Log in

View Full Version : Колата загрява на място!



smc
24-11-2017, 19:38
Здравейте, чакам си по светофарите днес и гледам стрелака на температурата е отишла на 100 градуса. Когато съм в движение се оправя, но на място почва да играе от 90 до 100. Помислих, че не ми се пуска първа скорост на вентилатора, но проверих и работи. За по-прегледно качвам и таблица. Някакви предположения какво се случва?

ecotronic
24-11-2017, 20:05
Аз мисля, че няма място за притеснение. Понякога стрелката не показва вярно. Температурата, която отчита ECU - то си е в нормалните граници. Провери нивото на течността в казанчето, ако трябва долей и поизмий радиатора.

lordliness
24-11-2017, 20:07
То голям гърч в тоя Пловдив, днес вечерта и аз минах през града, ужас е, и моята ми направи впечатление че загря, нищо притеснително според мен.

Love Italian cars
24-11-2017, 20:41
Понякога това са първите признаци на заминаващ си термостат. Смени го, когато можеш. Нищо няма да загубиш. Не е скъп.

ecotronic
24-11-2017, 20:50
Ако моторът загрява нормално бързо след студен старт,
нищо няма да загуби, освен едни 80 лв. и една напълно излишна манипулация.

Love Italian cars
24-11-2017, 21:36
100 градуса не са нормални при работа на място.

ecotronic
24-11-2017, 21:47
Първа степен на вентилатора включва при 97. При това положение колко да не са нормални 100?

Гледал ли си температурата, която мери ECU - то когато моторът работи намясто а стрелката стои закована на 90?

95 - 101.

smc
24-11-2017, 22:24
Така е, стрелката седи на 90 даже когато се пуска първата степен на вентилатора. Това го наблюдавах дълго време когато сменях резистора. Сега обаче реши да показва вярно и ми е странно как за 3 минути загря 3 пъти до 100. Това ли трябва да си подаря за черният петък :roll2: https://www.autodoc.bg/behr-thermot-tronik/7008531

Love Italian cars
25-11-2017, 07:31
Не ме разбирай погрешно. Аз не казвам, че е непременно термостат. Просто на мен ми се е случвало при такива симптоми впоследствие да се окаже термостат. Но аз го смених, когато вече стрелката започна да минава над 105 градуса.Първоначално беше над 95, после 100. Може и така да си караш, изчакай, то ще си покаже.

Doomguy
25-11-2017, 12:34
Нещо не е наред, стрелката трябва да си седи забита на 90с независимо какво се случва с мотора. Почне ли да катери, някъде има проблем. А при температурите в момента просто абсурд.

ecotronic
25-11-2017, 14:27
Ако има нещо нередно, то е свързано със стрелката или с нейния сензор.

В температурата, която "вижда" ECU - то няма нищо нередно.

BO
25-11-2017, 16:14
Както еко ви каза, колата няма проблем със загряването, а евентуално само в показаното.

nicks1
26-11-2017, 09:14
Този филм съм го играл. Пробвай с измиване на радиаторите, ако не - нов радиатор.

mirchozo
27-11-2017, 12:22
Я за по-сигурно първо тури един термометър да разбереш кое лъже, после ще сменяш каквото трябва ако има нужда.

Love Italian cars
27-11-2017, 21:50
Както еко ви каза, колата няма проблем със загряването, а евентуално само в показаното.

Не заблуждавайте хората. Не е вярно, че местенето на стрелката не е проблем, свързан с прегряването. Повтарям - това понякога е признак за заминаващ термостат. И лесно може да се провери дали е така: като започне стрелката да вдига над 90, пускаш парното на макс - ако е термостат или е свързано с реално покачване на температурата на двигателя, постепенно стрелката се връща на 90 градуса.

Но така само гадаем. Най-добре колегата да си направи диагностика и щателна проверка на датчици, радиатор и термостат.

ecotronic
27-11-2017, 21:55
Нали колегата вече постна данните от диагностиката? Ти каква още диагностика предлагаш да направи?

И какво разбираш в случая под недобре работещ термостат?

Love Italian cars
28-11-2017, 15:36
Нали колегата вече постна данните от диагностиката? Ти каква още диагностика предлагаш да направи?

И какво разбираш в случая под недобре работещ термостат?

