View Full Version : Първата ми 155
Здавейте,
Намерих една хубава 155 в мобиле (сигурно я знаете от форума, с оранжеви 17ки на О Зи) и реших да я взема. Карал съм преди 155, но не бях сядал в някоя, която така добре да се държи и да се шофира.
Маслото с гарнитурa и филтри ги смених и двигателя направо мърка, което си е малко странно за туинспарк :D
Бая е шумно гърне има за моя вкус и мисля да си сложа обратно оригинална генерация. Джантите също мисля са и големи и чак сега разбирам колко са неравни в София пътищата. Не съм засичал разход, но за сега харчи по-добре от очакваното.
Всичко си има май като екстри. Доволна машинка е, обаче шумна и бая друса с тея джанти, но пък и стоят страхотно :D
Две снимки откакто е в ммен
http://tusara.snimka.bg/automobiles/155.5124933
alfonso_90
04-04-2018, 22:56
Ами честита да ти е колега,ако решиш да продаваш 75та ми се обади ;)
75 още не е станала... Аз затова взех тази. Иначе, да, ще ти кажа ако реша да я продам.
Между другото, този 2.0 туинспарк много икономичен се оказа... Само градко в София, с нормално даване на газ (и понякога влизане в червеното), днес я засякох и даде 10 на 100 (или една идея по малко може да е)
Честито и само безаварийни от мен!
Ами честита да ти е колега,ако решиш да продаваш 75та ми се обади ;)
Аз се нареждам на опашката за 75цата :)
alfonso_90
06-04-2018, 08:28
75 още не е станала... Аз затова взех тази. Иначе, да, ще ти кажа ако реша да я продам.
Между другото, този 2.0 туинспарк много икономичен се оказа... Само градко в София, с нормално даване на газ (и понякога влизане в червеното), днес я засякох и даде 10 на 100 (или една идея по малко може да е)
Аз сложих на моята 75- 2.0 8 клапана от 155 и наистина разхода е супер Какво имаш за довършване по твоята ?
Електрониката по двигателя трябва да се донавърже. После табло, салон, от джантите едната май беше леко крива и общо взето е това от по главните неща. А, също ми трябва една ключалка за врата, защото моите ги изгубхме. Иначе като тръгна да я карам ще излезат още неща сигурно. Генерацията и е доста правена и снаждана и като цяло грозна работа...
колата е много гледана беше моя преди 10 години когато я внесох от италия, беше от първи собственик с 3 ключа и тн...много истинска 155ца а и много пари са дадени по нея през годините за обслужане и поддръжка :)
честито и безаварийно ;)
Благодаря! Никак не е перфектна, но си личи че не е изпускана до толкова, че да не си заслужава да се спаси. За тея пари си е ок. Най-важното е, че не е удряна и купето не е криво. Ръждата е на нормалните места около калниците отзад, обаче за това вече налях пари и сега е перфектна, с чисто нови панели около калниците отзад. Двигателят също никога не беше отварян, което e добре и даже има шанс да е на оригинални 200 000 км. Навих се да му правя основен ремонт, защото е имала газ и гореше много масло като я понатисна. Бутала и всичко имаха много нагар по тях. Обаче коляновият вал и гърбиците са перфектни и си казах и без това сме го отворили- ще сменим всичко поне да пази оригиналната компресия. Някакви семеринги на скоростите бяха за смяна също, защото губеше течност. Ремъци, ролки, водна помпа, гарнитури на капака, свещите- всички тея неща също трябваше да се сменят и така...
Накрая колата ми излиза на парите на една 159 в "перфектно състояние" от Горубляне. Само че от тея 159 не мога да си харесам двигател, който да ми допада и може някой да си помисли, че съм луд, или лъжа, но 155 според мен се кара по-приятно от 159, някак по честна и директна е. А и се усеща по-лека.
В крайна сметка, резултатът е, че от две Алфи пак нямам такава в движение :D
Благодаря! Никак не е перфектна, но си личи че не е изпускана до толкова, че да не си заслужава да се спаси. За тея пари си е ок. Най-важното е, че не е удряна и купето не е криво. Ръждата е на нормалните места около калниците отзад, обаче за това вече налях пари и сега е перфектна, с чисто нови панели около калниците отзад. Двигателят също никога не беше отварян, което e добре и даже има шанс да е на оригинални 200 000 км. Навих се да му правя основен ремонт, защото е имала газ и гореше много масло като я понатисна. Бутала и всичко имаха много нагар по тях. Обаче коляновият вал и гърбиците са перфектни и си казах и без това сме го отворили- ще сменим всичко поне да пази оригиналната компресия. Някакви семеринги на скоростите бяха за смяна също, защото губеше течност. Ремъци, ролки, водна помпа, гарнитури на капака, свещите- всички тея неща също трябваше да се сменят и така...
Накрая колата ми излиза на парите на една 159 в "перфектно състояние" от Горубляне. Само че от тея 159 не мога да си харесам двигател, който да ми допада и може някой да си помисли, че съм луд, или лъжа, но 155 според мен се кара по-приятно от 159, някак по честна и директна е. А и се усеща по-лека.
В крайна сметка, резултатът е, че от две Алфи пак нямам такава в движение :D
нормално за кола на тези години да не е перфектна но има база ...тези коли заслужават реставрация и пазене защото са на изчезване :)
Километрите са реални давам гаранция за това на 100% ;) Браво за ентусиазма който имаш за колата,почти не останаха хора който да имат желание да възстановяват такива коли :)
Поздрави
Петър
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.