е фаворит за 90-те, но не е кола за всеки ден - много рядка и скъпа за поддръжка в наши условия. Но който може да си я позволи - евала! :super:

bobi1997
19-09-2017, 01:34
Боксерите и шестаците на Алфа са си изконни мотори за марката и са много специални за мноого алфисти - така и за мен. Намирам ги и за най-вълнуващи. За турбо тупалките на Ланча важи същото, макар и моторите да са Фиат, просто пак емоцията е друга.

И като цяло за 90-те за мен най-сполучливи са колите базирани на Типо 2 платформата - конструкция, издържливост и относително евтини за поддръжка.

pace
20-09-2017, 21:07
156 печели кола на годината и пълен провал при краш тест :)...инак е готина

dansguardian
20-09-2017, 21:42
Алелейййййй, трагедията е пълна...
https://www.youtube.com/watch?v=uWkiilQ8UkU

dhtj
20-09-2017, 21:46
По-старите да не мислите че ще се представят по-добре :D
Просто по онова време не бяха такива изискванията.

alfbg
02-11-2017, 12:29
НАй-доброто за 90-те от италианките си остава алфа 164 имах такава и мога да кажа, че е уникален автомобил предлагащ простор и класа.

ivopifeca
05-11-2017, 15:36
Наистина 164 е уникална,за съжаление с предно предаване...

plamenp59
05-11-2017, 17:26
Наистина 164 е уникална,за съжаление с предно предаване...

Грешка.Алфа (64 имаше и с перманентно задвижване на четирите колела.
Не се купува защото цената е двойно по висока от базовия модел на 2.0 тс.Цената на моят тс е точно 41.700 дойче марки.Умножи по две и ще ти стане ясно защо ги няма.И това е 90 та година.

Bobi_33
07-11-2017, 23:00
Грешка.Алфа (64 имаше и с перманентно задвижване на четирите колела.
Не се купува защото цената е двойно по висока от базовия модел на 2.0 тс.Цената на моят тс е точно 41.700 дойче марки.Умножи по две и ще ти стане ясно защо ги няма.И това е 90 та година.

Има само отчасти вярно, в това, което сте написали. Първо, Q4 излиза по-късно, в края на 92-ра година и не цената е проблема, а произведените бройки. Няма ги, защото са произведени около 1000 бройки, ако не и по-малко. В България има 1 бр. и е на наш съфорумник.