View Full Version : Спайдър срещу ТТ
Четохте ли новия "Ауто Билд",страшно разочарован останах от това което прочетох ако е вярно,а то най-вероятно е вярно.Кажете ми как е възможно ТТ-то да е по-добро от АЛФА-та във АБСОЛЮТНО ВСИЧКО.Бие я по максимална скорост,ускорение,доускорение,стабилност,разход,сп иране че е и с 10 бона по-евтино :shock: :shock: :shock: .При това в статията ставаше въпрос за топ версиите.Е кво става накрая,остана само единия дизайн което не е малко но изобщо не е достатъчно.Някои ще кажат щото е по-тежка-еми а де....що е по-тежка.Много се съмнявам че като е по-тежка ще е по-здрава.Как е възможно марка с такива амбиции и такава история да ...................
Разцъкайте по темата,че тая вечер ще си легна много замислен,като се има и предвид че точно новия Спайдър ми най-любимия модел след 156.
таиа тема по добре вав форума на ауди да иа беше постнал?
иааааааааа иа ский тука:
http://www.autodelta.co.uk/press/press.jpg
http://turbinitronen.com/images/21.jpg
Спи спокоино :lol: :lol: :lol:
159/Брера е наследство от старото ръководство...в един момент колата се оказва прекалено тежка...300кг над ТТ са си прекалено много....но всяко зло за добро....
Скоро очаквайте изненади от нашите хора...
Йебал сам го У Мезершмита Инглощадски!
зглобен у Кечкемет ( Унгарско) ,например!
Вижте нещо интересно Алфа са имали и джипове (Alfa Romeo Kamal)... :shock:
таиа тема по добре вав форума на ауди да иа беше постнал?
иааааааааа иа ский тука:
http://www.autodelta.co.uk/press/press.jpg
http://turbinitronen.com/images/21.jpg
Спи спокоино :lol: :lol: :lol:
Квой туй дет си го показал и кво общо има с темата,че не мога да се сетя.Ти въобще прочети ли какво съм писал,и кое толкова те успокоява :evil:
За съжаление всичко е вярно. Всяка марка си има и успешни, и не толкова успешни модели. Не виждам защо да драматизираме.
И аз останах доста разочарован, но все пак друго не съм и очаквал :( Ясно е , че немските инженери повече се стараят и по-добре настройват окачване и доизкусуряват нещата, но все пак ние сме РАЗЛИЧНИ!!! :wink:
Извода ми хареса обаче: "Тъй че разума ни казва Ауди, но сърцето ни иска Алфа "
Колега не се впрягай толкова ,тия от Auto bild са придворни лизачи на VW ,AUDI.Глей кво става на теста на 8 стр.(всички срещу Голф)-Фиат Браво твърдо на последно място.Просто не мога да повярвам,че тоя драглив голф излязал на пазара преди 3-4 год е толкова по-добър от новото Браво.
Същата работа и с Гранде Пунто- на тестовете на Автобилд беше твъдо на последно или предпоследно място пък я глей кви продажби кво чудо.
Сложи си ги на оная работа да не ходят пеш.
Аз не че толкова се впрягам,ама просто можеше още мааалко да се постараят.Защото сега даваме отново повод на "разбирачите" да плюят,за което също ме е яд.Не че ако имах парите щях да си купя оная костенурка,но ако някой се е двоумял м/у двата модела и не е толкова пристрастен,ясно е коя ще си купи.Това е лошото.
швабите харесват различен тип коли и в списанието ги измерват по техните си разбирания. За динамиката и разхода на гориво съм съгласен че Ауди е по добре ама всичко друго е субективно.И мен ме хвана яд като четох, точно придворни лизачи на ФВ и Ауди са. Само чакам да излезе Топ Гиър като списание и изоставям Билда.
Всеки си хвали неговото. АутоБилд-немските машини, ТопГиър-английските и така. Ако имаше българка кола и ние щяхме да си я хвалим :wink:
Като се замисля гледах едни филми на британския АутоМотор и Спорт и те не бяха очаровани от Алфата. И все пак признаха че има голям напредък относно изработката на интериора :lol:
Стига с тези Алдита за мен това не са коли.Говно да е ама немско да е. Който се качи веднаш на италианска кола съм сигорен че е до гроб, казвам го от собствен опит :D
@wrc
Не мойе да се притесниаваш от такива факти. Показвам ти просто истнските разбирачи с кво се снимат. Щото аз тиа не сам ги вийдал с ТТ да се снимат.
Пък и ако си гледал последните топ геатрс, ше разберш какво общо има с темата.....>
Вижте на колко интересна статия попаднах:
http://www.italiaspeed.com/2005/cars/ot ... 05_02.html (http://www.italiaspeed.com/2005/cars/other/technology/02/05_02.html)
Май се задават големи успехи за Алфа Ромео! А дано :lol:
trustworthy
05-05-2007, 20:57
А! Тоя втория от ляво надясно на снимката трябва да е Не0, бре :)
Същата работа и с Гранде Пунто- на тестовете на Автобилд беше твъдо на последно или предпоследно място пък я глей кви продажби кво чудо.
