View Full Version : All VS Alfa
Едно време в Ауди форума, говорим преди 10-тина години, имаше една тема, в която една камара хора плюеха нашата марка, си спомням много добре. Спомням си, щото оня ден я изрових и пак я попрегледах.
Днес, за мое съжаление, си търся Ауди А4 Б8 3-ка дизел куатро, защото след 5 г. ми е време за нещо по-ново.
И какво да видя - то май монетата е наобратно. Оказва се, че много хора си купуват Б8-ци за по 18-19К, с големия дизел и хубаво оборудване, после невероятните помпи им пускат стружки до дюзите, е*ават майката на всичко и си купуваш ГНП, дюзи и подкачваща помпа и прочее, всичко ти стъпва от 4-5 до 7К лева, ако искаш да е ново. Е по-голям цирк аз не съм виждал.
За 2.0 ТФСИ от 2008-2012/13 няма да споменавам и дума.
За ламята 3.2 ФСИ с прекрасното си никасилово покритие няма и също да говорим, не е алтернатива. Бих го взел ако не трябваше да го гледам като писано яйце.
Мултитроник и "надеждната" С-троник дето е DSG със скъпи маховици за по 3К лева не ща и да ги чувам.
Е то кво излиза... Кой сега е с червения нос на манежа, че не се сещам?
Поглеждам БМВ - ми то на 200К 3-ка дизела (n57d30) късал верига, нова с обслужването и инсталирането зад мотора - 2К, айде по-добре от 6-7К за стружки по дюзите. После ми сервират че се обслужвали и сменяли 2 термостата, подгревни свещи - че защо питам аз? Ами така се правело. Хубаво де, нали виждам температурата, ако не загрява ще сменя термостат? Ама не... То нямало датчик на температура на таблото :D:D:D (Е60 / Е90 LCI)...
Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!
P.S. Мерц не ми се кара, а и цетката от тея години(~2010) пък е много пластмасова и нискокачествена, както ми казаха от няколко места.
МИТАКА1654
14-05-2018, 11:56
Немско и надеждност кой ти каза,че са съвместими думи?
Немско и надеждност кой ти каза,че са съвместими думи?
Като гледам прехвалените Аудита направо се отчайвам... Ако Алфа не бяха чакали 5-6 г. да изкарат тая Жулия след 159-ката сега нямаше и да се чудя кво да си купувам.
Jivko7777
15-05-2018, 17:50
минаваш на инфинити/лексус ;-)
минаваш на инфинити/лексус ;-)
Това шега ли е , че като се сетя там кутийте как се чупят и какви пари са и ми призлява :bad_evil:
Но все пак трябва да се кара нещо , особено когато алфа няма приличен модел последните години
Едно време в Ауди форума, говорим преди 10-тина години, имаше една тема, в която една камара хора плюеха нашата марка, си спомням много добре. Спомням си, щото оня ден я изрових и пак я попрегледах.
Днес, за мое съжаление, си търся Ауди А4 Б8 3-ка дизел куатро, защото след 5 г. ми е време за нещо по-ново.
И какво да видя - то май монетата е наобратно. Оказва се, че много хора си купуват Б8-ци за по 18-19К, с големия дизел и хубаво оборудване, после невероятните помпи им пускат стружки до дюзите, е*ават майката на всичко и си купуваш ГНП, дюзи и подкачваща помпа и прочее, всичко ти стъпва от 4-5 до 7К лева, ако искаш да е ново. Е по-голям цирк аз не съм виждал.
За 2.0 ТФСИ от 2008-2012/13 няма да споменавам и дума.
За ламята 3.2 ФСИ с прекрасното си никасилово покритие няма и също да говорим, не е алтернатива. Бих го взел ако не трябваше да го гледам като писано яйце.
Мултитроник и "надеждната" С-троник дето е DSG със скъпи маховици за по 3К лева не ща и да ги чувам.
Е то кво излиза... Кой сега е с червения нос на манежа, че не се сещам?
Поглеждам БМВ - ми то на 200К 3-ка дизела (n57d30) късал верига, нова с обслужването и инсталирането зад мотора - 2К, айде по-добре от 6-7К за стружки по дюзите. После ми сервират че се обслужвали и сменяли 2 термостата, подгревни свещи - че защо питам аз? Ами така се правело. Хубаво де, нали виждам температурата, ако не загрява ще сменя термостат? Ама не... То нямало датчик на температура на таблото :D:D:D (Е60 / Е90 LCI)...
Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!
P.S. Мерц не ми се кара, а и цетката от тея години(~2010) пък е много пластмасова и нискокачествена, както ми казаха от няколко места.
Ако следим добрата ти логика, защо си си взел 159-ката с този скапан 2.4 двигател, където масово пука глава? И оправянето ѝ, ако искаш да стане както трябва, с нови части, то ще дадеш повече пари от това просто да си обслужиш БМВ-то, примерно. Като знаеш, че веригата примерно е консуматив, който си го предвиждаш за смяна при покупката, защо въобще го повдигаш на въпрос. За разлика от главата на алфата ти.