Това е стар термостат, който вече има проблем с отварянето. Докато в един момент спре да отваря.

Пак казвам, нямам претенция да съм прав, просто нека човекът има едно наум, за да не прегрее двигателя.

lordliness
28-11-2017, 16:55
Това е стар термостат, който вече има проблем с отварянето. Докато в един момент спре да отваря.

Пак казвам, нямам претенция да съм прав, просто нека човекът има едно наум, за да не прегрее двигателя.

Изглежда не си наясно с конструкцията и работата на термостата.

mimouzunov
28-11-2017, 17:49
Аз пък съм забелязал при Алфата, че като си замине термостата в повечето пъти същия остава отворен.

Love Italian cars
28-11-2017, 20:45
Карай, колега, то ще си покаже кой е бил прав ;)

---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------


Нали колегата вече постна данните от диагностиката? Ти каква още диагностика предлагаш да направи?

И какво разбираш в случая под недобре работещ термостат?


Изглежда не си наясно с конструкцията и работата на термостата.

Претенции нямам. Говоря само от пряк личен опит. Затова не виждам смисъл да си ги мерим.

plamenp59
28-11-2017, 21:02
Тази двуглава ламя си грее достатъчно добре на място.Щом се включва първа степен на перката и температурата си отива към нормална не виждам проблем.Лятото дори в големите жеги заради климатика перката винаги работи и за това загряването не е толкова осезаемо.Тези шест тънкостенни колектора освобождават доста висока температура в коша.Узунов е прав за факта ,че термостатите на алфа а и доста други италианки остават най-често отворени и е проблем зимата с загряването на мотора.А нима е толкова трудно да го свалиш и сложиш в едно канче с вода, на котлона, с термометъра вътре за да видиш на колко градуса отваря.Свалянето на този термостат е елементарно.Загубата на антифриз минимална та не виждам проблем да го направиш,за да си спокоен.

lordliness
28-11-2017, 21:08
Карай, колега, то ще си покаже кой е бил прав ;)

---------- Post added at 20:45 ---------- Previous post was at 20:44 ----------





Претенции нямам. Говоря само от пряк личен опит. Затова не виждам смисъл да си ги мерим.

Аз не виждам какво може да извадиш за да го мериш. Няма какво.

Love Italian cars
28-11-2017, 21:27
Аз не виждам какво може да извадиш за да го мериш. Няма какво.

Питай жена си ;)

lordliness
28-11-2017, 21:28
:prescription: жена ми с нещастници не се занимава, има най- доброто.

smc
28-11-2017, 21:39
Днес стрелката седеше под или в началото на чертата 90. Прибрах се обаче през Тракия и почти не съм спирал. Утре ще си мина през митницата и ще запиша малко данни. Нека да не омазваме и тази тема с нападки и обиди.

viktorsterev
28-11-2017, 22:01
Дори и само профилактично да го смениш е някакви 50лв,а на 2.4 140/150 коня цената е убиец

lordliness
28-11-2017, 22:12
И сега, ако някой успее да каже защо като се развали термостата остава отворен големият кръг, както някои са забелязали.

gamco
02-12-2017, 13:35
smc, ето два линка, които ще ти бъдат полезни...

http://www.autoreview.bg/advice/technical_information/read/338/povredi-i-grija-za-ohladitelnata-sistema-na-avtomobila/

http://avtocatalog.org/index.php/%D1%83%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%B9%D1%81%D1%82%D 0%B2%D0%BE-%D0%BD%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D 0%BB%D0%B0-1/%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D 0%B8/532-%D0%BE%D1%85%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D1%82%D0%B5%D 0%BB%D0%BD%D0%B0-%D1%81%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B0

ivopifeca
03-12-2017, 10:42
Аз лятото в Русе с един прицеп Волво,го ядох заради дефектирал термостат-беше блокирал затворен....Загряваше много бързо,при бавна скорост,и въобще като тръгна,а бях с почти празно ремарке...Смених го на пътя и заспа-докараха ми го на място.

smc
03-12-2017, 18:36
Мисля, че за сега работи термостата. При 5 градуса навън загря за 15мин. По светофарите пак си качва до 98 и спада от вентилатора и движението на колата. Стрелката на таблото показва реално как се движат градусите над 90. Последната част е извън града и там си е между 75 и 90. Извода ми е, че стрелката взе да показва реално и не седи забита на 90 както преди.

lordliness
03-12-2017, 18:44
Мисля, че за сега работи термостата. При 5 градуса навън загря за 15мин. По светофарите пак си качва до 98 и спада от вентилатора и движението на колата. Стрелката на таблото показва реално как се движат градусите над 90. Последната част е извън града и там си е между 75 и 90. Извода ми е, че стрелката взе да показва реално и не седи забита на 90 както преди.