Баце само да те открехна че това е най-продавания италиянски автомобил в Германия :lol: :lol:
А! Тоя втория от ляво надясно на снимката трябва да е Не0, бре :)Ааааа, не бате, това е "The Stig" - Нено му е учител :lol:
trustworthy
06-05-2007, 00:49
А! Тоя втория от ляво надясно на снимката трябва да е Не0, бре :)Ааааа, не бате, това е "The Stig" - Нено му е учител :lol:
Ми с каска, трудно ги различавам :oops:
Аз след като прочетой тези две статии си казах, че вече няма да си купя тва скапано списание ! Тези вече тотално се осраха с тези статии - бравото е 100 пъти по добро от тези немски куци и грозни мъртавци ! Сложили некав недодялан голф с двулитров двигател 140 коня, а фиатката я сложили със слабия дизел. Защо не я сложиха със същия м-джет но дето е 150 коня, пак е 1.9 ! Написали за италянците "Изцяло са си спестили дръжката на задния капак - ще се наложи често да си почиствате пръстите на ръцете ..." , а за голфа "Елегантно решение - задният капак се отваря от емблемата на VW" - това решение когато са го използвали италянцити, швабите още са карали триколки ... Ако има гласуване за най-необективно списание определно ще гласувам за AutoBild !
Топ Гиър за сега най ги уважавам защото не хвалят Ровър и Воксхол, вижте това сравнение на ферари и Ягуар даже, където ягуарът е по бърз но въпреки всичко избират ферарито http://youtube.com/watch?v=WcouF2MfsDY
Топ Гиър за сега най ги уважавам защото не хвалят Ровър и Воксхол, вижте това сравнение на ферари и Ягуар даже, където ягуарът е по бърз но въпреки всичко избират ферарито http://youtube.com/watch?v=WcouF2MfsDY
Топ Гиър са богати и са независими и поради тази причина могат да си позволят да си изказват истинското мнение! Затова са световно уважавани, доста обективни са!
Гледай БГ предаванията :) всеки брой посветен на даден модел се спонсорира от фирмата вносител..... как да кажеш лоша думица :) :) :)
А Немските предавания и подвластни списания са тежък случай, но .... $$$$$
Е как да изберат немското ? Вчера имаше на пистата от организаторите един Мерцедес (доста бърз може и СЛР да е бил), който водеше талянките.... Ами нема как да ви обясня разликата между Мерцедес и Миура или Контач или Тестароса ако шете... Както каза един виден алфаджия... но соул :)
martzaro
06-05-2007, 23:29
ИМА И ПО ДОБРИ СПИСАНИЯ ОТ НЕМСКИТЕ Я ВИЖТЕ СТАТИИТЕ ЗА АЛФА В "ЗР" АЗ ГО ИМАМ ОТ 1 БРОЙ ДО МОМЕНТА - Е НЕМА ТОЛКОЗ ОБЕКТИВНИ НЕЩА, А И НАЧИНА НА ИЗКАЗ НА РУСНАЦИТЕ Е МНООО ЯК. ПРЕДЛАГАМ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ОТ БРОЯ ЗА М.МАРТ 2007 Г. СТАТИЯТА 159 СРЕЩУ МАЗДА RX6 LINK: www.zr.ru (http://www.zr.ru)
Аз пък си мисля че е нормално на този етап Аудито да е по-добро, защото все пак вече доста години е в производство и е доста "доработвано" през годините, а както каза Петко и аз мисля че ше има изненади.
Днес прочетох въпросната статия и колкото и да ми е криво ама ТТто по добри характеристики по евтино ама НЯМА ДУША!
Стига с тези Алдита за мен това не са коли...:D
Ми да, има едни салати Алди :) специално за ядене в ТТ :P
Според мен проблема има 2 страни:
- Алфата можеше да е по-добре... независимо колко добро е ТТ-то или която и да е друга кола. Дали с олекотяване, дали с турбо, но определено трябваше да е по-добре.
- Фиат/Алфа или не са представени или са представени колкото да мине метър в всички списания /то май повечет са немски в БГ/.
Преди време четох Билд и имаше сравнение на коли - разликата между предно/задно и 4х4 модела. Хареса ми статията, Мерцедес е ч-ви /лошо няма/, но ме ядоса това, че имаше само фиат панда.... а според мен ако ще се сравняват коли от този клас /Мерцедес, ауди, хюндай, сизуки и порше/ е по-правилно да има И алфа Кросвагон. Няма значение дали ще е добре или зле.. но да има само келявата панда не е правилно според мен.
Нещо по въпроса от italiaspeed.com за Брера, което се очаква 2007:
GTA, 3.0 V6 JTDm Q4 (250 bhp / 450 Nm / Q-Tronic), AWD, Premium platform
GTA to have carbon fibre roof and other details, total weight saving of around 180kg.
абе по темата - наистина Alfata има къде да сзе развива. но като чуя за авто билд и се фащам за к---ра. ето ви няколко цитата от статията за озаглавена "Всички срещу голф :lol: ":
- "...човек не може да се насити на този винаги модерен и всестранен автомобили-как ли хората от волсбург успяват да направят така, че дизайна на голф да старее по-бавно от този на конкуренцията...", "...превключване в тевтонски стил..." - просто немам думи, хубавото е че самите пишещи накрая признават че в базовата цена голфа е гол като пушка, но "...неможете да се съмнявате в победата на голф..." абе весело е...
Такар вече имам брой 1 на Топ Гиър и какво да видя на 160 страница - "Не се заблуждавайте че шегите относно надеждността на Алфа са истина. Измислени са от германци!"
Иначе има неща от Ауто Билд които ми липсват тук. Рядко става въпрос за автомобил под 200 магарета, а и тестовете им не са така добре структурирани като тези на Германците. Ама поне не лижат гъзовете на никой!
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.