Отделно, това, че при този модел БМВ няма стрелка на температурата, какво ти пречи да си пуснеш цифров вид показанието ѝ, за да прецениш дали да сменяш термостат, ако се налага? Ей големи проблеми имаш, да знаеш.:drunk:
Ако следим добрата ти логика, защо си си взел 159-ката с този скапан 2.4 двигател, където масово пука глава? И оправянето ѝ, ако искаш да стане както трябва, с нови части, то ще дадеш повече пари от това просто да си обслужиш БМВ-то, примерно. Като знаеш, че веригата примерно е консуматив, който си го предвиждаш за смяна при покупката, защо въобще го повдигаш на въпрос. За разлика от главата на алфата ти.
Отделно, това, че при този модел БМВ няма стрелка на температурата, какво ти пречи да си пуснеш цифров вид показанието ѝ, за да прецениш дали да сменяш термостат, ако се налага? Ей големи проблеми имаш, да знаеш.:drunk:
Аз като си купувах алфата логика не съм вкарвал и затова избора ми беше прост и лесен :D А между другото съм вече и с глава от 166 2.4 175, която няма проблем с пуканки и чупенки.
Въпросът е, че когато вкарам логика в действие всъщност излиза че не сме ние на края на опашката, както обясняват хората, ами всеки си има недостатъци. Ама едно е да си Алфа и всички да си мислят че по подразбиране не си качествен, което е тяхно право, да си говорят каквото си искат.
А съвсем друго е да се биеш в гърдите, мотото ти да е гръмкият слоган "Vorsprung durch Technik" и накрая да сложиш помпа дето плюе стружки по дюзите ти. Или да сложиш евтини семеринги на маслояда 2.0 ТФСИ / не-знамси-квосилово покритие на 3.2-ката. Или пък ако не сменяш маслото по точно определен начин е възможно да прескочи верига, защото не са опънати добре хидравличните обтегачи горе на бананите.
В края на деня май наистина БМВ засега е напред, ама и там не мога да се съглася с това че при двигател с верига (N57D30) e нормално да се скъса без симптоми и то под 200К км. Което не е толкова рядък случай май.
За всеки влак си има пътници.....;-)....ако постоянно сменяш влака....означава, че не си намерил любимата марка автомобил според мен...
Въпросът е, че когато вкарам логика в действие всъщност излиза че не сме ние на края на опашката, както обясняват хората, ами всеки си има недостатъци.
Че всеки си има недостатъци е така.
А опашката не я определят хората, а статистиките по принцип. Хората преглеждат толкова на брой автомобили, констатират Х на брой проблеми и теглят чертата. И не се съобразяват с това, дали на Гошо БМВ-то му е мега добро, а на Пешо Алфата се е счупила и това да бъде теза за глобално разсъждение.
За всеки влак си има пътници.....;-)....ако постоянно сменяш влака....означава, че не си намерил любимата марка автомобил според мен...
За мен ли ставаше въпрос или по принцип говориш?
За мен ли ставаше въпрос или по принцип говориш?
По принцип....няма как да говоря за теб, след като не те познавам..;)
По принцип....няма как да говоря за теб, след като не те познавам..;)
Докачлив съм, защото още се ядосвам че Джулията излезе с 5 г. закъснение и сега няма кво да си купя за около 20-25К :D След като ще купувам с акъл, а не сърце.
Докачлив съм, защото още се ядосвам че Джулията излезе с 5 г. закъснение и сега няма кво да си купя за около 20-25К :D След като ще купувам с акъл, а не сърце.
:)))...изчакай малко...а,и той акъла е свързан със сърцето...ти си знаеш...сумата е добра...никой не може да ти определя, как да си харчиш парите...това за здравите и надеждни коли съм се наслушал......късмет и твоето отношение към автомобила след като го закупиш е определящо при покупката на старо, според мен...
:)))...изчакай малко...а,и той акъла е свързан със сърцето...ти си знаеш...сумата е добра...никой не може да ти определя, как да си харчиш парите...това за здравите и надеждни коли съм се наслушал......късмет и твоето отношение към автомобила след като го закупиш е определящо при покупката на старо, според мен...
5 години ще устискам там на нещо немско. А специално към немско съм се насочил не заради пословичната надежност, която на фона на проблемите им напоследък е смешна, а заради остатъчната стойност. Защото след 4-5 г. ще имам повече пари за Джулия Велоче.
alfa racer GTA
18-05-2018, 03:57
Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!
За мерцедес нищо не казваш, ммм?
Ама и за кражбите на немски "премиум" автомобили нищо не казваш?
За 2016 г. най-краденият автомобил в България е бил ауди модел А3, а за миналата година е мерцедес, модел не зная.
От немското трио откъм поддръжка Ауди са най големите кочини.
След тях слагам БМВ и накрая мерцедес.
Ама БМВ най ми харесва.Ама само големите модели 760LI - това е което си струва парите.
==============================
Не съм голям почитател на японските, тъй като за мен те са "конфекция" за масовката която им се върже.
Там ми харесва Lexus LFA.
След италианския дизайн и тойтоа започна да ми харесва, но като зная че са италиански дизайн и ... не си струва японска кола с италиански дизайн.Откъм практичност новия "джип" хибрид на Тойота с 1.2 двигател също лови окото.
Инфинитата колкото и да ми харесваха първо се напълни с тях и второ съм разочарован от показателите на 3.0 дизела им както като ускорение, така и като максимална скорост ...А сега и от бензиновите им двигатели.
=================================================
Поболееш ли се по даде на марка обаче си готов да изтърпиш всичко ...
Като чета в Ауди форума "мелодрамите" им за 1.8Т и 2.0 "душегуба" ми идва едновременно да се смея и да плача ...