Казахме ме ти още в първите два поста, :) добре че не се хвърли да сменяш прибързано. Тук е обичайно нищо неразбиращи да съветват.

viktorsterev
03-12-2017, 21:24
Извън града такива колебания 75-90 не са ли странни,все пак не е чак толкова студено.Онзи ден на 4гр.темперетура ми падна на 77гр след 4-5км каране без газ, според мен си е проблемен термостат след като му дават 88гр. температура на отваряне

lordliness
03-12-2017, 21:50
Без лаптоп не ми е много ясно как определяте по чертичките градусите, много далече са от истината.

dragonman
04-12-2017, 03:52
Точно така,само с лаптоп!Само не знам как на дизелова 166 ви стоят стрелките на 90 градуса,като при спускане по наклон не се подава гориво в цилиндрите и колата изстива!При мен стрелката стои на едно деление под 90 градуса,а в по-студено време на следващата по-надолу!Всичко е въпрос на КПД!

lordliness
04-12-2017, 07:25
Точно така,само с лаптоп!Само не знам как на дизелова 166 ви стоят стрелките на 90 градуса,като при спускане по наклон не се подава гориво в цилиндрите и колата изстива!При мен стрелката стои на едно деление под 90 градуса,а в по-студено време на следващата по-надолу!Всичко е въпрос на КПД!

Колата не изстива, постъпва въздух в цилиндрите, който се компресира и загрява от това, сигурно си си помпил колелото с ръчна помпа и знаеш как почва да пари :)
Моята стрелка не мърда, независимо къде се движа, слизаше надолу, само когато се повреди термостата и примерно слизах от Боровец.

dragonman
04-12-2017, 08:54
Съгласен съм,но моята мърда и парното ми е ОК!

lordliness
04-12-2017, 11:25
Съгласен съм,но моята мърда и парното ми е ОК!

Моето парно също си беше добре, топлеше си добре, стрелката обаче падаше, когато се спусках. Вече не го прави.

dragonman
04-12-2017, 20:46
На каква марка се спря при покупката?Като знам колко време чаках за носачи от Италия..........!

lordliness
04-12-2017, 20:57
На каква марка се спря при покупката?Като знам колко време чаках за носачи от Италия..........!

http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=74269

dragonman
05-12-2017, 05:52
Като гледам за 140к.с. jtd цената е 150лв.,но доколко е читав не е ясно!Ще го сменям явно!

BO
05-12-2017, 10:16
Колата не изстива, постъпва въздух в цилиндрите, който се компресира и загрява от това, сигурно си си помпил колелото с ръчна помпа и знаеш как почва да пари :)
Моята стрелка не мърда, независимо къде се движа, слизаше надолу, само когато се повреди термостата и примерно слизах от Боровец.
Почти всеки дизел изстива при хубави минусови температури и пуснато парно. Дори и с подаване на гориво, да кажем когато работи на място. Ако не изстива, на 99% има проблем с парното.:roll2:

dragonman
05-12-2017, 10:45
Значи при мен на място си държи 90 градуса,но при движение извън града пада до втората черта под 90!Лятото пък си заковава на 90 градуса,като я карам в диапазона
2500-3000 оборота!Така че не знам дали термостата ми е за смяна!

lordliness
05-12-2017, 12:51
Почти всеки дизел изстива при хубави минусови температури и пуснато парно. Дори и с подаване на гориво, да кажем когато работи на място. Ако не изстива, на 99% има проблем с парното.:roll2:

Почти, не означава всеки, нали? :)
Не съм го гледал с лаптопа на каква температура е, но стрелката след смяна на термостата не мърда никога. Климатроника стои целогодишно на 24 градуса и не съм забелязал да не топли добре през зимата, когато е много студено стига на 90 градуса след деветата минута при скорост 60-70 км/ч

