Log in

View Full Version : 2.4 жтд изгасна в движение



mitkomeg
02-05-2018, 17:26
Здравейте, моята колица пак ме изправя пред дилема!
Мотора е 136 к.с. и вчера угасна в движение. Усетих как ритна и като погледнах таблото чека светеше и колата беше угаснала. След кратък престой на пътя реших да пробвам да запаля и си запали.Прибрах се и я закачих да я видя какво иска и имаше грешки които си ги набива от време на време за егр и дебитомер, една за пренадуване(на нея не и обръщам внимание понеже миналата седмица сменях турбо и грешката е от преди това), нооо както и предполагах имаше грешка за датчик колянов вал P0335-RPM sensor и P1320 че няма синхронизация на валовете. От цялата работа в момента набеждавам последните 2 грешки. Днес минах си взех нов датчик за коляновия вал. Прибрах се и реших да я пробвам да я запаля и да я вкарам на канала за да не я бутам и си запали. Смених го и вече тотално не пали и постоянно набива 1320 грешка.
Какво да предприема от тук нататък?
Обмислям вече да свалям кори наред и да свалям ангренажа и да сменям хем него хем датчика на разпределителния вал. Мерих този на разпр. вал и дава съпротивление около 600 ома (600 и малко беше). Датчика на коляновия вал(новия) дава 870-880 ома. Стария мерих - той е на 930 ома(реших, че може да прекъсва нещо и да прави мизерии за това го смених но в крайна сметка може да имам 2 работещи датчика на КВ вече).

ecotronic
02-05-2018, 17:51
Гледай оборотомера докато върти на стартер, пък не пали. Ако показва нещо, търси причината по-скоро във фазовия датчик на разпределителния вал. Ако не показва нищо, прегледай веригата на датчика на КВ до ECU - то.

mitkomeg
02-05-2018, 18:10
За това забравих да пиша.
На мултиекускан при въртене на стартер премигват оборотите 43-0-39-0 и така различни цифри но не постоянно. Това премигване го дължа може би на кабела за диагностиката и като цяло връзката между еку-то и лаптопа.

ecotronic
02-05-2018, 18:12
Гледай оборотомерът на таблото, какво показва.

iveli
02-05-2018, 21:49
При моята при въртенето преди да запали оборотомера не помръдва Незнам при продължително въртене дали ще мръдне

myato
02-05-2018, 22:17
Здравейте, моята колица пак ме изправя пред дилема!
Мотора е 136 к.с. и вчера угасна в движение. Усетих как ритна и като погледнах таблото чека светеше и колата беше угаснала. След кратък престой на пътя реших да пробвам да запаля и си запали.Прибрах се и я закачих да я видя какво иска и имаше грешки които си ги набива от време на време за егр и дебитомер, една за пренадуване(на нея не и обръщам внимание понеже миналата седмица сменях турбо и грешката е от преди това), нооо както и предполагах имаше грешка за датчик колянов вал P0335-RPM sensor и P1320 че няма синхронизация на валовете. От цялата работа в момента набеждавам последните 2 грешки. Днес минах си взех нов датчик за коляновия вал. Прибрах се и реших да я пробвам да я запаля и да я вкарам на канала за да не я бутам и си запали. Смених го и вече тотално не пали и постоянно набива 1320 грешка.
Какво да предприема от тук нататък?
Обмислям вече да свалям кори наред и да свалям ангренажа и да сменям хем него хем датчика на разпределителния вал. Мерих този на разпр. вал и дава съпротивление около 600 ома (600 и малко беше). Датчика на коляновия вал(новия) дава 870-880 ома. Стария мерих - той е на 930 ома(реших, че може да прекъсва нещо и да прави мизерии за това го смених но в крайна сметка може да имам 2 работещи датчика на КВ вече).

Едно бързо питане: Като извади старият датчик, имаше ли с него уплътнителен пръстен?
Ако отговорът на горният въпрос е не, сваляй датчика, изчъгъртай старият О пръстен от отвора в блока и тогава сложи навият датчик, с неговия пръстен. Като легне в отвора, "палецът" за шпилката трябва да опира почти плътно в блока външно.
Не си играй с фазовият датчик, при положение, че си сменил този на коляновият и тогава е спряла да пали.
Фазовият с мерене на съпротивление не се хваща. Там номера става с осцилоскоп.


При моята при въртенето преди да запали оборотомера не помръдва Незнам при продължително въртене дали ще мръдне

Мърда, мърда.

mitkomeg
03-05-2018, 08:51
Нямаше о пръстен май стария, но като се замисля и на новия нямаше. Не съм на 100% но така ми се струва, че беше. След работа ще се опитам да пробвам тези неща но сега не е на канала в гаража, а там трудно ще я вкарам, че е под наклон. Ще се мъча от горе :(

mitkomeg
03-05-2018, 20:56
Ами имало е о пръстен на стария и новия си има но е доста дебел сякаш но така си идва. Махнах стария премазан и монтирах пак. Ефект никакъв. Стрелка на оборотите не помръдва. Реших да сложа моя стария понеже поне запалва от време на време иии докато стягах тъпото болтче и ушето на датчика за болта се счупи. И така я зарязах и не знам какво да правя. Вече мога отгоре да го сменям тоя датчик.

mitkomeg
05-05-2018, 20:43
За момента проблема е решен. Като удавник за сламка си купих датчик колянов вал от морга и за сега пали дай боже да съм решил проблема трайно. Новия от магазина марка FACET не проработи и го върнах.

ivopifeca
05-05-2018, 21:39
Дано нямаш проблеми вече,колега...

mitkomeg
05-05-2018, 21:45
Не знам нещо ме бутна да пробвам за последно с ДКВ, че иначе на РВ щях да сваля всички ремъци и 100 неща и да стане тъпо да се окаже не в него проблема :screwy:
Много тъпичко се получи. Уж все гледам нови работи да слагам а накрая не работят, а от морга 15 годишни вършат работа.

didod
07-05-2018, 20:35
Еми такива компоненти само Бош, иначе не е сигурно...

Read
07-05-2018, 21:37
Няма значение толкова марката, то са си полу-консуматив тея датчици при тея коли.

156
09-05-2018, 16:54
Абе как е възможно такова нещо въобще да се случва? Нов датчик да купи човек и да е неработещ? Това е подигравка направо, то запалка да вземеш за 50 ст работи винаги, а това все пак е авто част и то критична, минала качествен контрол произведена 21ви век???

ivopifeca
11-05-2018, 19:53
Абе как е възможно такова нещо въобще да се случва? Нов датчик да купи човек и да е неработещ? Това е подигравка направо, то запалка да вземеш за 50 ст работи винаги, а това все пак е авто част и то критична, минала качествен контрол произведена 21ви век???И аз това се чудя,колега...Сметай кви боклуци продават за колите ни в страната.

mitkomeg
12-05-2018, 12:02
Не искам да им правя реклама но магазина е кос*р. Второ нещо си купувам от там и с двете съм имал проблем. Първото беше к-т съединител. 3 пъти ми сваляха кутията понеже лагера се откопчавал от притескателя и някрая се оказа дефект в централния отвор на притистателя. След като се установи това от стария вадихме ринга централния и го прехвърлиха на новия и ми сложиха стария лагер който много по-добър от новия според доста хора. Та сега и с този датчик. Две неща от там съм вземал и с двете проблем ... но пък може и съм имал лош късмет.