Особено когато ги предупреждават че ремонт ще им с трува 3000-4000 хилки, а те продължават "да се натискат" ...
Истината обаче е, че освен остатъчната стойност трябва да преценяваме и съпътстващите разходи ...
И ако трябва да избирам между пътувания и почивки по широкия свят и новата GIULIA боя се че твърдо избирам първото...и да си карам 159-ката ...
Единствената GIULIA и изобщо нов модел алфа която може да ме мотивира да избера второто е QV510Biturbo.
5 години ще устискам там на нещо немско. А специално към немско съм се насочил не заради пословичната надежност, която на фона на проблемите им напоследък е смешна, а заради остатъчната стойност. Защото след 4-5 г. ще имам повече пари за Джулия Велоче.
Е щом пак гледаш за след 5 години какво ще взимаш и визираш Алфа, то за какъв разум въобще говориш?:biggrin:
Най-добре е да вземеш един Авенсис или Акорд. Хем им спаднаха цените, хем във времето ще си задържат цената най-много. Така ще загубиш най-малко пари, ако това е целта.
Знам, че не е 4х4, но за тези пари това е моя фаворит:
https://www.cars.bg/offer/c2606000
Ако целта е друг бранд, точно имам под ръка един Мерц, В204 Ц220 ЦДИ, ама много истински. С пълен АМГ пакет, заводски по рама.
Като казвам, че колата е истинска, то ти гарантирам, че няма за какво да се захванеш. Дори и за нивелирането на фаровете, примерно.
Ако имаш сериозен интерес, казвай.
Е щом пак гледаш за след 5 години какво ще взимаш и визираш Алфа, то за какъв разум въобще говориш?:biggrin:
Разума е в действие в момента, за избора на следващата кола. Която ще ме вози докато Джулия стане по-достъпна. А тогава вече избора ще е ясен и няма да се чудя толкова кво аджеба да си взема
Иначе и акорди гледах, ама 2.4 бензина с автомат ми се стори леко муден.
Другото в спорт седан класът, което ме грабва, е Сааб 9-3 2.8Т, ама те са като бяла лястовица.
За Мерц не споменавам защото доколкото чувам сглобката на Ц-класите от тея години (около 2010-11), била твърде пластмасова и некачествена. Един колега алфист ми предложи да ми покаже една такава цетка скоро, като хич не я хвалеше, може и да се навия да я пробвам :)
Едно време в Ауди форума, говорим преди 10-тина години, имаше една тема, в която една камара хора плюеха нашата марка, си спомням много добре. Спомням си, щото оня ден я изрових и пак я попрегледах.
Днес, за мое съжаление, си търся Ауди А4 Б8 3-ка дизел куатро, защото след 5 г. ми е време за нещо по-ново.
И какво да видя - то май монетата е наобратно. Оказва се, че много хора си купуват Б8-ци за по 18-19К, с големия дизел и хубаво оборудване, после невероятните помпи им пускат стружки до дюзите, е*ават майката на всичко и си купуваш ГНП, дюзи и подкачваща помпа и прочее, всичко ти стъпва от 4-5 до 7К лева, ако искаш да е ново. Е по-голям цирк аз не съм виждал.
За 2.0 ТФСИ от 2008-2012/13 няма да споменавам и дума.
За ламята 3.2 ФСИ с прекрасното си никасилово покритие няма и също да говорим, не е алтернатива. Бих го взел ако не трябваше да го гледам като писано яйце.
Мултитроник и "надеждната" С-троник дето е DSG със скъпи маховици за по 3К лева не ща и да ги чувам.
Е то кво излиза... Кой сега е с червения нос на манежа, че не се сещам?
Поглеждам БМВ - ми то на 200К 3-ка дизела (n57d30) късал верига, нова с обслужването и инсталирането зад мотора - 2К, айде по-добре от 6-7К за стружки по дюзите. После ми сервират че се обслужвали и сменяли 2 термостата, подгревни свещи - че защо питам аз? Ами така се правело. Хубаво де, нали виждам температурата, ако не загрява ще сменя термостат? Ама не... То нямало датчик на температура на таблото :D:D:D (Е60 / Е90 LCI)...
Нещо не ми се връзват тея работи - то излиза че ако продам 9-ката няма надежден немски седан за около 20К автомат с 4 по 4, който човек да може да си купи и да кара спокойно!
P.S. Мерц не ми се кара, а и цетката от тея години(~2010) пък е много пластмасова и нискокачествена, както ми казаха от няколко места.
Имах някаква дилема и аз преди година и половина....но просто не можах да се пречупя. За добро или зло пак Алфа взех...поне не ме е яд,когато имам нещо за ремонт,а то към момента са само дребнави глупости от моя страна,нищо съществено. Но ти вече си имаш такава(159) и все пак от предложенията на колегите,ако можеш да си избереш нещо,затова ти пускам и темата ми.
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=90069
Благодаря за отзивите, иначе логиката ми е че 1-во 5 години и се понакарах на 9-ката и и се понарадвах, даже и в трудни времена :) И второ, виждате и знаете как се сриват цените на Алфомобилите, рискувам ако я задържа да си остане вечно моя. А сега мога да и взема още що годе прилични пари.
Какви Сааб-и с такива двигатели, какво говориш.
Значи веднъж говориш за разум, а след това пускаш такива коли, които най-вероятно ти ще си им последния собственик.