BO
05-12-2017, 23:43
Почти, не означава всеки, нали? :)
Не съм го гледал с лаптопа на каква температура е, но стрелката след смяна на термостата не мърда никога. Климатроника стои целогодишно на 24 градуса и не съм забелязал да не топли добре през зимата, когато е много студено стига на 90 градуса след деветата минута при скорост 60-70 км/ч
Да, не означава. Често предкамерните греят повече и могат да работят на място без да се охлаждат.

lordliness
06-12-2017, 00:20
Да, не означава. Често предкамерните греят повече и могат да работят на място без да се охлаждат.

Предкамерни дизели, въздушнокамерни дизели, вихрокамерни дизели, кой ги е чувал тук, никой :)

ecotronic
06-12-2017, 01:16
Мхм - а най-добре е на дървени въглища :)

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/cqs1512517749a.jpg

dhtj
06-12-2017, 06:25
Предкамерни дизели, .... кой ги е чувал тук, никой :)

Само тези, които сме имали нещастието да караме БМВ ТДС :D

dragonman
06-12-2017, 08:16
Любо,мръвките са страхотни и в комбинация с хубаво вино с добра компания!Само дето няма кога да се видим,а аз имам доста да те черпя.Та така,никой не даде точен отговор дали термостата ми е добре или е за смяна!

oriono
06-12-2017, 08:41
Само тези, които сме имали нещастието да караме БМВ ТДС :D

А 123-ките да не ги изключваме и тях.

BO
06-12-2017, 09:34
Предкамерни дизели, въздушнокамерни дизели, вихрокамерни дизели, кой ги е чувал тук, никой :)
Точно за това сложих и въпросната дума, защото винаги някой ще излезе с някаква теория, хващайки се просто за една дума.

Мхм - а най-добре е на дървени въглища :)

http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/cqs1512517749a.jpg
Тази полянка да не е запазена за хора, на които автомобилите им влизат точно между колчетата?
:pancake:


Само тези, които сме имали нещастието да караме БМВ ТДС :D
А бе не, че нещо, ама Фиат вече 27 години все още не могат да пуснат на пазара по-плавно работещ дизел.:roll2:

tweety
06-12-2017, 11:13
Темата ме накара последните няколко седмици да си следя температурата по-внимателно и забелязах, че от както стана студено колата рядко качва до 90 градуса. В повечето случаи държи 70-80 и често пада при спускане.
90 градуса вдига при доста продължително каране и то предимно при изкачване. Парното си работи добре и духа топло, но явно не беше ок.
След проверка в сервиз се оказа, че е заминал термостата.
От вчера съм с нов термостат срещу 165 лв. (2.4 JTD, 140 к.с.)
На 8-10 минута градско в задръстванията колата вдигна 90 градуса и си остана там.

lordliness
06-12-2017, 11:18
Темата ме накара последните няколко седмици да си следя температурата по-внимателно и забелязах, че от както стана студено колата рядко качва до 90 градуса. В повечето случаи държи 70-80 и често пада при спускане.
90 градуса вдига при доста продължително каране и то предимно при изкачване. Парното си работи добре и духа топло, но явно не беше ок.
След проверка в сервиз се оказа, че е заминал термостата.
От вчера съм с нов термостат срещу 165 лв. (2.4 JTD, 140 к.с.)
На 8-10 минута градско в задръстванията колата вдигна 90 градуса и си остана там.

Сега ще ти падне и разхода на гориво.

viktorsterev
06-12-2017, 11:58
Темата ме накара последните няколко седмици да си следя температурата по-внимателно и забелязах, че от както стана студено колата рядко качва до 90 градуса. В повечето случаи държи 70-80 и често пада при спускане.
90 градуса вдига при доста продължително каране и то предимно при изкачване. Парното си работи добре и духа топло, но явно не беше ок.
След проверка в сервиз се оказа, че е заминал термостата.
От вчера съм с нов термостат срещу 165 лв. (2.4 JTD, 140 к.с.)
На 8-10 минута градско в задръстванията колата вдигна 90 градуса и си остана там.

