Log in

View Full Version : Проблем с температурата на TD:(



rtfm
07-05-2007, 18:20
Колеги какво да правя смених датчика вече има 2ра степен на перката ама колата много загрява и неще да се охлади.Май-не е от помпата понеже зимата пък неможе да загрее. Когато пусна климатика нещата са далеч по-добре ама ама пак си загрява. Стрелката ми седи на предпоследната черта и на дълъг път. Трябва да я пусна по инерция извсно време да се охлади. Преди пусках парното на топло и температурата се нормализираше ама днес не помогна а не беше и толкова топло. Дайте идей направо се отчаиъвам вече.

georgyg
07-05-2007, 18:23
Пробвай с почистване на охладителната система и си виж термостата.

rtfm
07-05-2007, 18:36
Почистих охладителната система антифриза е син няма грам боклуче или ръждичка. А термостата ми е 100лв ако го купя и не е от него. Как да разбера дали е от термостата преди да съм купил новия.

chico
07-05-2007, 18:44
Почистването на охладителната система включва сваляне и почистване на питата на радиатора :wink: Става и сам, с водоструйка, ама внимателно. При мен това помогна да не достигам 100 градуса по задръстванията. Въпросната пита се пълни със сек'ви боклуци и се намалява топлоотдаването през ламелите...

georgyg
07-05-2007, 20:14
Почистването на охладителната система включва сваляне и почистване на питата на радиатора :wink: Става и сам, с водоструйка, ама внимателно. При мен това помогна да не достигам 100 градуса по задръстванията. Въпросната пита се пълни със сек'ви боклуци и се намалява топлоотдаването през ламелите...

Ето това имах в предвид и мога да твърдя, че много добре се отразява на колата.

trustworthy
07-05-2007, 20:46
Термостатът ти е по-малко от 100 лв, а пукната глава - безценна ;) аз на твое място досега да съм го сменил.

rtfm
08-05-2007, 10:55
Термостата е 100 лева проверих в ТиН :( А как да изчистя радиатора с пароструйка като изпарителя на климатика е точно пред него :?:

chico
08-05-2007, 17:30
Разглобяване му е майката, пр. броня и решетка -> долу... и после внимателно... не съм сигурен, но мисля че се махат болтовете на изпарителя на климатика и леко встрани... Тая процедура ми я правиха навремето във Ванто наред със сменяне на ремъците, та спомена ми е малко бледен... Обаче като се замисля май ми бяха свалили целия радиатор, щото бяха вдели-невидели че сълзи некъде, та на свален е по-лесно предполагам :)
БТВ мисля че ми се мотае оттогава един радиатор от италианеца, който сигурно не е много читав, щото е седял доста на сухо... Ако ти се занимава и става като за твоята, мога да ти го дам за тестове. Иначе е изчистен от гняста, но предполагам може да се е разсъхнал по уплътненията и може да се наложи попристягане около казанчетата...