Явно не знаеш какво искаш, а просто си говориш за лафа.
И в последното ти изречение няма логика. Алфата ще я продадеш минимум със 70% по-малко загуба на пари, ако към днешна дата дадеш 20к за автомобил и след 5 години го продадеш. Даже там разликата от обезценка ще надхвърли сегашната цена на Алфата ти.
Какви Сааб-и с такива двигатели, какво говориш.
Значи веднъж говориш за разум, а след това пускаш такива коли, които най-вероятно ти ще си им последния собственик.
Явно не знаеш какво искаш, а просто си говориш за лафа.
И в последното ти изречение няма логика. Алфата ще я продадеш минимум със 70% по-малко загуба на пари, ако към днешна дата дадеш 20к за автомобил и след 5 години го продадеш. Даже там разликата от обезценка ще надхвърли сегашната цена на Алфата ти.
Saab-а пак не е логичен избор, емоционален е, знам, ама читав в добро състояние на прилична цена е мн трудно да се намери така или иначе, така че няма и кво да го мисля. Както и да е. след 5 г. просто исках нещо по-ново, 4 по 4 автомат около 200+ HP. При това с размера на БМВ 3-ка, такива коли са ми по вкуса. Това е. За лафа че си говоря беше излишно, благодаря за мнението.
...нещо по-ново, 4 по 4 автомат около 200+ HP. ....
Само това ти изискване автоматично те изключва от графата за рационален избор.
Иначе ако искаш нещо, което да върви толкова добре, с тези показатели и да си запази цената най-дълго време, то за мен това (https://www.mobile.bg/21526196298996350) е единствения избор.
mirchozo
18-05-2018, 13:22
На тия бумери като им видя средната конзола и километража с опиращи стрелки в прозореца и ми се повръща. Е може ли такъв интериор..., повърня и половина, от 20г никакъв дизайн, айде отвън чат пат мязат на коли някои.
E90 LCI също държат цена май. За такова по бих се прежалил. Естествено сув-а ще държи повече цена.
alfa racer GTA
18-05-2018, 15:41
Ако не ти кара вече 159-ката инвестирай в пикап дълга база с капак или покритие/кабина на каросерията/багажника.
Японските държат цена и поне още 3-4 години ако вземеш нещо на около 130 000 км спадът на цената ще е минимален.
Обаче се увеличава рискът от кражба.
====================================
Имам познат който около 7-8 години караше мазда 3 или 2.
Преди година и 2 месеца си купи алуди А3 и "пусна" маздата за продажба...
Оплака ми се че "никой не се обаждал!" .
Казах му че явно цената която е обявил е висока и не отговаря на пазарната такава.
Той ми каза, че бил я продавал за 3500лв, след това за 3000лв, след това за 2700лв ....
А времето си течало и тя се обезценявала ...
Отговорих му че трябва да пробва на 1999 лева .
Е, не иска да я продава за толкова.Ами ако иска, цената и стойността и ще "умрат" стоейки си в гаража ...
Не виждам смисъл една кола да стои в гаража само заради неоправданите ценови очаквания на настоящия си собственик ...
Каквото можал е взел от този автомобил, продай я, вземи и някакви пари и дай възможност и на друг да и се порадва, защо да я даваш за скраб ...???
Имам познат и с БМВ 10 или 12 цилиндъра бензин.И той я "продаваше" около 3 години и ... се отказа ...
Не че колата е непродаваема, а цената е непродаваема ...
Българинът обаче е "тарикат" той от всичко трябва да спечели или поне не трябва "да загуби" и това е основата на всичките му простотии и страдания ...
E90 LCI също държат цена май. За такова по бих се прежалил. Естествено сув-а ще държи повече цена.
Точно това е проблема. Трябва да не държи цена. Защото в момента държат много високи цени, които по правило винаги идва момента, в който се сриват доста бързо, особено като излезе следващата (две поколения) след това като модел. И сега ако вземеш ЛЦИ, то ще загубиш най-много след 5 години, защото догодина излиза новата 3-ка, и Е90-ката ще се срине страшно много.
Точно това е проблема. Трябва да не държи цена. Защото в момента държат много високи цени, които по правило винаги идва момента, в който се сриват доста бързо, особено като излезе следващата (две поколения) след това като модел. И сега ако вземеш ЛЦИ, то ще загубиш най-много след 5 години, защото догодина излиза новата 3-ка, и Е90-ката ще се срине страшно много.
Яснооо... Тя пре-фейса е срината така или иначе, ама ЛЦИ-то чак ми стана тъпо като прегледах на какви цени е. И говорим за 2 фара отпред и 2 стопа разлика + по-ненадеждни дизели със завряни вериги и по-проблемни бензини с директно впръскване... Мда... И това няма да е. Чак ми става тъпо като гледам ситуацията на пазара и като не се знае кво ще стане покрай скандалите с Евро 5 в ЕС. Не е сега май момента да си хвърлям парите. Или както каза колегата преди теб да се ориентирам към нещо японско с по-прост бензинов мотор и да се примиря с евентуалната липса на 4 по 4.