Тези направо са те съдейки, същия термостат на разпродажба-97лв Бер

plamenp59
06-12-2017, 12:44
Любо,мръвките са страхотни и в комбинация с хубаво вино с добра компания!Само дето няма кога да се видим,а аз имам доста да те черпя.Та така,никой не даде точен отговор дали термостата ми е добре или е за смяна!

Термостатът осигурява бързо повишаване на температурата като затваря големия кръг и охлаждащата течност се движи само в малкия. При достигане на работна температура отваря големия кръг.Двигателят е изчислен да достига работна температура дори на празен ход с помоща на термостата.А съчинения относно факта ,че видите ли дизела като върви в студено време бил по-студен, означава само едно.Термостатът не се затваря напълно.Заключенията можеш да си ги направиш сам.

ecotronic
06-12-2017, 13:00
Термостатът осигурява бързо повишаване на температурата като затваря големия кръг и охлаждащата течност се движи само в малкия. При достигане на работна температура отваря големия кръг.Двигателят е изчислен да достига работна температура дори на празен ход с помоща на термостата.А съчинения относно факта ,че видите ли дизела като върви в студено време бил по-студен, означава само едно.Термостатът не се затваря напълно.Заключенията можеш да си ги направиш сам.

+1

Същият проблем с недоброто затваряне на термостата вероятно възниква и при бензиновите модификации, но впредвид на по-интензивното топлоотдаване при тях, той е по-трудно доловим.

lordliness
06-12-2017, 13:01
Термостатът осигурява бързо повишаване на температурата като затваря големия кръг и охлаждащата течност се движи само в малкия. При достигане на работна температура отваря големия кръг.Двигателят е изчислен да достига работна температура дори на празен ход с помоща на термостата.А съчинения относно факта ,че видите ли дизела като върви в студено време бил по-студен, означава само едно.Термостатът не се затваря напълно.Заключенията можеш да си ги направиш сам.
И какви точно изчисления са направени :) има да чакаш, теоретично може във времето да се получи.

plamenp59
06-12-2017, 15:46
И какви точно изчисления са направени :) има да чакаш, теоретично може във времето да се получи.

Аз нищо не чакам.Като имам проблем, купувам части сменям.Казвам как трябва да работи колата и не се успокоявам ,че на други колите като са на студено и им падали градусите.Имам четири коли и ги гледам като малки деца.А който иска да си ги кара както намери за добре.

lordliness
06-12-2017, 16:04
Аз нищо не чакам.Като имам проблем, купувам части сменям.Казвам как трябва да работи колата и не се успокоявам ,че на други колите като са на студено и им падали градусите.Имам четири коли и ги гледам като малки деца.А който иска да си ги кара както намери за добре.

Има да чакаш да загрее дизела на място. А пък колко коли имаш и как ги гледаш не ме засяга.

BO
06-12-2017, 16:05
Аз нищо не чакам.Като имам проблем, купувам части сменям.Казвам как трябва да работи колата и не се успокоявам ,че на други колите като са на студено и им падали градусите.Имам четири коли и ги гледам като малки деца.А който иска да си ги кара както намери за добре.
Явно нямаш много опит с дизели.:waving:

dragonman
06-12-2017, 16:12
Аз не познавам алфист,който да не си гледа колата като писано яйце,но темата е за съвсем друго а не за заяждане и нерви!Никой за нищо не се успокоява,просто обменяме опит!Не знам модераторите как изобщо допускат подобно нещо!

ecotronic
06-12-2017, 16:47
Тя дискусията не е за това, как загряват дизелите намясто а за това дали е нормално това, веднъж загрели да им пада температурата до 70 гр. при определени условия в движение.
Скромното ми мнение е, че с добре работещ термостат, това не би трябвало да се случва, освен в много студено време, когато "виновникът" за това е отоплението на купето.

plamenp59
06-12-2017, 19:56
Явно нямаш много опит с дизели.:waving:

Може и да нямам опит.Само дето едната ми алфа е фейстлифтова 166 ца гтдм и правеше същите простотии.Два термостата смених но сега тия проблеми с падащи температури по време на движение ги няма.Остана само да я обслужвам вече, защото я кара зет ми.Останалите ми коли са все бензинки.Просто не харесвам спортни купета да имат дизелов агрегат.

