lordliness
29-06-2018, 13:49
Първи стъпки:
В течение на времето ще добавям нови снимки и ако трябва упътвания как се движи ремонта.
164167164168164169
164170164171164172
164173164174164175
164176164177164178
164179164180164181
164182
2. Продължавам с разглобяването.
Важна е добрата подготовка.
Намерих подходящо кашонче в което поставих фара за да стои изправен.
За отваряне на щипките използвах китайски клечки, които направих отпред като клинчета. Щипките са общо 6, 4 отвън и 2 вътре, не ги забравяйте.
Mодифицирах ключ 13 по показания начин. Такъв, който може да се огъва, трябва да е тънък или да се изтъни предварително. С него развих металния ябълковиден болт, върти се по посока на часовника, по този начин става лесно, бързо и без риск от счупване.
За мен ваденето от ябълките не е удачно.
Заедно с развиването на болта откачам и всички щипки.
След това с помощта на отвертка и клечките избутвам другите две ябълки по показания начин. Започвам с тази на която е пружината защото е по- дълга и по- пластична.
Следва сваляне на стъклата.
164377 164378
164379 164380
164381 164382
164383 164384
164385 164386
164387 164388
164389 164390
164391 164392
164393 164394
3. Продължавам с разглобяването.
Нагрявам пластмасата и стъклото по ръба на целият фар с пистолет за горещ въздух. Сложих накрайник, който насочва струята.
Пластмасата трябва да омекне достатъчно. С тънка отвертка повдигам края на пластмасата навсякъде. После с по- здрава почвам да отлепям от ъгъла накрая го хващам с ръце и го разделям. Ако е необходимо се загрява още. Има риск от счупване, ако е малко загрято.
Изваждам всичко отвътре, измивам с вода и сапун. Покритието на декоративната пластмаса е доста нетрайно и пада много лесно, ако ще ви трябва не го пипайте.
Пред лупата има декоративен ринг, трябва да се свали внимателно, щипките му се чупят само от полъх.
Свалих пластмасата, която закрива мигача.
С подходящ остър нож отстраних старото лепило. Извадих ябълковидния метален болт с приспособленията, които си направих и го завих на мястото му за по- лесен монтаж после.
Нагрях отново черната пластмаса на тялото на фара там където се беше деформирала при свалянето на стъклото и я върнах в положението в което е била
Следва рециклиране на рефлекторите и боядисване на декоративните пластмаси.
164427 164428
164429 164430
164431 164432
164433 164434
164435 164436
164437 164438
164439 164440
164441 164442
164443 164444
164445 164446
164447 164448
164449 164450
164451 164452
164453 164454
164455
4. Нови керамични букси за късите светлини. Грунд за пластмаса и спрей с ефект никел.
164670
164671
164672
Боядисах ги. Спрея в действителност не става лъскав като капачката. :)
Времето ще покаже дали е трайно това решение.
164674
164675
Най после успях да изпратя рефлекторите за покритие. Избрах Еверт лак пред другите възможности. Обаче връзката с тях се оказа доста сложна задача. Не си вдигаха телефоните, не ми отговориха на имейла. В крайна сметка успях да се свържа с тях чрез фейсбук. Там отговориха бързо. Работят с Еконт.
5. Сглобяавам дреболии докато чакам рефлекторите.
164702
164703
164704
6. Запоих новите керамични букси. Удължих единият кабел за габарита за по лесно обслужване. Изолацията на спойките е с термо шлаух и изолираща лента за разкош.
164718
7. Рефлекторите са готови. Време - 10 работни дни. Цена с доставка - 55,66 лв.
Разходи до тук - грунд за пластмаса-10 лв. Спрей никел- 16 лв. Две букси - 6лв. Разход за куриер, изпращане- 6 лв. Лепило за стъклата - 12лв. Общо около 110 лв.
8. Време за сглобяване.
Извадих една от пластмасовите ябълки с отвертка за по лесно сглобяване. Тя е еластична и излезе лесно.
164919
Жълтеникавият цвят на рефлекторите е отражение. Мисля, че качеството е отлично, покритието изглежда много плътно.
164902 164903
164904 164905
164906 164907
164908 164909
9. На финала.
Залепих стъклата с това прозрачно лепило, замазах леко фугата.
Фиксирах с него и пластмасата на мигача за да не падне някой ден.
Скоро ще бъдат на колата.