alfa racer GTA
19-05-2018, 10:13
Дизелът според БОШ ще пребъде, чрез нов вид бързо реагираща турбина която сваля азотните окиси до 10 пъти:
https://autobild.bg/bosch-%D1%81%D0%BF%D0%B0%D1%81%D1%8F%D0%B2%D0%B0-%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B5%D0%BB%D0%B0/
https://autobild.bg/%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b0-%d0%b4%d0%b8%d0%b7%d0%b5%d0%bb%d0%be%d0%b2%d0%b0-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d0%be%d0%bb%d0%be%d0%b3%d 0%b8%d1%8f-%d0%bd%d0%b0-%d0%b1%d0%be%d1%88-%d1%80%d0%b5%d1%88%d0%b0%d0%b2/
alfa_romeo_forever
19-05-2018, 12:31
BO e прав за цената , вижте какво стана с 159 , от излизането на джулия ... колите вече са по 7-8к ... а това е на бг пазар ! мои приятели които вкарват коли всеки месец има алфи за по 2-3к euro които са доста доста добри , в никакъв случай не може да се каже , че са кухи драгливци .. :Topic-is-closed-bg:
alfa racer GTA
19-05-2018, 13:09
Е тя джулия излезе преди 2 години.
7-8000, ама я виж двигателя - с малкия дизел.Бензин и под тази цена.
В крайна сметка има ниски цени, ама да не стане като на mitkosoft случая- опърдя интернета с неговата проблемна алфа.
Като се зачетеш има доста повече проблем(н)и по немските премиуми...
На някои от тях съм се смял и съм плака, защото и собствениците им след като всичко е отминало са писали с чувство за хумор, макар преди това да са броили много €€€€€€ ... :grin:
Бре винаги можеш да си "тарикат" и да се наденеш "тарикатската" ...
Българинът за 30 години демокрация така и не изхвърли тарикатщината на дребно и не разбра че качеството и в частност подържаната кола струва пари...
И след това идва момента да си плати и това е във всички сфери на живота без изключение ...
159ки по 8 к имаше и преди 4 5 години ( макар че малко след това имаше един момент през които колите някак поскъпнаха). Както има и в момента има 156 147 за по толкова ( нищо че е модел почнал преди 20 год) , но никой не ги внася защото няма кой да ги купи.
invinceble
21-05-2018, 18:42
Във ФБ групате гледам има две 159ки дизел които се продават под 5000 (едната е 4400) - нов внос Италия....
А ако влезнете например в autoscout и потърсите такива коли( да има по 1500 евро, но със изгърмяли мотори) ....
Та идеята ми е, всички тези ниски цени не са за реално изправни коли.
И това с цните вече се върти във форума от години, особено при 159-ките, където всички евтини са боклуци, ама масово хората някакси на тях им се паднал гледан екземпляр, на хубава цена.
alfa_romeo_forever
21-05-2018, 23:37
159ки по 8 к имаше и преди 4 5 години ( макар че малко след това имаше един момент през които колите някак поскъпнаха). Както има и в момента има 156 147 за по толкова ( нищо че е модел почнал преди 20 год) , но никой не ги внася защото няма кой да ги купи.
Има да , и висят с месеце , даже и години някой ..
Цената е променлива константа .
В момента ги гледах 59-ките ... колите с обявена цена над 10к ... си висят с месеци .. а тези около 7-8 се купуват .. ми да по добре по евтина и да ремонтираш от колкото скъпа и пак да ремонтираш ( че гаранция че ще е здрава за това че е скъпа няма ) :torch:
alfa racer GTA
22-05-2018, 00:39
Гаранция няма и за това, че като вземеш гроб ще успееш да го вдигнеш на крака.
Да не е A.K.A mitkosoft ...
Помисли си за колко я продаде твоята която е предишен модел, на колко години и километри е била и тогава си отговори за реалната цена на 159-ката ...
П.П. А то "постни" 159-ки с най-слабия бензинов двигател си има открай време евтини, ама българинът иска "FULL екстри" ...
Действително колата се купува заради пътното и поведение, но има хора които държат и на екстрите , я това няма как да не се заплаща...
alfa_romeo_forever
22-05-2018, 09:56
Гаранция няма и за това, че като вземеш гроб ще успееш да го вдигнеш на крака.
Да не е A.K.A mitkosoft ...
Помисли си за колко я продаде твоята която е предишен модел, на колко години и километри е била и тогава си отговори за реалната цена на 159-ката ...
П.П. А то "постни" 159-ки с най-слабия бензинов двигател си има открай време евтини, ама българинът иска "FULL екстри" ...
Действително колата се купува заради пътното и поведение, но има хора които държат и на екстрите , я това няма как да не се заплаща...
Колега , никой няма да купи тотален гроб , който едва ли ще живне .. март месец обикалях борсите , също така гледах коли и от частни лица за 159 .. в ценовият диапазон от 6000 до 10 000 лв и ще ти каже че особена разлика в колите нямаше ! всички се нуждаеха да им се пооправи нещо тези за 6к всички бяха ремонт на автоматите , тези пък за 10к дето бяха , бяха толко защото просто бяха регистрирани и уж "обслужени , всичко сменено" а не беше така .. Най-хубава която гледахме беше от Пловдивско на цена 7.400 на обява
В последствие човекът който си търсеше кола му вкараха от германия на 3700 евро цена 07' автомат 2.4 с доста екстри и за сега вече 2ри месец няма ядове , всичко е точно ..