iveli
06-12-2017, 22:26
Подкрепям че температурата не трябва да спада и това че турбодизела загрява по бавно ако не го пържиш което не е много редно за студен мотор На място почти не мърда температурата

viktorsterev
06-12-2017, 23:16
Все ми се струва че е да пада до 75гр. ако отваря на 88гр.е недопустимо, особено ако мотора е бензинов,а и сега не е студено.
П.с Термостата ми е леко изпуснал,одеве Дружба-Младост2 30мин. повече от 84гр. не успя да качи,на дълго държи 77-82

BO
07-12-2017, 00:08
Тя дискусията не е за това, как загряват дизелите намясто а за това дали е нормално това, веднъж загрели да им пада температурата до 70 гр. при определени условия в движение.
Скромното ми мнение е, че с добре работещ термостат, това не би трябвало да се случва, освен в много студено време, когато "виновникът" за това е отоплението на купето.
Точно това казвам, че е нормално да изстиват при определени условия заради отоплението, особено ако си го понабримчил.
Ето и конкретен пример:
https://youtu.be/RPT9s0kaFxY

dragonman
07-12-2017, 06:09
При мен държи абсолютно същата температура при студено време!В града е на 90 градуса!Измерена е с лаптоп!

Vesko84
01-11-2018, 22:49
Колеги, малко да съживя оригиналната тема след дълъг застой :) а именно, намери ли се решение на покачването на температурата на бензиновия мотор на място? Аз съм неук, имам същия проблем със стрелката и засега предстои да сменя водна помпа при обслужване. Все пак искам да знам какви са другите опции ако това не помогне. Щом при сериозно настъпване не мръдва от 90 градуса стрелката явно не е от термостат. Имам съмнение за неработеща степен на вентилатора на радиатора. За съжаление съм неук и не мога сам да си диагностицирам, та чакам да събера бюджет за пълно обслужване и проверка на климатика и перките.

Trenkata
02-11-2018, 07:22
Имах подобен проблем при работа в града и без климатик отиваше над 90 градуса,но не винаги,оказа се реле на първа степен,също така виж как е положението при радиаторите много мърсотия се събира там.Крайния вариант е самият радиатор вътре да е позапушен.

nicks1
02-11-2018, 07:56
Колеги, малко да съживя оригиналната тема след дълъг застой :) а именно, намери ли се решение на покачването на температурата на бензиновия мотор на място? Аз съм неук, имам същия проблем със стрелката и засега предстои да сменя водна помпа при обслужване. Все пак искам да знам какви са другите опции ако това не помогне. Щом при сериозно настъпване не мръдва от 90 градуса стрелката явно не е от термостат. Имам съмнение за неработеща степен на вентилатора на радиатора. За съжаление съм неук и не мога сам да си диагностицирам, та чакам да събера бюджет за пълно обслужване и проверка на климатика и перките.

При мен проблема беше в радиатора.

smc
02-11-2018, 08:43
Когато пуснеш климатика се включва първа степен на ветилатора. Така може да се провери дали работи без кабел за диагностика.

Scrapera
02-11-2018, 12:04
Моят шестак е с радиатор на 28г., който със сигурност има доста позапушени ламелчета и не охлажда както трябва.
Градско и зима, и лете си работи на 100C и нищо му няма. :mrgreen:

Trenkata
02-11-2018, 16:45
И това е вярно,при показание на таблото 90 градуса на диагностига е 98-100 градуса.

Vesko84
02-11-2018, 21:58
Благодаря за инфото от всички. Не ми работи климатика и не мога да проверя, но съм над 90 процента сигурен, че първа не ми работи. Ще го погна това реле първо, едва ли е много скъпо. И радиаторите ще почистя, въпреки че визуално изглеждат чисти.

И да, знам, че колата си работи така без проблеми, но ме влудява и знам че на предишната ми 166 2.5 изобщо не беше така :)

smc
04-11-2018, 09:20
Погледни и реостата на радиатора: https://www.megaparts.bg/product/875210094

Vesko84
27-11-2018, 23:19
Поръчах си нов реостат втора употреба и скоро ще го сменя. мерси. Дано е здрав.

Vesko84
03-12-2018, 15:06
От реостата е било, с нов реостат (и реално цялата перка смених, защото си купих втора употреба в комплект) колата не мърда от 90% (пробвано в топъл гараж). Благодаря за споделената информация.