164947
164948
164949
В течение на времето ще добавям нови снимки и ако трябва упътвания как се движи ремонта.
164167164168164169
164170164171164172
164173164174164175
164176164177164178
164179164180164181
164182
2. Продължавам с разглобяването.
Важна е добрата подготовка.
Намерих подходящо кашонче в което поставих фара за да стои изправен.
За отваряне на щипките използвах китайски клечки, които направих отпред като клинчета. Щипките са общо 6, 4 отвън и 2 вътре, не ги забравяйте.
Mодифицирах ключ 13 по показания начин. Такъв, който може да се огъва, трябва да е тънък или да се изтъни предварително. С него развих металния ябълковиден болт, върти се по посока на часовника, по този начин става лесно, бързо и без риск от счупване.
За мен ваденето от ябълките не е удачно.
Заедно с развиването на болта откачам и всички щипки.
След това с помощта на отвертка и клечките избутвам другите две ябълки по показания начин. Започвам с тази на която е пружината защото е по- дълга и по- пластична.
Следва сваляне на стъклата.
164377 164378
164379 164380
164381 164382
164383 164384
164385 164386
164387 164388
164389 164390
164391 164392
164393 164394
3. Продължавам с разглобяването.
Нагрявам пластмасата и стъклото по ръба на целият фар с пистолет за горещ въздух. Сложих накрайник, който насочва струята.
Пластмасата трябва да омекне достатъчно. С тънка отвертка повдигам края на пластмасата навсякъде. После с по- здрава почвам да отлепям от ъгъла накрая го хващам с ръце и го разделям. Ако е необходимо се загрява още. Има риск от счупване, ако е малко загрято.
Изваждам всичко отвътре, измивам с вода и сапун. Покритието на декоративната пластмаса е доста нетрайно и пада много лесно, ако ще ви трябва не го пипайте.
Пред лупата има декоративен ринг, трябва да се свали внимателно, щипките му се чупят само от полъх.
Свалих пластмасата, която закрива мигача.
С подходящ остър нож отстраних старото лепило. Извадих ябълковидния метален болт с приспособленията, които си направих и го завих на мястото му за по- лесен монтаж после.
Нагрях отново черната пластмаса на тялото на фара там където се беше деформирала при свалянето на стъклото и я върнах в положението в което е била
Следва рециклиране на рефлекторите и боядисване на декоративните пластмаси.
164427 164428
164429 164430
164431 164432
164433 164434
164435 164436
164437 164438
164439 164440
164441 164442
164443 164444
164445 164446
164447 164448
164449 164450
164451 164452
164453 164454
164455
4. Нови керамични букси за късите светлини. Грунд за пластмаса и спрей с ефект никел.
164670
164671
164672
Боядисах ги. Спрея в действителност не става лъскав като капачката. :)
Времето ще покаже дали е трайно това решение.
164674
164675
Най после успях да изпратя рефлекторите за покритие. Избрах Еверт лак пред другите възможности. Обаче връзката с тях се оказа доста сложна задача. Не си вдигаха телефоните, не ми отговориха на имейла. В крайна сметка успях да се свържа с тях чрез фейсбук. Там отговориха бързо. Работят с Еконт.
5. Сглобяавам дреболии докато чакам рефлекторите.
164702
164703
164704
6. Запоих новите керамични букси. Удължих единият кабел за габарита за по лесно обслужване. Изолацията на спойките е с термо шлаух и изолираща лента за разкош.
164718
7. Рефлекторите са готови. Време - 10 работни дни. Цена с доставка - 55,66 лв.
Разходи до тук - грунд за пластмаса-10 лв. Спрей никел- 16 лв. Две букси - 6лв. Разход за куриер, изпращане- 6 лв. Лепило за стъклата - 12лв. Общо около 110 лв.
8. Време за сглобяване.
Извадих една от пластмасовите ябълки с отвертка за по лесно сглобяване. Тя е еластична и излезе лесно.
164919
Жълтеникавият цвят на рефлекторите е отражение. Мисля, че качеството е отлично, покритието изглежда много плътно.
164902 164903
164904 164905
164906 164907
164908 164909
9. На финала.
Залепих стъклата с това прозрачно лепило, замазах леко фугата.
Фиксирах с него и пластмасата на мигача за да не падне някой ден.
Скоро ще бъдат на колата.
164947
164948
164949