Та като за обобщение няма гаранция че евтиното ще е "тотакла" а скъпо ще е "оК" :hvala:
П.П моята я продадох на цена , отговаряща на състоянието и , за разлика от 90% на колите които са в момента на пазара , за които това съотношение простоооо не съществува ..
ecotronic
22-05-2018, 10:02
И това с цните вече се върти във форума от години, особено при 159-ките, където всички евтини са боклуци, ама масово хората някакси на тях им се паднал гледан екземпляр, на хубава цена.
Според теб, коя е нормалната цена (минималната) за екземпляр в добро състояние?
Според теб, коя е нормалната цена (минималната) за екземпляр в добро състояние?
Този въпрос няма директен отговор.
Цената е такава, каквато определи пазара.
Ама масовото мнение на хората, особено каращи 159-ки, че разбираш ли всичките, които са на "средна" цена на пазара (в момента в България това е ~7000 лв. според един от сайтовете за продажба на автомобили в България) не става и едва ли не трябва да дадеш двойно повече пари, за да си струва. А такова нещо няма. Коли шарени, цени също. Просто трябва да се гледа реално на нещата.
И поради първото изречение, доуточнено със следващите думи, за мен хубава сделка е да вземеш автомобил на средната пазарна цена, за която споменах, но в добро състояние.
За това аз лично бих дал цитираните пари за очевидно гледан автомобил без забележки, под тази цена със съвсем малко, незначителни забележки и голям компромис да купя по-скъпо от пазара, но в нормални граници (да кажем до 8.5к), но за автомобил, който няма абсолютно нито една забележка, буквално. Автомобили, които ги има на пазара и просто трябва да си ги намериш и купиш.
И все още наблюдавам пазара, много силно акцентиран в това направление в този форум, че някой като си гледа колата както трябва, то е способен да ѝ иска много пари, защото разбираш ли бил вложил много в нея, за да е перфектна. За мен това е крайно грешно мнение и поведение. Парите, които си вложил си остават за собствена сметка, като това ти дава право да варираш леко в границите на "нормалното". Ама не да искаш да кажем двойно повече пари спрямо пазара, защото ти си ги бил "инвестирал" в колата.
И на този принцип винаги съм си продавал колите и не са ми стояли на обява години, каквито примери има не един или два тук. Демек аз искам да продавам и купувам, а не да "присъства" моята обява из между другите ей така, за спорта.
alfa racer GTA
22-05-2018, 11:53
Истината е че цената се определя не само от българският пазар, а и от този в Западна Европа.
Ако там добре поддържан автомобил се продава на по-висока цена от такъв в България, това означава, че нещо някъде куца.
И това куцане обикновено не е в Западна Европа а в Бг. Просто тук докарват коли с недостатъци - външни или по двигател и/или други възлови за един автомобил агрегати и след това от автокъщите го "напудрят" . Същото правят и немалко "автоджамбази" които се занимават с печалбарство от "нов внос" на автомобили втора употреба.
Може да търсиш "автомобил" за 8.5 к без никаква забележка, ама в магазина като нов и на съвсем друга цена.
Ако си много серт, може и да успееш но след като си похарчил ХХХХХ време в търсене, тъй като както в Западна Европа, така и в България си има хора които само с такова търсене се занимават за автокъщи и докато си успял да реагираш и обявата е свалена, а колата купена .
"Хубава сделка" е само тази от която двете страни са останали доволни и няма излъгани.
А тези където "им търсят двойна цена" или "цена с около 1/3 над тази за която обикновено се сключват сделки" са постоянно душещи прекупвачи които си мислят че с това може да се живее без да се работи ...
Е, не може и то отдавна.
Тази порода са ми най-големите неприятници ...
Новите 3 закона ще ги "изрежат" от пазара, защото ще се изисква и задължителна гаранция и още куп други неща на които те няма да могат да отговорят ...
=========================================
Всеки прави инвестициите си в колата за собствена сметка и никой не е длъжен да му ги заплаща.
Просто ако колата има разни "шукариики" купувани допълнително се "разкичва" от тях и се продава без тях, а те продават отделно.
Аз имам 3 комплекта оригинални стелки - два текстилни и един гумен, а отделно имам и за багажника стелка с логото на АР 159.
А най-лесно да се провери каква е реалната цена е да се зададат желаните параметри и да се види най-ниската цена както в сайтове на автомобили продаващи се само в България, така и в такива продаващи в цяла Европа.
ecotronic
22-05-2018, 12:36
Лека полека и у нас нещата с автокъщите ще си дойдат намясто, но трябва време докато некоректните търговци разберат, че човек веднъж се лъже.
Беше неотдавна, когато като по правило автомобилите нов внос не можеха да се тестват извън автокъщите и като така, си беше въпрос на късмет да попаднеш на изправен екземпляр.
Сега някои търговци си плащат за временни номера а други - не (може би не, защото не им се плаща а по съвсем други вече познати причини).
Последната кола, която тествах не само че можеше да и се направи реален тест извън автокъщата, но ми позволиха и сам да си я тествам.
Познайте, къде ще застане този търговец в класацията ми за коректни търговци.
Аз не бих си купил кола, която не ми дават да я тествам (карам).
За съжаление поне 90% от автокъщите са така в момента.
alfa_romeo_forever
22-05-2018, 17:54
Аз не бих си купил кола, която не ми дават да я тествам (карам).
За съжаление поне 90% от автокъщите са така в момента.
Ми гледай сега , не казвам че е правилно защото да кажем не мое си вземеш дънки преди да ги пробваш нали ? :hump: но ...
до някъде може би имат право .. като продавах моята , двама идваха и добре си и раздадоха цялата газ и после казаха " ок да видим още една и ще се чуем " и от тогава само до мене се возят тези дето ще купуват кола от мен .. :notify:
Аз не бих си купил кола, която не ми дават да я тествам (карам).
За съжаление поне 90% от автокъщите са така в момента.
Аз пък като реша, че дадена кола е моя, то тя ме гледа и ме предизвика. Демек получава се някаква химия между нас.
И така съм купувал кола, която има 10 коли от всяка страна, като едвам се промъкнах в нея през шофьорската врата. Запалих я, хареса ми и я купих.:eat:
Ми гледай сега , не казвам че е правилно защото да кажем не мое си вземеш дънки преди да ги пробваш нали ? :hump: но ...
до някъде може би имат право .. като продавах моята , двама идваха и добре си и раздадоха цялата газ и после казаха " ок да видим още една и ще се чуем " и от тогава само до мене се возят тези дето ще купуват кола от мен .. :notify:
И какво като са ѝ раздавали цялата газ? Голямата работа. Аз имам изискване само да не минават през дупки, големи, които могат да причинят проблеми на гумите на момента. Иначе ако ще и по по-лош път с цялата газ да карат ми е все тая. Колата си е наред, аз си го знам и няма от какво да се притеснявам.
ecotronic
22-05-2018, 18:01
Аз пък като реша, че дадена кола е моя, то тя ме гледа и ме предизвика. Демек получава се някаква химия между нас.
Абе тука си говорим за нас - простосмъртните, които си купуваме коли.
:cheers:
Абе тука си говорим за нас - простосмъртните, които си купуваме коли.
:cheers:
Дам, така е. Точно на този принцип миналата година отивам да купувам една кола, преди това гледана и е ОК от друг човек в съответния град, на който имам доверие, за да не се разкарвам излишно. Та вече с парите в джоба, ангажирал съм нотариуси и т.н.
Гледам колата, диагностика, всичко ѝ работи. Обаче вътрешно реших, че колата не ми харесва. Просто ей така, просто не е моята кола. Човека (продавача) ме пита какъв е проблема, че няма да я купя, а аз просто му казвам, колата е наред, но не е моята и няма да я купя. Два пъти ми звъня по пътя докато се прибирах към нас да говорим и да му кажа какъв е проблема, ама как да му обясня на човека, че не се получи между нас. И така...
до някъде може би имат право .. като продавах моята , двама идваха и добре си и раздадоха цялата газ и после казаха " ок да видим още една и ще се чуем " и от тогава само до мене се возят тези дето ще купуват кола от мен .. :notify:
Не говоря за раздаване на цялата газ.
Но е хубаво преди да я купиш, да си я усетиш.
Дали има луфт във волана, къде отделя съединителя, как са спирачките, как влизат скоростите и други такива усещания, които не могат да се почувстват като се возиш или като я гледаш.
И ако нещо не ти хареса винаги може да се коментира и да се сваля от цената.
Но за това е хубаво първо да си карал 1-2 изправни коли от същия модел, за да можеш да сравняваш.
alfa_romeo_forever
22-05-2018, 22:25
Не говоря за раздаване на цялата газ.
Но е хубаво преди да я купиш, да си я усетиш.
Дали има луфт във волана, къде отделя съединителя, как са спирачките, как влизат скоростите и други такива усещания, които не могат да се почувстват като се возиш или като я гледаш.
И ако нещо не ти хареса винаги може да се коментира и да се сваля от цената.
Но за това е хубаво първо да си карал 1-2 изправни коли от същия модел, за да можеш да сравняваш.
Така де , ама 90% от хората , гледат да я нашпорят да видят дали върви .. а тея неща я погледнат я не .. :angry:
---------- Post added at 22:25 ---------- Previous post was at 22:21 ----------
И какво като са ѝ раздавали цялата газ? Голямата работа. Аз имам изискване само да не минават през дупки, големи, които могат да причинят проблеми на гумите на момента. Иначе ако ще и по по-лош път с цялата газ да карат ми е все тая. Колата си е наред, аз си го знам и няма от какво да се притеснявам.
Ми при теб може да е така , обаче аз не го харесвам други да ми "изсдевателстат" над колата ..
Да, това и аз не мога да си го обясня.
И аз давам жега и и бия 7500 оборота понякога на моята, но ако го направи друг ми е гадно и се дразня. Защо, като е същото? :D
alfa racer GTA
23-05-2018, 00:32
като продавах моята , двама идваха и добре си и раздадоха цялата газ и после казаха " ок да видим още една и ще се чуем " и от тогава само до мене се возят тези дето ще купуват кола от мен .. :notify:
Преди това накара ли ги да ти покажат пачката?
Иначе всеки може да дойде "да я види " и "да и раздаде цялата газ" - олигофрени всякакви, включително и без 5 стотинки в джоба ...ама дошли "да пробват" ...безплатно... тоест за твоя сметка ...
Ако такъв олигофрен ти я блъсне, "ще се изнесе с мръсна газ" и дори името му няма да знаеш ...
Това е най-лесният начин да провериш някого дали е дошъл да купува или "да пробва" щото я е виждал само на снимка ...
hartisimo
23-05-2018, 12:16
Аз до такъв, дето е решил да цеди с мръсна газ, няма и да се возя, де да го знам къде ще се плесне. На някое широко място да я завърти на 20- тина метра напред назад, после до мен едно кръгче в квартала с права отсечка да го лепна за седалката и вече започва да брои парите преди да съм спрял.:-D
alfa_romeo_forever
23-05-2018, 12:46
Да, това и аз не мога да си го обясня.
И аз давам жега и и бия 7500 оборота понякога на моята, но ако го направи друг ми е гадно и се дразня. Защо, като е същото? :D
Ми за мен е все едно друг ми е*е жената , нема как да стане хаха :sex: :hump:
Страхотна логика. Значи си в развод с жена ти официално, готов си да ѝ дадеш дупето само някой да ти плати, ама иначе си е твоята жена. Супер.:grandpa:
Много ми е интересна обратната логика. Като си купувате кола и собственика ви каже, че няма да натискате педала на газта повече от 20%, защото той така иска, ще си купите ли колата от такъв продавач или ще му теглите една?
alfa_romeo_forever
23-05-2018, 19:07
Страхотна логика. Значи си в развод с жена ти официално, готов си да ѝ дадеш дупето само някой да ти плати, ама иначе си е твоята жена. Супер.:grandpa:
Много ми е интересна обратната логика. Като си купувате кола и собственика ви каже, че няма да натискате педала на газта повече от 20%, защото той така иска, ще си купите ли колата от такъв продавач или ще му теглите една?
Нема такава работа с жената , само сме 1v1 с нея . :go:
Много ми е интересна обратната логика. Като си купувате кола и собственика ви каже, че няма да натискате педала на газта повече от 20%, защото той така иска, ще си купите ли колата от такъв продавач или ще му теглите една?
Е 20% не, но чужди коли не напъвам до дупка, без значение дали се продават или не.
Вземе да роди нещо от напъна и трябва да го плащам после, нема нужда...
А и не се чувства правилно просто.
mirchozo
26-05-2018, 09:40
Аз обикновенно процедирам така : първо возя кандидат купувача на макс, за да покажа аджеба какво продавам, после го питам дали желае тест, с уговорката че строши ли нещо или удари колата, я купува на обявената цена без пазарлъци. Обикновено като се качат, карат разумно и се ослушват за проблеми, шумове и т.н. Също не изключвам възможноста за преглед в сервиз по желание, както и диагностика.
Малко данни от "All", взето от заглавието.
Преди два дни си сменях въздушните филтри на не Алфа автомобил.
Въздушен на двигателя и този на климатика (намира се зад жабката).
Общото време за смяната на двата филтъра, включвайки отваряне на задната врата да ги взема от седалката, изваждайки ги от кутиите им, прочитайки разни неща по тях, отваряне на капака на двигателя, смяна на въздушния филтър, затваряне на капака, отваряне на пасажерската врата, премахване на всичко от жабката, след това нейното премахване, изваждане на филтъра и смяната му с новия, сглобяване на жабката и връщане на материалите в нея, до прибиране на старите филтри в опаковките на новите, ми отне точно... 6 минути.:sex:
Че на 156-цата да не е по-трудно?
Даже мисля че и за 4 ще се справя. :D
Не се сваля жабката, само дясната половина на кората под чистачките.
ecotronic
31-05-2018, 15:53
Че това аз го правя за 5 минути с една ръка, щото с другата пия бира :)
Ali.Sali
31-05-2018, 16:35
Аз да ви попитам, това нещо BMW i8 от Bertone ли е дизайна, или е краден от AR Pandion? Брутално много прилича на Pandion в дрехи на BMW...
Ако дизайна е на Bertone може и да има логика, ама така като ги гледам направо си прилича на заемка...
Че това аз го правя за 5 минути с една ръка, щото с другата пия бира :)
Значи няма да имаш против на следващата им смяна да държиш телефона с едната ръка да снимаш и да видим за колко време ще бъдат сменени?
п.п. А и леко забравих да спомена, че смених филтрите без да използвам никакъв инструмент дори. :)
Аз да ви попитам, това нещо BMW i8 от Bertone ли е дизайна, или е краден от AR Pandion? Брутално много прилича на Pandion в дрехи на BMW...
Ако дизайна е на Bertone може и да има логика, ама така като ги гледам направо си прилича на заемка...
Може да се окаже обратното, защото реално БМВ-то е показано преди Алфата.
VisionConcept-a е 2009, а Pandion 2010...
Най-вероятно е обратното :) За съжаление Алфа нямат възможност да реализират такъв проект като BMW в серийно производство.
Ali.Sali
01-06-2018, 11:46
Самите Alfa нямат кой знае какво участие в дизайна, доколкото знам е на Bertone.
Предвид, че годините са близки (2009-2010), не знам... BMW да са имали сътрудничество със Bertone освен...
А относно серийното производство - жалко, че Pandion не влезе в такова. Уникален дизайн и в пъти по-красив от i8. За ресурси, не знам, поне една limited edition можеше да се направи в стотина бройки по поръчка.
Pandion е най-красивото нещо, което съм виждал от всички концепции и изобщо всичко от автомобилния свят.
На това попаднах днес...
https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0/e15/q65/34160893_1980683398617007_8021009527321133056_n.jp g?_nc_cat=0&efg=eyJpIjoidCJ9&oh=1d8d2828950c4c6357023b3be34caff4&oe=5B7A2340
Powered by vBulletin® Version 4.2.3 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.